Er lag een plan om een aantal stadions (al dan niet tijdelijk) te vergroten.quote:Op woensdag 16 november 2022 11:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Veel te kleine stadions voor een WK. Arena, Kuip en dat gedrocht in Belgie en dan duik je al snel richting of onder de 30K.
Argentinië heeft een bid voor 2030 samen met Uruguay (en Paraguay en Chili volgens mijquote:Op maandag 14 november 2022 21:08 schreef -Sigaartje het volgende:
Een Zuid-Amerikaans land. Die sfeer, alles. Argentinie of Mexico.
Je bent zelf een Swazi.quote:Op woensdag 16 november 2022 18:31 schreef PowerLoungen het volgende:
Daesh
Tasmanië
Swaziland
Spitsbergen
quote:Op donderdag 17 november 2022 20:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Genot. Mooi sfeertje daar
Voor WK 2030:quote:Op vrijdag 16 december 2022 09:44 schreef LangeTabbetje het volgende:
Volgende keer, USA, Canada, en Mexico, de keer daarop gewoon weer naar het Midden Oosten, Dubai/Abu Dabi, of gewoon Saudi Arabia.
De kans lijkt me vrij groot dat het naar Europa gaat. 2018 tel ik - met Rusland - niet echt als een Europees WK, dus dan is de laatste keer 2006 in Duitsland geweest.quote:Under FIFA rules as of 2017, the 2030 World Cup cannot be held in Asia (AFC) or in North America (CONCACAF), following the selection of Qatar for 2022, and Canada, Mexico and the United States for 2026.[2][3]
Hij heeft gewoon gelijk. Noord-Ierland is deel van het Verenigd Koninkrijk, maar niet van Groot-Brittannië ...quote:
Dan moeten ze zoals nu ook niet al die Indiërs betalen en invliegen om de stadions te vullen, maar zijn ze er al ...quote:Op zondag 18 december 2022 00:01 schreef TweedeKlum het volgende:
India, dan zijn alle Europese landen binnen 3 dagen aan de schijt.![]()
![]()
En 6500 doden op 'n bevolkingsaantal van 1,4 miljard is relatief ook maar zeer beperkt.quote:Op zondag 18 december 2022 20:24 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Dan moeten ze zoals nu ook niet al die Indiërs betalen en invliegen om de stadions te vullen, maar zijn ze er al ...
Ik vind het prima, zoals hier ook al geschreven: Halcon in WK / De finale was die 6500 dode slaven dubbel en dwars waardquote:Op zondag 18 december 2022 21:05 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Kunnen we het eigenlijk niet gewoon om de vier jaar in Qatar organiseren?
Joost mag het weten.quote:Op zondag 18 december 2022 21:05 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
In 2030 is Afrika weer aan de beurt, vind ik. Het roulatiesysteem van continenten wat ze zouden inzetten vanaf 2006 moet weer in ere hersteld worden.quote:Op maandag 14 november 2022 19:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Kameroen - Nigeria - Ghana
De stadions staan er al. En je hebt weinig verplaatsingen tijdens het EK. Een ideaal klimaatneutraal land. Alleen dan de volgende keer geen airco's meer..quote:Op zondag 18 december 2022 21:05 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ik vind dat kan best wel met vier WK-stadions in Londen. Het voordeel is weinig onderlinge reisafstanden.quote:Op maandag 14 november 2022 19:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb veel moeite in de OP gestoken. En met jullie kutreacties voel ik dat mijn werk voor niets is geweest.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |