Ik ken ze allemaal alquote:Op dinsdag 15 november 2022 14:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De muziek verder is lekker juist
Dus je luistert nooit eens iets 2 keer?quote:
Dat is weer een ander uiterste. Maar dit duurt allemaal best eindeloos, en volgend jaar is het weer precies dezelfde lijst.quote:Op dinsdag 15 november 2022 14:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus je luistert nooit eens iets 2 keer?
Ze zijn redelijk wit ja, en die van veronica is nog wat 'ouder' ook.quote:Op dinsdag 15 november 2022 14:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is weer een ander uiterste. Maar dit duurt allemaal best eindeloos, en volgend jaar is het weer precies dezelfde lijst.
Kans is ook groot dat ik in de loop van het volgend jaar al die nummers gewoon ook al eens langs hoor komen.
En deze lijsten zijn me over het algemeen te wit qua muziek. Dat zijn wel de redenen dat ik dit niet zo heel graag hoor allemaal zo achter elkaar
Waarom moet ik altijd aan Liga denken bij evergreenquote:Op dinsdag 15 november 2022 14:43 schreef casita het volgende:
Hier ook top 1000 maar andere Evergreen top 1000 npo 5
Dat waren toch ook van die koekjesquote:Op dinsdag 15 november 2022 14:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom moet ik altijd aan Liga denken bij evergreen
Misschien bevalt deze beter:quote:Op dinsdag 15 november 2022 14:27 schreef pullup het volgende:
En deze lijsten zijn me over het algemeen te wit qua muziek.
Deze lijst is groenquote:Op dinsdag 15 november 2022 14:43 schreef casita het volgende:
Hier ook top 1000 maar andere Evergreen top 1000 npo 5
Elk jaar de zelde kut shit. Maar beter dan Mariah Careyquote:
Vertel?quote:Op dinsdag 15 november 2022 15:46 schreef aloa het volgende:
Grappig die onduidelijkheid hier op FOK!
Nee daar niet. Is dat je probleem?quote:Op dinsdag 15 november 2022 16:00 schreef aloa het volgende:
[..]
Je mag toch gewoon kapen op FOK!
Maar hier blijkbaar niet.
Soury in JAA / [JAA Feedback] #2
Nou geen probleem verder, maar ik heb al zo vaak gevraagd of het nou wel of niet mocht (kapen) en elke mod, FA of wat dan ook zei dan dat het gewoon mocht.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 november 2022 16:04 schreef aloa het volgende:
[..]
Nou geen probleem verder, maar ik heb al zo vaak gevraagd of het nou wel of niet mocht (kapen) en elke mod, FA of wat dan ook zei dan dat het gewoon mocht.
En dan lees ik dit.
Dotteke in JAA / [JAA COS #598] Laatste waarschuwing!Niet kapen in de COS. Maar daar kom je nooit dus ik zie geen probleemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 15 november 2022 16:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet kapen in de COS. Maar daar kom je nooit dus ik zie geen probleem
Maar je moet wel een passende TT hebben anders krijg je daar ook weer gezeik overquote:Op dinsdag 15 november 2022 16:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet kapen in de COS. Maar daar kom je nooit dus ik zie geen probleem
Zal wel te maken hebben met een zooi gezeikquote:Op dinsdag 15 november 2022 16:07 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Maar waarom mag het daar niet en verder overal wel.
Omdat het geen uitleg nodig heeft. Het is zo al jaren. Net zoals je BOLK roept op niks afquote:Op dinsdag 15 november 2022 16:07 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Maar waarom mag het daar niet en verder overal wel.
Ik ben het daar wel mee eensquote:Op dinsdag 15 november 2022 16:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar je moet wel een passende TT hebben anders krijg je daar ook weer gezeik over
De Feedback van JAA is wel interessantquote:Op dinsdag 15 november 2022 16:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Zal wel te maken hebben met een zooi gezeik
Ik heb denk ik alle FB van fok op volgen.quote:Op dinsdag 15 november 2022 16:10 schreef aloa het volgende:
[..]
De Feedback van JAA is wel interessant
Nah dat is wat ver gezocht.quote:Op dinsdag 15 november 2022 16:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar als je streams wat achter lopen ....
Ik ook een aantal.quote:Op dinsdag 15 november 2022 16:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb denk ik alle FB van fok op volgen.
Ja ach ik stoor me er niet aan ik lees niet alles en de TT is meestal wel een topic point om te lezen of niet.quote:Op dinsdag 15 november 2022 16:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Te veel serieuze mensen daar wel ...
Poeh goeie vraag. Ik heb uiteraard JAA en NWS, WGR, R&P, En FB zelf uiteraardquote:Op dinsdag 15 november 2022 16:14 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik ook een aantal.
Welke vind je het meest boeiend?
Ik zal eens even spiekenquote:Op dinsdag 15 november 2022 16:10 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik klik ook wel vaak op actief topicsquote:
Waar maak je je druk om terwijl je nooit in de COS post? Al je antwoorden heb je hier trouwens gehad, er zijn users die het gewoon snappen.quote:Op dinsdag 15 november 2022 16:10 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik maak me niet druk verder. Ik las het toevallig in de Feedback.quote:Op dinsdag 15 november 2022 16:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waar maak je je druk om terwijl je nooit in de COS post? Al je antwoorden heb je hier trouwens gehad, er zijn users die het gewoon snappen.
Ik ken er nog 1...die is al open vanaf 2007quote:Op dinsdag 15 november 2022 16:24 schreef pullup het volgende:
Nou ja niet heel bijzonder deze FB helaas
Dat klinkt erg boeiend inderdaad als ze hem in 15 jaar niet vol krijgenquote:Op dinsdag 15 november 2022 16:26 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik ken er nog 1...die is al open vanaf 2007
Mijn meest favoriete subforumquote:Op dinsdag 15 november 2022 16:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat klinkt erg boeiend inderdaad als ze hem in 15 jaar niet vol krijgen
ONZ je valt in herhalingquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |