die zal voor Jappie zijnquote:Op dinsdag 15 november 2022 10:23 schreef mnesymne het volgende:
Jeff is meer van het wijntje op kantoor... maar nu met de wodka veranderd dat misschien
wodkaquote:Op dinsdag 15 november 2022 10:24 schreef D. het volgende:
Wat was het kleine flesje wat ze snel wilde verstoppen?
Wodka imoquote:Op dinsdag 15 november 2022 10:24 schreef D. het volgende:
Goede vraag .. vast voor Jasper z'n verjaardag .. wat drinkt ie ook al weer .. wodka?quote:Op dinsdag 15 november 2022 10:24 schreef D. het volgende:
JW is van het lullenquote:Op dinsdag 15 november 2022 10:26 schreef Li0nHeart het volgende:
JW : Ik zou dat nooit doen, ik zou er niet eens over nadenken. Hoe dat tot stand komt snap ik ook niet, dat doe je niet punt.
Berend : Eigenbelang, hij heeft de middelen, de macht.
Nee leave,maar ik heb ook dat monkeyding.quote:Op dinsdag 15 november 2022 10:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
is jouw stream 1 ook wat donkerder???
Hij weet precies hoe alles anders moet, maar zal zelf nooit aan een oplossing werken ... hij zou zo politicus kunnen worden.quote:Op dinsdag 15 november 2022 10:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
JW is van het lullen
maar praatjes vullen geen gaatjes
dawhat?quote:Op dinsdag 15 november 2022 10:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee leave,maar ik heb ook dat monkeyding.
grote kans dat de groep daar helemaal nooit wat over hoort.quote:Op dinsdag 15 november 2022 10:26 schreef D. het volgende:
Wodka dus. Ben benieuwd hoe de groep dat vindt
deze keer werden nog meer kotsenquote:Op dinsdag 15 november 2022 10:26 schreef D. het volgende:
Wodka dus. Ben benieuwd hoe de groep dat vindt
Dat ze er niet bij was met boodschappen uitpakken.quote:
quote:Op dinsdag 15 november 2022 10:28 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hij weet precies hoe alles anders moet, maar zal zelf nooit aan een oplossing werken ... hij zou zo politicus kunnen worden.
Greasemonkey.quote:
Da’s waarquote:Op dinsdag 15 november 2022 10:28 schreef Verida het volgende:
[..]
grote kans dat de groep daar helemaal nooit wat over hoort.
jij drinkt toch ook?quote:Op dinsdag 15 november 2022 10:29 schreef mario390 het volgende:
[..]
deze keer werden nog meer kotsen
vind ik onzin deze zuipparties daar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |