Ja, ik speel even jaren voor allochtoon op FOK!quote:Op woensdag 30 november 2022 18:59 schreef Rnie het volgende:
[..]
Wij moeten maar geloven wat jij ons verteld natuurlijk. Misschien ben je wel hetero, 100% hollands en probeer je de schuld op de boekhouder te schuivenHet is het internet he? Zou wel een stunt zijn.
Hij appt met een handlanger? Of wordt hij afgeperst?quote:Op woensdag 30 november 2022 19:30 schreef Pendule het volgende:
[..]
whatsapp pop upjes en ander bewijsmateriaal.
Dat is goed mogelijk. Gelukkig hebben de mensen in dit topic mij van goed advies voorzien en alles een beetje op weg kunnen helpen om alles tot een goed einde te brengen.quote:Op woensdag 30 november 2022 19:17 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik geloof er allemaal geen zak meer van
Ik weet het niet, ik laat die telefoon lekker met rust. De baas doet maar wat hij wil, maar ik denk niet dat wat summiere vage tekstberichten veel gaan opleveren waar de rechtbank wat mee kan. Ik denk dat het externe bedrijf genoeg bewijsmateriaal gaat kunnen verzamelen.quote:Op woensdag 30 november 2022 19:33 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hij appt met een handlanger? Of wordt hij afgeperst?
Telefoon helemaal kopiėren en alles opslaanquote:Op woensdag 30 november 2022 19:54 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Neem aan dat het een werk telefoon is dan.
Zijn persoonlijke mag je niet zomaar doorzoeken.
Je hebt echt een probleem als je dat met een privé telefoon doet.quote:Op woensdag 30 november 2022 19:59 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Telefoon helemaal kopiėren en alles opslaan
Achter de hand houden als bewijs niet lukt, is dit steunbewijs
Ja dit mag zijn bijzondere omstandigheden die dit rechtvaardigen
Als je dit niet durft, telefoon opslaan in kluis waar hij niet bij kan en zeggen dat hij zoek is en je weet ook niet waar hij is
Zo werkt het niet.quote:Op woensdag 30 november 2022 19:59 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Telefoon helemaal kopiėren en alles opslaan
Achter de hand houden als bewijs niet lukt, is dit steunbewijs
Ja dit mag zijn bijzondere omstandigheden die dit rechtvaardigen
Als je dit niet durft, telefoon opslaan in kluis waar hij niet bij kan en zeggen dat hij zoek is en je weet ook niet waar hij is
Dus je brengt een "gevonden" telefoon naar het politiebureau terwijl je weet wie de eigenaar is?quote:Op woensdag 30 november 2022 20:13 schreef ikweethetookniet het volgende:
Dan geef je hem af bij het politiebureau dat je hem gevonden hebt![]()
En vertel je erbij dat deze persoon verdacht wordt van fraude
Opgelost
Ik heb er geen moeite mee, maar voel wel een soort haat als ik naar zijn kop kijk. Gelukkig ben ik heel goed in mooi weer spelen.quote:Op woensdag 30 november 2022 20:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hoe is de sfeer inmiddels? Lukt het om te doen alsof er niets aan de hand is? Jij werkt het meest met hem samen toch?
Want?quote:Op woensdag 30 november 2022 22:32 schreef Queller het volgende:
Dikke vette naheffing van de fiscus incoming in 3..., 2..., 1, ...
Al hetgeen uit dienstbetrekkingquote:
Ja behoorlijk wat raakvlakken als je het mij vraagt!quote:Op dinsdag 6 december 2022 11:55 schreef iamredleader het volgende:
En dan lees je onderstaand artikel, en denk je: oh, dat lijkt wel een klein beetje op het verhaal van TS
https://www.rtlnieuws.nl/(...)000-euro-hydromaster
Ben wel benieuwd naar het strafrechterlijk aspect. Daarnaast zal die vent (zie je vaak denk ik) vast bankroet zijn. Dus het bedrijf kan fluiten.quote:Op dinsdag 6 december 2022 11:55 schreef iamredleader het volgende:
En dan lees je onderstaand artikel, en denk je: oh, dat lijkt wel een klein beetje op het verhaal van TS
https://www.rtlnieuws.nl/(...)000-euro-hydromaster
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |