quote:
GTA meeuw.quote:
Rek en strek oefeningenquote:Op dinsdag 15 november 2022 12:23 schreef Domnivoor het volgende:
Uit mijn eigen fotoarchief:
[ afbeelding ]
Dit was op Texel.
Vroeger wel, nu niet meer. Kom maar eens in Utrecht kijkenquote:Op dinsdag 15 november 2022 12:24 schreef aloa het volgende:
Je ziet ze ook alleen aan de kust.
In Duitsland zag ik ze niet
In Hongarije zag ik ze in een kooitje in de dierentuinquote:Op dinsdag 15 november 2022 12:24 schreef aloa het volgende:
Opzich ligt Utrecht ook niet ver van zee. Of IJsselmeer.quote:Op dinsdag 15 november 2022 12:27 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Vroeger wel, nu niet meer. Kom maar eens in Utrecht kijken
Daar zal je ze verder niet zien iddquote:Op dinsdag 15 november 2022 12:31 schreef pullup het volgende:
[..]
In Hongarije zag ik ze in een kooitje in de dierentuin
Ik zie ze hier elke dag met honderden bij elkaar rondom waar ik woon ....quote:Op dinsdag 15 november 2022 12:24 schreef aloa het volgende:
In Groningen?quote:Op dinsdag 15 november 2022 12:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zie ze hier elke dag met honderden bij elkaar rondom waar ik woon ....
Ja vroeger een paar jaarquote:Op dinsdag 15 november 2022 12:39 schreef aloa het volgende:
[..]
Amsterdam?
Ik dacht dat je in Groningen woonde
In Groningen vreten ze al die meeuwen gewoon als tussendoortje, daar zal geen meeuw meer over zijnquote:Op dinsdag 15 november 2022 12:39 schreef aloa het volgende:
[..]
Amsterdam?
Ik dacht dat je in Groningen woonde
Met een laag ketchupquote:Op dinsdag 15 november 2022 12:42 schreef pullup het volgende:
[..]
In Groningen vreten ze al die meeuwen gewoon als tussendoortje, daar zal geen meeuw meer over zijn
Mooie foto.quote:Op dinsdag 15 november 2022 12:23 schreef Domnivoor het volgende:
Uit mijn eigen fotoarchief:
[ afbeelding ]
Dit was op Texel.
Moet maar eens afgelopen zijn met dat geFoK overalquote:Op dinsdag 15 november 2022 12:50 schreef pullup het volgende:
Druk
https://nos.nl/artikel/24(...)-op-aarde-zegt-de-vn
Vriend aloa.quote:
Ja,alles rustig.Bij u aan de kust?quote:
Zon zee en stevig windje hier.quote:Op dinsdag 15 november 2022 13:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja,alles rustig.Bij u aan de kust?
Wat luistert u?quote:Op dinsdag 15 november 2022 13:32 schreef marcb1974 het volgende:
Kunnen ze op de radio niet opflikkeren met die kutpropaganda![]()
![]()
Радио Москва (Radio Moskou)quote:
Getsiequote:
Blij ben je er niet van aan het worden zo te lezenquote:
T is vooral die klote propaganda tussendoor.quote:Op dinsdag 15 november 2022 13:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Blij ben je er niet van aan het worden zo te lezen
Ik heb echt geen idee wat ik me daarbij moet voorstellenquote:Op dinsdag 15 november 2022 13:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is vooral die klote propaganda tussendoor.
Vroeger had je reclame, nu krijg je te horen wat je doen moet
Bespaar energie, doe het nuquote:Op dinsdag 15 november 2022 14:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee wat ik me daarbij moet voorstellen![]()
Luister dan ook nooit radio
Ok, helemaal eensquote:Op dinsdag 15 november 2022 14:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bespaar energie, doe het nu
Rijd voorzichtig
Drink niet
Eet gezond
etcetcetc
Ik ken ze allemaal alquote:Op dinsdag 15 november 2022 14:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De muziek verder is lekker juist
Dus je luistert nooit eens iets 2 keer?quote:
Dat is weer een ander uiterste. Maar dit duurt allemaal best eindeloos, en volgend jaar is het weer precies dezelfde lijst.quote:Op dinsdag 15 november 2022 14:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus je luistert nooit eens iets 2 keer?
Ze zijn redelijk wit ja, en die van veronica is nog wat 'ouder' ook.quote:Op dinsdag 15 november 2022 14:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is weer een ander uiterste. Maar dit duurt allemaal best eindeloos, en volgend jaar is het weer precies dezelfde lijst.
Kans is ook groot dat ik in de loop van het volgend jaar al die nummers gewoon ook al eens langs hoor komen.
En deze lijsten zijn me over het algemeen te wit qua muziek. Dat zijn wel de redenen dat ik dit niet zo heel graag hoor allemaal zo achter elkaar
Waarom moet ik altijd aan Liga denken bij evergreenquote:Op dinsdag 15 november 2022 14:43 schreef casita het volgende:
Hier ook top 1000 maar andere Evergreen top 1000 npo 5
Dat waren toch ook van die koekjesquote:Op dinsdag 15 november 2022 14:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom moet ik altijd aan Liga denken bij evergreen
Misschien bevalt deze beter:quote:Op dinsdag 15 november 2022 14:27 schreef pullup het volgende:
En deze lijsten zijn me over het algemeen te wit qua muziek.
Deze lijst is groenquote:Op dinsdag 15 november 2022 14:43 schreef casita het volgende:
Hier ook top 1000 maar andere Evergreen top 1000 npo 5
Elk jaar de zelde kut shit. Maar beter dan Mariah Careyquote:
Vertel?quote:Op dinsdag 15 november 2022 15:46 schreef aloa het volgende:
Grappig die onduidelijkheid hier op FOK!
Nee daar niet. Is dat je probleem?quote:Op dinsdag 15 november 2022 16:00 schreef aloa het volgende:
[..]
Je mag toch gewoon kapen op FOK!
Maar hier blijkbaar niet.
Soury in JAA / [JAA Feedback] #2
Nou geen probleem verder, maar ik heb al zo vaak gevraagd of het nou wel of niet mocht (kapen) en elke mod, FA of wat dan ook zei dan dat het gewoon mocht.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |