Ik zocht op wetpussy, maar werd een beetje afgeleidquote:Op zondag 13 november 2022 21:54 schreef Nattekat het volgende:
Hoe ben je achter mijn username gekomen eigenlijk
We hebben je dit jaar gemist man. Goed voor jou dat Max eindelijk een keer niet wint. Maak er een mooie avond van en niet te laat maken hè.quote:Op zondag 13 november 2022 22:11 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Mooi ook dat commentaar op Max. Allemaal fans. Nu geen fan meer
quote:Op zondag 13 november 2022 22:15 schreef Mansjester het volgende:
Perez stond derde in Monaco,natuurlijk ga je dan niet express je auto in de muur rijden
Waarom kunnen mensen niet enigszins objectief naar zaken kijken en de lijntjes en lobby tussen Verstappen en de Telegraaf doorzien.
Ik vind het nogal wat als De Telegraaf dit beweert als het niet waar is. Dit roep je als krant echt niet zomaar.quote:Op zondag 13 november 2022 22:15 schreef Mansjester het volgende:
Perez stond derde in Monaco,natuurlijk ga je dan niet express je auto in de muur rijden
Waarom kunnen mensen niet enigszins objectief naar zaken kijken en de lijntjes en lobby tussen Verstappen en de Telegraaf doorzien.
De reden maakt toch ook geen reet uit? Verstappen had zijn redenen, dat is voor hem het belangrijkste. Iemand terugpakken hoort erbij, maar of het slim is nu? Mwah...quote:Op zondag 13 november 2022 22:15 schreef Mansjester het volgende:
Sky meldde het ook out of the blue, dat dat gerucht rondging in de paddock, nog voor Van Haren die tweet verstuurde. Er zou dus best wel een kern vvan waarheid in kunnen zitten.quote:Op zondag 13 november 2022 22:18 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik vind het nogal wat als De Telegraaf dit beweert als het niet waar is. Dit roep je als krant echt niet zomaar.
Dan nog had Max er ook gewoon boven kunnen staan natuurlijk.
Waarop baseer je dit?quote:Op zondag 13 november 2022 21:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is autosport. Jij krijgt een vereffening wanneer het kan en het pijn doet.
Daarom wordt Sainz ook nooit WDC.quote:
30 jaar autosport kijken.quote:
Dat was echt de keus van het team dan.. had juist een weigering van Sainz logischer gevonden dan bij Max, die stond op het podiumquote:
Max ligt op ramkoers met de wereld.quote:Op zondag 13 november 2022 22:27 schreef Nattekat het volgende:
Verstappen blust geen vuurtjes, hij pakt de vlammenwerper erbij. Hij vertelt tegen Sky dat hij wist dat Hamilton geen ruimte ging geven en dat ie er toch voor ging
In het Nederlandse interview was dat verhaal net iets genuanceerder, maar ik kan me haast niet voorstellen dat dit een vertaalfoutje is geweest.
Ik.quote:Op zondag 13 november 2022 22:28 schreef opgebaarde het volgende:
Ik vind het als fan bijzonder jammer dat Verstappen Perez zowel gisteren maar vooral vandaag geen extra punten gunt. Volgende race zou hij Perez zogenaamd wel helpen. Ik ben benieuwd wie dat gelooft. Verstappen heeft hier alleen maar mee verloren
Hij zei dat ie voelde dat Hamilton hem geen ruimte ging geven.quote:Op zondag 13 november 2022 22:27 schreef Nattekat het volgende:
Verstappen blust geen vuurtjes, hij pakt de vlammenwerper erbij. Hij vertelt tegen Sky dat hij wist dat Hamilton geen ruimte ging geven en dat ie er toch voor ging
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |