Welke transitie is Esther begonnen met haar paddenstoel (I quote @Aardbeienmoes) vroeg ik mij vooral afquote:Op maandag 14 november 2022 14:27 schreef Poesjuh het volgende:
Esthers zoon op zn 8 jaar al in Transitie??? Wtf
Zou daar haar kronkel begonnen zijn
Huh? Waar slaat dit nou weer opquote:Op maandag 14 november 2022 14:27 schreef Poesjuh het volgende:
Esthers zoon op zn 8 jaar al in Transitie??? Wtf
Zou daar haar kronkel begonnen zijn
quote:
JW vloekt en geeft op.quote:
Hij heeft de hele ochtend zitten afgeven op "kneusjes"en jeugd die het niet goed deed.quote:Op maandag 14 november 2022 14:31 schreef Poesjuh het volgende:
JW ziet de houding en zegt: godverdomme
Probleempje voor sommigen. Mensen moeten aan de bak plank’nquote:Op maandag 14 november 2022 14:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Blijkbaar zit er een betere instructie voor 'planken' in de brievenbus.
Hahah karma is a bitchquote:Op maandag 14 november 2022 14:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij heeft de hele ochtend zitten afgeven op "kneusjes"en jeugd die het niet goed deed.![]()
![]()
Ik mag het hopen, er mag wel weer eens wat gebeuren op de streamsquote:Op maandag 14 november 2022 14:33 schreef puzziepie het volgende:
Jeff: we hebben een probleem denk ik
Moraima: ik heb tegen die mensen gezegd dat ik t niet kanquote:
Jeff naar huis probleem opgelostquote:Op maandag 14 november 2022 14:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik mag het hopen, er mag wel weer eens wat gebeuren op de streams
Ik vermoed maar zo dat dat voorlopig nog niet gaat gebeuren.quote:Op maandag 14 november 2022 14:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jeff naar huis probleem opgelost
En terecht, sommigen maakten een brug met hun kont in de lucht in plaats van een plank.quote:Op maandag 14 november 2022 14:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Blijkbaar zit er een betere instructie voor 'planken' in de brievenbus.
Mattin staat al tijden buitenspel.quote:Op maandag 14 november 2022 14:39 schreef Poesjuh het volgende:
Marciano isaac martin roddelt over jeff
Marciano zegt
Tafelvoetbal komt
Dartpijlen nog meer proff dan barneveld
Isaac zegt jaaaaa ik heb alles gezien tot aan de pantoffels van jefff...
Martin zegt jaaa ik laat het gebeuren
Hij is boos. Op zijn pikkie getraptquote:Op maandag 14 november 2022 14:41 schreef FreshFruit het volgende:
Mattin gooit de spijkers en druipt af.
Past goed bij huilie zeur kim kquote:Op maandag 14 november 2022 14:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Marciano is ook een jankerd hoor![]()
Dat dissen kan Marciano wel goed bij Martin.quote:Op maandag 14 november 2022 14:44 schreef Poesjuh het volgende:
Marciano vindt zich streetwise
Martin vindt zichzelf succesvol
Marciano zegt IT heb je niks aan nu
Ze dissen elkaar oeii martin nu over kim k oeibdun lijntje nu hoor
Jaaaa martin is geraakt al...dit krijgt n staartjequote:Op maandag 14 november 2022 14:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat dissen kan Marciano wel goed bij Martin.
Ik zie dat het Martin echt raakt.
Wat ben jij altijd goed in snel die dialogen uittikkenquote:Op maandag 14 november 2022 14:45 schreef Li0nHeart het volgende:
Martin : Als er 1 persoon is die gebruik maakt van situaties, is het Isaac. Maar daar zeg je niks over. Je durft niet tegen hem he, omdat hij breder is dan jij?
Marciano : Bro, ik ken z'n gameplan, ik weet precies wat hij gaat doen.
quote:Op maandag 14 november 2022 14:46 schreef Seattle het volgende:
[..]
Wat ben jij altijd goed in snel die dialogen uittikken
Een hele smalle versie dan.quote:
Hij gelijk weer over de zeik.quote:
quote:
quote:Op maandag 14 november 2022 14:48 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Misschien de pokertafel van Berend?
Ok ok, ik ben net wakker, sorryquote:
Nee sorryquote:Op maandag 14 november 2022 14:51 schreef HappyCharly het volgende:
Hai allemaal, is er iets spannends te melden van deze ochtend. Ik las over een brief met de planking houding, is het een opdracht/ eliminatie?
Nope.. er gebeurt niets .. de brief was alleen extra verduidelijkingquote:Op maandag 14 november 2022 14:51 schreef HappyCharly het volgende:
Hai allemaal, is er iets spannends te melden van deze ochtend. Ik las over een brief met de planking houding, is het een opdracht/ eliminatie?
Dat weet nog niemand maar het planken is ondermaats.quote:Op maandag 14 november 2022 14:51 schreef HappyCharly het volgende:
Voor de beste stuurlui in de stoeltjesquote:Op maandag 14 november 2022 14:51 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nope.. er gebeurt niets .. de brief was alleen extra verduidelijking
Helemaal niks spannends. Alleen maar mensen die beter moeten planken en mensen bezig met plankenquote:Op maandag 14 november 2022 14:51 schreef HappyCharly het volgende:
Over zijn KimK zegt ie dat als ze op Insta met tasjes gaat shinen dat ze dan in een klap famous is a la die andere KimKquote:
Ik vermoed een verdienopdracht die alleen iets oplevert bij 5 minuten planken.. dus des te meer het kunnen des te meer er verdiend wordtquote:Op maandag 14 november 2022 14:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat weet nog niemand maar het planken is ondermaats.
Mooi gesproken.quote:Op maandag 14 november 2022 14:52 schreef Seattle het volgende:
Nee
[..]
Helemaal niks spannends. Alleen maar mensen die beter moeten planken en mensen bezig met planken
Maar Jeff wil naaienquote:Op maandag 14 november 2022 14:54 schreef Dotteke het volgende:
OP stream 1 liggen Jeff en Kim in bed. Kim is aan het breien.
De man die liever niet ziet dat ze overdag op hun bed liggen, Ligt op bed zelfingenomen kletspraat te verkopen.quote:Op maandag 14 november 2022 14:54 schreef Dotteke het volgende:
Voor jasper cadeautjequote:Op maandag 14 november 2022 14:54 schreef Dotteke het volgende:
Lil Ciano heeft zowel de vocabulaire, gedrag als kledingstijl van een loverboyquote:
Zo fijn, thanks Li0nHeartquote:Op maandag 14 november 2022 14:46 schreef Seattle het volgende:
[..]
Wat ben jij altijd goed in snel die dialogen uittikken
Ik mis alleen nog het Gucci tasje.quote:Op maandag 14 november 2022 14:58 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Lil Ciano heeft zowel de vocabulaire, gedrag als kledingstijl van een loverboy
Marcianoquote:Op maandag 14 november 2022 14:58 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dat mocht dus niet mee naar binnenquote:Op maandag 14 november 2022 14:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik mis alleen nog het Gucci tasje.
Anders smelt de kaasquote:Op maandag 14 november 2022 15:01 schreef Poesjuh het volgende:
Waarom draagt mirthe nauwelijks stof daar in de loods?? Krijg het al koud als k ernaar kijk in novemberrrr
Koud? Ik ben heel hetero maar zelfs ik krijg het warm van hoe ze danst in dat rokje..quote:Op maandag 14 november 2022 15:01 schreef Poesjuh het volgende:
Waarom draagt mirthe nauwelijks stof daar in de loods?? Krijg het al koud als k ernaar kijk in novemberrrr
Het lijken wel voetbalscheidsrechters want die beginnen meestal ook zo extreem striktquote:Op maandag 14 november 2022 14:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze hebben over het planken.
Jeff : 'Het ligt eraan welke scheidsrechter het is. Als het die carrieretijger is, die keurt alles af'
quote:
Ze hebben toch een VAR?quote:Op maandag 14 november 2022 15:02 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het lijken wel echte scheidsrechters want die beginnen meestal ook zo
Dat kan. Ik val op innerlijk en niet meer op vleesquote:Op maandag 14 november 2022 15:01 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Koud? Ik ben heel hetero maar zelfs ik krijg het warm van hoe ze danst in dat rokje..
Nouja vlees... het staat haar gewoon leukquote:Op maandag 14 november 2022 15:03 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Dat kan. Ik val op innerlijk en niet meer op vlees
Weer afgekoeld fijnquote:Op maandag 14 november 2022 15:05 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nouja vlees... het staat haar gewoon leuk
Hallon.quote:
Eliminatie gaat het niet worden want dat zou geen eerlijke opdracht zijn waarbij iedereen in principe een kans moet makenquote:Op maandag 14 november 2022 14:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vermoed een verdienopdracht die alleen iets oplevert bij 5 minuten planken.. dus des te meer het kunnen des te meer er verdiend wordt
quote:
Maar is dat zo bij eliminatie dan?quote:Op maandag 14 november 2022 15:08 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Eliminatie gaat het niet worden want dat zou geen eerlijke opdracht zijn waarbij iedereen in principe een kans moet kunnen maken
Right daarom zit jw met oorwarmers binnen. Kind wil gwn aandacht meer nietquote:Op maandag 14 november 2022 15:08 schreef HappyCharly het volgende:
[..]![]()
Volgens mij is het daar ook best warm, warsch door de lampen voor het licht voor de streams
Meestal verwacht hij een tegenprestatie want die lijm is heel duur.quote:Op maandag 14 november 2022 15:08 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Zijn dat eunice haar blokhakken? Wat lief van erik
Onder water of het spelen van memory duidt daar in ieder geval wel opquote:Op maandag 14 november 2022 15:08 schreef Seattle het volgende:
[..]
Maar is dat zo bij eliminatie dan?
Ja en dat hij kenzi ook niet mag doet alsof en daarna haar uitlachtquote:Op maandag 14 november 2022 15:09 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda begint zich een beetje aan het toontje van Isaac te irriteren. Ze zegt dat hij het 9 van de 10 keer niet meent.
Hij runt niks, zet gwn (ex) vrouwen aan het werk vermoed ik...quote:Op maandag 14 november 2022 15:09 schreef pingu66 het volgende:
Wie weet er wat voor een restaurantje "streetwise Marciano" runt in Venlo ( samen met z'n ex)?
Onder water hadden echt een paar mensen niet gered net als dat plankenquote:Op maandag 14 november 2022 15:10 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Onder water of het spelen van memory duidt daar in ieder geval wel op
Dat is toch die gozer met de brilletje met dat hoge stemmetje?quote:Op maandag 14 november 2022 14:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze hebben over het planken.
Jeff : 'Het ligt eraan welke scheidsrechter het is. Als het die carrieretijger is, die keurt alles af'
quote:Op maandag 14 november 2022 15:09 schreef pingu66 het volgende:
Wie weet er wat voor een restaurantje "streetwise Marciano" runt in Venlo ( samen met z'n ex)?
Omgquote:Op maandag 14 november 2022 15:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Meestal verwacht hij een tegenprestatie want die lijm is heel duur.
Denk ik ook jaquote:Op maandag 14 november 2022 15:11 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is toch die gozer met de brilletje met dat hoge stemmetje?
Dat is eigenlijk de enige die ik ken van gezichtquote:Op maandag 14 november 2022 15:11 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is toch die gozer met de brilletje met dat hoge stemmetje?
Nee maar dat heeft niks met leeftijd of sekse te maken maar juist met allerlei andere factorenquote:Op maandag 14 november 2022 15:11 schreef Seattle het volgende:
[..]
Onder water hadden echt een paar mensen niet gered net als dat planken
Die is ook wel het meest herkenbaar. Benieuwd wie dat is.quote:Op maandag 14 november 2022 15:12 schreef Seattle het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk de enige die ik ken van gezicht
Die Zoe lookalike dan?quote:Op maandag 14 november 2022 15:12 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die is ook wel het meest herkenbaar. Benieuwd wie dat is.
Alles op zijn gemakjequote:
Isaac gaat er uitgestemd worden dus moet ie lekker allemaal zelf wetenquote:Op maandag 14 november 2022 15:06 schreef Poesjuh het volgende:
Wanda heeft isaac door dat die niemand mag en iedereen uitlacht en ook jeff afzeikt wat voor achterlijke manager hij is
Esther en mexx akkefietje ??quote:Op maandag 14 november 2022 15:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda, KimK en Djedi mogen ook Esther niet ... zeker niet sinds akkefietje met Mexx.
Wanda vertelt ook even dat Esther speciaal bij Jappie kwam zitten, om te zeggen hoe leuk ze het vond dat hij en Wanda nu wel weer vrienden waren.
Wanda : 'We waren al goed vanaf dag 1, hebben toen buiten al kolonisten van Catan zitten maken, ze doet het ook om te stoken'
Volgende maand Isaac Manager.quote:Op maandag 14 november 2022 15:15 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Isaac gaat er uitgestemd worden dus moet ie lekker allemaal zelf weten
Ivor moest bij Isaac altijd in de pas lopenquote:Op maandag 14 november 2022 15:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda : Hij voelt zichzelf een stuk hoger staan dan de rest. Ik denk dat dat te maken heeft met z'n defensie-achtergrond. Wij zijn een zootje ongeregeld, en hij maakt dat belachelijk. Dat herken ik helemaal niet van Ivor.
Het probleem is dat ze pas bekend maken welke opdracht er komt na de nominatie.quote:Op maandag 14 november 2022 15:08 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Eliminatie gaat het niet worden want dat zou geen eerlijke opdracht zijn waarbij iedereen in principe een kans moet maken
Had ik gemist.quote:
Oh .. ik dacht Mexx.. nou ja .. ze hadden het over het akkefietje met Mexx van Esther.quote:Op maandag 14 november 2022 15:16 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Was toch niet met mexx...was met sasha en zoey
Denk dat iedere eliminatie opdracht door de 1 veel makkelijker gehaald kan worden dan de andere.quote:Op maandag 14 november 2022 15:12 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Nee maar dat heeft niks met leeftijd of sekse te maken maar juist met allerlei andere factoren
Voor ons juist leuk.quote:Op maandag 14 november 2022 15:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het probleem is dat ze pas bekend maken welke opdracht er komt na de nominatie.
Willen ze van je af of niet, dat bepaalt de opdracht.
Dat werd een broodje gezond.quote:Op maandag 14 november 2022 15:17 schreef mario390 het volgende:
wat is dat wat ze vor middag eten hadden ?
pita fase ?
Nee was niet zo bij onder water opdrachtquote:Op maandag 14 november 2022 15:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
Heeft zich al officieus teruggetrokken al weet je het natuurlijk nooitquote:
Nee toch?quote:Op maandag 14 november 2022 15:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hij vond dat tactisch niet slim omdat iedereen al denkt dat Isaac het zal worden. Hij wil een soort schrikreactie teweeg brengen.quote:Op maandag 14 november 2022 15:18 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Heeft zich al officieus teruggetrokken al weet je het natuurlijk nooit
Die watertank was wel heul toevallig terwijl ze wisten dat Djedi erop kwam te staanquote:Op maandag 14 november 2022 15:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
Jeff haf vooraf al aangegeven dat hij dit kon de febo wist dat jeff de klos zou zijn en dat hij dit zou kunnen die tank. Hij stond al vol zelfvertrouwen tegen isaac te knikken jaa dit kan ik wel hoor toen die opdracht gezegd werdquote:Op maandag 14 november 2022 15:18 schreef Seattle het volgende:
[..]
Nee was niet zo bij onder water opdracht
Eerst de opdracht,dan nomineren.quote:Op maandag 14 november 2022 15:18 schreef Seattle het volgende:
[..]
ook al? dat was toch met sasha?quote:
Jeff kan achteraf wel een grote bek hebben maar die kneep hem standje maximaal hoorquote:Op maandag 14 november 2022 15:20 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Jeff haf vooraf al aangegeven dat hij dit kon de febo wist dat jeff de klos zou zijn en dat hij dit zou kunnen die tank. Hij stond al vol zelfvertrouwen tegen isaac te knikken jaa dit kan ik wel hoor toen die opdracht gezegd werd
Febo heeft dit draaiboek mooi toegepastquote:Op maandag 14 november 2022 15:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Eerst de opdracht,dan nomineren.
Daardoor ontzagen ze Djedi en anderen.
Jeff winnen en jerrold geëlimineerd.
Esther gaat nu in de nacht haar was doen.quote:
Leuk voor onsquote:Op maandag 14 november 2022 15:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Esther gaat nu in de nacht haar was doen.
Nee, dat is een verrassing.quote:Op maandag 14 november 2022 15:19 schreef Verida het volgende:
[..]
Nee toch?
ze vertellen volgens mij van te voren wat de opdracht is.
Zoemer dan naar kamersquote:Op maandag 14 november 2022 15:18 schreef Seattle het volgende:
[..]
Komt ze misschien Mirthief nog tegenquote:Op maandag 14 november 2022 15:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nopequote:
quote:Op maandag 14 november 2022 15:22 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Leuk voor ons
Jammer dat ze niet in zichzelf praat. Zie haar al staan snachts in het washok: ik ben gewoon boos daaroverrrr
Precies met nog een uur de tijd om na te denken wie ze willen nominerenquote:Op maandag 14 november 2022 15:22 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Zoemer dan naar kamers
Dan weer zoemer
Dan zien ze de opdracht
Dan volt nominatie
Idd dat is juist ook het idee van elimineren...wie kan het niet? Die nomineren wequote:Op maandag 14 november 2022 15:25 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nope
Eerst zagen ze de water bak en daarna stemmen wie de proef moet doen.
Toen werd Jeff gekozen omdat ze dachten dat hij het nooit zou halen en ze hem weg wilde hebben.
De zwarte was?quote:Op maandag 14 november 2022 15:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En die van JW natuurlijk.quote:
Oh echt dus toen ze zei ik moet met één wasje wachten op jullie, loog ze nog ook aangezien ze de was voor meer dan 1 persoon doetquote:
Reken maar van yes.quote:Op maandag 14 november 2022 15:27 schreef Seattle het volgende:
[..]
Zij doet toch niet serieus de was van JW hoop ik?
Dat is isaac niet echtz stond alleen in zn paspoort zei hij. Jaaaaa dan ben ik ook langer volgens mn paspoortquote:Op maandag 14 november 2022 15:29 schreef mnesymne het volgende:
1.81m is niet echt klein volgens mij?
Is maar net hoe je het opvat.quote:Op maandag 14 november 2022 15:29 schreef mnesymne het volgende:
Nee denk dat ze Isaac vooral een beetje plaagt, want Leila vindt Isaac erg leuk/aantrekkelijk.quote:Op maandag 14 november 2022 15:29 schreef mnesymne het volgende:
Wel iets beneden het gemiddelde in Nederlandquote:Op maandag 14 november 2022 15:29 schreef mnesymne het volgende:
Er zijn er die niet eens in die waterbak paste.quote:Op maandag 14 november 2022 15:25 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nope
Eerst zagen ze de water bak en daarna stemmen wie de proef moet doen.
Toen werd Jeff gekozen omdat ze dachten dat hij het nooit zou halen en ze hem weg wilde hebben.
Ze was serieus. Ze zei nog dat ze niet eens hakken kan dragen bij zulke kleine mannenquote:Op maandag 14 november 2022 15:31 schreef Seattle het volgende:
[..]
Nee denk dat ze Isaac vooral een beetje plaagt, want Leila vindt Isaac erg leuk/aantrekkelijk.
Dat gemiddelde klopt volgens mij al jaren niet meer, Nederlanders zijn aan het krimpenquote:Op maandag 14 november 2022 15:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Wel iets beneden het gemiddelde in Nederland
is Lila 1,81 ?quote:Op maandag 14 november 2022 15:31 schreef Seattle het volgende:
[..]
Nee denk dat ze Isaac vooral een beetje plaagt, want Leila vindt Isaac erg leuk/aantrekkelijk.
Ik vatte het richting Isaac flirterig op, maar ja kan het haar niet vragenquote:Op maandag 14 november 2022 15:32 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ze was serieus. Ze zei nog dat ze niet eens hakken kan dragen bij zulke kleine mannen
Zegt het CBS ookquote:Op maandag 14 november 2022 15:32 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Dat gemiddelde klopt volgens mij al jaren niet meer, Nederlanders zijn aan het krimpen
Niet bepaaldquote:Op maandag 14 november 2022 15:33 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ik vatte het richting Isaac flirterig op, maar ja kan het haar niet vragen
Door die kleine nieuwe Nederlanders.quote:Op maandag 14 november 2022 15:32 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Dat gemiddelde klopt volgens mij al jaren niet meer, Nederlanders zijn aan het krimpen
En het slechtere eetpatroonquote:Op maandag 14 november 2022 15:34 schreef spapaars het volgende:
[..]
Door die kleine nieuwe Nederlanders.
Dat kan je ook omdraaien en zeggen dat Leila (te) groot is en dat het geen aantrekkelijke eigenschap is voor een vrouwquote:Op maandag 14 november 2022 15:28 schreef Poesjuh het volgende:
Leila zegt terecht dat de heren erg klein zijn, vinden ze niet leuk
Het was hout van de cocktailbar.Ik vond die verstekstukjes al zo verdacht.quote:Op maandag 14 november 2022 15:34 schreef Li0nHeart het volgende:
De buiten bar zelf lijkt nog best intact.
Is een 2 minuten onder water opdracht wel eerlijk dan? Voor iemand met astma en iemand met long COVID ?quote:Op maandag 14 november 2022 15:08 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Eliminatie gaat het niet worden want dat zou geen eerlijke opdracht zijn waarbij iedereen in principe een kans moet maken
Voor een klein mannetje is dat vast niet aantrekkelijk.quote:Op maandag 14 november 2022 15:36 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dat kan je ook omdraaien en zeggen dat Leila (te) groot is en dat het geen aantrekkelijke eigenschap is voor een vrouw
Blijkbaar had Kamer 5 gezegd geen fysieke eliminatie opdrachten..quote:Op maandag 14 november 2022 15:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Is een 2 minuten onder water opdracht wel eerlijk dan? Voor iemand met astma en iemand met long COVID ?
Ik geloof niet echt in eerlijke opdrachten.
Ik dus ook niet. Er is niets te bedenken wat iedereen even goed kan als een ander, behalve als het een kansspel betreftquote:Op maandag 14 november 2022 15:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Is een 2 minuten onder water opdracht wel eerlijk dan? Voor iemand met astma en iemand met long COVID ?
Dat zei JW vandaag.quote:Op maandag 14 november 2022 15:38 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Blijkbaar had Kamer 5 gezegd geen fysieke eliminatie opdrachten..
Het ging mij er juist om dat sekse en leeftijd geen rol zouden moeten spelenquote:Op maandag 14 november 2022 15:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hopelijk kan ze er snel heenquote:Op maandag 14 november 2022 15:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Voor een klein mannetje is dat vast niet aantrekkelijk.
Esther wil met carnaval naar Curaçao.
Dat was onder water toch ookquote:Op maandag 14 november 2022 15:38 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Blijkbaar had Kamer 5 gezegd geen fysieke eliminatie opdrachten..
Maar dat doet het uiteindelijk welquote:Op maandag 14 november 2022 15:39 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het ging mij er juist om dat sekse en leeftijd geen rol zouden moeten spelen
Ga anders maar dobbelen.quote:Op maandag 14 november 2022 15:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar dat doet het uiteindelijk wel
Tot nog toe niet bij de huidige eliminatieproevenquote:Op maandag 14 november 2022 15:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar dat doet het uiteindelijk wel
Heeft tegenwoordig het doorligmatras van Moraquote:Op maandag 14 november 2022 15:40 schreef greysbones het volgende:
Jeff mag wel eens wat minder in bed liggen
Vind jij planken dat afhankelijk van sekse en leeftijd?quote:Op maandag 14 november 2022 15:40 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Tot nog toe niet bij de huidige eliminatieproeven
Quncy moest toch de leeftijden uit zijn hoofd leren?quote:Op maandag 14 november 2022 15:40 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Tot nog toe niet bij de huidige eliminatieproeven
Nou, dat valt wel mee hoor.. hij heeft vandaag nog niet veel in bed gelegen, en wordt ook continu gestoord.quote:Op maandag 14 november 2022 15:40 schreef greysbones het volgende:
Jeff mag wel eens wat minder in bed liggen
Planken is geen eliminatieopdrachtquote:Op maandag 14 november 2022 15:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vind jij planken dat afhankelijk van sekse en leeftijd?
Ze kunnen het oefenen
Dus iedereen kan het trainen
Ze is wel vrij groot.Nix mis mee.quote:
Ik hoop van welquote:Op maandag 14 november 2022 15:42 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Planken is geen eliminatieopdracht
Over wie gaat het?quote:Op maandag 14 november 2022 15:43 schreef greysbones het volgende:
Vond de beschrijving van @:Kakadylo erg treffend
Past zijn afwijkende accent ook bij.. ( het klopt namelijk niet.. af en toe komt er een ander accent door)
Erik is 195 volgens hemzelf dus daten maarquote:Op maandag 14 november 2022 15:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze is wel vrij groot.Nix mis mee.
Dat weet je toch nog niet?quote:Op maandag 14 november 2022 15:42 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Planken is geen eliminatieopdracht
vor me heeft kim teveel meteterer in gezichtquote:Op maandag 14 november 2022 15:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff : Ik heb een probleem?
Janet : Heimwee?
Jeff : Nee.. het probleem is dat Kim steeds leuker wordt... en dan denk ik, we moeten toch maar weer afstand gaan nemen. Als oplossing van het probleem.
Wat heb ik nou weer aangewakkerd?quote:Op maandag 14 november 2022 15:43 schreef greysbones het volgende:
Vond de beschrijving van @:Kakadylo erg treffend
Past zijn afwijkende accent ook bij.. ( het klopt namelijk niet.. af en toe komt er een ander accent door)
zijn volgens mij acne littekensquote:Op maandag 14 november 2022 15:44 schreef mario390 het volgende:
[..]
vor me heeft kim teveel meteterer in gezicht
Niksquote:Op maandag 14 november 2022 15:45 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wat heb ik nou weer aangewakkerd?
Ok .. dat mag ... is wel wat oppervlakkig.quote:Op maandag 14 november 2022 15:44 schreef mario390 het volgende:
[..]
wanneer het 1 jaar met 30 gaan zoll , kann niet elke maand enquote:
Mirthe heeft al gereserveerdquote:Op maandag 14 november 2022 15:44 schreef mario390 het volgende:
[..]
Huidziekte door hormooninjecties.quote:
Moet je nagaan hoe zwaar in love Jeffrey isquote:Op maandag 14 november 2022 15:46 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ok .. dat mag ... is wel wat oppervlakkig.
Die beschrijving van Ciano. Heb ik even gemist. Kun je die nog eens geven?quote:Op maandag 14 november 2022 15:45 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wat heb ik nou weer aangewakkerd?
quote:Op maandag 14 november 2022 15:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Zoe hoort gitaar --> Jeff --> vliegt erop af
Verwacht een serenade.quote:Op maandag 14 november 2022 15:48 schreef Li0nHeart het volgende:
quote:Op maandag 14 november 2022 15:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Dezequote:Op maandag 14 november 2022 14:58 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
En mijn toevoeging dan?quote:
Zo klaar met dat achter iemands kont aanlopenquote:
Mwa,ik gun je deze wel.quote:Op maandag 14 november 2022 15:51 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wil je het laatste woord hebben?
Wel zo’n heuptasje hèquote:
Het wordt erger en ergerquote:Op maandag 14 november 2022 15:51 schreef mnesymne het volgende:
Zoe: Was me rok al uit aan het doen. Kom, direct naar je kantoor en we kunnen.
Wow de wanhoop
D'r kwam nog bestellen achteraan...quote:Op maandag 14 november 2022 15:51 schreef mnesymne het volgende:
Zoe: Was me rok al uit aan het doen. Kom, direct naar je kantoor en we kunnen.
Wow de wanhoop
Het wordt tijd dat zoe de weg naar huis vindtquote:Op maandag 14 november 2022 15:52 schreef Kakadylo het volgende:
Het wordt tijd dat Zoe Eddy eens vindt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |