Zo werkt dat somsquote:Op maandag 14 november 2022 19:51 schreef Deisyy het volgende:
Ze lopen richting binnen en Kim D. geeft Jeff een zoen
Voor sommige stellen is zo een heftige "discussie" voorspelquote:Op maandag 14 november 2022 19:51 schreef Deisyy het volgende:
Ze lopen richting binnen en Kim D. geeft Jeff een zoen
Voor mij is ze gek, ze laat zich eerst behandelen als een stuk vuilquote:
Ze laat niet over zich heenlopen.quote:Op maandag 14 november 2022 19:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor mij is ze gek, ze laat zich eerst behandelen als een stuk vuil
quote:Op maandag 14 november 2022 19:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor mij is ze gek, ze laat zich eerst behandelen als een stuk vuil
Wat een issues heeft die gastquote:Op maandag 14 november 2022 19:54 schreef R0T29 het volgende:
Ik zou die psycholoog wel eens willen horen over Jeff...Er is echt wat goed mis met die jongen
de helft in de loods is rijp voor een psychquote:Op maandag 14 november 2022 19:54 schreef R0T29 het volgende:
Ik zou die psycholoog wel eens willen horen over Jeff...Er is echt wat goed mis met die jongen
Nou zitten er meer met issues hoor, want het programma had net zo goed "Kijkje in de kliniek" kunnen heten.quote:
yepquote:Op maandag 14 november 2022 19:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
de helft in de loods is rijp voor een psych
1 jaar inside JVJLkliniekquote:Op maandag 14 november 2022 19:56 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Nou zitten er meer met issues hoor, want het programma had net zo goed "Kijkje in de kliniek" kunnen heten.
Snap ik wel als je daar opgesloten zitquote:Op maandag 14 november 2022 19:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
de helft in de loods is rijp voor een psych
quote:Op maandag 14 november 2022 19:58 schreef HappyCharly het volgende:
Ja zeg, ben ik even een leven aan het leiden, gebeurt er vanalles in de loods!
"Kijk via livestreams mee, hoe de patiënten middels verdienopdrachten hun behandeldoelen halen"quote:
mooiquote:Op maandag 14 november 2022 19:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Snap ik wel als je daar opgesloten zitover een paar maanden is het nog erger gok ik
quote:Op maandag 14 november 2022 19:58 schreef R0T29 het volgende:
[..]
"Kijk via livestreams mee, hoe de patiënten middels verdienopdrachten hun behandeldoelen halen"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |