Lewis is een teringlul. Totaal afgedaan na dat moment in Copse.quote:Op zondag 13 november 2022 21:32 schreef THEFXR het volgende:
[..]
zoals Lewis op silverstone in 2021? of was dat anders?
Om P3 veilig te stellen?quote:Op zondag 13 november 2022 21:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En waarom precies zou Perez in Monaco expres gecrashed zijn?
Zo werkt dat bij coureurs, niet alleen in de F1. Dingen worden niet snel vergeten en iedereen houdt over alle andere coureurs de score bij.quote:Op zondag 13 november 2022 21:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
Max zegt het nu impliciet: nu vereffend. Volgende race is het dus anders.
Dat is autosport. Ja, echt.quote:Op zondag 13 november 2022 21:34 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Het zou bijzonder kleinzielig zijn.
Om z'n pole position te verzilveren natuurlijk.quote:Op zondag 13 november 2022 21:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
dat zou perez zelf hebben toegegeven.quote:Op zondag 13 november 2022 21:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Exact. Dat is ook wat ik zegquote:Op zondag 13 november 2022 21:34 schreef Tijn het volgende:
[..]
Zo werkt dat bij coureurs, niet alleen in de F1. Dingen worden niet snel vergeten en iedereen houdt over alle andere coureurs de score bij.
Kwam hem goed uit maar zelfs als zou het waar zijn dan ga je dat toch niet toegeven. Geloof ik niets van.quote:
Mooie plaat dit.quote:
Ik ben wel heel erg voor teamorders, maar die gebruik voor je doelstelling en dat is WDC en WCC. Dus dat is hier niet van toepassing, voor het constructeurskampioenschap maakte het niet uit.quote:Op zondag 13 november 2022 21:16 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat vind ik ook. En kennelijk vindt Max dat hij daar een goede reden voor heeft. Wat die reden is daar kunnen we alleen maar naar gissen en eerlijk gezegd zal het me ook aan mijn reet roesten.
Ik ben in geen enkele sport van de teamorders. Gewoon op eigen kwaliteiten en als dat niet lukt dan jammer dan.
quote:Op zondag 13 november 2022 21:30 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Ik wist niet dat het echt expres was. Moet dat niet bestraft worden?
quote:Op zondag 13 november 2022 20:36 schreef PirE het volgende:
Max geeft die plek wel terug als hij niet voorbij Alonso komt.
Het lijkt me eerder vergelijkbaar met Schumacher die hem parkeerde in de laatste bocht.quote:Op zondag 13 november 2022 21:33 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat ja. Kan iemand even aan Flavio vragen wat voor sancties daar op staan?
Jezus.Je hebt overal commentaar op en dit kan je niet bedenken? Serieus?quote:Op zondag 13 november 2022 21:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
tweede in het wereldkampioenschap of derde maakt ook financieel verschilquote:Op zondag 13 november 2022 21:35 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik ben wel heel erg voor teamorders, maar die gebruik voor je doelstelling en dat is WDC en WCC. Dus dat is hier niet van toepassing, voor het constructeurskampioenschap maakte het niet uit.
Ja leuk, fijn dat hij op pole stond.quote:Op zondag 13 november 2022 21:36 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Jezus.Je hebt overal commentaar op en dit kan je niet bedenken? Serieus?
Mja, ze zien op de telemetrie natuurlijk wel als Perez bijvoorbeeld extra gas gaf of iets meer instuurde... Dan is het wat lastiger om te ontkennenquote:Op zondag 13 november 2022 21:35 schreef franske19 het volgende:
[..]
Kwam hem goed uit maar zelfs als zou het waar zijn dan ga je dat toch niet toegeven. Geloof ik niets van.
Als Perez er 0,1 sec achter had gezeten had Max 'm ook neit voor gelaten ja..quote:Op zondag 13 november 2022 21:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die boordradio van Verstappen neemt alle twijfel over zijn motivatie weg
iig niet zo achterbaks, maar gewoon an publicquote:Op zondag 13 november 2022 21:34 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Lewis is een teringlul. Totaal afgedaan na dat moment in Copse.
Voor de rest doet lewis dat continu. Mooi compilatie filmpje op YT met britney als achtergrond muziek
rectale oxidatie iddquote:Op zondag 13 november 2022 21:38 schreef ondeugend het volgende:
Max heeft alles al.
Doe dan die consessie.
Al zou je genaaid zijn door een actie eerder dit seizoen.
Het is classy, stylisch en sympathiek om een ader te laten ten opzichtevan een groter goed.
Dikke minpunt.
Gelukkig zal mijn mening Max aan zijn reet roesten.
Dus vertel eens. Waarom zou Perez dit doen?quote:Op zondag 13 november 2022 21:36 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dat is niet hoe topsport werkt. En autosport al helemaal niet.quote:Op zondag 13 november 2022 21:38 schreef ondeugend het volgende:
Max heeft alles al.
Doe dan die consessie.
Al zou je genaaid zijn door een actie eerder dit seizoen.
Het is classy, stylisch en sympathiek om een ader te laten ten opzichtevan een groter goed.
Dikke minpunt.
Gelukkig zal mijn mening Max aan zijn reet roesten.
Om Max voor te blijven, he.quote:Op zondag 13 november 2022 21:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dus vertel eens. Waarom zou Perez dit doen?
Bedankt voor je bijdrage.quote:
Om Max voor te blijven en een grote kans te maken om de overwinning. Hij naait Max dus gewoon 3 plekken en zorgt dat zijn twee grootste rivalen voor hem eindigen in de kwalificatie.quote:Op zondag 13 november 2022 21:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Volgens mijn lijstje heeft Leclerc daar pole gepakt, je gaat me toch niet vertellen dat checo zijn auto heeft gechrast omdat hij derde stond en max vierde??quote:Op zondag 13 november 2022 21:36 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Vertel mij wat.quote:Op zondag 13 november 2022 21:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is niet hoe topsport werkt. En autosport al helemaal niet.
Zodat hij voor Max stond. Wat hem uiteindelijk de zege heeft opgeleverdquote:Op zondag 13 november 2022 21:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oh waar zeg ik dat ik het niet wil geloven?quote:Op zondag 13 november 2022 21:39 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Om Max voor te blijven en een grote kans te maken om de overwinning. Hij naait Max dus gewoon 3 plekken en zorgt dat zijn twee grootste rivalen voor hem eindigen in de kwalificatie.
Max geeft het indirect ook gewoon aan, maar jij wil het niet geloven, dus maakt niet uit wat ik zeg je zal toch altijd blijven zeuren dat het niet klopt.
Waarom?quote:Op zondag 13 november 2022 21:40 schreef Peterselieman het volgende:
Max had vandaag er gewoon boven moeten staan
Het is een sneaky kutmove waarvan hij hoopte dat het onbestraft bleef.quote:Op zondag 13 november 2022 21:37 schreef THEFXR het volgende:
[..]
iig niet zo achterbaks, maar gewoon an public
Preciesquote:Op zondag 13 november 2022 21:40 schreef Peterselieman het volgende:
Blijkbaar wel dus.quote:Op zondag 13 november 2022 21:40 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Volgens mijn lijstje heeft Leclerc daar pole gepakt, je gaat me toch niet vertellen dat checo zijn auto heeft gechrast omdat hij derde stond en max vierde??
Als hij nu eerste stond dan zou ik er nog iets bij kunnen bedenken.
kijk naar zijn naam......quote:Op zondag 13 november 2022 21:36 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Hij stond voor Max en op dat moment was hij nog in de veronderstelling dat hij voor het kampioenschap vocht en Max zijn grootste rivaal. Hij wilde topdog zijn in het team en het leek er toen op dat hij daar een kans toe ging krijgen.quote:Op zondag 13 november 2022 21:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ja leuk, fijn dat hij op pole stond.
Uhuuuu. NOT
Zou hem sieren, maar zo is Max gewoon niet. Max doet niet aan toeters en bellen dat mogen wij toch wel weten na zoveel jaarquote:Op zondag 13 november 2022 21:40 schreef Peterselieman het volgende:
Omdat het hem nog groter zou maken.quote:
Bijzonder dat je het dan toegeeft.quote:Op zondag 13 november 2022 21:42 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Hij stond voor Max en op dat moment was hij nog in de veronderstelling dat hij voor het kampioenschap vocht en Max zijn grootste rivaal. Hij wilde topdog zijn in het team en het leek er toen op dat hij daar een kans toe ging krijgen.
nou, in een mindere veilige auto was Max geblesseerd geweestquote:Op zondag 13 november 2022 21:41 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Het is een sneaky kutmove waarvan hij hoopte dat het onbestraft bleef.
Max zegt net dat hij hem de volgende race wel voor laat dus dat klopt nietquote:Op zondag 13 november 2022 21:42 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Zou hem sieren, maar zo is Max gewoon niet. Max doet niet aan toeters en bellen dat mogen wij toch wel weten na zoveel jaar
Juist F1 werkt wel zo.quote:Op zondag 13 november 2022 21:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is niet hoe topsport werkt. En autosport al helemaal niet.
dan zou max straks op een wolkenkrabber staan ipv een voetstuk. kun je alleen maar harder vanaf vallenquote:Op zondag 13 november 2022 21:42 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Omdat het hem nog groter zou maken.
Omdat het hem nog groter zou maken.quote:
Jawel.quote:
zullen ze wel gezien hebben in de dataquote:Op zondag 13 november 2022 21:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Bijzonder dat je het dan toegeeft.
Vind ik je wel een domme lul. Doe het dan echt goed.
Tja. Kennelijk heeft hij het pas recent toegegeven, althans, daar lijkt het nu een beetje op.quote:Op zondag 13 november 2022 21:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Bijzonder dat je het dan toegeeft.
Vind ik je wel een domme lul. Doe het dan echt goed.
HAM wilt het liefst p1, of naar huis, we hebben vorig jaar en dit jaar gezien gezien hoe veel moeite die had met p2, en als het buiten het podium was werden het regelrecht tantrums in parc fermequote:Op zondag 13 november 2022 21:26 schreef TjjWester het volgende:
[..]
O jawel, max baalt hier keihard van. Hij wilde de laatste 2 ook nog hebben.
P6 of p7 maakt wel degelijk verschil voor hem, het is geen HAM die er met de pet naar gooit na het behalen van de titel.
euh nee dat heeft hij destijds al toegegevenquote:Op zondag 13 november 2022 21:43 schreef Sjemmert het volgende:
Geloven dat Perez express crasht in Monaco om P3 veilig te stellen en dat toe zou geven omdat Coronel dat zegt
Alleen als je teamgenoot je kan bijhouden en een directe concurrent is, dat is Perez eigenlijk nooit geweest, alleen in het begin even toen Verstappen twee keer uitviel.quote:
Zonder die verhoogde randen was het wat anders ja.quote:Op zondag 13 november 2022 21:43 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nou, in een mindere veilige auto was Max geblesseerd geweest
Hij is met de jaren wel veel volwassener geworden in z'n rijden, maar qua karakter blijft 't een kleinzerig ventje en een lompe hork. Weinig empathisch vermogen.quote:Op zondag 13 november 2022 21:40 schreef Peterselieman het volgende:
binnen 15min ben ik boven en gaan mn luikjes binnen 30min dichtquote:Op zondag 13 november 2022 21:45 schreef Nattekat het volgende:
Ik dacht dat we al die drama na elke race wel achter ons hadden gelaten
Rip slaap.
Kan die mooi zeggen, want dat heeft dan geen zin. Perez moet zelf voor blijven.quote:Op zondag 13 november 2022 21:43 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Max zegt net dat hij hem de volgende race wel voor laat dus dat klopt niet
Het leek toen ook dat Perez beter met deze nieuwe auto om kon gaan en de kansen leken op een bepaald moment gelijk om wereldkampioen te worden (mits Ferrari verslagen zou worden)quote:Op zondag 13 november 2022 21:44 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Alleen als je teamgenoot je kan bijhouden en een directe concurrent is, dat is Perez eigenlijk nooit geweest, alleen in het begin even toen Verstappen twee keer uitviel.
Wanneer?quote:Op zondag 13 november 2022 21:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
euh nee dat heeft hij destijds al toegegeven
Dat gaat hoe dan ook een keer gebeuren he. Maar ik zou het zo lang mogelijk proberen uit te stellen en niet meteen een voorschot nemen op.quote:Op zondag 13 november 2022 21:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan zou max straks op een wolkenkrabber staan ipv een voetstuk. kun je alleen maar harder vanaf vallen
Gaat Max ook doen volgende week. Zegt hij net zelf in het interview.quote:Op zondag 13 november 2022 21:45 schreef Blik het volgende:
Vind het ook niet echt handig van Max, andersom vraag je wel offers van Perez. Dan is meehelpen om Perez 2de te laten worden wel het minste dat je kan doen. Is ook goed voor de teamspirir
quote:Op zondag 13 november 2022 21:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
euh nee dat heeft hij destijds al toegegeven
Wie zegt dat hij het toen heeft toegegeven? Misschien heeft hij het pas veel later toegegeven in de hoop dat het dan geen gevolgen meer zou hebben binnen het team.quote:Op zondag 13 november 2022 21:44 schreef beantherio het volgende:
Na wat interviews bekeken te hebben met Verstappen van na Monaco zet ik grote twijfels achter het verhaal van Coronel. Verstappen oogt heel relaxed en niet anders dan normaal.
Vergeven en vergeten? Hell, no!quote:
Het toverwoord is 'team'.quote:Op zondag 13 november 2022 21:44 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Alleen als je teamgenoot je kan bijhouden en een directe concurrent is, dat is Perez eigenlijk nooit geweest, alleen in het begin even toen Verstappen twee keer uitviel.
Wie legt Will even uit dat het takeback isquote:
Eens dat hij weinig empathisch vermogen heeft en dat hij een lompe hork is.quote:Op zondag 13 november 2022 21:46 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Hij is met de jaren wel veel volwassener geworden in z'n rijden, maar qua karakter blijft 't een kleinzerig ventje en een lompe hork. Weinig empathisch vermogen.
Wordt leuk als-ie Perez volgend jaar weer nodig heeft om 'm te helpen...
Als hij Perez had willen helpen, had het nu gemoeten ja, in Abu Dhabi kan hij niet zoveel doen.quote:Op zondag 13 november 2022 21:46 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Kan die mooi zeggen, want dat heeft dan geen zin. Perez moet zelf voor blijven.
quote:
wanneer heeft max, lewis teruggepakt voor silverstone?quote:Op zondag 13 november 2022 21:48 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wie legt Will even uit dat het takeback is
Met Max moet je gewoon niet sollen. Dat heeft hij even gezegd vandaag.
Vind ik ook wel mooi. Volgend weekend weer verder.
Tenzij Perez bij RBR rijdt omdat Verstappen daar ook rijdt. Dan heeft perez per definitie niet zoveel te willenquote:Op zondag 13 november 2022 21:45 schreef Blik het volgende:
Vind het ook niet echt handig van Max, andersom vraag je wel offers van Perez. Dan is meehelpen om Perez 2de te laten worden wel het minste dat je kan doen. Is ook goed voor de teamspirir
Ik ben ook meer van de teamsport. Maar ook binnen een team kan het soms nodig zijn om een keer een signaal af te geven of je eigen positie te beschermen. Dat is een dunne lijn.quote:
Nee, beseffen dat je onderdeel uitmaakt van een team. Niet zelf straf gaan uitdelen aan je eigen teamgenoten.quote:Op zondag 13 november 2022 21:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vergeven en vergeten? Hell, no!
quote:Op zondag 13 november 2022 21:51 schreef Nizno het volgende:
voor nu wens ik iedereen alvast welterusten
Ze hebben het hier vooraf dus wel over gehad dus het team wist dit / kon het weten. Of het erg volwassen is is een tweede.quote:Op zondag 13 november 2022 21:45 schreef mother_mercury het volgende:
Een oude rekening vereffenen op deze manier is echt sloom. En achterbaks: want blijkbaar komt deze rekening voor iedereen onverwacht. Dus met dezelfde teamgenoot heb je het nooit meer bepraat en gezellig ‘teampje’ gespeeld. En nu op eigen houtje los je het zo op. Kampioen onwaardig.
Alsnog vind ik het vrij onnodig en niet slim, ook al was het een “takeback0quote:Op zondag 13 november 2022 21:48 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Max begon over monaco.quote:Op zondag 13 november 2022 21:43 schreef Sjemmert het volgende:
Geloven dat Perez express crasht in Monaco om P3 veilig te stellen en dat toe zou geven omdat Coronel dat zegt
Monza? Abu Dhabi? Het feit dat hij gratis in Lewis' hoofd woont?quote:Op zondag 13 november 2022 21:51 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wanneer heeft max, lewis teruggepakt voor silverstone?
Hoeft ook niet. Maar zo werkt het wél.quote:Op zondag 13 november 2022 21:51 schreef Nattekat het volgende:
Goed, alhoewel ik de beweegreden van Verstappen nu wel een stuk beter begrijp, kan ik het er nog steeds niet mee eens zijn
Het lijkt wel een wijf. 'Weet je nog, dat je een half jaar geleden iets deed dat me boos maakte?'quote:Op zondag 13 november 2022 21:48 schreef Red_85 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |