Engeland, sowieso ! Desnoods met hulp van Schotland en Wales. Dan kunnen ze soort van "Groot-Brittannië 2030" ofzo maken(met natuurlijk Engeland, Wales en Schotland op het WK). Zouden stuk voor stuk mooie; gezellige voetbalstadions zijn.
London:Wembley Stadium (90.000)[/b]
Tottenham Hotspur Stadium (62.062)[/b]
Olympisch Stadium (60.000)
Of Emirates van Arsenal (60.338) Maar die van Westham lijkt me mooier. van Chelsea lijkt me iets te klein? + max 3 stadions uit 1 speelstad lijkt me genoeg. Manchester: Old Trafford (76100)
Etihad Stadium (55.000)
Liverpool: Anfield (54.000)
NewcastleSt. James' Park (52.000)
SunderlandStadium of Light (49.000)
Glasgow: Celtic Park (60.411)
Ibrox Stadium (50.817)
Hampden Park lijkt me niet zo gezellig met die piste er rond)
Birmingham Villa Park (42.700)
CardiffPrincipality Stadium (74.000)
Ik kom aan 13 volwaardige stadions. Voor een WK van 48 teams zou je er 16 moeten hebben. We kunnen Hampden Park en Arsenal stadion er aan toevoegen. Maar 4 stadions uit 1 stad lijkt me echt veel.
Misschien jullie nog een suggestie wel stadion er in moet
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo