Alexander Rossi met Grosjean. En ik meen dat er ook nog een geval was met Herta.quote:Op zondag 13 november 2022 23:45 schreef Repentless het volgende:
[..]
Oké, ik volg Indycar niet. Welk voorval was dat?
Maar dat boeit Verstappen dus helemaal niet, dat weten we.quote:Op zondag 13 november 2022 23:43 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Daar gaat het helemaal niet om. Figuurlijk heeft Max dat wel gedaan trouwens.
Max heeft hier gewoon de kans laten liggen om nog groter te worden dan hij al is. En dat vind ik jammer.
Logano kampioen is ook ronduit kut idd.
Slim misschien niet, maar dat zal hem een worst wezen.quote:Op zondag 13 november 2022 23:41 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ah, op die manier, dat is waar ja. Maar dan staat dat wat mij betreft los van de vraag of het slim was. Als hij Perez voorbij had gelaten, had vast niemand daar een vraag over gesteld achteraf.
Dat vind jij. Hij denkt daar anders over.quote:Op zondag 13 november 2022 23:34 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Oog om oog, tand om tand.. dat is onvolwassen. Pak iemand achter de schermen aan als je vindt dat je bent gepiepeld, maar hoe hij het nu doet vind ik oerstom. De echte reden wil hij niet geven, maar die komt toch wel uit. Maar ach..hij moet het zelf weten.
Dat klopt, dat is duidelijk.quote:Op zondag 13 november 2022 23:47 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Maar dat boeit Verstappen dus helemaal niet, dat weten we.
Als er afspraken over waren is het gewoon oliedom van RB om dit te vragen.quote:Op zondag 13 november 2022 23:52 schreef Evenstar het volgende:
In eerste instantie was mijn reactie ook "niet netjes van Max", maar als de verhalen waar zijn, en daar lijkt het wel echt op als je alles bekijkt, heeft Max een punt. Nee, niks "ja maar". Ten eerste is Max gewoon niet zo. Als hij A zegt, doet hij A. Als hij heeft gezegd "ik ga het niet doen, dus vraag het mij niet", dan is het klaar. Als hij dan nu zou zeggen "ow, ok dan, maar ik ben wel boos hoor", dan wordt je constant genaaid, zoals Bottas keer op keer genaaid is door Mercedes. Ik vind het dan vooral slecht van Red Bull om het hem alsnog te vragen.
Niet per se, hoor. Wellicht is de rekening nu weer vereffend en wil Max de volgende keer best een teamorder uitvoeren. Zo gaan die dingen in de racerij: ze zijn best voor rede vatbaar, maar niet als iemand nog iets tegoed heeft.quote:Op zondag 13 november 2022 23:54 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Dat klopt, dat is duidelijk.
Dan ook maar niet meer praten over teamsport.. team-efforts ed. Of teamordes eisen als het andersom is.
Dan klopt het helemaal.
Perez was in Monaco ook geen teamspeler.quote:Op zondag 13 november 2022 23:54 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Dat klopt, dat is duidelijk.
Dan ook maar niet meer praten over teamsport.. team-efforts ed. Of teamordes eisen als het andersom is.
Dan klopt het helemaal.
Dom voor zijn PR-campagne waar die geen kut om geeft hooguit, verder niks aan het handje.quote:Op zondag 13 november 2022 23:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als er afspraken over waren is het gewoon oliedom van RB om dit te vragen.
Het is in elk scenario oliedom van Max.
Dat is exact wat hij zei: rekening vereffend, volgende race liggen de zaken dus anders.quote:Op zondag 13 november 2022 23:57 schreef Tijn het volgende:
[..]
Niet per se, hoor. Wellicht is de rekening nu weer vereffend en wil Max de volgende keer best een teamorder uitvoeren. Zo gaan die dingen in de racerij: ze zijn best voor rede vatbaar, maar niet als iemand nog iets tegoed heeft.
Je praat onbedoeld over NASCAR.quote:Op zondag 13 november 2022 23:57 schreef Tijn het volgende:
[..]
Niet per se, hoor. Wellicht is de rekening nu weer vereffend en wil Max de volgende keer best een teamorder uitvoeren. Zo gaan die dingen in de racerij: ze zijn best voor rede vatbaar, maar niet als iemand nog iets tegoed heeft.
Max moet niet hypocriet zijn, als ie daadwerkelij checo nog iets kwalijk neemt van monaco dan moet ie ook gewoon met sky sports praten en niet zeggen dat zij degene zijn die in het verleden leven...quote:Op zondag 13 november 2022 23:52 schreef Evenstar het volgende:
Iedereen valt over Max
Ondertussen heeft niemand het over:
- een prima race van Russell, geen foutjes, zelfs onder druk van Lewis, en zijn eerste overwinning
- een onterechte straf van Max en absolute onwil van Lewis om clean te racen als Max in de buurt is (SkyF1, F1TV, ViaPlay en zelfs normale Lewis fans zijn het hier aardig over eens)
- complete fuck up van FIA om Tsunoda niet te laten unlappen
- prima race van Leclerc om terug te komen tot P4 na zijn "crash"
- prima race van Sainz om inclusief straf voor een nieuwe motor op podium te eindigen
- en het feit dat Lewis, in mijn ogen, Russell heeft laten winnen. Denk serieus dat hij wel meer snelheid had, maar niks wilde riskeren voor zijn team en dat vind ik wel netjes.
In eerste instantie was mijn reactie ook "niet netjes van Max", maar als de verhalen waar zijn, en daar lijkt het wel echt op als je alles bekijkt, heeft Max een punt. Nee, niks "ja maar". Ten eerste is Max gewoon niet zo. Als hij A zegt, doet hij A. Als hij heeft gezegd "ik ga het niet doen, dus vraag het mij niet", dan is het klaar. Als hij dan nu zou zeggen "ow, ok dan, maar ik ben wel boos hoor", dan wordt je constant genaaid, zoals Bottas keer op keer genaaid is door Mercedes. Ik vind het dan vooral slecht van Red Bull om het hem alsnog te vragen.
Verder is het een prachtige baanen is het jammer dat wij niet wat meer clean racing hebben gezien van de toppers.
Nee, zo werkt het in elke raceklasse.quote:Op maandag 14 november 2022 00:04 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Je praat onbedoeld over NASCAR.
Daar had Pérez dan maar aan moeten denken toen-ie tijdens de kwalificatie van Monaco expres de muur in reed.quote:Wellicht is Max de komende resterende race helemaal niet in staat om Perez te helpen en heeft hij vandaag de 2e plek in het kampioenschap van Perez onnodig gekilled.
Het probleem met Sky is niet dat ze in het verleden leven. Het probleem is dat ze zeggen dat Lewis 8 WKs heeft, terwijl dat niet zo is.quote:Op maandag 14 november 2022 00:06 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Max moet niet hypocriet zijn, als ie daadwerkelij checo nog iets kwalijk neemt van monaco dan moet ie ook gewoon met sky sports praten en niet zeggen dat zij degene zijn die in het verleden leven...
F1 is feitelijk ook helemaal geen teamsport. Je teammaat is concurrent nr 1quote:Op maandag 14 november 2022 00:06 schreef ondeugend het volgende:
Iig weer veel roering in teamworld.
Perez had WK van Max onnodig kunnen killen. Dat was nog maar de 7e race en Max had een minimale voorsprong. Perez had die race misschien niet eens gewonnen als hij dat niet had gedaan. Met opzet iemands kansen voor een WK verneuken, omdat je geen teamspeler wil zijn vind ik wat erger dan zeuren om een punt voor de tweede plek in een WK.quote:Op maandag 14 november 2022 00:04 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Je praat onbedoeld over NASCAR.
Wellicht is Max de komende resterende race helemaal niet in staat om Perez te helpen en heeft hij vandaag de 2e plek in het kampioenschap van Perez onnodig gekilled.
Natuurlijk .. alleen als het uitkomt is het teamsport.quote:Op maandag 14 november 2022 00:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
F1 is feitelijk ook helemaal geen teamsport. Je teammaat is concurrent nr 1
max zei dat andersquote:Op maandag 14 november 2022 00:07 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het probleem met Sky is niet dat ze in het verleden leven. Het probleem is dat ze zeggen dat Lewis 8 WKs heeft, terwijl dat niet zo is.
Is toch ook zo? Schumacher en Barrichello, was ook vooral een team als het Schumi uitkwam. Bottas is de ultieme cuck, beste tweede coureur ooit, vooral als het Lewis uit kwam. Dit is gewoon hoe het is. Ik snap niet waarom men zo verontwaardigd doet nu het over Max gaat. Lewis doet dit al jaren en jaren. Schumacher heeft het jaren gedaan en nog vele anderen voor en na hem ook.quote:Op maandag 14 november 2022 00:08 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Natuurlijk .. alleen als het uitkomt is het teamsport.
Ga je ontkennen wat ik stel?quote:Op maandag 14 november 2022 00:08 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Natuurlijk .. alleen als het uitkomt is het teamsport.
Misschien deed Perez dat vanwege de race daarvoor, Spanje (en het kampioenschap). Dus omdat het autosport is (vandaag in dit topic geleerd) mogen we nu na vandaag verwachten dat Perez wraak gaat nemenquote:Op maandag 14 november 2022 00:06 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, zo werkt het in elke raceklasse.
[..]
Daar had Pérez dan maar aan moeten denken toen-ie tijdens de kwalificatie van Monaco expres de muur in reed.
Gelukkig is de keren dat Perez Max echt kan helpen (of heeft geholpen) op één hand te tellen. Perez mag RB en Max op zijn blote knieën bedanken dat hij nog in de F1 rijdt. Voor hem 1001 andere coureurs die het net zo matig zouden doen.quote:Op maandag 14 november 2022 00:10 schreef Maanvis het volgende:
Anyway, Max gaat volgende keer Perez helpen.
Maar Checo gaat volgende keer Max niet meer helpen he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |