Wat ben je daar precies tegengekomen?quote:Op zondag 13 november 2022 23:32 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Als je veel autosport zou kijken zou he zien dat het overal voorkomt. In NASCAR, IndyCar en zfs Formule 2 en 3 en zo ben ik het tegengekomen.
Dan moeten ze ook gewoon met elkaar op de vuist gaan de volgende keerquote:Op zondag 13 november 2022 23:31 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Als NASCAR fan zou je moeten weten hoe dat werkt.
Het gebeurt in elke klasse, alleen in de Nascar wat extremer.quote:Op zondag 13 november 2022 23:33 schreef ondeugend het volgende:
[..]
NASCAR is een ander verhaal. Dat zou jij als NASCAR fan ook moeten weten.
Blijft dat zo als FIA vragen aan hem gaat stellen? Als ie dan informatie achterhoudt en het komt uit dan volgt er sowieso een flinke straf.quote:Op zondag 13 november 2022 23:30 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Max heeft er geen woord over gerept.
Maar dat maakt het toch niet de enige juiste manier? En ook dan kun je alsnog discussiėren over de manier waarop?quote:Op zondag 13 november 2022 23:32 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Als je veel autosport zou kijken zou he zien dat het overal voorkomt. In NASCAR, IndyCar en zfs Formule 2 en 3 en zo ben ik het tegengekomen.
Coureurs die elkaar terugbetalen omdat ze wat aangedaan is. Tot het expres van de baan rijden toe.quote:Op zondag 13 november 2022 23:34 schreef Repentless het volgende:
[..]
Wat ben je daar precies tegengekomen?
Verstappen kreeg toch ook teamorders vandaag? Of geldt dat dan niet? Ik weet ook dat het geen topper is, dat gaf ik al aan.quote:Op zondag 13 november 2022 23:32 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Als we het zo bekijken heeft Verstappen vrijwel niks aan Perez gehad dit jaar. Daarnaast zal Perez gewoon zijn werk moeten doen wat het team hem opdraagt en heel blij moeten zijn dat hij in die auto mag rijden, het is geen topper, verre van. En anders ruilen ze hem zo in.
I rest my case.quote:Op zondag 13 november 2022 23:36 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Het gebeurt in elke klasse, alleen in de Nascar wat extremer.
Dat zeg ik ook niet. Alleen dat het overal gebeurt. En Verstappen daar dus niet apart in is.quote:Op zondag 13 november 2022 23:36 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar dat maakt het toch niet de enige juiste manier? En ook dan kun je alsnog discussiėren over de manier waarop?
Het moet op deze manier, want zo hebben we het altijd gedaan..
Herkenbaarquote:Op zondag 13 november 2022 23:37 schreef beantherio het volgende:
Nou zit ik toch weer tot vlak voor middernacht op Fok! te posten over Formule 1. Ik dacht dat dit na 2021 niet meer zou gebeuren.
Ja, Verstappen heeft Perez er niet afgereden, nee. Dus dit slaat nergens op.quote:
maar jij bent een vrouwquote:
Dit is de shitshow waar we stiekem allemaal van houden.quote:Op zondag 13 november 2022 23:37 schreef beantherio het volgende:
Nou zit ik toch weer tot vlak voor middernacht op Fok! te posten over Formule 1. Ik dacht dat dit na 2021 niet meer zou gebeuren.
quote:
Sue mequote:
En dat is standaard binnen de sport? En zijn dat ook teamgenoten waarvan de een al kampioen is, niet meerijdt voor het podium en zijn teamgenoot kan helpen door teamorders op te volgen? Hoe vaak komt dat voor?quote:Op zondag 13 november 2022 23:36 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Coureurs die elkaar terugbetalen omdat ze wat aangedaan is. Tot het expres van de baan rijden toe.
Straf voor Perez, ja. Niet voor Max.quote:Op zondag 13 november 2022 23:36 schreef beantherio het volgende:
[..]
Blijft dat zo als FIA vragen aan hem gaat stellen? Als ie dan informatie achterhoudt en het komt uit dan volgt er sowieso een flinke straf.
Als het waar is (en het klinkt totaal niet logisch) dan had ik gedacht "ik ben kampioen en wil geen risico meer lopen dus laat maar lekker". Je belangen voor je ego plaatsen heet dat.
Sew als in naaien bedoel je? dat wik ik welquote:
Ah, op die manier, dat is waar ja. Maar dan staat dat wat mij betreft los van de vraag of het slim was. Als hij Perez voorbij had gelaten, had vast niemand daar een vraag over gesteld achteraf.quote:Op zondag 13 november 2022 23:38 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet. Alleen dat het overal gebeurt. En Verstappen daar dus niet apart in is.
quote:Op zondag 13 november 2022 23:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze willekeurige poster vat het mooi samen en krijgt nog upvotes ook
Daar gaat het helemaal niet om. Figuurlijk heeft Max dat wel gedaan trouwens.quote:Op zondag 13 november 2022 23:39 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ja, Verstappen heeft Perez er niet afgereden, nee. Dus dit slaat nergens op.
Zelfs bij teamgenoten, ja, zoals dit jaar in de IndyCar te zien was.quote:Op zondag 13 november 2022 23:41 schreef Repentless het volgende:
[..]
En dat is standaard binnen de sport? En zijn dat ook teamgenoten waarvan de een al kampioen is, niet meerijdt voor het podium en zijn teamgenoot kan helpen door teamorders op te volgen? Hoe vaak komt dat voor?
Oké, ik volg Indycar niet. Welk voorval was dat?quote:Op zondag 13 november 2022 23:44 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Zelfs bij teamgenoten, ja, zoals dit jaar in de IndyCar te zien was.
Alexander Rossi met Grosjean. En ik meen dat er ook nog een geval was met Herta.quote:Op zondag 13 november 2022 23:45 schreef Repentless het volgende:
[..]
Oké, ik volg Indycar niet. Welk voorval was dat?
Maar dat boeit Verstappen dus helemaal niet, dat weten we.quote:Op zondag 13 november 2022 23:43 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Daar gaat het helemaal niet om. Figuurlijk heeft Max dat wel gedaan trouwens.
Max heeft hier gewoon de kans laten liggen om nog groter te worden dan hij al is. En dat vind ik jammer.
Logano kampioen is ook ronduit kut idd.
Slim misschien niet, maar dat zal hem een worst wezen.quote:Op zondag 13 november 2022 23:41 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ah, op die manier, dat is waar ja. Maar dan staat dat wat mij betreft los van de vraag of het slim was. Als hij Perez voorbij had gelaten, had vast niemand daar een vraag over gesteld achteraf.
Dat vind jij. Hij denkt daar anders over.quote:Op zondag 13 november 2022 23:34 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Oog om oog, tand om tand.. dat is onvolwassen. Pak iemand achter de schermen aan als je vindt dat je bent gepiepeld, maar hoe hij het nu doet vind ik oerstom. De echte reden wil hij niet geven, maar die komt toch wel uit. Maar ach..hij moet het zelf weten.
Dat klopt, dat is duidelijk.quote:Op zondag 13 november 2022 23:47 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Maar dat boeit Verstappen dus helemaal niet, dat weten we.
Als er afspraken over waren is het gewoon oliedom van RB om dit te vragen.quote:Op zondag 13 november 2022 23:52 schreef Evenstar het volgende:
In eerste instantie was mijn reactie ook "niet netjes van Max", maar als de verhalen waar zijn, en daar lijkt het wel echt op als je alles bekijkt, heeft Max een punt. Nee, niks "ja maar". Ten eerste is Max gewoon niet zo. Als hij A zegt, doet hij A. Als hij heeft gezegd "ik ga het niet doen, dus vraag het mij niet", dan is het klaar. Als hij dan nu zou zeggen "ow, ok dan, maar ik ben wel boos hoor", dan wordt je constant genaaid, zoals Bottas keer op keer genaaid is door Mercedes. Ik vind het dan vooral slecht van Red Bull om het hem alsnog te vragen.
Niet per se, hoor. Wellicht is de rekening nu weer vereffend en wil Max de volgende keer best een teamorder uitvoeren. Zo gaan die dingen in de racerij: ze zijn best voor rede vatbaar, maar niet als iemand nog iets tegoed heeft.quote:Op zondag 13 november 2022 23:54 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Dat klopt, dat is duidelijk.
Dan ook maar niet meer praten over teamsport.. team-efforts ed. Of teamordes eisen als het andersom is.
Dan klopt het helemaal.
Perez was in Monaco ook geen teamspeler.quote:Op zondag 13 november 2022 23:54 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Dat klopt, dat is duidelijk.
Dan ook maar niet meer praten over teamsport.. team-efforts ed. Of teamordes eisen als het andersom is.
Dan klopt het helemaal.
Dom voor zijn PR-campagne waar die geen kut om geeft hooguit, verder niks aan het handje.quote:Op zondag 13 november 2022 23:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als er afspraken over waren is het gewoon oliedom van RB om dit te vragen.
Het is in elk scenario oliedom van Max.
Dat is exact wat hij zei: rekening vereffend, volgende race liggen de zaken dus anders.quote:Op zondag 13 november 2022 23:57 schreef Tijn het volgende:
[..]
Niet per se, hoor. Wellicht is de rekening nu weer vereffend en wil Max de volgende keer best een teamorder uitvoeren. Zo gaan die dingen in de racerij: ze zijn best voor rede vatbaar, maar niet als iemand nog iets tegoed heeft.
Je praat onbedoeld over NASCAR.quote:Op zondag 13 november 2022 23:57 schreef Tijn het volgende:
[..]
Niet per se, hoor. Wellicht is de rekening nu weer vereffend en wil Max de volgende keer best een teamorder uitvoeren. Zo gaan die dingen in de racerij: ze zijn best voor rede vatbaar, maar niet als iemand nog iets tegoed heeft.
Max moet niet hypocriet zijn, als ie daadwerkelij checo nog iets kwalijk neemt van monaco dan moet ie ook gewoon met sky sports praten en niet zeggen dat zij degene zijn die in het verleden leven...quote:Op zondag 13 november 2022 23:52 schreef Evenstar het volgende:
Iedereen valt over Max
Ondertussen heeft niemand het over:
- een prima race van Russell, geen foutjes, zelfs onder druk van Lewis, en zijn eerste overwinning
- een onterechte straf van Max en absolute onwil van Lewis om clean te racen als Max in de buurt is (SkyF1, F1TV, ViaPlay en zelfs normale Lewis fans zijn het hier aardig over eens)
- complete fuck up van FIA om Tsunoda niet te laten unlappen
- prima race van Leclerc om terug te komen tot P4 na zijn "crash"
- prima race van Sainz om inclusief straf voor een nieuwe motor op podium te eindigen
- en het feit dat Lewis, in mijn ogen, Russell heeft laten winnen. Denk serieus dat hij wel meer snelheid had, maar niks wilde riskeren voor zijn team en dat vind ik wel netjes.
In eerste instantie was mijn reactie ook "niet netjes van Max", maar als de verhalen waar zijn, en daar lijkt het wel echt op als je alles bekijkt, heeft Max een punt. Nee, niks "ja maar". Ten eerste is Max gewoon niet zo. Als hij A zegt, doet hij A. Als hij heeft gezegd "ik ga het niet doen, dus vraag het mij niet", dan is het klaar. Als hij dan nu zou zeggen "ow, ok dan, maar ik ben wel boos hoor", dan wordt je constant genaaid, zoals Bottas keer op keer genaaid is door Mercedes. Ik vind het dan vooral slecht van Red Bull om het hem alsnog te vragen.
Verder is het een prachtige baanen is het jammer dat wij niet wat meer clean racing hebben gezien van de toppers.
Nee, zo werkt het in elke raceklasse.quote:Op maandag 14 november 2022 00:04 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Je praat onbedoeld over NASCAR.
Daar had Pérez dan maar aan moeten denken toen-ie tijdens de kwalificatie van Monaco expres de muur in reed.quote:Wellicht is Max de komende resterende race helemaal niet in staat om Perez te helpen en heeft hij vandaag de 2e plek in het kampioenschap van Perez onnodig gekilled.
Het probleem met Sky is niet dat ze in het verleden leven. Het probleem is dat ze zeggen dat Lewis 8 WKs heeft, terwijl dat niet zo is.quote:Op maandag 14 november 2022 00:06 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Max moet niet hypocriet zijn, als ie daadwerkelij checo nog iets kwalijk neemt van monaco dan moet ie ook gewoon met sky sports praten en niet zeggen dat zij degene zijn die in het verleden leven...
F1 is feitelijk ook helemaal geen teamsport. Je teammaat is concurrent nr 1quote:Op maandag 14 november 2022 00:06 schreef ondeugend het volgende:
Iig weer veel roering in teamworld.
Perez had WK van Max onnodig kunnen killen. Dat was nog maar de 7e race en Max had een minimale voorsprong. Perez had die race misschien niet eens gewonnen als hij dat niet had gedaan. Met opzet iemands kansen voor een WK verneuken, omdat je geen teamspeler wil zijn vind ik wat erger dan zeuren om een punt voor de tweede plek in een WK.quote:Op maandag 14 november 2022 00:04 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Je praat onbedoeld over NASCAR.
Wellicht is Max de komende resterende race helemaal niet in staat om Perez te helpen en heeft hij vandaag de 2e plek in het kampioenschap van Perez onnodig gekilled.
Natuurlijk .. alleen als het uitkomt is het teamsport.quote:Op maandag 14 november 2022 00:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
F1 is feitelijk ook helemaal geen teamsport. Je teammaat is concurrent nr 1
max zei dat andersquote:Op maandag 14 november 2022 00:07 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het probleem met Sky is niet dat ze in het verleden leven. Het probleem is dat ze zeggen dat Lewis 8 WKs heeft, terwijl dat niet zo is.
Is toch ook zo? Schumacher en Barrichello, was ook vooral een team als het Schumi uitkwam. Bottas is de ultieme cuck, beste tweede coureur ooit, vooral als het Lewis uit kwam. Dit is gewoon hoe het is. Ik snap niet waarom men zo verontwaardigd doet nu het over Max gaat. Lewis doet dit al jaren en jaren. Schumacher heeft het jaren gedaan en nog vele anderen voor en na hem ook.quote:Op maandag 14 november 2022 00:08 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Natuurlijk .. alleen als het uitkomt is het teamsport.
Ga je ontkennen wat ik stel?quote:Op maandag 14 november 2022 00:08 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Natuurlijk .. alleen als het uitkomt is het teamsport.
Misschien deed Perez dat vanwege de race daarvoor, Spanje (en het kampioenschap). Dus omdat het autosport is (vandaag in dit topic geleerd) mogen we nu na vandaag verwachten dat Perez wraak gaat nemenquote:Op maandag 14 november 2022 00:06 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, zo werkt het in elke raceklasse.
[..]
Daar had Pérez dan maar aan moeten denken toen-ie tijdens de kwalificatie van Monaco expres de muur in reed.
Gelukkig is de keren dat Perez Max echt kan helpen (of heeft geholpen) op één hand te tellen. Perez mag RB en Max op zijn blote knieėn bedanken dat hij nog in de F1 rijdt. Voor hem 1001 andere coureurs die het net zo matig zouden doen.quote:Op maandag 14 november 2022 00:10 schreef Maanvis het volgende:
Anyway, Max gaat volgende keer Perez helpen.
Maar Checo gaat volgende keer Max niet meer helpen he
Dan krijgt hij het weer terug.quote:Op maandag 14 november 2022 00:10 schreef Maanvis het volgende:
Max: Ik ging er voor, zag toen dat hij geen ruimte liet en dat wij elkaar gingen raken. !quote:Op maandag 14 november 2022 00:12 schreef PirE het volgende:
Moet zeggen dat het wel vermakelijk is om te lezen hoe verschillend mensen een interview van Max interpreteren.
Ja, dat zou zomaar kunnen. Of Pérez accepteert het en ze staan weer gelijk en vanaf nu is alles peis en vree. Het is maar net hoe ze het zelf zien.quote:Op maandag 14 november 2022 00:11 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Misschien deed Perez dat vanwege de race daarvoor, Spanje (en het kampioenschap). Dus omdat het autosport is (vandaag in dit topic geleerd) mogen we nu na vandaag verwachten dat Perez wraak gaat nemen
gezien de historie van die twee, was het niet verstandig van max om die lijn te pakken.quote:Op maandag 14 november 2022 00:13 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Max: Ik ging er voor, zag toen dat hij geen ruimte liet en dat wij elkaar gingen raken. !
Iedereen: Mag zei dat hij wist dat Lewis geen ruimte ging laten en raakte hem opzettelijk!
Wat heeft-ie te verliezen? Hij is toch al kampioen.quote:Op maandag 14 november 2022 00:14 schreef THEFXR het volgende:
[..]
gezien de historie van die twee, was het niet verstandig van max om die lijn te pakken.
Ik denk eerder dat dat dan ook gelijk de laatste race van Checo was voor Red Bull. Als het echt niet werkt tussen die twee dan is het exit Checo.quote:Op maandag 14 november 2022 00:10 schreef Maanvis het volgende:
En datquote:Op maandag 14 november 2022 00:15 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat dat dan ook gelijk de laatste race van Checo was voor Red Bull. Als het echt niet werkt tussen die twee dan is het exit Checo.
We gaan het zien he...quote:Op maandag 14 november 2022 00:15 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat dat dan ook gelijk de laatste race van Checo was voor Red Bull. Als het echt niet werkt tussen die twee dan is het exit Checo.
Want Hamilton was verstandig bezig?quote:Op maandag 14 november 2022 00:14 schreef THEFXR het volgende:
[..]
gezien de historie van die twee, was het niet verstandig van max om die lijn te pakken.
Je denkt serieus dat ze Max de laan uit sturen?quote:
2x wereldkampioen en team om zich heen gebouwd of tweederangs coureurtje dat af en toe wat kruimels pakt. Wat denk je zelf?quote:Op maandag 14 november 2022 00:18 schreef Maanvis het volgende:
Dus als max teamorders negeert kan het maar als checo het doet moet ie exit? Wil wel eens zien hoe deat uitpakt in een rechtzaak
Als je wilt inhalen moet je risico nemen. Een tweede kans had hij misschien niet meer gekregen.quote:Op maandag 14 november 2022 00:14 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk. Max is de #1. Pérez mag blij zijn dat-ie überhaupt een stoeltje heeft.quote:Op maandag 14 november 2022 00:18 schreef Maanvis het volgende:
Dus als max teamorders negeert kan het maar als checo het doet moet ie exit?
Zegt wie?quote:Op maandag 14 november 2022 00:18 schreef Maanvis het volgende:
Dus als max teamorders negeert kan het maar als checo het doet moet ie exit? Wil wel eens zien hoe deat uitpakt in een rechtzaak
Ehhhhh?quote:Op maandag 14 november 2022 00:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ga je ontkennen wat ik stel?
Dat je teammaat je 1e concurrent is? Dat ga je toch hopelijk niet ontkennen?quote:
Logische vraag, zoals het eveneens logisch was geweest als Max zijn ego opzij gezet had en Checo zesde had laten worden.quote:Op maandag 14 november 2022 00:24 schreef mikieu het volgende:
Wat een gejank om de eerste verliezer te zijn
Dat boeit echt niemand, dat gejank van Leclerc om een swap is pas sneu.
Eerder niet verstandig van Lewis om het te doen. Hij weet dat Max ieder gaatje induikt. Hij ziet dat Max daar zit. Hij weet dat hij niet kan verdwijnen. Hij weet dat hij zijn kansen op de winst kan weggooien en hij doet het ook gewoon.quote:Op maandag 14 november 2022 00:14 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Beide vechten om P2 in de WDC.quote:Op maandag 14 november 2022 00:24 schreef mikieu het volgende:
Wat een gejank om de eerste verliezer te zijn
Dat boeit echt niemand, dat gejank van Leclerc om een swap is pas sneu.
Ja, de eerste verliezer. Kijk hoe blij Hamilton was met P2 vorig jaar. Of je nou 20 bent of 2, boeit niks. Er is maar 1 plek interessant.quote:
En als ik bij die voorvallen teleurgesteld was dan ben ik dat nu ook. Anders zou ik hypocriet zijn.quote:Op maandag 14 november 2022 00:11 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Is toch ook zo? Schumacher en Barrichello, was ook vooral een team als het Schumi uitkwam. Bottas is de ultieme cuck, beste tweede coureur ooit, vooral als het Lewis uit kwam. Dit is gewoon hoe het is. Ik snap niet waarom men zo verontwaardigd doet nu het over Max gaat. Lewis doet dit al jaren en jaren. Schumacher heeft het jaren gedaan en nog vele anderen voor en na hem ook.
In mijn herinnering heeft Perez toch ook best een aantal keer dit jaar een positie ingeleverd voor een extra pitstop om de snelste ronde bij Ferrari weg te halen?quote:Op maandag 14 november 2022 00:31 schreef RichardHammond het volgende:
Het is een beetje tweeledig. Ene kant heb ik zoiets van Verstappen doe niet zo moeilijk man en help je teamgenoot. Ongeacht wat er eerder speelde, want je helpt er niemand mee. Anderzijds als Perez hem echt zo'n naaistreek heeft geleverd kan ik het ergens begrijpen, maar je hebt er niks aan om op deze manier je gram te halen. Anderzijds moet Perez ook niet een te grote muil opentrekken, want dat gestook uit kamp Perez eerder dit jaar was knap vermoeiend. En tot nu toe zijn het veel praatjes, maar als het er echt op aankomt staat Perez er niet.
Mijn punt is dat Max het meerdere malen een teamsport/effort heeft genoemd maar dat dat kennelijk vandaag niet aan de orde was. Teamen werkt twee kanten op.quote:Op maandag 14 november 2022 00:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ga je ontkennen wat ik stel?
Zo ook voor Perez he?quote:Op maandag 14 november 2022 00:37 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Mijn punt is dat Max het meerdere malen een teamsport/effort heeft genoemd maar dat dat kennelijk vandaag niet aan de orde was. Teamen werkt twee kanten op.
De FIA wil hier voorlopig niets aan doenquote:Tsunoda was registered on the timing system as a lapped car and should have been allowed to unlap himself, but on the next lap he made a pitstop.
As he came into the pitlane, he was able to go faster than the cars behind the safety car on track.
He therefore did unlap himself in the pitlane – albeit briefly – and then the train of cars on track repassed him as he sat in the pits and returned him one lap down.
“When he rejoined the circuit, the systems correctly indicated that he was again a lap down, however as he had already unlapped himself once, he was not eligible to do so again when the safety car period was ending”, said an FIA statement.
“Race Control checked this was correct with F1 timing and they confirmed that only car 6 (Nicholas Latifi) and car 23 (Alex Albon) could unlap themselves.”
Therefore it seems a car cannot unlap itself twice while behind the safety car.
Natuurlijk.quote:
Be the better man.quote:Op maandag 14 november 2022 00:31 schreef RichardHammond het volgende:
Het is een beetje tweeledig. Ene kant heb ik zoiets van Verstappen doe niet zo moeilijk man en help je teamgenoot. Ongeacht wat er eerder speelde, want je helpt er niemand mee. Anderzijds als Perez hem echt zo'n naaistreek heeft geleverd kan ik het ergens begrijpen, maar je hebt er niks aan om op deze manier je gram te halen. Anderzijds moet Perez ook niet een te grote muil opentrekken, want dat gestook uit kamp Perez eerder dit jaar was knap vermoeiend. En tot nu toe zijn het veel praatjes, maar als het er echt op aankomt staat Perez er niet.
Na hij had er ook niet zoveel aan.quote:Op maandag 14 november 2022 00:39 schreef Peterselieman het volgende:
Tsunoda mocht zichzelf niet unlappen omdat de computer dacht dat hij dat al gedaan had. Tsunoda reed namelijk vlak achter de leider en ging de pits in voor banden. Op deze manier had hij zichzelf volgens de computer van een ronde ontdaan terwijl het in de praktijk niet zo was. Volgens de regels mag je dan niet nog een keer een ronde terugkrijgen ...
[..]
De FIA wil hier voorlopig niets aan doen
https://the-race.com/form(...)r-unlapping-anomaly/
Ja, klopt. En die had daar een reden voorquote:Op maandag 14 november 2022 00:41 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Natuurlijk.
Maar we hadden het de hele tijd over Max zijn beslissing Perez niet te helpen vandaag.
Ik vind het ook idioot. Maar kennelijk zijn de regels aangepast. En mag je niet meer racen. Erg jammer.quote:Op maandag 14 november 2022 00:43 schreef MoreDakka het volgende:
Ik snap de penalty voor Max niet echt. Ja het was ambitieus maar hij ging niet van de baan en zat toch echt naast Hamilton. Dat die de deur dichtgooit snap ik dan wel. Hamilton geeft nooit ruimte, dat kun je verwachten. Twee auto's mikken voor hetzelfde stukje asfalt en raken elkaar. Kan gebeuren, lijkt me.
Ik vraag me af of het nu überhaupt nog mogelijk is dat twee F1-auto's naast elkaar door een bocht kunnen. Als ik de regels interpreteer naar aanleiding van dit incident is dat niet meer mogelijk, want één van de twee heeft altijd het recht om de ander van de baan te duwen.
De 5-seconden penalty is denk ik het slechtste wat F1 ooit ingevoerd heeft. Elk incident wordt daar nu mee bestraft of er komt enorme druk om incidenten waar geen duidelijke dader aan te wijzen is alsnog een dader aan te wijzen zodat er een 5-seconden straf kan komen.
Klopt. Moet de andere partij ook meewerken en dat gebeurde eerder ook niet.quote:Op maandag 14 november 2022 00:37 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Mijn punt is dat Max het meerdere malen een teamsport/effort heeft genoemd maar dat dat kennelijk vandaag niet aan de orde was. Teamen werkt twee kanten op.
Blijkbaar vinden Leclerc en Perez het wel belangrijk.quote:Op maandag 14 november 2022 00:29 schreef mikieu het volgende:
[..]
Ja, de eerste verliezer. Kijk hoe blij Hamilton was met P2 vorig jaar. Of je nou 20 bent of 2, boeit niks. Er is maar 1 plek interessant.
Het is wel "bijzonder" na de laatste race vorig jaar en de controverse daarover (dat niet IEDEREEN mocht unlappen)quote:Op maandag 14 november 2022 00:42 schreef theguyver het volgende:
[..]
Na hij had er ook niet zoveel aan.
Met andere woorden, de software werkt slechter dan voorheen toen het nog door mensen gedaan werd.quote:Op maandag 14 november 2022 00:39 schreef Peterselieman het volgende:
Tsunoda mocht zichzelf niet unlappen omdat de computer dacht dat hij dat al gedaan had. Tsunoda reed namelijk vlak achter de leider en ging de pits in voor banden. Op deze manier had hij zichzelf volgens de computer van een ronde ontdaan terwijl het in de praktijk niet zo was. Volgens de regels mag je dan niet nog een keer een ronde terugkrijgen ...
[..]
De FIA wil hier voorlopig niets aan doen
https://the-race.com/form(...)r-unlapping-anomaly/
waarvan 1x dankzij Perez. Volgende keer als ie teamorders krijgt doet ineens zijn radio het niet , let maar opquote:Op maandag 14 november 2022 00:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
2x wereldkampioen en team om zich heen gebouwd of tweederangs coureurtje dat af en toe wat kruimels pakt. Wat denk je zelf?
Hoe kom je daarbij?quote:Op maandag 14 november 2022 01:06 schreef Maanvis het volgende:
[..]
waarvan 1x dankzij Perez. Volgende keer als ie teamorders krijgt doet ineens zijn radio het niet , let maar op
probleem is Checo heeft doorgaans niks te verliezen, Max welquote:Op maandag 14 november 2022 01:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij?
Door de laatste race?
En dat kan. Dan wordt hij weer terug gepakt als het pijn doet. Of erger.
Dat heeft Max zelf ook al gezegdquote:Op maandag 14 november 2022 01:07 schreef Maanvis het volgende:
Bovendien; Horner zei: Vanaf nu gaat de focus op Checo. Dan mag Checo er toch vanuit gaan dat Max dat ook doet of niet?
Je geeft juist duidelijk aan waarom Checo eerder een probleem heeft als hij nog meer gaat kutten..quote:Op maandag 14 november 2022 01:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
probleem is Checo heeft doorgaans niks te verliezen, Max wel
Horner zei het na Japanquote:Op maandag 14 november 2022 01:13 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat heeft Max zelf ook al gezegd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |