Kak, ik heb stalkersquote:Op zondag 13 november 2022 21:53 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Daar was jij al aan het posten.
Hij heeft ook in Baku bij de herstart Lewis over de kling gejaagd.quote:Op zondag 13 november 2022 21:50 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Eens dat hij weinig empathisch vermogen heeft en dat hij een lompe hork is.
Echter heeft Perez hem niet of nauwelijks geholpen hoor als je even naar de resultaten kijkt. Ja, Abu Dhabi was geweldig, maar verder is hij volgens mij maar één keer voor Lewis gefinished, in zogenaamd de beste auto. Als hij dat één of twee keer vaker had gedaan dan was heel Abu Dhabi niet eens nodig geweest, toch?
Dit jaar al helemaal. Als hij opzettelijk heeft lopen kutten in Monaco toen Max de kampioenschap echt niet in handen had en er nog van alles kon gebeuren, terwijl er twee Ferrari's voor hem stonden dan is hij echt een groot achterbaks lul. Het siert hem dan totaal niet om nu zielig te lopen doen voor de schermen. Dit jaar heeft hij nul rol gespeeld in WK als je naar voorsprong van Max kijkt.
En toch is dat hoe het werkt in de autosport. Is ook verre van iets nieuwsquote:Op zondag 13 november 2022 21:53 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Het lijkt wel een wijf. 'Weet je nog, dat je een half jaar geleden iets deed dat me boos maakte?'
Dit. Eensch. Checo is a legend, maar opzettelijk piepelen kan niet ongestraft blijven.quote:Op zondag 13 november 2022 21:50 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Echter heeft Perez hem niet of nauwelijks geholpen hoor als je even naar de resultaten kijkt. Ja, Abu Dhabi was geweldig, maar verder is hij volgens mij maar één keer voor Lewis gefinished, in zogenaamd de beste auto. Als hij dat één of twee keer vaker had gedaan dan was heel Abu Dhabi niet eens nodig geweest, toch?
Dit jaar al helemaal. Als hij opzettelijk heeft lopen kutten in Monaco toen Max de kampioenschap echt niet in handen had en er nog van alles kon gebeuren, terwijl er twee Ferrari's voor hem stonden dan is hij echt een groot achterbaks lul. Het siert hem dan totaal niet om nu zielig te lopen doen voor de schermen. Dit jaar heeft hij nul rol gespeeld in WK als je naar voorsprong van Max kijkt.
quote:Op zondag 13 november 2022 21:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als Perez echt die oerdomme move gedaan heeft in Monaco in die situatie verdient hij die tweede plek niet eens.
Ondanks dat hij in die race nog de overwinning cadeau heeft gekregen van Ferrari.
Maakt mij dan vandaag, in deze situatieschets, #TeamMax.
?quote:
Niet helemaal waar. Hij heeft wel punten bij de concurrentie weggehaald.quote:Op zondag 13 november 2022 21:50 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ja, maar wat als Max eerste ligt en Perez 4de? Hij had nu makkelijk 2 punten kunnen doneren aan Perez, en dan tel ik het punt van gisteren maar niet meequote:Op zondag 13 november 2022 21:47 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Gaat Max ook doen volgende week. Zegt hij net zelf in het interview.
Vandaag?quote:Op zondag 13 november 2022 21:51 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wanneer heeft max, lewis teruggepakt voor silverstone?
Hij reed ook op niet werkende banden, Vettel viel ook flink terugquote:Op zondag 13 november 2022 21:55 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dit. Eensch. Checo is a legend, maar opzettelijk piepelen kan niet ongestraft blijven.
Verder zegt het veel over Checo dat hij Lewis nooit echt wil aanvallen. Kijk naar de herstrart van de 2de SC. Laat 3 seconden vallen naar Lewis door alleen naar Sainz te kijken. Hij laat Mer gewoon weg lopen ipv de aansluiting te zoeken en mas Lewis tussen hem en Sainz te krijgen. Al is het maar ffies, doe het.
Dat is autosport. Jij krijgt een vereffening wanneer het kan en het pijn doet.quote:Op zondag 13 november 2022 21:55 schreef Blik het volgende:
[..]
Ja, maar wat als Max eerste ligt en Perez 4de? Hij had nu makkelijk 2 punten kunnen doneren aan Perez, en dan tel ik het punt van gisteren maar niet mee
Ooow move!quote:Op zondag 13 november 2022 21:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als Perez echt die oerdomme move gedaan heeft in Monaco in die situatie verdient hij die tweede plek niet eens.
Ondanks dat hij in die race nog de overwinning cadeau heeft gekregen van Ferrari.
Maakt mij dan vandaag, in deze situatieschets, #TeamMax.
quote:Op zondag 13 november 2022 21:54 schreef Nattekat het volgende:
Hoe ben je achter mijn username gekomen eigenlijk
Dat maakt niet uit. Leclerc en perez staan gelijk, dus maakt niet uit waar max staat.quote:Op zondag 13 november 2022 21:55 schreef Blik het volgende:
[..]
Ja, maar wat als Max eerste ligt en Perez 4de? Hij had nu makkelijk 2 punten kunnen doneren aan Perez, en dan tel ik het punt van gisteren maar niet mee
75 meter laten vallen tussen hem en lewis terwijl russel nog niet vertrokken was en nog 50 reed begrijpelijk? Kommopzeg... Zelfs op lekke banden moet je daar bij blijven.quote:Op zondag 13 november 2022 21:56 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Hij reed ook op niet werkende banden, Vettel viel ook flink terug
We zijn hier niet homofoob.quote:
Hou toch op zeg. Het zijn niet allemaal kleuters.quote:Op zondag 13 november 2022 21:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En toch is dat hoe het werkt in de autosport. Is ook verre van iets nieuws
Uiteraard niet. Maar ik ken die coureur nietquote:
Op de boardradio heeft hij gerefereerd aan een eerder gesprek over monaco.quote:Op zondag 13 november 2022 21:55 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
?
Er wordt hem gevraagd of het met Monaco te maken heeft, hij zegt; dat mag je zelf bedenken ik zeg niks.
Terwijl hij er alles aan heeft gedaanquote:Op zondag 13 november 2022 21:58 schreef Rianne84 het volgende:
Gasly heeft trouwens geen straf gepakt
Dat zijn het dus wél. Of netter gezegd: doorgeslagen alfamannetjes (tijdens de races)quote:Op zondag 13 november 2022 21:59 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Hou toch op zeg. Het zijn niet allemaal kleuters.
FIA heb 'm door.quote:Op zondag 13 november 2022 22:00 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Terwijl hij er alles aan heeft gedaan
Dat leek nergens op inderdaad, maar Lewis aanvallen was daar zelfs met een perfecte herstart niet gelukt, lijkt mequote:Op zondag 13 november 2022 21:59 schreef Red_85 het volgende:
[..]
75 meter laten vallen tussen hem en lewis terwijl russel nog niet vertrokken was en nog 50 reed begrijpelijk? Kommopzeg... Zelfs op lekke banden moet je daar bij blijven.
Bron ?quote:Op zondag 13 november 2022 22:00 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Op de boardradio heeft hij gerefereerd aan een eerder gesprek over monaco.
Over lewis: 'I thought we could well race together (...) the intention was not there to race'quote:Op zondag 13 november 2022 21:55 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
?
Er wordt hem gevraagd of het met Monaco te maken heeft, hij zegt; dat mag je zelf bedenken ik zeg niks.
Tenzij het is om Perez de kans te geven om leclerc aan te vallen in Abu Dhabi ofzo heeft het ook geen enkele zin. Perez moet voor leclerc eindigen. Hij heeft niks aan extra punten van Verstappen als hij niet voor Leclerc rijdt.quote:Op zondag 13 november 2022 21:55 schreef Blik het volgende:
[..]
Je kan op zn minst de aanval kiezen om je positie te verbeteren en ff aansluiting zoeken.quote:Op zondag 13 november 2022 22:01 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat leek nergens op inderdaad, maar Lewis aanvallen was daar zelfs met een perfecte herstart niet gelukt, lijkt me
Wanneer heeft Perez hem eerder geholpen dan? Door elke keer mijlenver achter anderen te eindigen ipv punten van de concurrenten afpakken?quote:Op zondag 13 november 2022 21:46 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Hij is met de jaren wel veel volwassener geworden in z'n rijden, maar qua karakter blijft 't een kleinzerig ventje en een lompe hork. Weinig empathisch vermogen.
Wordt leuk als-ie Perez volgend jaar weer nodig heeft om 'm te helpen...
Of hij gokte er op dat Russell pas op de streep gas zou geven ivm de slipstream.quote:Op zondag 13 november 2022 21:59 schreef Red_85 het volgende:
[..]
75 meter laten vallen tussen hem en lewis terwijl russel nog niet vertrokken was en nog 50 reed begrijpelijk? Kommopzeg... Zelfs op lekke banden moet je daar bij blijven.
Ja, dude, als he overal dezelfde username hebt ...quote:
Verstappen en Sainz zouden zich hier buiten moeten houden.quote:Op zondag 13 november 2022 22:04 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Tenzij het is om Perez de kans te geven om leclerc aan te vallen in Abu Dhabi ofzo heeft het ook geen enkele zin. Perez moet voor leclerc eindigen. Hij heeft niks aan extra punten van Verstappen als hij niet voor Leclerc rijdt.
Frusti Max aan het woord. Man, wat ga je af als een gieter Maxquote:Op zondag 13 november 2022 22:04 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Over lewis: 'I thought we could well race together (...) the intention was not there to race'
Zoals het er nu uitziet is de RB niet veruit de betere wagen boven de Ferrari, dus de kans dat Perez voor Leclerc eindigt is nihil. Tenzij Ferrari het weer verkloot natuurlijk.quote:Op zondag 13 november 2022 22:04 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Tenzij het is om Perez de kans te geven om leclerc aan te vallen in Abu Dhabi ofzo heeft het ook geen enkele zin. Perez moet voor leclerc eindigen. Hij heeft niks aan extra punten van Verstappen als hij niet voor Leclerc rijdt.
Mooi ook dat commentaar op Max. Allemaal fans. Nu geen fan meerquote:Op zondag 13 november 2022 22:02 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Bron ?
Op deze boardradio wordt niet over Monaco gesproken hoor.
Sainz moet sowieso het best mogelijke resultaat behalen voor plek 2 bij de constructeurs en plek 5 bij de coureursquote:Op zondag 13 november 2022 22:08 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Verstappen en Sainz zouden zich hier buiten moeten houden.
Laat de beste maar winnen.
Ik zocht op wetpussy, maar werd een beetje afgeleidquote:Op zondag 13 november 2022 21:54 schreef Nattekat het volgende:
Hoe ben je achter mijn username gekomen eigenlijk
We hebben je dit jaar gemist man. Goed voor jou dat Max eindelijk een keer niet wint. Maak er een mooie avond van en niet te laat maken hè.quote:Op zondag 13 november 2022 22:11 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Mooi ook dat commentaar op Max. Allemaal fans. Nu geen fan meer
quote:Op zondag 13 november 2022 22:15 schreef Mansjester het volgende:
Perez stond derde in Monaco,natuurlijk ga je dan niet express je auto in de muur rijden
Waarom kunnen mensen niet enigszins objectief naar zaken kijken en de lijntjes en lobby tussen Verstappen en de Telegraaf doorzien.
Ik vind het nogal wat als De Telegraaf dit beweert als het niet waar is. Dit roep je als krant echt niet zomaar.quote:Op zondag 13 november 2022 22:15 schreef Mansjester het volgende:
Perez stond derde in Monaco,natuurlijk ga je dan niet express je auto in de muur rijden
Waarom kunnen mensen niet enigszins objectief naar zaken kijken en de lijntjes en lobby tussen Verstappen en de Telegraaf doorzien.
De reden maakt toch ook geen reet uit? Verstappen had zijn redenen, dat is voor hem het belangrijkste. Iemand terugpakken hoort erbij, maar of het slim is nu? Mwah...quote:Op zondag 13 november 2022 22:15 schreef Mansjester het volgende:
Sky meldde het ook out of the blue, dat dat gerucht rondging in de paddock, nog voor Van Haren die tweet verstuurde. Er zou dus best wel een kern vvan waarheid in kunnen zitten.quote:Op zondag 13 november 2022 22:18 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik vind het nogal wat als De Telegraaf dit beweert als het niet waar is. Dit roep je als krant echt niet zomaar.
Dan nog had Max er ook gewoon boven kunnen staan natuurlijk.
Waarop baseer je dit?quote:Op zondag 13 november 2022 21:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is autosport. Jij krijgt een vereffening wanneer het kan en het pijn doet.
Daarom wordt Sainz ook nooit WDC.quote:
30 jaar autosport kijken.quote:
Dat was echt de keus van het team dan.. had juist een weigering van Sainz logischer gevonden dan bij Max, die stond op het podiumquote:
Max ligt op ramkoers met de wereld.quote:Op zondag 13 november 2022 22:27 schreef Nattekat het volgende:
Verstappen blust geen vuurtjes, hij pakt de vlammenwerper erbij. Hij vertelt tegen Sky dat hij wist dat Hamilton geen ruimte ging geven en dat ie er toch voor ging
In het Nederlandse interview was dat verhaal net iets genuanceerder, maar ik kan me haast niet voorstellen dat dit een vertaalfoutje is geweest.
Ik.quote:Op zondag 13 november 2022 22:28 schreef opgebaarde het volgende:
Ik vind het als fan bijzonder jammer dat Verstappen Perez zowel gisteren maar vooral vandaag geen extra punten gunt. Volgende race zou hij Perez zogenaamd wel helpen. Ik ben benieuwd wie dat gelooft. Verstappen heeft hier alleen maar mee verloren
Hij zei dat ie voelde dat Hamilton hem geen ruimte ging geven.quote:Op zondag 13 november 2022 22:27 schreef Nattekat het volgende:
Verstappen blust geen vuurtjes, hij pakt de vlammenwerper erbij. Hij vertelt tegen Sky dat hij wist dat Hamilton geen ruimte ging geven en dat ie er toch voor ging
Compleet niet gefrustreerd. Max heeft volledig gelijk hier.quote:Op zondag 13 november 2022 22:09 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Frusti Max aan het woord. Man, wat ga je af als een gieter Max
Gisteren was er geen enkele reden om dat te doen, zoiets doe je niet in de beginfase van een race natuurlijk.quote:Op zondag 13 november 2022 22:28 schreef opgebaarde het volgende:
Ik vind het als fan bijzonder jammer dat Verstappen Perez zowel gisteren maar vooral vandaag geen extra punten gunt. Volgende race zou hij Perez zogenaamd wel helpen. Ik ben benieuwd wie dat gelooft. Verstappen heeft hier alleen maar mee verloren
Dat valt hier helemaal niet uit op te maken, het lijkt eerder dat VER naar iets heel anders kijkt en PER een beetje gebogen langs hem heen loopt.quote:Op zondag 13 november 2022 22:30 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Schijnbaar foto van 2 weken terug.
Kortom, het loopt al tijdje niet lekker tussen de 2 heren.
Ik vind dat hij hier gewoon wel een punt heeft. Zelfs Sky was het niet eens met de straf voor Max. Uiteindelijk gooit Lewis hier zijn eigen glazen in door nul ruimte te laten.quote:Op zondag 13 november 2022 22:09 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Frusti Max aan het woord. Man, wat ga je af als een gieter Max
Boeit dat hem?quote:
Onzin, Checo heeft de Black Panther helm in zijn hand die hij dit weekend enkel gebruikt.quote:Op zondag 13 november 2022 22:30 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Welnee, bij lange na nietquote:Op zondag 13 november 2022 22:35 schreef TjjWester het volgende:
Wie was eigenlijk de oudste rijder bij zijn debuut in de F1?? Volgens mij komt Nyck serieus wel dichtbij.
Die is 27, dat valt toch wel mee?quote:Op zondag 13 november 2022 22:35 schreef TjjWester het volgende:
Wie was eigenlijk de oudste rijder bij zijn debuut in de F1?? Volgens mij komt Nyck serieus wel dichtbij.
Kan niet, want Black Panther helm van Perez...quote:Op zondag 13 november 2022 22:30 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk terug naar de beginjaren toen er genoeg dandy's van in de 40 en 50 hun debuut waagden.quote:Op zondag 13 november 2022 22:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Welnee, bij lange na niet
Doe maar gerust een factor 2 erbij zelfs.
Ik denk dat je maar 20 jaar terug hoeft te gaan om een grid te krijgen waarbij minimaal de helft van de coureurs pas na hun 27e hun debuut maakte.quote:Op zondag 13 november 2022 22:36 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Waarschijnlijk terug naar de beginjaren toen er genoeg dandy's van in de 40 en 50 hun debuut waagden.
Er is een reden waarom hij door Max er af is gereden bij TR.quote:
Tot nu toe wordt de winnaar van Abu Dhabi het volgende seizoen kampioen, dus we zullen het volgende week wetenquote:Op zondag 13 november 2022 22:36 schreef Middelpunt het volgende:
Hopelijk volgend jaar weer een gelijkwaardig Mercedes en een 2e seizoen met een epic gevecht tussen Max en Lewis.
Waarschijnlijk wordt Russel dan kampioen omdat die 2 elkaar er te vaak af rijden.
Goede post. Ik ben benieuwd of jij of de mensen die het hiermee eens zijn kunnen zeggen wat die 'hoe' is.quote:Op zondag 13 november 2022 22:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik.
Aangezien ik weet hoe autosport werkt.
https://en.wikipedia.org/wiki/Adolf_Brudesquote:Op zondag 13 november 2022 22:35 schreef TjjWester het volgende:
Die rijdt er zelf ook genoeg af andersquote:Op zondag 13 november 2022 22:36 schreef Middelpunt het volgende:
Hopelijk volgend jaar weer een gelijkwaardig Mercedes en een 2e seizoen met een epic gevecht tussen Max en Lewis.
Waarschijnlijk wordt Russel dan kampioen omdat die 2 elkaar er te vaak af rijden.
Dan kan dit een heel belangrijk keerpunt zijn in Max zijn carriere. Ipv van 4 tegenstanders volgend jaarc Ferrari en Mercedes rijders. Heeft die nu ook zijn eigen teamgenoot tegen zich. Goed gedaan Max!quote:Op zondag 13 november 2022 22:36 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Kan niet, want Black Panther helm van Perez...
Dat heb ik vandaag al herhaaldelijk gedaan.quote:Op zondag 13 november 2022 22:38 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Goede post. Ik ben benieuwd of jij of de mensen die het hiermee eens zijn kunnen zeggen wat die 'hoe' is.
Nog niet misschien.quote:Op zondag 13 november 2022 22:35 schreef TjjWester het volgende:
Post dan gewoon niet en houdt het bij het verbeteren van namenquote:Op zondag 13 november 2022 22:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat heb ik vandaag al herhaaldelijk gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |