Ik heb het dan ook over de UK. Leer zelf je aardrijkskundige begrippen voordat je uit de hoogte gaat doen.quote:Op maandag 14 november 2022 19:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
Groot Brittannië is enkel Wales Engeland en Schotland. Leer je aardrijkskunde voor je iemand aanvalt.
In mijn openingspost had ik het over Groot Brittannië.quote:Op maandag 14 november 2022 20:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook over de UK. Leer zelf je aardrijkskundige begrippen voordat je uit de hoogte gaat doen.
Hehe.quote:Op maandag 14 november 2022 19:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Groot Brittannië is enkel Wales Engeland en Schotland. Leer je aardrijkskunde voor je iemand aanvalt.
Mexico mag in 2026 al samen met de VS en Canadaquote:Op maandag 14 november 2022 21:08 schreef -Sigaartje het volgende:
Een Zuid-Amerikaans land. Die sfeer, alles. Argentinie of Mexico.
Mexico ligt niet in Zuid-Amerika.quote:Op maandag 14 november 2022 21:08 schreef -Sigaartje het volgende:
Een Zuid-Amerikaans land. Die sfeer, alles. Argentinie of Mexico.
Latijns-Amerika bedoelde ik eigenlijk. Sorry voor de verwarring.quote:Op dinsdag 15 november 2022 10:54 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Mexico ligt niet in Zuid-Amerika.
Serieus?quote:Op maandag 14 november 2022 21:18 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Mexico mag in 2026 al samen met de VS en Canada
quote:Op maandag 14 november 2022 19:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Oei, hier staat user TweedeKlum ontzettend voor lul.quote:
Op drijfijs lijkt me nogal moeilijk kunnen we beter Antarctica nemen, stadions gewoon uitgraven uit het ijs. En pinguïns op de tribunes plaatsen.quote:
Rusland is pas geweest. Dus dat zal wel niet. China zal er nog wel van komen natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 november 2022 12:28 schreef sjorsie1982 het volgende:
Iran
Rusland
Eritrea
China
Dit past in de lijn van het fifabeleid
Veel te kleine stadions voor een WK. Arena, Kuip en dat gedrocht in Belgie en dan duik je al snel richting of onder de 30K.quote:Op dinsdag 15 november 2022 11:45 schreef Simmertje het volgende:
Nederland en België zou denk ik voor de supporters wel een prachtig WK kunnen worden. Infrastructuur en openbaar vervoer is meer dan prima (voornamelijk Nederland dan) en de afstanden zijn natuurlijk verwaarloosbaar. Ruime keuze uit gezellige steden, prima klimaat in de zomer en vanuit heel veel landen (met name de landen die er toe doen op een WK) makkelijk bereikbaar dus veel "uitsupporters" mogelijk.
Maar rusland is pas sinds kort een paria geworden dus volgens fifa beleid kan het prima weerquote:Op woensdag 16 november 2022 11:06 schreef Halcon het volgende:
[..]
Rusland is pas geweest. Dus dat zal wel niet. China zal er nog wel van komen natuurlijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |