Wat viel hier in de praktijk van te merken dan? Toch met grote regelmaat gekeken, in elk geval de stukken voor, tijdens en na de wedstrijden, maar deze opmerking zie ik nu en ik heb echt géén idee wat er precies mee wordt bedoeldquote:Op zondag 18 december 2022 21:01 schreef Halcon het volgende:
Minpunt is wel de NOS. Het moet allemaal woke, het moet allemaal deugen. Dat zie je terug aan de gasten aan tafel. Daar wordt het niet leuker van.
Dat woke/deug-verwijt is ietwat overdreven maar programma’s met Sjoerd van Ramshorst, Rivkah huppeldepup, die Gert en Henry Schut is veel te degelijk. Niets mis mee maar ook echt helemaal niets leuks aan. Een zesje, meer niet. Kan me niet voorstellen dat er over 25 jaar mensen zijn die aan hun (klein)kinderen vertellen over een van deze grijze muizenquote:Op zondag 18 december 2022 21:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat viel hier in de praktijk van te merken dan? Toch met grote regelmaat gekeken, in elk geval de stukken voor, tijdens en na de wedstrijden, maar deze opmerking zie ik nu en ik heb echt géén idee wat er precies mee wordt bedoeld
Of was 'woke gedoe' wekenlang elke keer toevallig precies op de momenten dat ik níet keek?
Oh daar heb ik ook weinig mee hoor, hoewel het in elk geval minder vervelend is dan een popiejopie Wilfred Genee ofzo. Alleen het modewoordje 'woke' of 'deugen', neuh, daar merk ik echt niks van.quote:Op zondag 18 december 2022 21:20 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Dat woke/deug-verwijt is ietwat overdreven maar programma’s met Sjoerd van Ramshorst, Rivkah huppeldepup, die Gert en Henry Schut is veel te degelijk. Niets mis mee maar ook echt helemaal niets leuks aan. Een zesje, meer niet. Kan me niet voorstellen dat er over 25 jaar mensen zijn die aan hun (klein)kinderen vertellen over een van deze grijze muizen
Dat gezeur over die OneLove-armband de hele tijd. Dat geneuzel over Qatar. Daarna dat overdreven Marokko-gedoe.quote:Op zondag 18 december 2022 21:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat viel hier in de praktijk van te merken dan? Toch met grote regelmaat gekeken, in elk geval de stukken voor, tijdens en na de wedstrijden, maar deze opmerking zie ik nu en ik heb echt géén idee wat er precies mee wordt bedoeld
Of was 'woke gedoe' wekenlang elke keer toevallig precies op de momenten dat ik níet keek?
Oh, dat is nu ook al 'woke', even gemist dat de lat daarvoor nog weer wat verder omlaag is gegaan en praten over een armbandje en hele rare Qatarese/FIFA-reacties daarop nu ook al onder het in bepaalde kringen zo graag gebezigde termpje 'woke' valtquote:Op maandag 19 december 2022 11:57 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat gezeur over die OneLove-armband de hele tijd. Dat geneuzel over Qatar. Daarna dat overdreven Marokko-gedoe.
De gasten aan tafel. Er moeten vrouwen uitgenodigd worden en als er mannen uitgenodigd worden, bij voorkeur Marokkanen blijkbaar. Ook al hebben ze totaal niks te vertellen, zoals bv. Karim el Ahmadi en Ibrahim Afellay.
'Zolang het onontkoombare systeem een onontkoombaar systeem is mag je niet op de weeffouten wijzen' is nog steeds een van de betere blijken van simpelheid.quote:Op maandag 19 december 2022 00:50 schreef koffiekoekjes het volgende:
Zolang we 90% van onze producten ergens in Azië laten produceren onder kut omstandigheden, heb ik niet veel met het vingerwijzen naar Qatar.
Het was verder een prima WK, heb een hoop leuke wedstrijden gezien en een geweldige finale.
Dat was opzich wel hilarischquote:Op zondag 18 december 2022 21:01 schreef Halcon het volgende:
En na eerst het WK afzeiken, werden ze daarna lyrisch, omdat ze bedacht hadden dat ze voor Marokko moeten zijn en alles van Marokko geweldig moeten vinden.
Ja, opeens was al het gezeur over Qatar en negatieve gedoe klaar. En werden ze razend enthousiast over Marokko.quote:Op maandag 19 december 2022 17:45 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Dat was opzich wel hilarischwist niet wat ik zag
Alsof Nederland voor Marokko zou gaan juichengeeft ook wel mooi aan hoe de NOS in hun eigen bubbeltje zit
Kwalijkste vond ik nog dat ze Nederlandse-Marokkanen richting het Marokkaanse elftal gingen 'duwen' alsof het de normaalste zaak in de wereld is om te kunnen kiezen. Maar goed, dat schip is inmiddels wegquote:Op maandag 19 december 2022 17:48 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, opeens was al het gezeur over Qatar en negatieve gedoe klaar. En werden ze razend enthousiast over Marokko.
Leek er ook op alsof ze een ander Marokko hadden gezien. Betonvoetbal was opeens fantastisch voetbal. En dan dat commentaar van RoelfsVerschrikkelijk.
Ach, die kiezen toch wel voor Marokko. Dat er in het verleden een aantal voor Nederland kozen, was puur omdat Nederland bijna altijd wel mee deed aan het WK (en altijd wel een eindje kwam) en Marokko bijna nooit.quote:Op maandag 19 december 2022 17:50 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Kwalijkste vond ik nog dat ze Nederlandse-Marokkanen richting het Marokkaanse elftal gingen 'duwen' alsof het de normaalste zaak in de wereld is om te kunnen kiezen. Maar goed, dat schip is inmiddels weg
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |