Dus je brengt een "gevonden" telefoon naar het politiebureau terwijl je weet wie de eigenaar is?quote:Op woensdag 30 november 2022 20:13 schreef ikweethetookniet het volgende:
Dan geef je hem af bij het politiebureau dat je hem gevonden hebt![]()
En vertel je erbij dat deze persoon verdacht wordt van fraude
Opgelost
Ik heb er geen moeite mee, maar voel wel een soort haat als ik naar zijn kop kijk. Gelukkig ben ik heel goed in mooi weer spelen.quote:Op woensdag 30 november 2022 20:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hoe is de sfeer inmiddels? Lukt het om te doen alsof er niets aan de hand is? Jij werkt het meest met hem samen toch?
Want?quote:Op woensdag 30 november 2022 22:32 schreef Queller het volgende:
Dikke vette naheffing van de fiscus incoming in 3..., 2..., 1, ...
Al hetgeen uit dienstbetrekkingquote:
Ja behoorlijk wat raakvlakken als je het mij vraagt!quote:Op dinsdag 6 december 2022 11:55 schreef iamredleader het volgende:
En dan lees je onderstaand artikel, en denk je: oh, dat lijkt wel een klein beetje op het verhaal van TS
https://www.rtlnieuws.nl/(...)000-euro-hydromaster
Ben wel benieuwd naar het strafrechterlijk aspect. Daarnaast zal die vent (zie je vaak denk ik) vast bankroet zijn. Dus het bedrijf kan fluiten.quote:Op dinsdag 6 december 2022 11:55 schreef iamredleader het volgende:
En dan lees je onderstaand artikel, en denk je: oh, dat lijkt wel een klein beetje op het verhaal van TS
Wel benieuwd hoe je bijna een miljoen op iemand kan verhalen. Met een normale baan is dat nooit terug te betalen.quote:Op dinsdag 6 december 2022 15:10 schreef SOG het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd naar het strafrechterlijk aspect. Daarnaast zal die vent (zie je vaak denk ik) vast bankroet zijn. Dus het bedrijf kan fluiten.
quote:Op dinsdag 6 december 2022 11:55 schreef iamredleader het volgende:
Want er is resultaat onbelast uit het bedrijf verdwenen. Daar wordt de fiscus meestal niet zo blij van.quote:
Bedrijf heeft het geld niet bewust weggesluisd, dus zijn gewoon kosten. Ontstaan uit de operaties van het bedrijf.quote:Op woensdag 7 december 2022 00:46 schreef Queller het volgende:
[..]
Want er is resultaat onbelast uit het bedrijf verdwenen. Daar wordt de fiscus meestal niet zo blij van.
Dit lijkt mij ookquote:Op woensdag 7 december 2022 10:12 schreef ludovico het volgende:
[..]
Bedrijf heeft het geld niet bewust weggesluisd, dus zijn gewoon kosten. Ontstaan uit de operaties van het bedrijf.
Géén winstbestemming.
Als jij het omgekeerde hard kan maken heb jij wel gelijk.
Weet je dit of dénk je dit? Ik kan je uit ervaring vertellen dat het zo simpel niet is. Je boft als je onder boetes uitkomt.quote:Op woensdag 7 december 2022 10:12 schreef ludovico het volgende:
Bedrijf heeft het geld niet bewust weggesluisd, dus zijn gewoon kosten. Ontstaan uit de operaties van het bedrijf.
Géén winstbestemming.
Als jij het omgekeerde hard kan maken heb jij wel gelijk.
Ik zou het als accountant never nooit omschrijven als winstuitkering nee tenzij het bewust weggesjoemeld is door de aandeelhouder.quote:Op woensdag 7 december 2022 10:38 schreef Queller het volgende:
[..]
Weet je dit of dénk je dit? Ik kan je uit ervaring vertellen dat het zo simpel niet is. Je boft als je onder boetes uitkomt.
De wegen van de fiscus zijn ondoorgrondelijk, zullen we maar zeggenquote:Op woensdag 7 december 2022 10:52 schreef ludovico het volgende:
Ik zou het als accountant never nooit omschrijven als winstuitkering nee tenzij het bewust weggesjoemeld is door de aandeelhouder.
Nog altijd geen externe partij die de boel aan het nakijken is.quote:Op woensdag 30 november 2022 19:17 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik geloof er allemaal geen zak meer van
Die houdt zich ook gewoon aan Wet vpb en IB etc.quote:Op woensdag 7 december 2022 12:14 schreef Queller het volgende:
[..]
De wegen van de fiscus zijn ondoorgrondelijk, zullen we maar zeggen
Tsjah het is een bedrijf waar tot voor kort geen office-pakket werd gebruikt, althans volgens TS. Kan me voorstellen dat andere zaken dan ook heel langzaam gaanquote:Op woensdag 7 december 2022 12:31 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
Nog altijd geen externe partij die de boel aan het nakijken is.
Dat zou in een paar dagen geregeld moeten zijn.
Ik geloof het ook niet meer.
Als eigenaar wil ik zsm weten wat er er speelt. Dan laat ik zo'n boekhouder echt geen weken rondlopen.quote:Op woensdag 7 december 2022 12:34 schreef Gunner het volgende:
[..]
Tsjah het is een bedrijf waar tot voor kort geen office-pakket werd gebruikt, althans volgens TS. Kan me voorstellen dat andere zaken dan ook heel langzaam gaan
Verder waarom zou je zoiets verzinnen. Het is nog redelijk geloofwaardig wat mij betreft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |