is dat maandverband?quote:Op dinsdag 15 november 2022 12:06 schreef Li0nHeart het volgende:
Het lijkt bijna alsof Kenzi een neckbrace heeft.
[ afbeelding ]
De hele wereld is gek, maar ik ben normaalquote:Op dinsdag 15 november 2022 12:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Esther : Ik ga geen sorry zeggen.. het zegt meer over hun dan over mij. Ik heb in feite niks gedaan. Dat is mijn beleving he.
En toch, met allen tegen 1 persoon vind ik walgelijk. Praat het als volwassen mensen uit!quote:Op dinsdag 15 november 2022 12:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Esther : Ik ga geen sorry zeggen.. het zegt meer over hun dan over mij. Ik heb in feite niks gedaan. Dat is mijn beleving he.
Of een vliegtuig.quote:Op dinsdag 15 november 2022 12:09 schreef Seattle het volgende:
[..]
De hele wereld is gek, maar ik ben normaal
Maar er valt dus niet te praten met Esther. Dat is het probleem.quote:Op dinsdag 15 november 2022 12:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En toch, met allen tegen 1 persoon vind ik walgelijk. Praat het als volwassen mensen uit!
Wat doen ze dan precies?quote:Op dinsdag 15 november 2022 12:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En toch, met allen tegen 1 persoon vind ik walgelijk. Praat het als volwassen mensen uit!
Een col denk ik.quote:Op dinsdag 15 november 2022 12:09 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Nee... dat is een sjaal.
Klopt, maar haar blijven negeren tot ze naar huis is?? Is dat in zo'n gesloten groep een optie?quote:Op dinsdag 15 november 2022 12:10 schreef Seattle het volgende:
[..]
Maar er valt dus niet te praten met Esther. Dat is het probleem.
Het is een optie ... of het een aardige optie is, is een tweede.quote:Op dinsdag 15 november 2022 12:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Klopt, maar haar blijven negeren tot ze naar huis is?? Is dat in zo'n gesloten groep een optie?
Dan heeft Esther gelijk, door te zeggen, het zegt meer over hun dan over mij.quote:Op dinsdag 15 november 2022 12:12 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het is een optie ... of het een aardige optie is, is een tweede.
Nee waait wel over. Maar het is een streep achter haar naam bij de meesten. Gaat niet zomaar weer wegquote:Op dinsdag 15 november 2022 12:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Klopt, maar haar blijven negeren tot ze naar huis is?? Is dat in zo'n gesloten groep een optie?
Behalve dat Esther de werkelijkheid erg gekleurd weergeeft. Zij is compleet onschuldig vindt ze, en dat lag toch wel iets anders.quote:Op dinsdag 15 november 2022 12:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dan heeft Esther gelijk, door te zeggen, het zegt meer over hun dan over mij.
Meeste kleding wordt ook ontworpen voor een lichaam zoals kim, en dan aangepast voor andere lichaamstype.quote:Op dinsdag 15 november 2022 12:11 schreef Seattle het volgende:
Wanda vindt het grappig dat Mexx haar outfits bij iedereen anders staan tegen KimD (die dus een outfit aan heeft van Mexx) Maar niet zeggen dat het KimD waanzinnig goed staat natuurlijk
Begrijp wel dat je niet meteen dikke vrienden hoeft te worden, dat waren ze al niet. En dat Esther een lastpak is, ben ik het ook mee eens. Maar ik kan niet tegen dit soort gedrag en vind het dan toch sneuquote:Op dinsdag 15 november 2022 12:13 schreef Seattle het volgende:
[..]
Nee waait wel over. Maar het is een streep achter haar naam bij de meesten. Gaat niet zomaar weer weg
Toch ook wel iets van een gezicht van een bekend stripfiguur. Margje Simpson en dan zonder het haar. Ik denk nog even verder naquote:
Wiske.quote:Op dinsdag 15 november 2022 12:14 schreef Seattle het volgende:
[..]
Toch ook wel iets van een gezicht van een bekend stripfiguur. Margje Simpson en dan zonder het haar. Ik denk nog even verder na
Nieuwe bewoner?quote:Op dinsdag 15 november 2022 12:16 schreef FreshFruit het volgende:
[ [url=https://suskeenwiske.ophetwww.net/musical/spokenjagers/pics/wiske3.jpg]afbeelding[/url] ]
en schal doe je niet om dequote:Op dinsdag 15 november 2022 12:09 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Nee... dat is een sjaal.
Wel hoor,sommige niet.Daar moet je even een Gyazo van maken.quote:Op dinsdag 15 november 2022 12:19 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het moet een link naar een plaatje zijn. Plaatjes zelf kun je niet plakken.
Weer over Mexx. Dat Mexx zo jong isquote:Op dinsdag 15 november 2022 12:20 schreef Li0nHeart het volgende:
Zoe WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER over Jeff en KimD bezig ... was een kutkind blijft het.
Heb hem even verwijderd was wel een lang verhaal 🤣quote:
Gebruik de volgende keer anders de preview knopquote:
quote:Op dinsdag 15 november 2022 12:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb hem even verwijderd was wel een lang verhaal 🤣
Oooo hahahaquote:Op dinsdag 15 november 2022 12:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O kan dat ookquote:Op dinsdag 15 november 2022 12:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gebruik de volgende keer anders de preview knop
Moraima maakt sprongen.In het positieve.quote:
Wat Marciano en Kim K hebben is eckte liefde hoorquote:Op dinsdag 15 november 2022 12:24 schreef Li0nHeart het volgende:
KimK die zegt dat Martin Mexx alleen maar leuk vindt voor in de loods is wel hilarisch.
Salto’s!!quote:Op dinsdag 15 november 2022 12:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Moraima maakt sprongen.In het positieve.
volgende week kann je alle mijne posts vegen dann benquote:Op dinsdag 15 november 2022 12:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ja bro, wordquote:Op dinsdag 15 november 2022 12:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat Marciano en Kim K hebben is eckte liefde hoor
Dat was wel de omslag.quote:
Dan is er niks te vegen.quote:Op dinsdag 15 november 2022 12:25 schreef mario390 het volgende:
[..]
volgende week kann je alle mijne posts vegen dann ben
ik niet meer hier
Waarom niet?quote:Op dinsdag 15 november 2022 12:25 schreef mario390 het volgende:
[..]
volgende week kann je alle mijne posts vegen dann ben
ik niet meer hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier staan de overige fragmenten van gisteren:
DGK_Tegengas in JAA / [Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes] JAA #1.
Ik vind haar humor en haar hele houding zo leuk. Kan zo om haar lachenquote:Op dinsdag 15 november 2022 12:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Moraima maakt sprongen.In het positieve.
Zoe is zo puur en eerlijk en alles behalve jaloers op de stelletjesquote:Op dinsdag 15 november 2022 12:28 schreef Li0nHeart het volgende:
hahaha... Zoe ook zo ontzettend hypocriet ....
KimK net zo.quote:Op dinsdag 15 november 2022 12:28 schreef Li0nHeart het volgende:
hahaha... Zoe ook zo ontzettend hypocriet ....
Zo puur en eerlijk als Nadir wasquote:Op dinsdag 15 november 2022 12:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zoe is zo puur en eerlijk en alles behalve jaloers op de stelletjes
quote:Op dinsdag 15 november 2022 12:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gebruik de volgende keer anders de preview knop
Het is gewoon een simpel verhaal; als het haar niet bevalt gaat ze toch zelf naar huis, ze weet waar de poort is!quote:Op dinsdag 15 november 2022 12:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zie Zoe wil Kim D eruit. Ze wil zorgen dat ze dikke ruzie krijgen
Met Zoë als vriend, heb je geen vijand nodigquote:Op dinsdag 15 november 2022 12:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Dan mag je geen plaatjes posten.quote:
Jammer hoe zij zich neerzet. Dom, dommer, domstquote:Op dinsdag 15 november 2022 12:45 schreef juul. het volgende:
[..]
Met Zoë als vriend, heb je geen vijand nodig
Ik denk dat dat best vermakelijke streams kunnen wordenquote:Op dinsdag 15 november 2022 12:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
TeamKimD al geclaimd bij deze.quote:Op dinsdag 15 november 2022 12:46 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik denk dat dat best vermakelijke streams kunnen worden
Ze gaan poepen.quote:
en dan gaan de streams wisselen en krijg je zowat een hartaanvalquote:
En gescheurde trommelvliezen.quote:Op dinsdag 15 november 2022 12:47 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
en dan gaan de streams wisselen en krijg je zowat een hartaanval
Er is wel drank.quote:Op dinsdag 15 november 2022 12:52 schreef freaky40 het volgende:
Dit wordt weer een opdracht-loos dagje zoals het er nu naar uit ziet....
Ja voor dat feestje. Maar geen verdien of eliminatieopdracht vooralsnog.quote:
Feestjes zijn leuker.quote:Op dinsdag 15 november 2022 13:01 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja voor dat feestje. Maar geen verdien of eliminatieopdracht vooralsnog.
Ik zat me er net ook al over te verbazen, nagelstudiodinges, dartbord, sloffen, genoeg te eten en drinken. Waar doen ze het van?quote:Op dinsdag 15 november 2022 13:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Er lijkt trouwens wel oneindig geld te zijn.
Veel verdienopdrachten, en slim inkopen van Jeffquote:Op dinsdag 15 november 2022 13:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zat me er net ook al over te verbazen, nagelstudiodinges, dartbord, sloffen, genoeg te eten en drinken. Waar doen ze het van?
Mirthe maakte een goede beurt met de nachtwacht, en Jeffrey maakt er een mooie sier mee.quote:Op dinsdag 15 november 2022 13:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Er lijkt trouwens wel oneindig geld te zijn.
Het begint aardig te slinken.Gisteren nog 600 euro.quote:Op dinsdag 15 november 2022 13:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zat me er net ook al over te verbazen, nagelstudiodinges, dartbord, sloffen, genoeg te eten en drinken. Waar doen ze het van?
En nu voorlopig geen verdienopdrachten meer, laat ze maar in de problemen komen dat verwende zooitje.quote:Op dinsdag 15 november 2022 13:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het begint aardig te slinken.Gisteren nog 600 euro.
dat slimme inkopen neem ik met een korreltje zoutquote:Op dinsdag 15 november 2022 13:08 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Veel verdienopdrachten, en slim inkopen van Jeff
Lekkere tijdstip van postenquote:Op dinsdag 15 november 2022 13:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
En nu voorlopig geen verdienopdrachten meer, laat ze maar in de problemen komen dat verwende zooitje.
quote:
Dat is best een goed idee.quote:Op dinsdag 15 november 2022 13:14 schreef freaky40 het volgende:
Doe eens wat geks Febo: double eviction opdracht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op dinsdag 15 november 2022 13:15 schreef Ireth het volgende:
Ja lekker dan, ben onderweg naar de tandarts, zal ik in de wachtkamer dan maar weer de streams aan gooien
Sterkte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
De TV is vaak ook wel handig om een verhaallijn te zien, die je toch niet goed gezien hebt op de LS.quote:Op dinsdag 15 november 2022 13:19 schreef freaky40 het volgende:
Gisteren in de TV uitzending zag je hoe de opdracht werd opgebouwd, dat is ook wel eens leuk om te zien. Wat wij op streams nooit zien. Hopelijk blijven ze dit doen.
Ik vond laatst in de uitzending de psych ook wel leuk.quote:Op dinsdag 15 november 2022 13:19 schreef freaky40 het volgende:
Gisteren in de TV uitzending zag je hoe de opdracht werd opgebouwd, dat is ook wel eens leuk om te zien. Wat wij op streams nooit zien. Hopelijk blijven ze dit doen.
Ja dat is wel een leuke toevoeging. Hij zit er af en toe.quote:Op dinsdag 15 november 2022 13:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vond laatst in de uitzending de psych ook wel leuk.
Heel niet erg, misschien ben ik dan nog op tijd thuisquote:
Helemaal duf van de verdoving.quote:Op dinsdag 15 november 2022 13:28 schreef Ireth het volgende:
[..]
Heel niet erg, misschien ben ik dan nog op tijd thuis
En niemand begint over de Satisfyer.quote:Op dinsdag 15 november 2022 13:29 schreef Li0nHeart het volgende:
Oh ..wat een verhaal maken ze er weer van.
Over de bijzondere bezigheden in de douches.
Wendy : Ik vroeg toch azijn .. maar dat was gewoon Erik die ik van de muur af...
Iemand : Echt?
Jeff : Ja, het zit er nog... krijg er niet meer van af, het is er helemaal ingetrokken..
Jasper : Afgetrokken...
..
Jasper : Maar hij zei wel dat hij het deed toen die poster van Jeff er nog hing...
Ehmm, heeft Erik zich afgepeert op de foto van Jeff, begrijp ik dat goed?quote:Op dinsdag 15 november 2022 13:29 schreef Li0nHeart het volgende:
Oh ..wat een verhaal maken ze er weer van.
Over de bijzondere bezigheden in de douches.
Wendy : Ik vroeg toch azijn .. maar dat was gewoon Erik die ik van de muur af...
Iemand : Echt?
Jeff : Ja, het zit er nog... krijg er niet meer van af, het is er helemaal ingetrokken..
Jasper : Afgetrokken...
..
Jasper : Maar hij zei wel dat hij het deed toen die poster van Jeff er nog hing...
Bij over de streep toegegeven dat hij masturbeert.quote:Op dinsdag 15 november 2022 13:31 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ehmm, heeft Erik zich afgepeert op de foto van Jeff, begrijp ik dat goed?
Nee.quote:
Hehe... nou ja.. dat is in ieder geval de grap. Denk niet dat het echt zo gegaan is.quote:Op dinsdag 15 november 2022 13:31 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ehmm, heeft Erik zich afgepeert op de foto van Jeff, begrijp ik dat goed?
Apart. Het is natuurlijk wel Erik, als niemand het ziet masturbeer ik....quote:Op dinsdag 15 november 2022 13:33 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hehe... nou ja.. dat is in ieder geval de grap. Denk niet dat het echt zo gegaan is.
Toilet. Onder de dekensquote:Op dinsdag 15 november 2022 13:33 schreef mnesymne het volgende:
Volgens Mexx kunnen mensen het nergens doen, vooral de mannen niet.....
In de tuin,op het dak.quote:
Op de werkbank.quote:
Daar hangen toch ook camera's?quote:Op dinsdag 15 november 2022 13:35 schreef mnesymne het volgende:
Douche en slaapkammer kan ik begrijpen, daar heb je niet echt privacy. Maar op het toilet moet het toch ff kunnen
Heb je geen gaatje?quote:
Die zullen er wel bij komen als het voor het echt moet.quote:Op dinsdag 15 november 2022 13:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Kwartier per kamer oefenen. Laatste kwartier opdracht uitvoeren alsof het voor het echie is.
De oempaloempa's zijn er niet .... !!
Neen.quote:Op dinsdag 15 november 2022 13:40 schreef R0T29 het volgende:
Wat is die Jeff toch echt een eikel zeg....
Vind je? In dit geval snap ik niet dat mensen alle kanten oprennen als er een uitleg gaande is.quote:Op dinsdag 15 november 2022 13:40 schreef R0T29 het volgende:
Wat is die Jeff toch echt een eikel zeg....
Dus dat, dat is gewoon ultieme domheid.quote:Op dinsdag 15 november 2022 13:41 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Vind je? In dit geval snap ik niet dat mensen alle kanten oprennen als er een uitleg gaande is.
Geef Jeff wel gelijk in deze. Die wijfen moeten altijd zeiken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2022 13:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
Tering, als ik die Jeff met zijn arrogante smoel zo hoor moet ik denken aan 'n .....Joey.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Die heeft altijd een permanent verwijt in zijn hoofd zitten.quote:Op dinsdag 15 november 2022 13:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Marciano ook weer zeiken .. maar bedenk me nu dat hij altijd zo praat.
Ja precies, hele groep laten wachten om een egoistisch kakje die ook paar minuten laten kan als de rest al aan het oefenen is.quote:Op dinsdag 15 november 2022 13:41 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Vind je? In dit geval snap ik niet dat mensen alle kanten oprennen als er een uitleg gaande is.
Ze geven meer om geouwehoer dan visuele beelden.quote:Op dinsdag 15 november 2022 13:44 schreef Was-beer het volgende:
Wat wordt het weer geweldig in beeld gebracht. Hoe moeilijk is het
Beelden bewaren ze voor de uitzendingquote:Op dinsdag 15 november 2022 13:44 schreef Was-beer het volgende:
Wat wordt het weer geweldig in beeld gebracht. Hoe moeilijk is het
Marciano bij de enkels pakken en op zijn kop in die ton hangenquote:Op dinsdag 15 november 2022 13:46 schreef chufi het volgende:
Maar hoe vis je de bal uit die tonnen dan
slim planquote:Op dinsdag 15 november 2022 13:47 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Marciano bij de enkels pakken en op zijn kop in die ton hangen
quote:Op dinsdag 15 november 2022 13:47 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Marciano bij de enkels pakken en op zijn kop in die ton hangen
quote:Op dinsdag 15 november 2022 13:48 schreef KinKiJan het volgende:
[..]![]()
Redt ie nooit! Misschien als hij Martin dan weer bij de enkels vasthoudt?
Gestreste psychopaten-gedrag.quote:Op dinsdag 15 november 2022 13:47 schreef R0T29 het volgende:
Jeff heeft er geen zin meer in...lekker naar huis gaan joh
quote:Op dinsdag 15 november 2022 13:49 schreef Li0nHeart het volgende:
En een nieuw tekstje van de stem: Beste deelnemers, stilte tijdens het roken.
quote:Op dinsdag 15 november 2022 13:49 schreef Was-beer het volgende:
Beste deelnemers, stilte tijdens het rokenIs dat nieuw?
quote:Op dinsdag 15 november 2022 13:49 schreef Hoempah het volgende:
Beste deelnemers, stilte tijdens het roken.
quote:
voor Moraima,ow nee wacht.quote:
Heeft ie al in die lege-conservenblik-asbak gekeken?quote:
Het is gewoon een kutgroep.quote:Op dinsdag 15 november 2022 13:55 schreef mnesymne het volgende:
Een groep kleuters is makkelijker te begeleiden dan deze bende
Zich aan het concentreren, hij heeft er nog steeds de pest in dat Mirthe met een vorige opdracht de show stal. en hij had ook heel lang naar dat schilderij gestaart, en dat ging hem niet zo goed af met die rare oogjes van hem..quote:
Gelukkig hoeft hij er niet bij te pratenquote:Op dinsdag 15 november 2022 13:58 schreef Fritsie1960 het volgende:
Bern weer helemaal in z'n rol van gymleraar (bal vangen en aan volgend speler geven)
Ze lopen zelf weg en in de wandelgangen gaat ook rond dat met kerst een aantal weg willen.quote:Op dinsdag 15 november 2022 14:03 schreef D. het volgende:
Al ruim 2 maanden onderweg, en pas 2 eliminaties. De regie probeert ons weg te jagen geloof ik
Komt ook door alle vrijwillige vertrekken. Maar ja eliminaties zijn er nu wel heel weinig. Hadden ze wel rekening mee kunnen houdenquote:Op dinsdag 15 november 2022 14:03 schreef D. het volgende:
Al ruim 2 maanden onderweg, en pas 2 eliminaties. De regie probeert ons weg te jagen geloof ik
Er zijn er 10 weg hč, mind you dus ze hebben geen haast.quote:Op dinsdag 15 november 2022 14:03 schreef D. het volgende:
"Andere mensen" haha tuurlijk Mirthequote:Op dinsdag 15 november 2022 14:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Mirthe tegen Jasper : Sigaretten uit de huishoudpot. Ik hoor dat mensen het oneerlijk vinden. Andere mensen willen ook wel wat.
Jasper : Daar ben ik helemaal niet mee bezig. Interesseert me niks.
Kaas Mirthe.quote:Op dinsdag 15 november 2022 14:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Mirthe : Ik hou van pecan en cashew noten. Kan ik dat dan ook aanvragen?
Jasper : Dat weet ik niet...
Dus laten ze ons en de bewoners maar gewoon wachten tot wij of zij afhakenquote:Op dinsdag 15 november 2022 14:04 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Er zijn er 10 weg hč, mind you dus ze hebben geen haast.
Weinig voedsel.quote:Op dinsdag 15 november 2022 14:09 schreef Silves het volgende:
Benjamin2 uur geleden
Doordat de kandidaten in Een Jaar van je Leven maar weinig voedsel krijgen, wordt er nog wel eens wat eten gepikt. Onder meer Martin en de inmiddels vertrokken Nadir maakten zich daar meermaals schuldig aan, nu is het Mirthe die (’s nachts) op boevenpad is gegaan.
Gelukkig zien andere mensen dit ook, nu weer bij Jasper halen wat er te halen is, en maar zeggen ik bemoei me er niet mee..
quote:Op dinsdag 15 november 2022 14:10 schreef mario390 het volgende:
heeft nog jemand problemen
bij videoland?
Was het maar zo'n feest.quote:Op dinsdag 15 november 2022 14:11 schreef FreshFruit het volgende:
Mirthe dacht dat ze Scuitgames ging doen.
Ik zou het niet doen Mirthe, je krijgt ze gezoutenquote:Op dinsdag 15 november 2022 14:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Mirthe : Ik hou van pecan en cashew noten. Kan ik dat dan ook aanvragen?
Jasper : Dat weet ik niet...
quote:Op dinsdag 15 november 2022 14:10 schreef mario390 het volgende:
[..]
zij moet nuttenmix vragen dat eet
ik ook zijn ook cashow binnen
half uur of zo ...quote:Op dinsdag 15 november 2022 14:14 schreef Ireth het volgende:
Klaar!![]()
Hoe lang heb ik nog voor ze gaan beginnen???
Je gaat het redden.quote:Op dinsdag 15 november 2022 14:14 schreef Ireth het volgende:
Klaar!![]()
Hoe lang heb ik nog voor ze gaan beginnen???
Nu oefenen.. straks iedereen 1 poging.quote:Op dinsdag 15 november 2022 14:15 schreef chufi het volgende:
Moet iedereen slechts 1 poging of krijgen een kwartier de tijd?
Mirthe wil kaasquote:
o f e nen.quote:
Haribo?quote:
nieuw muis en prvozert mequote:Op dinsdag 15 november 2022 14:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Even kijken wat je getyped hebt voor je post
Niet gaan gooien.quote:
Prijzen zeggen de wijzen.quote:Op dinsdag 15 november 2022 14:19 schreef Kakadylo het volgende:
Waar spelen ze eigenlijk voor of is dat nog niet duidelijk?
Weten we nog niet.. Misschien wel een dartbordquote:Op dinsdag 15 november 2022 14:19 schreef Kakadylo het volgende:
Zouden ze te horen krijgen als iedereen op de stip ging staan, maar mensen renden als kippen zonder kop rond dus Jeffrey zei fuck it ze zien het wel.quote:Op dinsdag 15 november 2022 14:19 schreef Kakadylo het volgende:
Geen idee, maar het zal niet veel opbrengen zo te zienquote:Op dinsdag 15 november 2022 14:19 schreef Kakadylo het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |