Ze willen naarbinnen ivm een discussie in de Kamer over digital currency. Maar het zit er al vol, dus moeten ze weg. En dan roepen ze: 'Schaam je kapot'. Ondertussen ouwehoert meneer Baudet met de meneer van blckbx.quote:Op woensdag 23 november 2022 17:19 schreef miss_sly het volgende:
In het kader van de oproep van van Meijeren? Dat ging toch helemaal niet over naar binnen, maar bij het parlement? Hebtie zelf gezegd.
Ja hij wil met geweld onze democratie omver werpen. Dan mag de rest dat met geweld verdedigen.quote:Op maandag 14 november 2022 23:05 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Jeuh geweld hihaho![]()
![]()
[..]
Nou inderdaad. Foutieve feiten vermelding, geweld, adres gegevens online delen, speculeren over moord/hitman; plots geen enkel probleem meer.
![]()
Dit topic, ik lach me de ballen uit mn broek.
Hoezo dus?quote:Op woensdag 23 november 2022 17:31 schreef OllieA het volgende:
[..]
Ze willen naarbinnen ivm een discussie in de Kamer over digital currency. Maar het zit er al vol, dus moeten ze weg.
Vol is vol, toch? Volgens mij een gevleugeld gezegde dat door deze mensen wel wordt aangehangen.quote:
Ze mogen gewoon buiten staan hoor, maar in opdracht van de regering schendt de politie weer de rechtsstaa.quote:Op donderdag 24 november 2022 11:35 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Vol is vol, toch? Volgens mij een gevleugeld gezegde dat door deze mensen wel wordt aangehangen.
Ze mogen buiten staan, ze mogen niet naar binnen. Kunnen ze wel schande over roepen, maar als het binnen vol is, is het vol.quote:Op donderdag 24 november 2022 11:37 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ze mogen gewoon buiten staan hoor, maar in opdracht van de regering schendt de politie weer de rechtsstaa.
Nee, de ME kwam ze wegmeppen. Ze mochten niet buiten staan, wel van de wet maar niet van de politie. Dat is 'ondermijning' van de rechtsstaat.quote:Op donderdag 24 november 2022 11:42 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ze mogen buiten staan, ze mogen niet naar binnen. Kunnen ze wel schande over roepen, maar als het binnen vol is, is het vol.
Linkje?quote:Op donderdag 24 november 2022 12:16 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee, de ME kwam ze wegmeppen. Ze mochten niet buiten staan, wel van de wet maar niet van de politie. Dat is 'ondermijning' van de rechtsstaat.
Terwijl deze ondermijning van de rechtsstaat plaatsvond stond meneer Baudet fijn te keuvelen met de sportjournalist van blckbx. Mensen met toffe blauwwitrood mutsen riepen wanhopig om hulp "Thierry... Thierry...", maar meneer Baudet had even geen tijd voor het overeind houden van de rechtsstaat. Ook meneer Van Meyeren schoot niet te hulp, terwijl hij nog wel had opgeroepen om eens een keertje naar de Kamer te komen. De revolutie wordt niet erg actief begeleid door de FVD. Hier had men kunnen optreden als charismatische Vader van het Boreale Volk, gemiste kans.quote:Op donderdag 24 november 2022 12:16 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee, de ME kwam ze wegmeppen. Ze mochten niet buiten staan, wel van de wet maar niet van de politie. Dat is 'ondermijning' van de rechtsstaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |