Dan is er niks aan de hand, maar zal de relatie wel verzuurd zijn.quote:Op maandag 21 november 2022 23:23 schreef Muurbloem2001 het volgende:
Blijkt de boekhouder alles te kunnen verklaren
mwah. ik moet eerlijk zeggen als ik in mijn eigen boekhouding mega veel rare dingen tegenkom, iemand die helpt in de boekhouding snapt het ook niet, er klopt geen hol van omschrijvingen en overschrijvingen dan laat ik ook een extern onderzoek instellen.quote:Op dinsdag 22 november 2022 07:41 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Dan is er niks aan de hand, maar zal de relatie wel verzuurd zijn.
Maar als ook de baas rekeningen niet herkend..
Maar goed, daar gebruik je dus een extern bedrijf voor die zo’n audit doet, onpartijdig enzo.
Roepen tegen de medewerker wat er het afgelopen jaar allemaal is misgegaan en wat er beter kan.quote:Op dinsdag 22 november 2022 08:28 schreef freak1 het volgende:
en als daar dan uitkomt joh die boekhouder moet echt wat aan administratie skills bijleren maa rheeft niet gefraudeerd, dan zou ik zeker dat onderzoek met mijn boekhouder bespreken en hem om verbetering vragen. ik zou daar persoonlijk niet verzuurd van raken, als iemand mijn werk controleerd en erachter komt dat het een puinbak is, dan mogen ze mij daar ook op aanspreken.. learning opportunity enzo
Wanneer komen ze? Kunnen wij Fok!kers weer een agendapuntje plannenquote:Op woensdag 23 november 2022 22:27 schreef Pendule het volgende:
We zijn aan het wachten op het externe bedrijf dat langskomt om de boel overhoop te halen. Tot die tijd mooi weer spelen.
Deed Frits van Eerd ook jarenquote:Op woensdag 23 november 2022 22:27 schreef Pendule het volgende:
We zijn aan het wachten op het externe bedrijf dat langskomt om de boel overhoop te halen. Tot die tijd mooi weer spelen.
Hoop niet dat je lang mooi weer hoeft te spelen. Enig idee wanneer dat bedrijf langs komt en hoe lang hun onderzoek gaat duren? Dagen, weken, maanden?quote:Op woensdag 23 november 2022 22:27 schreef Pendule het volgende:
En de boekhouder heeft niks in de gaten natuurlijk. Best bijzonder dat die al anderhalve week niet bij het archief kanquote:Op woensdag 23 november 2022 22:27 schreef Pendule het volgende:
Hahaha ja inderdaadquote:Op dinsdag 29 november 2022 18:16 schreef bami_haar het volgende:
[..]
En de boekhouder heeft niks in de gaten natuurlijk. Best bijzonder dat die al anderhalve week niet bij het archief kan
Topic geopend als dekmantel?quote:Op dinsdag 29 november 2022 21:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
TS is door de mand gevallen en zit in de cel
Wie moet er volgens jou dan controleren?quote:Op woensdag 30 november 2022 15:54 schreef SOG het volgende:
Waarom moet een extern bedrijf controleren?
Eigenaar of TS hebben controle toch al uitgevoerd.quote:Op woensdag 30 november 2022 15:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wie moet er volgens jou dan controleren?
Die geven aan door de bomen het bos niet meer te zien, en hebben niet de tijd en kennis om alles tot in de puntjes uit te pluizen.quote:Op woensdag 30 november 2022 16:11 schreef SOG het volgende:
[..]
Eigenaar of TS hebben controle toch al uitgevoerd.
Omdat je je bewijsvoering in orde wil hebben ivm aangifte doen en evt. geld terugvorderen. De eigenaar is belanghebbende en dat zal voor een rechter minder overtuigend zijn dan een conclusie van een externe partij.quote:Op woensdag 30 november 2022 15:54 schreef SOG het volgende:
Waarom moet een extern bedrijf controleren?
Het bedrijf is volgende week pas aanwezig. Het archief is weer bereikbaar. De ‘nieuwe’ cilinder (onderdeel sluitsysteem) is teruggeplaatst.quote:
Ja, maar wij gaan geen jaar aan administratie doorneuzenquote:Op woensdag 30 november 2022 16:11 schreef SOG het volgende:
[..]
Eigenaar of TS hebben controle toch al uitgevoerd.
Tuurlijk, “homoseksuele buitenlander sluist tonnen weg bij familiebedrijfje’quote:
Wij moeten maar geloven wat jij ons verteld natuurlijk. Misschien ben je wel hetero, 100% hollands en probeer je de schuld op de boekhouder te schuivenquote:Op woensdag 30 november 2022 18:53 schreef Pendule het volgende:
[..]
Tuurlijk, “homoseksuele buitenlander sluist tonnen weg bij familiebedrijfje’mooie krantenkop zou dat zijn.
Wat denk jij zelf?
waarom is dat relevant?quote:Op woensdag 30 november 2022 18:50 schreef Pendule het volgende:
[..]
Het bedrijf is volgende week pas aanwezig. Het archief is weer bereikbaar. De ‘nieuwe’ cilinder (onderdeel sluitsysteem) is teruggeplaatst.
Hij zou dus weer in het archief kunnen. Maar dat maakt niet uit. Hij heeft een fout gemaakt. Hij heeft zijn telefoon laten liggen.
Ik kan niet wachten tot hij opgepakt gaat worden.
Oops.quote:Op woensdag 30 november 2022 19:03 schreef Mrmime het volgende:
Gaan jullie zijn telefoon checken ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |