Dan spreekt men van een idiopathische perifere aangezichtsverlamming, ook wel verlamming van Bell genoemd. Jaarlijks zijn er op 100.000 inwoners ongeveer 20 tot 30 gevallen van een dergelijke verlamming.quote:Op maandag 14 november 2022 23:32 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Joh, dat staat er toch ook onder?Maar op welke manier sluit dat de gespeculeerde oorzaak uit?
[..]
Ja joh, misschien is het wel apenpokken of aids. Maar op welke manier sluit je dat uit?quote:Op maandag 14 november 2022 23:32 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Joh, dat staat er toch ook onder?Maar op welke manier sluit dat de gespeculeerde oorzaak uit?
[..]
Wat precies is een "Pfizersmoel"?quote:Op maandag 14 november 2022 23:20 schreef Akathisia het volgende:
[ twitter ]
Lekker met je Pfizersmoel over strengere censuurwetten fantaseren.
Zoiets als botox, maar dan anders.quote:Op dinsdag 15 november 2022 08:49 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Wat precies is een "Pfizersmoel"?
Op welke manier is dit een bevestiging?quote:Op maandag 14 november 2022 23:32 schreef Akathisia het volgende:
[..]
[..]
"De gespeculeerde oorzaak" is precies wat er mis is met een heleboel van dergelijke aannames.quote:Op maandag 14 november 2022 23:32 schreef Akathisia het volgende:
[..]
[..]
Wel apart, Justin Bieber en Katy Perry zien er ook zo uit.quote:Op maandag 14 november 2022 23:20 schreef Akathisia het volgende:
[ twitter ]
Een gezicht dat niet scheef hangt van domheid.quote:Op dinsdag 15 november 2022 08:49 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Zal ook wel aangeven dat zijn buurman in een modernabak rijdt in een poging om coronawoede op groep 2 niveau op van alles en nogwat te projecteren waar het niet op geprojecteerd kan worden.quote:Op dinsdag 15 november 2022 08:49 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Nu heeft ze hier gewoon gelijk, maar in het algemeen is er voor sommigen natuurlijk sowieso pas genoeg censuur als elk geluid van de rechterkant van het politieke spectrum op een bepaalde manier aan banden wordt gelegd.quote:Op maandag 14 november 2022 23:20 schreef Akathisia het volgende:
[ twitter ]
Dat zou in theorie kunnen komen door één van die fantastische Covid-19 vaccinaties.quote:Op dinsdag 15 november 2022 08:18 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dan spreekt men van een idiopathische perifere aangezichtsverlamming, ook wel verlamming van Bell genoemd. Jaarlijks zijn er op 100.000 inwoners ongeveer 20 tot 30 gevallen van een dergelijke verlamming.
https://richtlijnendataba(...)te_beschrijving.html
Toch jammer wanneer anderen jouw 'allereigenste ondersoek' moeten doen.
Een pfeizersmoel is een smoel die geassocieerd kan worden met een vaccin die zo veilig is dat mensen bereid waren deze aan de hele bevolking (incluis kinderen) op te dringen.*quote:Op dinsdag 15 november 2022 08:49 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Nou, wat dan?quote:Op dinsdag 15 november 2022 09:26 schreef Isdatzo het volgende:
Maar o-wee wanneer iemand iets vervelends over De Grote Leider zegt hoor.
Denk je nou echt dat dit niet gelijk ter nuancering aangegeven wordt waar toegegeven moet worden dat mensen met een verlamde kop kunnen rondlopen na een vaccin-injectie?quote:Op dinsdag 15 november 2022 08:18 schreef Isdatzo het volgende:
Dan spreekt men van een idiopathische perifere aangezichtsverlamming, ook wel verlamming van Bell genoemd. Jaarlijks zijn er op 100.000 inwoners ongeveer 20 tot 30 gevallen van een dergelijke verlamming.
https://richtlijnendataba(...)te_beschrijving.html
Toch jammer wanneer anderen jouw 'allereigenste ondersoek' moeten doen.
Goed verhaal.quote:Op dinsdag 15 november 2022 10:31 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Een pfeizersmoel is een smoel die geassocieerd kan worden met een vaccin die zo veilig is dat mensen bereid waren deze aan de hele bevolking (incluis kinderen) opgedrongen mocht worden.
Behalve dat die richtlijn uit 2009 is...quote:Op dinsdag 15 november 2022 10:14 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat zou in theorie kunnen komen door één van die fantastische Covid-19 vaccinaties.
Het kan komen door een vaccinatie ja, en nu?? Wordt al heel lang gewoon gemeld door alle betrokkenen. Net zoals dat er minuscule kans was op een beroerte bij oudere bij het Jansen vaccin..quote:Op dinsdag 15 november 2022 10:34 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat dit niet gelijk ter nuancering aangegeven wordt waar toegegeven moet worden dat mensen met een verlamde kop kunnen rondlopen na een vaccin-injectie?
En nu geeft mij dat een opening om te suggereren dat ze met een pfizersmoel rondloopt. Zo ingewikkeld is het allemaal niet.quote:Op dinsdag 15 november 2022 10:40 schreef MatthijsDJ het volgende:
Het kan komen door een vaccinatie ja, en nu??
De kans dat het ergens anders doorkomt is aanzienlijk hoger.. Dus je statement is gewoon triest en onnodig.quote:Op dinsdag 15 november 2022 10:41 schreef Akathisia het volgende:
[..]
En nu geeft mij dat een opening om te suggereren dat ze met een pfizersmoel rondloopt. Zo ingewikkeld is het allemaal niet.
Aandacht afleiden. Gaat nog goed ook.quote:Op dinsdag 15 november 2022 10:40 schreef Jor_Dii het volgende:
Waarom gaat het hier in godsnaam over Covid en vaccinaties?
Daarmee heb je de aandacht van het onderwerp weer prima afgeleid.quote:Op dinsdag 15 november 2022 10:41 schreef Akathisia het volgende:
[..]
En nu geeft mij dat een opening om te suggereren dat ze met een pfizersmoel rondloopt. Zo ingewikkeld is het allemaal niet.
Er zijn ook een heleboel mensen die hun kleine teen hebben gestoten na hun vaccinatie. Zou door de vaccinatie kunnen komen.quote:Op dinsdag 15 november 2022 10:34 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat dit niet gelijk ter nuancering aangegeven wordt waar toegegeven moet worden dat mensen met een verlamde kop kunnen rondlopen na een vaccin-injectie?
Nou ja, het is natuurlijk een vrouw van drang en maatregelen geweest, en nu weer pleit ze voor verdere vrijheidsinperking. In dat licht is het niet verkeerd om haar keuzes te associëren met negatieve consequenties.quote:Op dinsdag 15 november 2022 10:43 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
De kans dat het ergens anders doorkomt is aanzienlijk hoger.. Dus je statement is gewoon triest en onnodig.
Maar laten we verder babbelen over de hamster..
Laten we dat ook even in gedachten houden als het gaat om consequenties voor van Meijeren.quote:Op dinsdag 15 november 2022 10:46 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Nou ja, het is natuurlijk een vrouw van drang en maatregelen geweest, en nu weer pleit ze voor verdere vrijheidsinperking. In dat licht is het niet verkeerd om haar keuzes te associëren met negatieve consequenties.
Dat mag van mij.quote:Op dinsdag 15 november 2022 10:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Laten we dat ook even in gedachten houden als het gaat om consequenties voor van Meijeren.
Zeer knap inderdaad. Het was even hard werken, alle journalistieke principes moesten overboord en het Centrum Informatie en Documentatie Israel moest bijspringen met zijn nogal merkwaardige claim op alles wat met joden te maken heeft en de nog veel merkwaardigere antisemitisme claim, maar dan heb je ook wat en kunnen we door met de vervangingsmigratie, de klimaatdictatuur, de greep in de pensioenpotten, het afbreken van de democratische rechtsstaat en de machtsgrepen van de EU.quote:Op dinsdag 15 november 2022 10:44 schreef Document1 het volgende:
[..]
Aandacht afleiden. Gaat nog goed ook.
Feit blijft dat de FVD na de volgende verkiezingen een nietszeggende partij is met 2 a 3 zetels. Knap voor een partij die ooit op +20 stond.
Laten we vooral de gedachten houden bij mensen die zich gedwongen voelden een prik te nemen waarvan valselijk beweerd werd dat die heel veilig was en ook gezichtsverlamming hebben. Dat is nog wel wat ernstiger dan tijdelijek gezichtsverlamming vanwege wat stress omdat die zitplassers van Volt niet tegen een pittige tante kunnen.quote:Op dinsdag 15 november 2022 10:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Laten we dat ook even in gedachten houden als het gaat om consequenties voor van Meijeren.
Het helpt natuurlijk niet als je partijleider in een toch al krankzinnig interview Poetin 'the hero we need' noemt.quote:Op dinsdag 15 november 2022 11:09 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Zeer knap inderdaad. Het was even hard werken, alle journalistieke principes moesten overboord en het Centrum Informatie en Documentatie Israel moest bijspringen met zijn nogal merkwaardige claim op alles wat met joden te maken heeft en de nog veel merkwaardigere antisemitisme claim, maar dan heb je ook wat en kunnen we door met de vervangingsmigratie, de klimaatdictatuur, de greep in de pensioenpotten, het afbreken van de democratische rechtsstaat en de machtsgrepen van de EU.
[..]
Laten we vooral de gedachten houden bij mensen die zich gedwongen voelden een prik te nemen waarvan valselijk beweerd werd dat die heel veilig was en ook gezichtsverlamming hebben. Dat is nog wel wat ernstiger dan tijdelijek gezichtsverlamming vanwege wat stress omdat die zitplassers van Volt niet tegen een pittige tante kunnen.
Bij jaarlijks 20-30 gevallen per 100.000 inwoners betekent dat het bij 17.000.000 inwoners sowieso dat het 3.400 - 5.100 keer per jaar voorkomt.quote:Op dinsdag 15 november 2022 11:14 schreef Document1 het volgende:
Heb je concrete cijfers van hoeveel mensen een verlamming hebben door de vaccinatie? Serieuze vraag, graag een serieuze bron aub.
Rest ga ik gewoon niet op in.
Gezien de PI bij de post vind je het zelf erg stoer en leuk.quote:Op dinsdag 15 november 2022 10:41 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Is dat tegenwoordig ook al een denigrerende verwijzing naar een groep, de zitplassers?quote:Op dinsdag 15 november 2022 11:17 schreef Document1 het volgende:
Zitplassers.Zegt wel weer genoeg over het niveau trouwens. Ik moest wel een beetje glimlachen, dat dan weer wel. Lekker alle tegeltjes onder spetteren. Ik zie @:Weltschmerz al staan op de wc en mevrouw Weltschmerz al zwetend maar weer poetsen.
Ik ben een trotse zitplasser.quote:Op dinsdag 15 november 2022 11:20 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Is dat tegenwoordig ook al een denigrerende verwijzing naar een groep, de zitplassers?
Het is jammer dat we niet echt een mooie Nederlandse variant voor sanctimonious hebben.quote:Op dinsdag 15 november 2022 11:18 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Gezien de PI bij de post vind je het zelf erg stoer en leuk.
Ik vind het vooral erg triest en heeft bovendien niets met het topic van doen. Veelgebruikte tactiek van FvD en hun aanhang.
Vooral door mannen met korte beentjes, die kunnen hem gewoon over de rand hangen en dan gebeurt er niet zoveel.quote:Op dinsdag 15 november 2022 11:20 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Is dat tegenwoordig ook al een denigrerende verwijzing naar een groep, de zitplassers?
Je Engels is gewoon niet goed genoeg om te weten dat het "schijnheilig" betekent.quote:Op dinsdag 15 november 2022 11:24 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Het is jammer dat we niet echt een mooi Nederlandse variant voor sanctimonious hebben.
Gelijk heb je, die wordt met alle waarschijnlijkheid toch gepoetst door een allochtone vrouw van middelbare leeftijd.quote:Op dinsdag 15 november 2022 11:22 schreef Document1 het volgende:
[..]
Ik ben een trotse zitplasser.Mee begonnen toen ik voor het eerst alleen woonde en de wc zelf schoon moest maken.
Zolang je eens per week staand uit plast is er niks aan de hand. Dat doe ik dus op m’n werk.
Wel.... "trumpistisch"quote:Op dinsdag 15 november 2022 11:24 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Het is jammer dat we niet echt een mooi Nederlandse variant voor sanctimonious hebben.
Waarom denk je dat ik 'mooi' gebruikte?quote:Op dinsdag 15 november 2022 11:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je Engels is gewoon niet goed genoeg om te weten dat het "schijnheilig" betekent.
Verbaast me dan weer niet.
Ik ben zelf een zitpoeper.quote:Op dinsdag 15 november 2022 11:22 schreef Document1 het volgende:
[..]
Ik ben een trotse zitplasser.Mee begonnen toen ik voor het eerst alleen woonde en de wc zelf schoon moest maken.
Zolang je eens per week staand uit plast is er niks aan de hand. Dat doe ik dus op m’n werk.
Dat doe ik liggend.quote:Op dinsdag 15 november 2022 11:37 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Maar veeg je zittend of staand?
Geen idee, omdat je Nederlands ook niet goed genoeg is om te weten dat het "mooie" moest zijn?quote:Op dinsdag 15 november 2022 11:34 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik 'mooi' gebruikte?
Rollen is veel efficiënter.quote:
Omdat sanctimonious mooier is en met de connotatie meer nadruk gelegd wordt op het 'heilige voorkomen'.quote:Op dinsdag 15 november 2022 11:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geen idee, omdat je Nederlands ook niet goed genoeg is om te weten dat het "mooie" moest zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |