Ik zocht op wetpussy, maar werd een beetje afgeleidquote:Op zondag 13 november 2022 21:54 schreef Nattekat het volgende:
Hoe ben je achter mijn username gekomen eigenlijk
We hebben je dit jaar gemist man. Goed voor jou dat Max eindelijk een keer niet wint. Maak er een mooie avond van en niet te laat maken hè.quote:Op zondag 13 november 2022 22:11 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Mooi ook dat commentaar op Max. Allemaal fans. Nu geen fan meer
quote:Op zondag 13 november 2022 22:15 schreef Mansjester het volgende:
Perez stond derde in Monaco,natuurlijk ga je dan niet express je auto in de muur rijden
Waarom kunnen mensen niet enigszins objectief naar zaken kijken en de lijntjes en lobby tussen Verstappen en de Telegraaf doorzien.
Ik vind het nogal wat als De Telegraaf dit beweert als het niet waar is. Dit roep je als krant echt niet zomaar.quote:Op zondag 13 november 2022 22:15 schreef Mansjester het volgende:
Perez stond derde in Monaco,natuurlijk ga je dan niet express je auto in de muur rijden
Waarom kunnen mensen niet enigszins objectief naar zaken kijken en de lijntjes en lobby tussen Verstappen en de Telegraaf doorzien.
De reden maakt toch ook geen reet uit? Verstappen had zijn redenen, dat is voor hem het belangrijkste. Iemand terugpakken hoort erbij, maar of het slim is nu? Mwah...quote:Op zondag 13 november 2022 22:15 schreef Mansjester het volgende:
Sky meldde het ook out of the blue, dat dat gerucht rondging in de paddock, nog voor Van Haren die tweet verstuurde. Er zou dus best wel een kern vvan waarheid in kunnen zitten.quote:Op zondag 13 november 2022 22:18 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik vind het nogal wat als De Telegraaf dit beweert als het niet waar is. Dit roep je als krant echt niet zomaar.
Dan nog had Max er ook gewoon boven kunnen staan natuurlijk.
Waarop baseer je dit?quote:Op zondag 13 november 2022 21:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is autosport. Jij krijgt een vereffening wanneer het kan en het pijn doet.
Daarom wordt Sainz ook nooit WDC.quote:
30 jaar autosport kijken.quote:
Dat was echt de keus van het team dan.. had juist een weigering van Sainz logischer gevonden dan bij Max, die stond op het podiumquote:
Max ligt op ramkoers met de wereld.quote:Op zondag 13 november 2022 22:27 schreef Nattekat het volgende:
Verstappen blust geen vuurtjes, hij pakt de vlammenwerper erbij. Hij vertelt tegen Sky dat hij wist dat Hamilton geen ruimte ging geven en dat ie er toch voor ging
In het Nederlandse interview was dat verhaal net iets genuanceerder, maar ik kan me haast niet voorstellen dat dit een vertaalfoutje is geweest.
Ik.quote:Op zondag 13 november 2022 22:28 schreef opgebaarde het volgende:
Ik vind het als fan bijzonder jammer dat Verstappen Perez zowel gisteren maar vooral vandaag geen extra punten gunt. Volgende race zou hij Perez zogenaamd wel helpen. Ik ben benieuwd wie dat gelooft. Verstappen heeft hier alleen maar mee verloren
Hij zei dat ie voelde dat Hamilton hem geen ruimte ging geven.quote:Op zondag 13 november 2022 22:27 schreef Nattekat het volgende:
Verstappen blust geen vuurtjes, hij pakt de vlammenwerper erbij. Hij vertelt tegen Sky dat hij wist dat Hamilton geen ruimte ging geven en dat ie er toch voor ging
Compleet niet gefrustreerd. Max heeft volledig gelijk hier.quote:Op zondag 13 november 2022 22:09 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Frusti Max aan het woord. Man, wat ga je af als een gieter Max
Gisteren was er geen enkele reden om dat te doen, zoiets doe je niet in de beginfase van een race natuurlijk.quote:Op zondag 13 november 2022 22:28 schreef opgebaarde het volgende:
Ik vind het als fan bijzonder jammer dat Verstappen Perez zowel gisteren maar vooral vandaag geen extra punten gunt. Volgende race zou hij Perez zogenaamd wel helpen. Ik ben benieuwd wie dat gelooft. Verstappen heeft hier alleen maar mee verloren
Dat valt hier helemaal niet uit op te maken, het lijkt eerder dat VER naar iets heel anders kijkt en PER een beetje gebogen langs hem heen loopt.quote:Op zondag 13 november 2022 22:30 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Schijnbaar foto van 2 weken terug.
Kortom, het loopt al tijdje niet lekker tussen de 2 heren.
Ik vind dat hij hier gewoon wel een punt heeft. Zelfs Sky was het niet eens met de straf voor Max. Uiteindelijk gooit Lewis hier zijn eigen glazen in door nul ruimte te laten.quote:Op zondag 13 november 2022 22:09 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Frusti Max aan het woord. Man, wat ga je af als een gieter Max
Boeit dat hem?quote:
Onzin, Checo heeft de Black Panther helm in zijn hand die hij dit weekend enkel gebruikt.quote:Op zondag 13 november 2022 22:30 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Welnee, bij lange na nietquote:Op zondag 13 november 2022 22:35 schreef TjjWester het volgende:
Wie was eigenlijk de oudste rijder bij zijn debuut in de F1?? Volgens mij komt Nyck serieus wel dichtbij.
Die is 27, dat valt toch wel mee?quote:Op zondag 13 november 2022 22:35 schreef TjjWester het volgende:
Wie was eigenlijk de oudste rijder bij zijn debuut in de F1?? Volgens mij komt Nyck serieus wel dichtbij.
Kan niet, want Black Panther helm van Perez...quote:Op zondag 13 november 2022 22:30 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk terug naar de beginjaren toen er genoeg dandy's van in de 40 en 50 hun debuut waagden.quote:Op zondag 13 november 2022 22:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Welnee, bij lange na niet
Doe maar gerust een factor 2 erbij zelfs.
Ik denk dat je maar 20 jaar terug hoeft te gaan om een grid te krijgen waarbij minimaal de helft van de coureurs pas na hun 27e hun debuut maakte.quote:Op zondag 13 november 2022 22:36 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Waarschijnlijk terug naar de beginjaren toen er genoeg dandy's van in de 40 en 50 hun debuut waagden.
Er is een reden waarom hij door Max er af is gereden bij TR.quote:
Tot nu toe wordt de winnaar van Abu Dhabi het volgende seizoen kampioen, dus we zullen het volgende week wetenquote:Op zondag 13 november 2022 22:36 schreef Middelpunt het volgende:
Hopelijk volgend jaar weer een gelijkwaardig Mercedes en een 2e seizoen met een epic gevecht tussen Max en Lewis.
Waarschijnlijk wordt Russel dan kampioen omdat die 2 elkaar er te vaak af rijden.
Goede post. Ik ben benieuwd of jij of de mensen die het hiermee eens zijn kunnen zeggen wat die 'hoe' is.quote:Op zondag 13 november 2022 22:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik.
Aangezien ik weet hoe autosport werkt.
https://en.wikipedia.org/wiki/Adolf_Brudesquote:Op zondag 13 november 2022 22:35 schreef TjjWester het volgende:
Die rijdt er zelf ook genoeg af andersquote:Op zondag 13 november 2022 22:36 schreef Middelpunt het volgende:
Hopelijk volgend jaar weer een gelijkwaardig Mercedes en een 2e seizoen met een epic gevecht tussen Max en Lewis.
Waarschijnlijk wordt Russel dan kampioen omdat die 2 elkaar er te vaak af rijden.
Dan kan dit een heel belangrijk keerpunt zijn in Max zijn carriere. Ipv van 4 tegenstanders volgend jaarc Ferrari en Mercedes rijders. Heeft die nu ook zijn eigen teamgenoot tegen zich. Goed gedaan Max!quote:Op zondag 13 november 2022 22:36 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Kan niet, want Black Panther helm van Perez...
Dat heb ik vandaag al herhaaldelijk gedaan.quote:Op zondag 13 november 2022 22:38 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Goede post. Ik ben benieuwd of jij of de mensen die het hiermee eens zijn kunnen zeggen wat die 'hoe' is.
Nog niet misschien.quote:Op zondag 13 november 2022 22:35 schreef TjjWester het volgende:
Post dan gewoon niet en houdt het bij het verbeteren van namenquote:Op zondag 13 november 2022 22:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat heb ik vandaag al herhaaldelijk gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |