abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207137626
POLL

Wát een finale mens0n _O_

Vraag me af of we ooit nog een mooiere landenfinale gaan meemaken

WELL DONE QATAR
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_207137817
Eens.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_207137888
Het hele toernooi was prima.

Niks mis met november/december. Buiten is het toch kutweer. Dus voetbal kijken is dan prima.

Fans die er naar toe willen en teams die meedoen hoeven niet veel te reizen. Kunnen gewoon op één plek blijven zitten.

Geen supportersrellen. Helemaal geen gezeik dit toernooi eigenlijk. Geen verhalen over fans die voor rare dingen op zijn gepakt. Danny Desmond Makkelie hebben ze ook niet van een gebouw geflikkerd.

Minpunt is wel de NOS. Het moet allemaal woke, het moet allemaal deugen. Dat zie je terug aan de gasten aan tafel. Daar wordt het niet leuker van.

En na eerst het WK afzeiken, werden ze daarna lyrisch, omdat ze bedacht hadden dat ze voor Marokko moeten zijn en alles van Marokko geweldig moeten vinden.

Vandaag zat er ook weer een lul van Amnesty in de uitzending.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 18 december 2022 @ 21:06:16 #4
284411 crew  heywoodu
pi_207137969
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 21:01 schreef Halcon het volgende:
Minpunt is wel de NOS. Het moet allemaal woke, het moet allemaal deugen. Dat zie je terug aan de gasten aan tafel. Daar wordt het niet leuker van.
Wat viel hier in de praktijk van te merken dan? Toch met grote regelmaat gekeken, in elk geval de stukken voor, tijdens en na de wedstrijden, maar deze opmerking zie ik nu en ik heb echt géén idee wat er precies mee wordt bedoeld :o

Of was 'woke gedoe' wekenlang elke keer toevallig precies op de momenten dat ik níet keek? :o
pi_207138251
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 21:06 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Wat viel hier in de praktijk van te merken dan? Toch met grote regelmaat gekeken, in elk geval de stukken voor, tijdens en na de wedstrijden, maar deze opmerking zie ik nu en ik heb echt géén idee wat er precies mee wordt bedoeld :o

Of was 'woke gedoe' wekenlang elke keer toevallig precies op de momenten dat ik níet keek? :o
Dat woke/deug-verwijt is ietwat overdreven maar programma’s met Sjoerd van Ramshorst, Rivkah huppeldepup, die Gert en Henry Schut is veel te degelijk. Niets mis mee maar ook echt helemaal niets leuks aan. Een zesje, meer niet. Kan me niet voorstellen dat er over 25 jaar mensen zijn die aan hun (klein)kinderen vertellen over een van deze grijze muizen
  zondag 18 december 2022 @ 21:25:58 #6
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_207138383
Eens, deze finale vergeet niemand meer. Die arbeiders kende ik niet eens
AZ
ALKMAAR
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 18 december 2022 @ 21:29:48 #7
284411 crew  heywoodu
pi_207138453
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 21:20 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Dat woke/deug-verwijt is ietwat overdreven maar programma’s met Sjoerd van Ramshorst, Rivkah huppeldepup, die Gert en Henry Schut is veel te degelijk. Niets mis mee maar ook echt helemaal niets leuks aan. Een zesje, meer niet. Kan me niet voorstellen dat er over 25 jaar mensen zijn die aan hun (klein)kinderen vertellen over een van deze grijze muizen
Oh daar heb ik ook weinig mee hoor, hoewel het in elk geval minder vervelend is dan een popiejopie Wilfred Genee ofzo. Alleen het modewoordje 'woke' of 'deugen', neuh, daar merk ik echt niks van.
  maandag 19 december 2022 @ 00:44:39 #8
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_207140891
Dat achterlijke narratief van de NOS is zo vreselijk vervelend. Het is niet Argentinië die gewonnen heeft, maar Messi zelf is wereldkampioen!!!
pi_207140905
Zolang we 90% van onze producten ergens in Azië laten produceren onder kut omstandigheden, heb ik niet veel met het vingerwijzen naar Qatar.

Het was verder een prima WK, heb een hoop leuke wedstrijden gezien en een geweldige finale.
pi_207140923
alle voetballers en bezoekers zullen voor altijd worden gehaunt door de geesten van de doden die er zijn gevallen. let maar op.
pi_207142518
Dat onwaarschijnlijke aantal van 6500 doden is vanuit Westerse arrogantie nooit echt geverifieerd.

De vraag die het zou moeten oproepen is, hoeveel arbeiders dan wel zijn gesneuveld in dit soort golfstaten bij andere projecten dan WK-stadions, zoals al die megalomane torens.
pi_207143867
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 21:06 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Dat gezeur over die OneLove-armband de hele tijd. Dat geneuzel over Qatar. Daarna dat overdreven Marokko-gedoe.

De gasten aan tafel. Er moeten vrouwen uitgenodigd worden en als er mannen uitgenodigd worden, bij voorkeur Marokkanen blijkbaar. Ook al hebben ze totaal niks te vertellen, zoals bv. Karim el Ahmadi en Ibrahim Afellay.
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 19 december 2022 @ 12:04:43 #13
284411 crew  heywoodu
pi_207144011
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 11:57 schreef Halcon het volgende:

[..]
Dat gezeur over die OneLove-armband de hele tijd. Dat geneuzel over Qatar. Daarna dat overdreven Marokko-gedoe.

De gasten aan tafel. Er moeten vrouwen uitgenodigd worden en als er mannen uitgenodigd worden, bij voorkeur Marokkanen blijkbaar. Ook al hebben ze totaal niks te vertellen, zoals bv. Karim el Ahmadi en Ibrahim Afellay.
Oh, dat is nu ook al 'woke', even gemist dat de lat daarvoor nog weer wat verder omlaag is gegaan en praten over een armbandje en hele rare Qatarese/FIFA-reacties daarop nu ook al onder het in bepaalde kringen zo graag gebezigde termpje 'woke' valt :)

Is me verder weinig opgevallen, vooral zitten luisteren naar Van der Vaart enzo, die keer op keer te gast was (gelukkig). Maar ieder z'n ding en ieder z'n ergernis natuurlijk ^O^
pi_207147544
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 00:50 schreef koffiekoekjes het volgende:
Zolang we 90% van onze producten ergens in Azië laten produceren onder kut omstandigheden, heb ik niet veel met het vingerwijzen naar Qatar.

Het was verder een prima WK, heb een hoop leuke wedstrijden gezien en een geweldige finale.
'Zolang het onontkoombare systeem een onontkoombaar systeem is mag je niet op de weeffouten wijzen' is nog steeds een van de betere blijken van simpelheid.

Nou scherp hoor van je, dat Qatar in Azië ligt :')
What Would Goku Do
pi_207148587
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 21:01 schreef Halcon het volgende:
En na eerst het WK afzeiken, werden ze daarna lyrisch, omdat ze bedacht hadden dat ze voor Marokko moeten zijn en alles van Marokko geweldig moeten vinden.
Dat was opzich wel hilarisch _O- wist niet wat ik zag

Alsof Nederland voor Marokko zou gaan juichen _O- geeft ook wel mooi aan hoe de NOS in hun eigen bubbeltje zit
pi_207148621
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 17:45 schreef tjoptjop het volgende:

[..]
Dat was opzich wel hilarisch _O- wist niet wat ik zag

Alsof Nederland voor Marokko zou gaan juichen _O- geeft ook wel mooi aan hoe de NOS in hun eigen bubbeltje zit
Ja, opeens was al het gezeur over Qatar en negatieve gedoe klaar. En werden ze razend enthousiast over Marokko.

Leek er ook op alsof ze een ander Marokko hadden gezien. Betonvoetbal was opeens fantastisch voetbal. En dan dat commentaar van Roelfs :') Verschrikkelijk.
pi_207148650
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 17:48 schreef Halcon het volgende:

[..]
Ja, opeens was al het gezeur over Qatar en negatieve gedoe klaar. En werden ze razend enthousiast over Marokko.

Leek er ook op alsof ze een ander Marokko hadden gezien. Betonvoetbal was opeens fantastisch voetbal. En dan dat commentaar van Roelfs :') Verschrikkelijk.
Kwalijkste vond ik nog dat ze Nederlandse-Marokkanen richting het Marokkaanse elftal gingen 'duwen' alsof het de normaalste zaak in de wereld is om te kunnen kiezen. Maar goed, dat schip is inmiddels weg
pi_207148830
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 17:50 schreef tjoptjop het volgende:

[..]
Kwalijkste vond ik nog dat ze Nederlandse-Marokkanen richting het Marokkaanse elftal gingen 'duwen' alsof het de normaalste zaak in de wereld is om te kunnen kiezen. Maar goed, dat schip is inmiddels weg
Ach, die kiezen toch wel voor Marokko. Dat er in het verleden een aantal voor Nederland kozen, was puur omdat Nederland bijna altijd wel mee deed aan het WK (en altijd wel een eindje kwam) en Marokko bijna nooit.

En nu blijkt dat Marokko ook een eindje kan komen, zal het voor voetballers met zowel een Nederlands als een Marokkaans paspoort helemaal een no-brainer zijn. Ook als dit spelers zijn die in aanmerking komen voor het Nederlands elftal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')