is dat maandverband?quote:Op dinsdag 15 november 2022 12:06 schreef Li0nHeart het volgende:
Het lijkt bijna alsof Kenzi een neckbrace heeft.
[ afbeelding ]
De hele wereld is gek, maar ik ben normaalquote:Op dinsdag 15 november 2022 12:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Esther : Ik ga geen sorry zeggen.. het zegt meer over hun dan over mij. Ik heb in feite niks gedaan. Dat is mijn beleving he.
En toch, met allen tegen 1 persoon vind ik walgelijk. Praat het als volwassen mensen uit!quote:Op dinsdag 15 november 2022 12:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Esther : Ik ga geen sorry zeggen.. het zegt meer over hun dan over mij. Ik heb in feite niks gedaan. Dat is mijn beleving he.
Of een vliegtuig.quote:Op dinsdag 15 november 2022 12:09 schreef Seattle het volgende:
[..]
De hele wereld is gek, maar ik ben normaal
Maar er valt dus niet te praten met Esther. Dat is het probleem.quote:Op dinsdag 15 november 2022 12:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En toch, met allen tegen 1 persoon vind ik walgelijk. Praat het als volwassen mensen uit!
Wat doen ze dan precies?quote:Op dinsdag 15 november 2022 12:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En toch, met allen tegen 1 persoon vind ik walgelijk. Praat het als volwassen mensen uit!
Een col denk ik.quote:Op dinsdag 15 november 2022 12:09 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Nee... dat is een sjaal.
Klopt, maar haar blijven negeren tot ze naar huis is?? Is dat in zo'n gesloten groep een optie?quote:Op dinsdag 15 november 2022 12:10 schreef Seattle het volgende:
[..]
Maar er valt dus niet te praten met Esther. Dat is het probleem.
Het is een optie ... of het een aardige optie is, is een tweede.quote:Op dinsdag 15 november 2022 12:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Klopt, maar haar blijven negeren tot ze naar huis is?? Is dat in zo'n gesloten groep een optie?
Dan heeft Esther gelijk, door te zeggen, het zegt meer over hun dan over mij.quote:Op dinsdag 15 november 2022 12:12 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het is een optie ... of het een aardige optie is, is een tweede.
Nee waait wel over. Maar het is een streep achter haar naam bij de meesten. Gaat niet zomaar weer wegquote:Op dinsdag 15 november 2022 12:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Klopt, maar haar blijven negeren tot ze naar huis is?? Is dat in zo'n gesloten groep een optie?
Behalve dat Esther de werkelijkheid erg gekleurd weergeeft. Zij is compleet onschuldig vindt ze, en dat lag toch wel iets anders.quote:Op dinsdag 15 november 2022 12:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dan heeft Esther gelijk, door te zeggen, het zegt meer over hun dan over mij.
Meeste kleding wordt ook ontworpen voor een lichaam zoals kim, en dan aangepast voor andere lichaamstype.quote:Op dinsdag 15 november 2022 12:11 schreef Seattle het volgende:
Wanda vindt het grappig dat Mexx haar outfits bij iedereen anders staan tegen KimD (die dus een outfit aan heeft van Mexx) Maar niet zeggen dat het KimD waanzinnig goed staat natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |