Uhm dit stond zo ook gewoon op teletekst.quote:Op maandag 14 november 2022 19:02 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
NOS
Vandaag ook weer een artikel over de loonkloof tussen man en vrouw
[..]
Uit het geciteerde CBS rapport, waar ze, geheel toevallig natuurlijk. niet naar linken in het artikel
[..]
Door belastinggeld betaald propagandavehikel
Een democratische partij hoort niet op te roepen tot het "weg krijgen van de regering" door andere middelen dan verkiezingen. Fatsoenlijk debatteren in de Kamer, standpunten onderbouwen en uitdragen en vooral niet ontregelen en insinueren.quote:Op maandag 14 november 2022 19:53 schreef Akathisia het volgende:
Het is wel kwalijk hoe de media met desinformatie het volk ophitst tegen een democratische partij, haar leden en volgers. Tijd voor een msm-verbod? #Reddedemocratie
Klopt, een regime willen verwijderen lijkt mij daarentegen bij uitstekt iets voor een democratische partij.quote:Op maandag 14 november 2022 20:05 schreef OllieA het volgende:
[..]
Een democratische partij hoort niet op te roepen tot het "weg krijgen van de regering" door andere middelen dan verkiezingen. Fatsoenlijk debatteren in de Kamer, standpunten onderbouwen en uitdragen en vooral niet ontregelen en insinueren.
door middel van tribunalen?quote:Op maandag 14 november 2022 20:07 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Klopt, een regime willen verwijderen lijkt mij daarentegen bij uitstekt iets voor een democratische partij.
Een regime zit in Moskou, vraag maar aan jullie eigen FvD-Mussertquote:Op maandag 14 november 2022 20:07 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Klopt, een regime willen verwijderen lijkt mij daarentegen bij uitstekt iets voor een democratische partij.
Misschien is het liever en creatiever om Van Meijeren met ezelsorenmuts in een hoek van de Kamer te zetten, met een bord om "Ik mag geen ondemocratische dingen roepen."quote:Op maandag 14 november 2022 19:59 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Het zou bij wijze van spreken zó maar kunnen dat sommige mensen denken "red de democratie, sloop een fvd-er", alhoewel ik dat uiteraard niet hoop want niet democratisch en zo.
The Empire Strikes Back.quote:Op maandag 14 november 2022 20:06 schreef tjoptjop het volgende:
Ik kijk iig uit naar de 2e aflevering van rioolratten![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
Misschien moet je overwegen om weer eens je nick te veranderen. Na je toneelstukje als LelijKnap, en je gemopper als complotwappie heb je ook Akathisia behoorlijk belachelijk gemaakt.quote:Op maandag 14 november 2022 20:07 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Wat een wanhoopsdaad wanneer je denkt hier iets uit de doeken te doen.quote:Op maandag 14 november 2022 20:15 schreef OllieA het volgende:
[..]
Misschien moet je overwegen om weer eens je nick te veranderen. Na je toneelstukje als LelijKnap, en je gemopper als complotwappie heb je ook Akathisia behoorlijk belachelijk gemaakt.
Hoog tijd dat de voorzitter en de kamermeerderheid dat weer toelaat dan.quote:Op maandag 14 november 2022 20:05 schreef OllieA het volgende:
[..]
Een democratische partij hoort niet op te roepen tot het "weg krijgen van de regering" door andere middelen dan verkiezingen. Fatsoenlijk debatteren in de Kamer, standpunten onderbouwen en uitdragen en vooral niet ontregelen en insinueren.
Was Van Mijeren zelf verhinderd?quote:Op maandag 14 november 2022 19:36 schreef superniger het volgende:
Gundogan van Volt nu bij HLF8 over van Meijeren.
Waarom zou je de betreffende zelf uitnodigen wanneer je een machtswellustige Sorospop duiding kan laten geven?quote:Op maandag 14 november 2022 20:40 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Was Van Mijeren zelf verhinderd?
Ja als de NOS nu eens goed werk zou leveren, dan kan het gewoon on topic blijven.quote:Op maandag 14 november 2022 19:37 schreef OllieA het volgende:
Kom jongons, laten we het hebben over de NOS, dan hoeft het niet te gaan over Baudets uitspraken over Poetin als held die ondersteund moet worden.
Heel aparte opmerking. Dit is een onderdeel van een democratie?quote:Op maandag 14 november 2022 20:07 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Want?quote:Op maandag 14 november 2022 20:39 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hoog tijd dat de voorzitter en de kamermeerderheid dat weer toelaat dan.
Net als de aanhangersquote:Op maandag 14 november 2022 21:10 schreef -Sigaartje het volgende:
Die gasten van deze partij zijn echt totaal rijp voor een gesticht.
Een echte anti fascist zie ik.quote:Op maandag 14 november 2022 21:52 schreef GeneralRadek het volgende:
Hopelijk staat de ME dan klaar om die incelkoppen eens flink aan bagger te beuken.
Het is wel opvallend wat allemaal mag en aangemoedigd wordt als het toevallig tegen iemand is van de 'andere' kant.quote:Op maandag 14 november 2022 22:34 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Een echte anti fascist zie ik.
Jeuh geweld hihahoquote:Op maandag 14 november 2022 21:52 schreef GeneralRadek het volgende:
Hopelijk staat de ME dan klaar om die incelkoppen eens flink aan bagger te beuken.
Nou inderdaad. Foutieve feiten vermelding, geweld, adres gegevens online delen, speculeren over moord/hitman; plots geen enkel probleem meer.quote:Op maandag 14 november 2022 22:44 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Het is wel opvallend wat allemaal mag en aangemoedigd wordt als het toevallig tegen iemand is van de 'andere' kant.
Man, man, man, wat een vreselijke troll ben je ook als je niet alleen dit soort tweets gaat posten, maar ook nog eens vrolijk meegaat in de "vaccinatieschade" BS onder die tweet.quote:Op maandag 14 november 2022 23:20 schreef Akathisia het volgende:
[ twitter ]
Lekker met je Pfizersmoel over strengere censuurwetten fantaseren.
Joh, dat staat er toch ook onder?quote:Op maandag 14 november 2022 23:31 schreef Leandra het volgende:
De tering, ze heeft aangezichtsverlamming en heeft dat 2 weken geleden zelf ook al gemeld:
quote:Bijwerkingencentrum Lareb ontving 291 meldingen van aangezichtsverlamming van Bell na een coronavaccinatie tot 24 maart 2022. Dit is een bekende zeldzame bijwerking van de coronavaccins van Pfizer/BioNTech, Moderna en AstraZeneca. Van het Janssen vaccin is het geen bekende bijwerking.19 Jul 2022
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |