Nee dat zal ie zelf moeten kopenquote:Op dinsdag 15 november 2022 00:16 schreef mario390 het volgende:
[..]
is bij de kleine fles wodka ook
wat binnen?
Ja omdat jij weggingquote:Op dinsdag 15 november 2022 00:20 schreef engine het volgende:
Ik was maar even weg maar ineens lichten uit en z'n beetje iedereen naar bed?
Zou zomaar goed kunnenquote:Op dinsdag 15 november 2022 00:20 schreef Seattle het volgende:
[..]
Heeft KimD ADHD ofzo? Had ze het daar niet eens over?
Iedereen toch tegenwoordig ... Staat daar nog een hele bak met M&Msquote:Op dinsdag 15 november 2022 00:20 schreef Seattle het volgende:
[..]
Heeft KimD ADHD ofzo? Had ze het daar niet eens over?
Teveel naar detectives gekeken op Cartoon Networkquote:Op dinsdag 15 november 2022 00:21 schreef mootie het volgende:
Is er een speciale reden dat Kim denkt te kunnen beslissen dat de m&m’s moeten worden verstopt?
Ik ben er weer en er is gluhweinquote:
Volgens mij is het een regel dat er max 3 mensen in dat kantoor mogen zijn. Daar hebben we Maddy wel eens over gehoord.quote:Op dinsdag 15 november 2022 00:22 schreef Seattle het volgende:
Mogen ze niet in het kantoor als het licht uit is?
O daarom zitten ze daar buitenquote:Op dinsdag 15 november 2022 00:24 schreef engine het volgende:
[..]
Volgens mij is het een regel dat er max 3 mensen in dat kantoor mogen zijn. Daar hebben we Maddy wel eens over gehoord.
Gewoon een hele saaie dag.quote:Op dinsdag 15 november 2022 00:22 schreef mario390 het volgende:
wat was zaterdag dat nur 5 topics zijn?
ik heb gefehlt
Ook meteen de hele groep hè. Iedereen dom en kut.quote:Op dinsdag 15 november 2022 00:26 schreef engine het volgende:
Jeff heeft mails gehad "niet meer op de muur schrijven...nooit meer".
"Het is gewoon een kut groep" ze luisteren nergens naar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |