Maar dat is een huwelijk/relatie. Ik ben niet getrouwd met iemand in die loods en als ik zin heb mag ik ook op het kleinste puntje kritiek hebben.quote:Op zondag 13 november 2022 22:39 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ik zie en hoor een andere Jeff dan anderen het (willen) horen.
Ben ik het altijd met Jeff eens?
Nee.
Was ik het bv altijd met mijn man eens?
Nee.
Maar ik was wel 34 jaar met mijn man.
Ik had een gelukkige tijd, ondanks strubbelingen.
Natuurlijk praten zij uitgebreid over opgedane informatie maar het heeft geen zin om alles meteen maar te delenquote:Op zondag 13 november 2022 22:37 schreef freaky40 het volgende:
Als Jappie dit zo meteen allemaal aan Jeff doorbrieft mag hij blijven.
Maar, wat is het probleem dan?quote:Op zondag 13 november 2022 22:39 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ik zie en hoor een andere Jeff dan anderen het (willen) horen.
Ben ik het altijd met Jeff eens?
Nee.
Was ik het bv altijd met mijn man eens?
Nee.
Maar ik was wel 34 jaar met mijn man.
Ik had een gelukkige tijd, ondanks strubbelingen.
Mexx is net zo accessoirehond en in dit geval van Martin dusquote:
Niemand die zegt dat je geen kritiek mag hebben.quote:Op zondag 13 november 2022 22:41 schreef engine het volgende:
[..]
als ik zin heb mag ik ook op het kleinste puntje kritiek hebben.
Ja hoor jij mag datquote:Op zondag 13 november 2022 22:41 schreef engine het volgende:
[..]
Maar dat is een huwelijk/relatie. Ik ben niet getrouwd met iemand in die loods en als ik zin heb mag ik ook op het kleinste puntje kritiek hebben.
quote:Op zondag 13 november 2022 22:43 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Mexx is net zo accessoirehond en in dit geval van Martin dus
Oh ik welquote:Op zondag 13 november 2022 22:43 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Niemand die zegt dat je geen kritiek mag hebben.
Ik ben ook niet volmaakt.
Ik vind Martin zo'n vieze gluiperdquote:Op zondag 13 november 2022 22:43 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Mexx is net zo accessoirehond en in dit geval van Martin dus
Ik vind het best een leuke kerel eigenlijk. Niet voor in mijn vriendengroep maar het is geen eikel.quote:
Nee hoor, het is wel een eikelquote:Op zondag 13 november 2022 22:52 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vind het best een leuke kerel eigenlijk. Niet voor in mijn vriendengroep maar het is geen eikel.
Nietesquote:Op zondag 13 november 2022 22:54 schreef Seattle het volgende:
Jap ligt in zijn eentje in de hangstoel nu
Dat mag. Ik zie dat niet zo...hij is best begaan met de andere bewoners.quote:Op zondag 13 november 2022 22:54 schreef D. het volgende:
[..]
Nee hoor, het is wel een eikelEn een viezerik, en irritant, en...
Nouja, mijn bescheiden mening
Oeh een klein knuffel toenaderingetje van Jap. En nu staat Wanda alweer in de badkamer?quote:
Mijn stream loopt een kwartier achter zie ik nuquote:Op zondag 13 november 2022 22:56 schreef Seattle het volgende:
[..]
Oeh een klein knuffel toenaderingetje van Jap. En nu staat Wanda alweer in de badkamer?
Allemaal gespeeld, om maar meer aandacht/sympathie te krijgenquote:Op zondag 13 november 2022 22:56 schreef engine het volgende:
[..]
Dat mag. Ik zie dat niet zo...hij is best begaan met de andere bewoners.
Het gezicht van Wanda wordt wat vriendelijker, zachter.quote:
Daar heeft hij inderdaad veel behoefte aan maar ik denk niet dat het gespeeld is.quote:Op zondag 13 november 2022 22:57 schreef D. het volgende:
[..]
Allemaal gespeeld, om maar meer aandacht/sympathie te krijgen
Dat ook. Het is best een mooie meid vind ik.quote:Op zondag 13 november 2022 22:57 schreef Verida het volgende:
[..]
Het gezicht van Wanda wordt wat vriendelijker, zachter.
Het is niet constant meer zo'n heel venijnig bekkie
Het ging er ook over dat ie helemaal uit Brabant moest komen kortom die Joost van Djediquote:Op zondag 13 november 2022 22:51 schreef Seattle het volgende:
Babette vertelt dat GJ en Alies een keer hebben gehoord: Ruben homoooo. Buiten de loods
Dus vertel op: wie van jullie heeft daar staan schreeuwen?
95% van wat ie doet is gespeeld, dus hierin kan ie mij niet meer overtuigenquote:Op zondag 13 november 2022 22:57 schreef engine het volgende:
[..]
Daar heeft hij inderdaad veel behoefte aan maar ik denk niet dat het gespeeld is.
...zonder make-upquote:Op zondag 13 november 2022 22:58 schreef engine het volgende:
[..]
Dat ook. Het is best een mooie meid vind ik.
Als ik Joost was was ik allang op haar afgeknaptquote:Op zondag 13 november 2022 23:01 schreef Kakadylo het volgende:
Met die informatie zou je Djedi helemaal gek kunnen maken aangezien ze niet weet wat haar vriend allemaal denkt en doet
Nou mooi kan ik haar toch echt niet vinden. Ze kan er soms wel leuk uit zien en daar is alles mee gezegd naar mijn smaakquote:Op zondag 13 november 2022 22:58 schreef engine het volgende:
[..]
Dat ook. Het is best een mooie meid vind ik.
O zou het! Nee toch?quote:Op zondag 13 november 2022 22:59 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het ging er ook over dat ie helemaal uit Brabant moest komen kortom die Joost van Djedi
Je mag niet eens uitsluiten dat die jongen al niets meer met haar te maken wil hebben vanwege dat gevrij met Ruben.quote:Op zondag 13 november 2022 23:01 schreef D. het volgende:
[..]
Als ik Joost was was ik allang op haar afgeknapt
Ik zie niet echt iets aantrekkelijks in Jeffquote:
Daarom!quote:Op zondag 13 november 2022 23:03 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Je mag niet eens uitsluiten dat die jongen al niets meer met haar te maken wil hebben vanwege dat gevrij met Ruben.
Het gaat toch ook niet om het uiterlijk waarom iemand wel of niet zou moeten winnen?quote:Op zondag 13 november 2022 23:04 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik zie niet echt iets aantrekkelijks in Jeff
het blijft voor mij een beetje scharminkelig ventje met een heel raar kapsel en een samengeknepen mond.
Maar dat is mijn persoonlijke mening
Misschien is het dus al officieus uit zonder dat zij het weet maar ondertussen wel Ruben op een afstandje houdenquote:
Ik vind hem ook niet aantrekkelijk.quote:Op zondag 13 november 2022 23:04 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik zie niet echt iets aantrekkelijks in Jeff
het blijft voor mij een beetje scharminkelig ventje met een heel raar kapsel en een samengeknepen mond.
Maar dat is mijn persoonlijke mening
nee hoor, maar het uiterlijk van alle andere bewoners wordt hier ook uitgebreid besproken. dus ik dacht even mijn mening over het uiterlijk van Jeff neer te zettenquote:Op zondag 13 november 2022 23:05 schreef D. het volgende:
[..]
Het gaat toch ook niet om het uiterlijk waarom iemand wel of niet zou moeten winnen?
Dacht Estherquote:Op zondag 13 november 2022 23:07 schreef Charlotte-007 het volgende:
Jeffrey noemde een naam om op te stemmen. Wie weet wie?
Dat magquote:Op zondag 13 november 2022 23:07 schreef Verida het volgende:
[..]
nee hoor, maar het uiterlijk van alle andere bewoners wordt hier ook uitgebreid besproken. dus ik dacht even mijn mening over het uiterlijk van Jeff neer te zetten
en jeff met n handdoekquote:Op zondag 13 november 2022 23:10 schreef Kakadylo het volgende:
Wel schattig dat KimD trouw met een knuffel slaapt want daardoor zal ze geborgenheid voelen
Heh waat??quote:
quote:Op zondag 13 november 2022 23:13 schreef Seattle het volgende:
Wel black Jacken geen black cock zegt Wendy.
Yepsquote:Op zondag 13 november 2022 23:20 schreef Seattle het volgende:
Het is echt grof, maar ook erg grappig
quote:Op zondag 13 november 2022 23:20 schreef Charlotte-007 het volgende:
Dit zou opgenomen moeten worden. @:DGK_Tegengas stream 2 , dit tijdstip.
Opname loopt, maar kan even niet monteren ...quote:Op zondag 13 november 2022 23:20 schreef Charlotte-007 het volgende:
Dit zou opgenomen moeten worden. @:DGK_Tegengas stream 2 , dit tijdstip.
Wowquote:Op zondag 13 november 2022 23:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Opname loopt, maar kan even niet monteren ...
Heeft ze dat ook alquote:Op zondag 13 november 2022 23:19 schreef Seattle het volgende:
Okee Jeff is goed op dreef. Nu over de schaamlipcorrectie van KimD
Ik neem aan dat dat een woord is dat ik niet moet Googlelenquote:Op zondag 13 november 2022 23:22 schreef Seattle het volgende:
Mexx vraagt of KimD nog steeds kan squirten
Manman die jeugd van tegenwoordig
Ja dat ligt er aan. Kan nuttige informatie bevatten.quote:Op zondag 13 november 2022 23:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dat een woord is dat ik niet moet Googlelen
Helemaal mijn humorquote:Op zondag 13 november 2022 23:20 schreef Seattle het volgende:
Hm... ik denk dat ik weer onder mijn steen kruip op dat gebiedquote:Op zondag 13 november 2022 23:23 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ja dat ligt er aan. Kan nuttige informatie bevatten.
Okay apartquote:
Het gaat maar doorquote:Op zondag 13 november 2022 23:25 schreef Seattle het volgende:
Eeeeennnn weer een wijntje. Wit deze keer
en vergeet de shag en de sigaretten niet.quote:Op zondag 13 november 2022 23:29 schreef engine het volgende:
Jeff heeft dit helemaal uitgewerkt. Zoveel uitgeven en zoveel alcohol bestellen dat nooit meer teruggehaald kan worden waar dat flesje wijn nou gebleven is.
teveel infoquote:Op zondag 13 november 2022 23:22 schreef Seattle het volgende:
Mexx vraagt of KimD nog steeds kan squirten
Manman die jeugd van tegenwoordig
Hij vroeg of Berend een wijntje wilde.Berend vroeg toen om een banaantjequote:
Verstandig van Berendquote:Op zondag 13 november 2022 23:32 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Hij vroeg of Berend een wijntje wilde.Berend vroeg toen om een banaantje
Wat ik eruit begreep wilde Berend met anderen zelf een pokertafel maken. Dat paste bij de loods,zei hij.quote:Op zondag 13 november 2022 23:31 schreef Seattle het volgende:
Berend wil graag een pokertafel (laten) kopen
Ja ook. Maar daar weten meerdere nu van dat het uit de gezamenlijke pot komt. Die stiekeme wijntjes is nog een beetje geheim.quote:Op zondag 13 november 2022 23:30 schreef Verida het volgende:
[..]
en vergeet de shag en de sigaretten niet.
Het was super grappig, ik zat hardop te lachenquote:Op zondag 13 november 2022 23:20 schreef Seattle het volgende:
cos ook denk ikquote:Op zondag 13 november 2022 23:59 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Berend, Jasper en Jeff nog in gesprek, de rest slaapt al denk ik ...
Ze gaan steeds vroeger naar bedquote:Op zondag 13 november 2022 23:59 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Berend, Jasper en Jeff nog in gesprek, de rest slaapt al denk ik ...
Ze mogen niet meer lang door van de Febo.quote:Op maandag 14 november 2022 00:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ze gaan steeds vroeger naar bed
Waarom? Omdat ze dan overdag langer slapen?quote:Op maandag 14 november 2022 00:04 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze mogen niet meer lang door van de Febo.
mss dat hij de volgende manager kan wordenquote:Op maandag 14 november 2022 00:05 schreef HappyCharly het volgende:
Berend praat steeds over zijn eigen saaie ideeen..
Denk personeelsgebrek om de streams te bedienen. Ze hebben nu al 1 stream minder eind van de avond en de rest van de nacht.quote:Op maandag 14 november 2022 00:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Waarom? Omdat ze dan overdag langer slapen?
Het kwam met bombarie binnen maar de bomb verdween en arie bleefquote:Op maandag 14 november 2022 00:05 schreef HappyCharly het volgende:
Berend praat steeds over zijn eigen saaie ideeen..
als in een verdienmodel? dat zou leuk zijn dat ze dingen mogen doen om geld mee te verdienen zoals in utopia eigenlijkquote:Op maandag 14 november 2022 00:08 schreef engine het volgende:
Jeff wil een podcast gaan maken voor de groep. Dat vind ik dan wel een leuk idee. Het kost 20 euro zei hij.
(alleen wil ik de podcast dan ook kunnen beluisteren)
Wat mij betreft mag dat ook. Dat verdien model, het ondernemen was ook het leukste deel van Utopia.quote:Op maandag 14 november 2022 00:12 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
als in een verdienmodel? dat zou leuk zijn dat ze dingen mogen doen om geld mee te verdienen zoals in utopia eigenlijk
Nee niet als verdienmodel. Zoals Djedi haar krantje heeft wil hij een podcast gaan maken voor de groep.quote:Op maandag 14 november 2022 00:12 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
als in een verdienmodel? dat zou leuk zijn dat ze dingen mogen doen om geld mee te verdienen zoals in utopia eigenlijk
Neen zodat de mensen daar ernaar kunnen luisteren en wij wellicht middels de livestream zolang er geen SL volgtquote:Op maandag 14 november 2022 00:12 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Goh Djedi heeft een krantje. Nog niet gespot. Is ze toch nog een beetje belangrijk voor de groep of zo.quote:Op maandag 14 november 2022 00:13 schreef engine het volgende:
[..]
Nee niet als verdienmodel. Zoals Djedi haar krantje heeft wil hij een podcast gaan maken voor de groep.
Ze hebben al geld en krijgen ook al verdien-opdrachten dus lijkt me een beetje te ...quote:Op maandag 14 november 2022 00:12 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
dat was een heel ander concept.quote:Op maandag 14 november 2022 00:12 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Precies. Ik snap wel dat mensen het soms vergelijken maar het is niet hetzelfde programma en dat gaat het ook niet worden.quote:Op maandag 14 november 2022 00:18 schreef Verida het volgende:
[..]
dat was een heel ander concept.
Hier kunnen ze geld verdienen door de opdrachten en ze kunnen geld uit de pot halen.
alsjeblieft nietquote:Op maandag 14 november 2022 00:07 schreef Thorelf het volgende:
[..]
mss dat hij de volgende manager kan worden
ahh ik hoor zequote:Op maandag 14 november 2022 00:21 schreef Thorelf het volgende:
naast wie liggen rupert en ima ik heb hun stapelbed nog niet gezien
die liggen toch altijd op de grond ... en soms kruipen er nog wat mensen naastquote:Op maandag 14 november 2022 00:21 schreef Thorelf het volgende:
naast wie liggen rupert en ima ik heb hun stapelbed nog niet gezien
Dat ben ik helemaal met je eens. Dat gaat ook echt een keer gebeuren.quote:Op maandag 14 november 2022 00:21 schreef chufi het volgende:
Het wordt eens tijd dat ze die pot eens moeten aanbreken ... Weg met dat verdien gedoe...
Dat denk ik ook wel. Ze hebben nu even een periode waarin er veel verdiend is maar dat kan over twee weken ook weer anders zijn.quote:Op maandag 14 november 2022 00:22 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Dat ben ik helemaal met je eens. Dat gaat ook echt een keer gebeuren.
Misschien als Jeff aan het einde van zn periode geen ¤3000 in de pot heeft voor de volgende manager... Ok doe maar 75K van de pot .. dan kom ik mn belofte iig naquote:Op maandag 14 november 2022 00:22 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Dat ben ik helemaal met je eens. Dat gaat ook echt een keer gebeuren.
Het werkt niet zoals bij Utopia.quote:Op maandag 14 november 2022 00:08 schreef engine het volgende:
Jeff wil een podcast gaan maken voor de groep. Dat vind ik dan wel een leuk idee. Het kost 20 euro zei hij.
(alleen wil ik de podcast dan ook kunnen beluisteren)
Het geld uit de pot halen zal een gezamenlijke beslissing moeten zijn lijkt mij. Kan niet alleen door de manager worden gedaan.quote:Op maandag 14 november 2022 00:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien als Jeff aan het einde van zn periode geen ¤3000 in de pot heeft voor de volgende manager... Ok doe maar 75K van de pot .. dan kom ik mn belofte iig na
Geen idee of dat zo is ? Waarom ben je dan manager? Alleen voor de boodschappen ?quote:Op maandag 14 november 2022 00:27 schreef Verida het volgende:
[..]
Het geld uit de pot halen zal een gezamenlijke beslissing moeten zijn lijkt mij. Kan niet alleen door de manager worden gedaan.
Geen idee. Geen minuut van gezien.quote:Op maandag 14 november 2022 00:26 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Het werkt niet zoals bij Utopia.
Ja, in het begin gezegd dat ze moeten stemmen erover.quote:Op maandag 14 november 2022 00:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee of dat zo is ? Waarom ben je dan manager? Alleen voor de boodschappen ?
Gekkie dan engine.quote:Op maandag 14 november 2022 00:21 schreef engine het volgende:
[..]
Precies. Ik snap wel dat mensen het soms vergelijken maar het is niet hetzelfde programma en dat gaat het ook niet worden.
veel meer is het niet, je mag de boodschappen doen en daar van hartelust mee sjoemelen zolang er geld op de rekening staat. .quote:Op maandag 14 november 2022 00:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee of dat zo is ? Waarom ben je dan manager? Alleen voor de boodschappen ?
Lijkt me ook logisch.quote:Op maandag 14 november 2022 00:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, in het begin gezegd dat ze moeten stemmen erover.
Manager is een veredelde huisvrouw
Waarom? De huidige manager beslist over alles. Waarom moet daar dan ineens de groep over stemmen?quote:
Waar staat dat de huidige manager over alles beslist?quote:Op maandag 14 november 2022 00:32 schreef engine het volgende:
[..]
Waarom? De huidige manager beslist over alles. Waarom moet daar dan ineens de groep over stemmen?
Dus bepaal je ook of je nog meer geld wilt ....quote:Op maandag 14 november 2022 00:31 schreef Verida het volgende:
[..]
veel meer is het niet, je mag de boodschappen doen en daar van hartelust mee sjoemelen zolang er geld op de rekening staat. .
je bent dan degene die de mailtjes van de febo door mag geven, degene die een mail mag sturen bij de 24 uurs aanvraag en je hebt de beschikking over een kantoortje wat afgesloten kan worden. En je bent in die ene maand immuun, je kunt niet weggestuurd worden.
Verder stelt het allemaal niet zoveel voor.
Oh gemist ... Hoeveel moeten er stemmen ?quote:Op maandag 14 november 2022 00:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, in het begin gezegd dat ze moeten stemmen erover.
Manager is een veredelde huisvrouw
Wanneer is er voor het laatst iets door de groep beslist?quote:Op maandag 14 november 2022 00:34 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Waar staat dat de huidige manager over alles beslist?
Wanneer beslist de groep voor het laatst?quote:Op maandag 14 november 2022 00:36 schreef engine het volgende:
[..]
Wanneer is er voor het laatst iets door de groep beslist?
Toen Jeff manager werd.quote:Op maandag 14 november 2022 00:37 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Wanneer beslist de groep voor het laatst?
nee, dat bepaal je dus niet.quote:Op maandag 14 november 2022 00:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus bepaal je ook of je nog meer geld wilt ....Let it happen en see
Niet zo serieus .... ja dus 75k voor de 3000 beloofde Euros ...quote:Op maandag 14 november 2022 00:39 schreef Verida het volgende:
[..]
nee, dat bepaal je dus niet.
Je kunt bepalen wat er gebeurt met het geld wat door de verdienopdrachten gewonnen is. Maar je kunt niet bepalen of er geld uit de eindpot wordt gehaald.
Mocht er toch gekozen worden (door de groep) om daar geld uit te halen, dan gaat dat met een factor 25 vermenigvuldigd worden. Dus voor elke 100 euro die ze uit die pot halen wordt er 2.500 euro van de eindprijs afgehaald.
tja serieus of niet,quote:Op maandag 14 november 2022 00:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet zo serieus .... ja dus 75k voor de 3000 beloofde Euros ...
Ik probeer de FEBO een beetje te triggeren , dus wie weetquote:Op maandag 14 november 2022 00:41 schreef Verida het volgende:
[..]
tja serieus of niet,
Het kan dus niet dat Jeff in zijn eentje die 75 k uit de pot haalt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Was nog wel even een interessant momentje.quote:Op maandag 14 november 2022 00:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
WTF, opeens weer een stream met Berend, Jasper en Jeffrey ....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op maandag 14 november 2022 00:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
De konijnen lopen los in 't hok .....![]()
[ afbeelding ]
Lol in de slaapkamer - 13 november 2022.A la Hans Teeuwen bijna. Ik houd ervan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 november 2022 06:30 schreef KoningWouter het volgende:
Goedemorgen COS!
Allemaal slapers zo op de vroege maandag morgen.
Hij kan zo veel willen,dat ie eerst maar eens iets gaat doen in de loods,qua corvee of helpen met koken.quote:Op zondag 13 november 2022 23:31 schreef Seattle het volgende:
Berend wil graag een pokertafel (laten) kopen
Vast Djedi om een half uur te gaan douchen.quote:Op maandag 14 november 2022 07:31 schreef Dotteke het volgende:
Eindelijk is het dan zo ver, er is leven in de loods.
Zag net iemand in een schim voorbij lopen, te laat om te zien wie het was. Het was een vrouw, dat zag ik dan wel
Ze dook het bed weer inquote:Op maandag 14 november 2022 07:38 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Vast Djedi om een half uur te gaan douchen.
doet dat meisje ook wel eens iets anders dan met eten/koken bezig zijn?quote:Op maandag 14 november 2022 07:47 schreef Dotteke het volgende:
Kenzi haalt eten uit de vriezer geen idee wat. Ze zet een grote wok op de inductie plaat
Dit is voor mij de eerste keer dat ik haar in de keuken zie, meestal is het Martin in de vroege ochtendquote:Op maandag 14 november 2022 07:48 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
doet dat meisje ook wel eens iets anders dan met eten/koken bezig zijn?
Ha ,Erik en zijn dagelijkse, behalve op zondag, hardloop rondjequote:
Die heeft beste wallen onder zijn ogenquote:Op maandag 14 november 2022 08:38 schreef spapaars het volgende:
Een lange solo optreden van Jan Willem op 2, omdat er schijnbaar nergens wat gebeurt.
Althans, dat willen ze ons doen geloven.
Lijkt mij ook heel frustrerend als je wil slapen en iedereen maakt herrie.quote:Op maandag 14 november 2022 08:39 schreef lojanda het volgende:
Benieuwd hoelang het duurt voordat JW zijn beklag doet over de herrie gisteravond op de slaapkamer. Ze hadden allemaal zo’n lol nog toen ze naar bed gingen, de enige die niet hoorde was JW.
Goedemorgen
Geen medelijden met hem.quote:Op maandag 14 november 2022 08:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lijkt mij ook heel frustrerend als je wil slapen en iedereen maakt herrie.
Dat is waar, maar geinen kan je je ook in de loods hoef je niet op je slaapkamer te doen.quote:Op maandag 14 november 2022 08:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
Geen medelijden met hem.
Het zou pas echt erg zijn als ze allemaal om 10 uur liggen te slapen.
Het is geen bejaardentehuis hé.
Ze worden goed voorzien van eten, niets geen armoede daarquote:
Lol in de slaapkamers hoort erbij.quote:Op maandag 14 november 2022 08:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is waar, maar geinen kan je je ook in de loods hoef je niet op je slaapkamer te doen.
De een heeft nu eenmaal meer slaap nodig dan de ander.
Berend is aan het afdrogen![]()
Erik en Esther zijn ook in de keuken de de lady's in red(Kenzie/Wanda) zijn ook nog in de keuken bezig
Bedpret.quote:Op maandag 14 november 2022 08:47 schreef spapaars het volgende:
[..]
Lol in de slaapkamers hoort erbij.
En dan ligt Wendy ook nog boven hem en die heeft tot een uur of half drie liggen breien. Heerlijk die tikkende breinaaldenquote:Op maandag 14 november 2022 08:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lijkt mij ook heel frustrerend als je wil slapen en iedereen maakt herrie.
Onder de dekens zekerquote:Op maandag 14 november 2022 08:47 schreef spapaars het volgende:
[..]
Lol in de slaapkamers hoort erbij.
Nee, daar gebeurt helemaal niets, de streams zeggen dat ook.quote:
Jemig, breien in bed wat een hobbyquote:Op maandag 14 november 2022 08:51 schreef lojanda het volgende:
[..]
En dan ligt Wendy ook nog boven hem en die heeft tot een uur of half drie liggen breien. Heerlijk die tikkende breinaalden
Ik zit daar ook niet op te wachten, hoef dat ook niet te zien.quote:Op maandag 14 november 2022 08:53 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nee, daar gebeurt helemaal niets, de streams zeggen dat ook.
Alle bewoners zijn aseksueel, daar zijn ze op getest.
Hoe Erik haar wakker maakte.quote:Op maandag 14 november 2022 08:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jemig, breien in bed wat een hobby![]()
Esther was geschrokken, ze lag in een droom en verder niet mee gekregen waarom ze schrok
Erik maakte haar te hard wakker, dat kun je ook rustiger doen zegt Estherquote:Op maandag 14 november 2022 08:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jemig, breien in bed wat een hobby![]()
Esther was geschrokken, ze lag in een droom en verder niet mee gekregen waarom ze schrok
Ik haal hem en Marcio altijd door elkaar. Erger nog ik kan ze niet uit elkaar houden.quote:Op maandag 14 november 2022 08:54 schreef spapaars het volgende:
Slijmballetje Isaac weer bezig met een portret.
[ afbeelding ]
thnx, kan mij voorstellen dat je schrikt als je in een droom ligt en ze maken je wakkerquote:
Ach wat opgebolde dekentjes, meer is het niet.quote:Op maandag 14 november 2022 08:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zit daar ook niet op te wachten, hoef dat ook niet te zien.
Van mij mogen ze dat prive houden
Je kan ze wel goed herkennen. Isaac gebruikt in elke zin tuurlijk tuurlijk 100% en Marciano in elke zin ‘ je weet toch’ op zo’n zagende toonquote:Op maandag 14 november 2022 08:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik haal hem en Marcio altijd door elkaar. Erger nog ik kan ze niet uit elkaar houden.
Bananen pancwkes.quote:
Dat moet door gaan voor pancakes wat ik op het menubord wat FF net plaatste lasquote:
De afgesneden lipjes van KimD??quote:
Van ingevroren fruit is er jam gemaakt, al ziet het er niet uit, het kan best smakelijk zijn.quote:Op maandag 14 november 2022 08:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat moet door gaan voor pancakes wat ik op het menubord wat FF net plaatste las
Komt dicht in de buurt.quote:Op maandag 14 november 2022 09:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Een pannenkoek van Vanessa zag er nog smakelijker uit...
Die was echt erg toen, en dat voor in haar “ zogenaamde” restaurant, en dan draaide ze de pannenkoek nog om zodat je niet zag dat hij zwart wasquote:Op maandag 14 november 2022 09:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Een pannenkoek van Vanessa zag er nog smakelijker uit...
Ja ik moest ook zo lachenquote:
Ziet er goed uit en ook zo gezond om daar nog in te bakkenquote:
Lekker teflon stukjes.quote:Op maandag 14 november 2022 09:04 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ziet er goed uit en ook zo gezond om daar nog in te bakken
Goedemorgen,wel knap binnen 2,5 maand.quote:
bleghhquote:Op maandag 14 november 2022 09:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen,wel knap binnen 2,5 maand.
Die doet echt iets te druk.quote:Op maandag 14 november 2022 09:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
bleghh
teveel Wanda op de vroege ochtend ook nog eens
jemig wat een tetter
iedereen gaat ervan schreeuwen in die keukenquote:
Kan ook niet anders als je ziet waar ze mee in die pan aan het krassen zijn, zelfs met een kaasschaaf.quote:Op maandag 14 november 2022 09:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen,wel knap binnen 2,5 maand.
Berend heeft ook een rood shirt aanquote:Op maandag 14 november 2022 09:13 schreef Li0nHeart het volgende:
Vandaag is rood.... (jappie, wanda, kenzi)
Expres net uitgetrokken.quote:Op maandag 14 november 2022 09:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Berend heeft ook een rood shirt aan
Dat zie jij dan weer hequote:
Nu net weer aan.quote:
Ik volg haar medisch dossier niet echt.quote:Op maandag 14 november 2022 09:18 schreef lojanda het volgende:
Heeft Maddy nog last van netelroos of is het al weer weg?
Martin heeft echt een hekel aan mensen die pestenquote:
ik kan er niks anders van maken dan mishandelingquote:Op maandag 14 november 2022 09:25 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ze "masseert" precies zoals ze is: hard en venijnig
quote:
ik zou zeggen een dikke 72 uurs opdrachtquote:Op maandag 14 november 2022 09:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou.. zitten ze weer te wachten op een verdienopdracht.
Er zijn er die er van houden om hard gemasseerd te worden.quote:Op maandag 14 november 2022 09:25 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ze "masseert" precies zoals ze is: hard en venijnig
Je ziet ook niks want het is onder de dekensquote:Op maandag 14 november 2022 08:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zit daar ook niet op te wachten, hoef dat ook niet te zien.
Van mij mogen ze dat prive houden
Jaquote:Op maandag 14 november 2022 09:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zou zeggen een dikke 72 uurs opdracht
een hele zware
fris nu maar met een heerlijk zonnetjequote:Op maandag 14 november 2022 09:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze denken dat het weer mooi buitenzit weer wordt.. ze zullen teleurgesteld worden denk ik
Erik houdt bij hoeveel velletjes.quote:Op maandag 14 november 2022 09:47 schreef Dotteke het volgende:
JW over rollen closetpapier, die jongen meiden pakken een rol en laten hem staan en de volgende keer pakken ze weer een nieuwe rol
Je kanquote:Op maandag 14 november 2022 09:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Erik houdt bij hoeveel velletjes.
Niet gezien wat voor sloffen die aan heeftquote:Op maandag 14 november 2022 09:48 schreef greysbones het volgende:
Volgens Marciano heeft Jeff nieuwe sloffen
klopt dat
of zijn ze gewoon van hemzelf?
moeilijk uit te leggenquote:Op maandag 14 november 2022 09:49 schreef Loveable het volgende:
[..]
Niet gezien wat voor sloffen die aan heeft
Zal eens op letten,als hij ze aan heeft.. maar volgens mij loopt ie eigenlijk aldoor op schoenen of badslippersquote:Op maandag 14 november 2022 09:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
moeilijk uit te leggen
maar Tiano geloof ik sowieso niet
die doet alles om Jeff slecht te praten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |