Weet ik. Daarom vreemd dat het nu achter een SL moet.quote:Op zondag 13 november 2022 20:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja van de week al
toen zat Jappie op kantoor bij Jeff
FEBO wil niet dat mensen denken dat ze flauw zijnquote:Op zondag 13 november 2022 20:05 schreef engine het volgende:
[..]
Weet ik. Daarom vreemd dat het nu achter een SL moet.
Blijven leuk samenquote:
Je bent een burgertrut als je niet vreemdgaat?quote:Op zondag 13 november 2022 20:02 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Daar is het een te burgertrut voor.
Ja vind ik wel.quote:Op zondag 13 november 2022 20:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Je bent een burgertrut als je niet vreemdgaat?
Twee huichelaars bij elkaarquote:Op zondag 13 november 2022 20:07 schreef engine het volgende:
[..]
Blijven leuk samen![]()
Wanda is zo lekker rustig bij Jappie.
quote:
Jeff.quote:
Daar hadden ze het net over. Er gebeurt daar van alles, Jasper vind het wel irritant, de rest verstond ik niet. Hij had er wel een paar keer iets over gezegd.quote:
Dat zijn dan Jeff en Kim.quote:Op zondag 13 november 2022 20:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Daar hadden ze het net over. Er gebeurt daar van alles, Jasper vind het wel irritant, de rest verstond ik niet. Hij had er wel een paar keer iets over gezegd.
Jeff en Kim schijnen flink te seksen.quote:Op zondag 13 november 2022 20:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Daar hadden ze het net over. Er gebeurt daar van alles, Jasper vind het wel irritant, de rest verstond ik niet. Hij had er wel een paar keer iets over gezegd.
In de kamer van KimD mag het niet dus arme Jappiequote:Op zondag 13 november 2022 20:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jeff en Kim schijnen flink te seksen.
Lekker als je daar boven ligt
Waar moet hij mee zitten?quote:Op zondag 13 november 2022 20:18 schreef freaky40 het volgende:
Dat z.g.n. vriendje van haar weet weer hoe hij er voor staat....
Hij heeft een relatie met een burgertrut dus hij hoeft zich nergens zorgen over te maken.quote:Op zondag 13 november 2022 20:19 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is vragen naar de bekende weg.
1x kan nog wel , maar als dat iedere dag gebeurt dan zou ik dat ook niet treken , daarnaast vind ik het nogal onbeschoft en respectloos naar de anderen toequote:Op zondag 13 november 2022 20:19 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
In de kamer van KimD mag het niet dus arme Jappie
soms moet je elkaars schampoo lenenquote:Op zondag 13 november 2022 20:23 schreef puzziepie het volgende:
Mexx ook weer met de satisfyer bezig geweest , het was fijn
Die zit nu meer met die Wanda te klooien. Kenzy is nogal rancuneus.quote:Op zondag 13 november 2022 20:23 schreef greysbones het volgende:
Kenzi heb je een week niet bij Jappie in de buurt gezien
na de cocktailmiddag
KimD heeft die vibo nu natuurlijk niet meer nodigquote:Op zondag 13 november 2022 20:23 schreef puzziepie het volgende:
Mexx ook weer met de satisfyer bezig geweest , het was fijn
dat was van de week al te merkenquote:Op zondag 13 november 2022 20:23 schreef KateJ het volgende:
Jasper vond het feit dat ze dingen onder hem deden niet zo erg. Hij heeft er meer moeite mee dat ze nu alles samen doen.
Dat kan ik me wel voorstellen, maar als jij iedere dag ,maandenlang seksende mensen onder je hebt word je daar ook niet blij vanquote:Op zondag 13 november 2022 20:23 schreef KateJ het volgende:
Jasper vond het feit dat ze dingen onder hem deden niet zo erg. Hij heeft er meer moeite mee dat ze nu alles samen doen.
Snap ik wel want je voelt je dan dat ene jongetje die niet iedere les naast zijn twee beste vriendjes zit terwijl zijzelf dus welquote:Op zondag 13 november 2022 20:23 schreef KateJ het volgende:
Kan hij mooi dingen met Zoe doenquote:Op zondag 13 november 2022 20:29 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Snap ik wel want je voelt je dan dat ene jongetje die niet iedere les naast zijn twee beste vriendjes zit terwijl zijzelf dus wel
Never stick your dick in crazyquote:Op zondag 13 november 2022 20:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Kan hij mooi dingen met Zoe doen
Ik geloof nog niet zo dat ze iedere nacht aan het neuken zijnquote:Op zondag 13 november 2022 20:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat kan ik me wel voorstellen, maar als jij iedere dag ,maandenlang seksende mensen onder je hebt word je daar ook niet blij van
gisteravond in ieder geval een hele tijd aan pratenquote:Op zondag 13 november 2022 20:36 schreef engine het volgende:
[..]
Ik geloof nog niet zo dat ze iedere nacht aan het neuken zijn
Maar dat is geen neuken toch?quote:Op zondag 13 november 2022 20:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
gisteravond in ieder geval een hele tijd aan praten
Ze moeten nog een jaar hequote:Op zondag 13 november 2022 20:36 schreef engine het volgende:
[..]
Ik geloof nog niet zo dat ze iedere nacht aan het neuken zijn
Ik denk niet dat Jeff dat in een volle slaapkamer zou doen eigenlijk.quote:
quote:
Dus Jappie lult uit zijn nek dat hij er last van heeft?quote:
Of het is gewoon nog niet gebeurd.quote:Op zondag 13 november 2022 20:39 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
volgens mij hebben ze dat misschien overdag gedaan
en het kan natuurlijk snachts
maar dat hebben wij in ieder geval niet gezien
Heeft Jappie gezegd dat er iets seksueels gedaan werd dan? Ik heb het niet gehoord.quote:Op zondag 13 november 2022 20:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dus Jappie lult uit zijn nek dat hij er last van heeft?
Of dat nou gisteren of twee dagen geleden is maakt niet uit
WTFquote:
Waarover? Volgens mij volg ik het niet helemaal.quote:Op zondag 13 november 2022 20:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
WTF
Dus de andere kamer bewoners in de vorige verdeling logen ook
nee precies, ik heb alweer genoeg gelezen hierquote:Op zondag 13 november 2022 20:44 schreef engine het volgende:
[..]
Waarover? Volgens mij volg ik het niet helemaal.
? Genoeg gelezen hier of genoeg gehoord in de loods?quote:Op zondag 13 november 2022 20:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
nee precies, ik heb alweer genoeg gelezen hier
Denk het wel hoe onbelangrijk ook.quote:
maar wat vertelde ze preciesquote:Op zondag 13 november 2022 20:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk het wel hoe onbelangrijk ook.
Kim vertelde na hun eerste nacht het aan Wendy, die daarop zei, O vandaar dat hij zo vrolijk is.
Zal ik dat ook maar doen want snap er weinig meer vanquote:Op zondag 13 november 2022 20:48 schreef Seattle het volgende:
Ik heb besloten niets meer te zeggen over Jeff en KimD![]()
Ik heb namelijk heus een leven
dan ben je niet alleenquote:Op zondag 13 november 2022 20:54 schreef engine het volgende:
[..]
Zal ik dat ook maar doen want snap er weinig meer van
DGK heeft het bekeken en er gebeurde wel wat, maar de kwaliteit was té slecht om er een video van maken.quote:
2 streams goed volgen is te moeilijk voor hun blijkbaar.quote:Op zondag 13 november 2022 20:56 schreef greysbones het volgende:
Stream 2 is nu al een half uur
Wanda en Jappie
en stream 1 wisselt om de zoveel tijd
bijna of de FEBO wil dat we naar stream 2 luisteren
aaah ja dat was het @Seattle liefdes momentjequote:Op zondag 13 november 2022 20:55 schreef spapaars het volgende:
[..]
DGK heeft het bekeken en er gebeurde wel wat, maar de kwaliteit was té slecht om er een video van maken.
de bak m&m's is bijna opquote:Op zondag 13 november 2022 21:17 schreef Kakadylo het volgende:
Dat gesprek tussen Jappie en Wanda is genieten wetende dat beiden in de tegenovergestelde vijandelijke kampen zitten
hij is nur de hilk, hulk vor armenquote:Op zondag 13 november 2022 20:58 schreef greysbones het volgende:
Rupie is de hulk
hij heeft een soort Jekyll and Hyde vibe
Ik ben wel benieuwd hoe vijandelijk dat uiteindelijk gaat zijn. Ik zie twee mensen die gewoon erg makkelijk met elkaar overweg kunnen. Ik geloof niet dat het gespeeld is van een van beide.quote:Op zondag 13 november 2022 21:17 schreef Kakadylo het volgende:
Dat gesprek tussen Jappie en Wanda is genieten wetende dat beiden in de tegenovergestelde vijandelijke kampen zitten
Beiden voelen zich ook soort van alleen met al die koppeltjes om hen heen dus hun samenwerking is zeer interessantquote:Op zondag 13 november 2022 21:21 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd hoe vijandelijk dat uiteindelijk gaat zijn. Ik zie twee mensen die gewoon erg makkelijk met elkaar overweg kunnen. Ik geloof niet dat het gespeeld is van een van beide.
Ze vinden elkaar echt heel leuk. Zie aan je hun blikken al best een hele poos.quote:Op zondag 13 november 2022 21:22 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Beiden voelen zich ook soort van alleen met al die koppeltjes om hen heen dus hun samenwerking is zeer interessant
Jappie bagatelliseert het ook bewust nog een beetje maar ben wel benieuwd hoe zijn oprechte gevoel naar KimD isquote:Op zondag 13 november 2022 21:24 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ze vinden elkaar echt heel leuk. Zie aan je hun blikken al best een hele poos.
Ze hoort nu eenmaal bij jeffquote:Op zondag 13 november 2022 21:25 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Jappie bagatelliseert het ook bewust nog een beetje maar ben wel benieuwd hoe zijn oprechte gevoel naar KimD is
Jappie naar KIm D?quote:Op zondag 13 november 2022 21:25 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Jappie bagatelliseert het ook bewust nog een beetje maar ben wel benieuwd hoe zijn oprechte gevoel naar KimD is
Maar zijzelf zeggen elkaar met z'n drieën 100% te vertrouwen en met dat trio naar de finale te willen al is dat sowieso kansloosquote:
Waarom kansloos?quote:Op zondag 13 november 2022 21:30 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Maar zijzelf zeggen elkaar met z'n drieën 100% te vertrouwen en met dat trio naar de finale te willen al is dat sowieso kansloos
Totaal onrealistisch want je hebt het geenszins in de hand wat je ook maar doetquote:
Kansloos iddquote:Op zondag 13 november 2022 21:30 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Maar zijzelf zeggen elkaar met z'n drieën 100% te vertrouwen en met dat trio naar de finale te willen al is dat sowieso kansloos
maar over wie hebben ze het nu?quote:Op zondag 13 november 2022 21:17 schreef Kakadylo het volgende:
Momenteel zit Esther bij Jasper te schommelenquote:Op zondag 13 november 2022 21:33 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
maar over wie hebben ze het nu?
Weet ik niet. Niet helemaal, maar je kunt wel een eind komen als je het slim speelt toch?quote:Op zondag 13 november 2022 21:32 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Totaal onrealistisch want je hebt het geenszins in de hand wat je ook maar doet
Niemand anders deed hetquote:
Wat slim spelen is weet je meestal pas achterafquote:Op zondag 13 november 2022 21:35 schreef Seattle het volgende:
[..]
Weet ik niet. Niet helemaal, maar je kunt wel een eind komen als je het slim speelt toch?
Telkens als er iemand een eliminatieproef wint dan maakt Jeffrey grote kans weggestuurd te worden en daar doet ie niks aanquote:Op zondag 13 november 2022 21:35 schreef Seattle het volgende:
[..]
Weet ik niet. Niet helemaal, maar je kunt wel een eind komen als je het slim speelt toch?
Ieuwquote:Op zondag 13 november 2022 21:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niemand anders deed het![]()
Maar ze hebben dus melkpoeder gekocht om melk te maken....duh![]()
Melk als uit de tiet van Moraima, zei Rupert
dat kunnen zij toch gewoon zeggen? dat ze dat willen?quote:Op zondag 13 november 2022 21:30 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gehad, geloof ik (misschien als baby?)quote:Op zondag 13 november 2022 21:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niemand anders deed het![]()
Maar ze hebben dus melkpoeder gekocht om melk te maken....duh![]()
Nu wil ik ook niet meer proevenquote:Melk als uit de tiet van Moraima, zei Rupert
Zeker want je hebt ook een relatie met mekaar en ondertussen leg je weer andere lijntjes uitquote:Op zondag 13 november 2022 21:37 schreef Verida het volgende:
[..]
dat kunnen zij toch gewoon zeggen? dat ze dat willen?
En je hebt andere mensen nodig. Met drie man red je het nietquote:Op zondag 13 november 2022 21:36 schreef D. het volgende:
[..]
Wat slim spelen is weet je meestal pas achteraf
Nee niet echt. Je hebt weinig invloed op de keuze die iemand maakt als hij een eliminatie overleeft. Dan kan in principe iedereen vertrekken.quote:Op zondag 13 november 2022 21:35 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ook datquote:Op zondag 13 november 2022 21:40 schreef Seattle het volgende:
[..]
En je hebt andere mensen nodig. Met drie man red je het niet
Dus moet je er voor zorgen dat er zo vaak mogelijk mensen eliminatie proef moeten doen die het niet halen. Dan ben je al een heel eind. Daarom ook zo balen dat er maar geen eliminaties komen door die stomme vrijwillige vertrekkersquote:Op zondag 13 november 2022 21:40 schreef engine het volgende:
[..]
Nee niet echt. Je hebt weinig invloed op de keuze die iemand maakt als hij een eliminatie overleeft. Dan kan in principe iedereen vertrekken.
Denk dat Jap dit vooral allemaal zegt om nog meer te bonden met Wanda. Is ook strategischquote:Op zondag 13 november 2022 21:42 schreef Kakadylo het volgende:
Japp zegt dat ie baalt dat zijn beste maat onder de plak zit en hij zich daardoor alleen voelt waarna Wanda hetzelfde aangeeft
Soms moet je ook iets zeggen om een reactie uit te lokken maar het klinkt ook wel gewoon logisch jaquote:Op zondag 13 november 2022 21:41 schreef puzziepie het volgende:
Toch al wat scheurtjes in het contact met Jappie en Kim D (Jeff onder plak gevoel
Kim gedraagt zich gewoon alsof zij de baas is. Ik snap Jappie prima in dat stukquote:Op zondag 13 november 2022 21:44 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Soms moet je ook iets zeggen om een reactie uit te lokken maar het klinkt ook wel gewoon logisch ja
Ik denk dat het oprechter is dan je denktquote:Op zondag 13 november 2022 21:44 schreef Seattle het volgende:
[..]
Denk dat Jap dit vooral allemaal zegt om nog meer te bonden met Wanda. Is ook strategisch
Wandaquote:Op zondag 13 november 2022 21:44 schreef engine het volgende:
Jappie en Wanda vertellen elkaar dat ze elkaar vertrouwen![]()
En verder vertrouwen ze allebei weinig anderen in de loods.
Dat bedoel ik ook eigenlijk. Voor Jap op twee fronten strategisch. Hij is ooit gaan aanpappen om een voet tussen de deur te krijgen in die groep. En nu blijkt het te klikken met Wanda. Dat is fijn, want leuk, maar ook gunstig voor zijn eigen positiequote:Op zondag 13 november 2022 21:45 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat het oprechter is dan je denkt
Jasper heeft ook wel door dat Jeff 'm niet onvoorwaardelijk zal steunen, en hij heeft een klik met Wanda, en ze staan er allebei alleen voor
Dat geldt voor Jeff ook.quote:Op zondag 13 november 2022 21:46 schreef Seattle het volgende:
[..]
Wanda; het masterbrein achter het lijstje…
Daar stonden geen mensen op die Wanda vertrouwtquote:Op zondag 13 november 2022 21:46 schreef Seattle het volgende:
[..]
Wanda; het masterbrein achter het lijstje…
Waar? Hier?quote:Op zondag 13 november 2022 21:49 schreef puzziepie het volgende:
Maar ja van Jeff wordt alles goedgepraat
Hier jaquote:Op zondag 13 november 2022 21:50 schreef D. het volgende:
[..]
Waar? Hier?
Vind dat wel meevallen hoor
Nou niet door mij.quote:Op zondag 13 november 2022 21:49 schreef puzziepie het volgende:
Natuurlijk is dat gunstig. Maar Jappie is degene die daar een sterkere positie door krijgt, Kim en Jeff niet. Jappie houdt er rekening mee dat die ook kunnen vertrekken.quote:Op zondag 13 november 2022 21:48 schreef Seattle het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook eigenlijk. Voor Jap op twee fronten strategisch. Hij is ooit gaan aanpappen om een voet tussen de deur te krijgen in die groep. En nu blijkt het te klikken met Wanda. Dat is fijn, want leuk, maar ook gunstig voor zijn eigen positie
Ik heb mijn twijfels of ze echt iedereen kunnen wegsturen die ze willen.quote:Op zondag 13 november 2022 21:37 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Telkens als er iemand een eliminatieproef wint dan maakt Jeffrey grote kans weggestuurd te worden en daar doet ie niks aan
Mij ook nietquote:
Precies precies. Dit bedoel ik met strategisch… voor Jap zelf dusquote:Op zondag 13 november 2022 21:51 schreef engine het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat gunstig. Maar Jappie is degene die daar een sterkere positie door krijgt, Kim en Jeff niet. Jappie houdt er rekening mee dat die ook kunnen vertrekken.
Gelukkig lang niet door iedereen.quote:Op zondag 13 november 2022 21:49 schreef puzziepie het volgende:
Jeffrey wilde de stelletjes eruit cq breken maar is nu zelf een stelletjequote:Op zondag 13 november 2022 21:49 schreef puzziepie het volgende:
Helemaal mee eens, hebben ook respect naar elkaar toe.quote:Op zondag 13 november 2022 21:43 schreef D. het volgende:
Wanda en Jasper vinden Bern en Sasha het 'voorbeeldstelletje'.
De rest van de stelletjes zit nogal onder de plak
Ik vond Jeff vandaag goed bezig.quote:Op zondag 13 november 2022 21:49 schreef puzziepie het volgende:
één dag poeh poehquote:Op zondag 13 november 2022 21:54 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ik vond Jeff vandaag goed bezig.
Als iemand daar iets op aan te merken heeft, schiet mij dan maar lek.
Leuke ontwikkelingquote:Op zondag 13 november 2022 21:45 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat het oprechter is dan je denkt
Jasper heeft ook wel door dat Jeff 'm niet onvoorwaardelijk zal steunen, en hij heeft een klik met Wanda, en ze staan er allebei alleen voor
In dat geval had Johan er ook nog ingezeten en vertel mij maar hoe ze dat willen sturen want daarna zijn ze corruptquote:Op zondag 13 november 2022 21:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ik heb mijn twijfels of ze echt iedereen kunnen wegsturen die ze willen.
Er zullen bewoners zijn waar de productie nog geen afscheid van wensen te nemen.
Ook wel grappig om te zienquote:Op zondag 13 november 2022 21:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Genoeg hier die alles goedpraten
eenschquote:Op zondag 13 november 2022 21:57 schreef HappyCharly het volgende:
Vind dit wel een leuk gesprek, je hoort ook echt veel..
Wat zijn mangolen? Je hebt af en toe een ondoorgrondelijke soort humor.quote:Op zondag 13 november 2022 22:00 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Mangolenthee is dan weer mijn favoriet!
De bewoners hebben meer contact met achter dan je zou denken.quote:Op zondag 13 november 2022 21:55 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
In dat geval had Johan er ook nog ingezeten en vertel mij maar hoe ze dat willen sturen want daarna zijn ze corrupt
Ah, was dat hetquote:Op zondag 13 november 2022 22:01 schreef Seattle het volgende:
[..]
... een ondoorgrondelijke soort humor.
Gewoon een simpel lettertje vervangen en je bent er alquote:Op zondag 13 november 2022 22:01 schreef Seattle het volgende:
[..]
Wat zijn mangolen? Je hebt af en toe een ondoorgrondelijke soort humor.
#teamWandaquote:Op zondag 13 november 2022 22:01 schreef Deisyy het volgende:
Wanda vindt Esther een afschuwelijk mens
Beetje zelfspot moet kunnen zeker omdat sommigen denken dat ik dat niet heb want dat is namelijk totale BSquote:
Dit dus.quote:Op zondag 13 november 2022 21:54 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, hebben ook respect naar elkaar toe.
Ik zal Bern nooit vertrouwenquote:Op zondag 13 november 2022 21:54 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, hebben ook respect naar elkaar toe.
Sjongejongejongejongejongequote:Op zondag 13 november 2022 22:02 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Gewoon een simpel lettertje vervangen en je bent er al![]()
Kutkoters! Je zal je maar hebben opgegeven en niet zijn geselecteerd!quote:Op zondag 13 november 2022 21:54 schreef D. het volgende:
Ruben en Djedi willen samen hun 24 uur aanvragen mocht één van hen genomineerd worden
k zou zeggen, snel opruimen, en door gaanquote:Op zondag 13 november 2022 22:05 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Kutkoters! Je zal je maar hebben opgegeven en niet zijn geselecteerd!![]()
Nou wieberen dan!quote:Op zondag 13 november 2022 21:54 schreef D. het volgende:
Ruben en Djedi willen samen hun 24 uur aanvragen mocht één van hen genomineerd worden
Jawel hoor! Ik kan je wel waarderen, zeker je analyses van sommige mensen en situaties. Mag ook gezegd wordenquote:Op zondag 13 november 2022 22:02 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Beetje zelfspot moet kunnen zeker omdat sommigen denken dat ik dat niet heb want dat is namelijk totale BS
Manuela woest al ze dit hoort.quote:Op zondag 13 november 2022 22:05 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Kutkoters! Je zal je maar hebben opgegeven en niet zijn geselecteerd!![]()
Bern is (en public) zo politiek correct dat iedere politicus zich ervoor zou schamenquote:
Dat kun je niet zeggen, we hebben niets van haar gezienquote:Op zondag 13 november 2022 22:09 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Denk dat zij helemaal niks zou hebben toegevoegd
Het is niet even een keer een wijntje.quote:
Jeffrey viel voor KimD maar ik zou voor Wendy gevallen zijn als ik die keuze hadquote:
Maar heeft absoluut geen alcoholprobleem hoorquote:Op zondag 13 november 2022 22:10 schreef engine het volgende:
[..]
Het is niet even een keer een wijntje.
Zodra de voorraad op is heeft ie een probleemquote:Op zondag 13 november 2022 22:11 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Maar heeft absoluut geen alcoholprobleem hoor
Dit is bijna dagelijkse kostquote:Op zondag 13 november 2022 22:10 schreef engine het volgende:
[..]
Het is niet even een keer een wijntje.
Zodra hij geen manager meer is helemaal. Want dan kan hij niet zelf meer bestellenquote:Op zondag 13 november 2022 22:11 schreef D. het volgende:
[..]
Zodra de voorraad op is heeft ie een probleem
Niet als je het stiekem doet toch?quote:Op zondag 13 november 2022 22:11 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Denk dat ie hoopt bij Isaac nog wel iets voor elkaar te krijgenquote:Op zondag 13 november 2022 22:12 schreef Seattle het volgende:
[..]
Zodra hij geen manager meer is helemaal. Want dan kan hij niet zelf meer bestellen
Nee want dan kiest ie ervoor om niet te drinkenquote:Op zondag 13 november 2022 22:11 schreef D. het volgende:
[..]
Zodra de voorraad op is heeft ie een probleem
Je kunt ook niet vreemdgaan als je je eerst netjes voorsteltquote:
Net zoals hij een tijd niet rooktequote:Op zondag 13 november 2022 22:13 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Nee want dan kiest ie ervoor om niet te drinken
Dat valt me ook van velen tegenquote:Op zondag 13 november 2022 22:14 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Net zoals hij een tijd niet rookte
Nou echt he.. hoezo rookt ineens de halve loods?quote:Op zondag 13 november 2022 22:15 schreef D. het volgende:
[..]
Dat valt me ook van velen tegen
Maar laat ik daar verder niet op in gaan
Kuchquote:Op zondag 13 november 2022 22:11 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Een probleem is niet weg als de voorraad op is.quote:Op zondag 13 november 2022 22:14 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ook dat was inderdaad een keuzequote:Op zondag 13 november 2022 22:14 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 november 2022 22:16 schreef HappyCharly het volgende:
Ik haak aan.. en hop.. Zoë komt erbij en begint weer over Jeff en Kim d.. zucht..
Zoe is vreselijk jaloers : zij wil Jeffquote:Op zondag 13 november 2022 22:16 schreef Kakadylo het volgende:
Zoe is nu zelfs aan het stoken tegen Jappie over Jeffrey en KimD
Verdomme pleurt op Zoe! Verdwijn uit ons zicht!quote:Op zondag 13 november 2022 22:16 schreef D. het volgende:
Zoe komt erbij zitten met haar breiwerk
Einde gesprek dus
Moet jij weten , ik ben wat realistischer en minder blindquote:
Nee preciesquote:Op zondag 13 november 2022 22:18 schreef spapaars het volgende:
[..]
Echt geen toeval dat hij daar ligt.
Jeff is niet van de plamuur dus moeite doet ze er ook niet voorquote:Op zondag 13 november 2022 22:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zoe is vreselijk jaloers : zij wil Jeff
quote:Op zondag 13 november 2022 22:19 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Ik ook hoor.
Wat een toestand dat sommigen zo graag Jeffrey onderuit willen halen.
Ik vind Zoe een irritant kind die naast haar is gaan lopen en alle aandacht wilquote:Op zondag 13 november 2022 22:18 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Jeff is niet van de plamuur dus moeite doet ze er ook niet voor
Dat kan ie prima zelf iddquote:Op zondag 13 november 2022 22:19 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Ik ook hoor.
Alle ogen zijn nu op hem gevestigd nu hij manager is. Dus de jaloezie en kift viert hoogtij in de groep.quote:Op zondag 13 november 2022 22:19 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Ik ook hoor.
Zoe is dat stiefzusje waar je het maar mee hebt te stellenquote:Op zondag 13 november 2022 22:19 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind Zoe een irritant kind die naast haar is gaan lopen en alle aandacht wil
Ook op Jeff mag gewoon commentaar gegeven worden hoor.quote:Op zondag 13 november 2022 22:19 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Ik ook hoor.
Zo’n meisje dat net zolang doorgaat met zuigen totdat je haar even flink knijpt en dan jankend naar papa en mama gaat. En dan heb jij het gedaanquote:Op zondag 13 november 2022 22:21 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zoe is dat stiefzusje waar je het maar mee hebt te stellen
Mijn laatste broekpoepervaring (telt dat met luier?) en stoelverwarmingervaring liggen zo ver uit elkaar dat ik ze niet kan vergelijkenquote:Op zondag 13 november 2022 22:22 schreef Kakadylo het volgende:
Heb weleens in m'n broek gepoept maar dat voelde niet als stoelverwarming
Zo is datquote:Op zondag 13 november 2022 22:22 schreef Seattle het volgende:
[..]
Zo’n meisje dat net zolang doorgaat met zuigen totdat je haar even flink knijpt en dan jankend naar papa en mama gaat. En dan heb jij het gedaan
vraag ik me ook af? ze doen zo beteuterd lijken esther welquote:Op zondag 13 november 2022 21:56 schreef Aggie46 het volgende:
Ik vraag me af wat er allemaal op Jeff is aan te merken.
Waarom zou hij?quote:Op zondag 13 november 2022 22:23 schreef HappyCharly het volgende:
Ik vind t ook raar dat Jasper totaal niet v Kim D opkomt..
quote:Op zondag 13 november 2022 22:23 schreef D. het volgende:
[..]
Mijn laatste broekpoepervaring (telt dat met luier?) en stoelverwarmingervaring liggen zo ver uit elkaar dat ik ze niet kan vergelijken
Dat gaat sowieso een keer verkeerdquote:Op zondag 13 november 2022 22:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze zijn toch een groepje met zijn drieën?
Nu dusquote:Op zondag 13 november 2022 22:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat gaat sowieso een keer verkeerd
Geloof dat daar de eerste scheurtjes al in zittenquote:Op zondag 13 november 2022 22:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is toch ook zijn maat? Jap kukelt hiermee wel even een paar treden naar beneden bij mijquote:Op zondag 13 november 2022 22:23 schreef HappyCharly het volgende:
Ik vind t ook raar dat Jasper totaal niet v Kim D opkomt..
omdat het de vriendin van zij beste maat uisquote:
Het is dus al zover dat users afgevallen moeten worden als ze Jeff niet leuk vindenquote:Op zondag 13 november 2022 22:24 schreef Thorelf het volgende:
[..]
vraag ik me ook af? ze doen zo beteuterd lijken esther wel
Drie gaat bijna altijd verkeerd, en zeker in dit geval : een vrouw in het spel .quote:
Die zit al de hele tijd te kloten bij Wanda, dat was het begin van het einde. Gauw laten verdwijnen die Jappie als dat zo door gaat.quote:Op zondag 13 november 2022 22:26 schreef Seattle het volgende:
[..]
Is toch ook zijn maat? Jap kukelt hiermee wel even een paar treden naar beneden bij mij
Altijd weer die vrouwenquote:Op zondag 13 november 2022 22:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Drie gaat bijna altijd verkeerd, en zeker in dit geval : een vrouw in het spel .
Jeff doet tegen iedereen lullig, zelfs tegen zijn vriendinnetje. Jasper is dus een beetje buitenspel gezet door die twee.quote:Op zondag 13 november 2022 22:26 schreef D. het volgende:
[..]
Geloof dat daar de eerste scheurtjes al in zitten
Jeff heeft al redelijk lullig tegen Jasper gedaan, en Kim is overduidelijk meer voor Jeff dan voor Jasper
Jeff natuurlijk nietquote:Op zondag 13 november 2022 22:26 schreef Seattle het volgende:
[..]
Is toch ook zijn maat? Jap kukelt hiermee wel even een paar treden naar beneden bij mij
Dat maakt hij er zelf van.quote:Op zondag 13 november 2022 22:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jeff doet tegen iedereen lullig, zelfs tegen zijn vriendinnetje. Jasper is dus een beetje buitenspel gezet door die twee.
Als je wilt dat Wanda blijft praten over KimD dan moet je haar inderdaad vooral remmen door KimD te gaan verdedigenquote:Op zondag 13 november 2022 22:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat dusquote:Op zondag 13 november 2022 22:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jeff doet tegen iedereen lullig, zelfs tegen zijn vriendinnetje. Jasper is dus een beetje buitenspel gezet door die twee.
natuurlijk,maar liever niet positief....jammer want ieder zijn meningquote:Op zondag 13 november 2022 22:21 schreef engine het volgende:
[..]
Ook op Jeff mag gewoon commentaar gegeven worden hoor.
Ik denk van nietquote:Op zondag 13 november 2022 22:30 schreef Kakadylo het volgende:
Jeff en Japp vertrouwen elkaar blind hoor
Iedereen mag zijn/haar favoriet hebbenquote:Op zondag 13 november 2022 22:30 schreef Thorelf het volgende:
[..]
natuurlijk,maar liever niet positief....jammer want ieder zijn mening
waar slaat dit nu opquote:Op zondag 13 november 2022 22:27 schreef engine het volgende:
[..]
Het is dus al zover dat users afgevallen moeten worden als ze Jeff niet leuk vinden
Drie is gewoon teveelquote:Op zondag 13 november 2022 22:31 schreef Deisyy het volgende:
Of is Jasper misschien ook een beetje jaloers?
Natuurlijk is dat niet leuk als je maatje telkens met een ander maatje (lees: liefje) isquote:Op zondag 13 november 2022 22:31 schreef Deisyy het volgende:
Had het idee dat Jeff de roem (het managerschap) iets teveel naar zijn hoofd gestegen wasquote:Op zondag 13 november 2022 22:31 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Hun band staat volkomen los van KimD
Dat denk ik nietquote:Op zondag 13 november 2022 22:31 schreef Deisyy het volgende:
quote:Op zondag 13 november 2022 22:33 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Is ook altijd zo kut in een achtbaan
Jeff is sowieso een eigenheimer maar soms zeg je ook uit tactische noodzaak bepaalde negatieve dingen over bijv. je maatquote:Op zondag 13 november 2022 22:33 schreef D. het volgende:
[..]
Had het idee dat Jeff de roem (het managerschap) iets teveel naar zijn hoofd gestegen was
Vertel.quote:Op zondag 13 november 2022 22:32 schreef D. het volgende:
[..]
Al krijg je bij sommige keuzes de nodige vraagtekens
Nou nee hoor, iedereen heeft recht op zijn mening en daar wordt niemand op aangevallen.quote:Op zondag 13 november 2022 22:27 schreef engine het volgende:
[..]
Het is dus al zover dat users afgevallen moeten worden als ze Jeff niet leuk vinden
Is het ookquote:Op zondag 13 november 2022 22:33 schreef D. het volgende:
[..]
Had het idee dat Jeff de roem (het managerschap) iets teveel naar zijn hoofd gestegen was
ja. Volgens mij vertrouwt Jeff Jasper volledig als vriend. Hij heeft er misschien te weinig rekening mee gehouden dat hij nu zijn aandacht wel heel erg moet verdelen..quote:Op zondag 13 november 2022 22:31 schreef Deisyy het volgende:
Zoals ik het las vergelijk je users hier die commentaar op Jeff hebben met Esther...dat lijkt mij nou niet echt een compliment.quote:
Nee dat is de wijnquote:Op zondag 13 november 2022 22:33 schreef D. het volgende:
[..]
Plus dat Kim nu alles wil bepalen . Dit moet wel misgaan. Jeff zit gewoon onder de plakquote:Op zondag 13 november 2022 22:35 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ja. Volgens mij vertrouwt Jeff Jasper volledig als vriend. Hij heeft er misschien te weinig rekening mee gehouden dat hij nu zijn aandacht wel heel erg moet verdelen..
Jappie geeft het gewoon de ruimte , hij is geen hont zegt hijquote:
Als ie wil blijven doet ie dat juist nietquote:Op zondag 13 november 2022 22:37 schreef freaky40 het volgende:
Als Jappie dit zo meteen allemaal aan Jeff doorbrieft mag hij blijven.
Maar ik lees ook dat Jeff zich als een lul heeft gedragen tegenover Jasper.quote:Op zondag 13 november 2022 22:35 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ja. Volgens mij vertrouwt Jeff Jasper volledig als vriend. Hij heeft er misschien te weinig rekening mee gehouden dat hij nu zijn aandacht wel heel erg moet verdelen..
mss is esther wel heeel liefquote:Op zondag 13 november 2022 22:35 schreef engine het volgende:
[..]
Zoals ik het las vergelijk je users hier die commentaar op Jeff hebben met Esther...dat lijkt mij nou niet echt een compliment.
Natuurlijk wel.quote:Op zondag 13 november 2022 22:37 schreef D. het volgende:
[..]
Als ie wil blijven doet ie dat juist niet
Ik las iets over dat dat de wijn wasquote:Op zondag 13 november 2022 22:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar ik lees ook dat Jeff zich als een lul heeft gedragen tegenover Jasper.
Voor JW wel jaquote:
Als dat over die cocktailparty ging dan is dat in ieder geval zwaar overtrokkenquote:Op zondag 13 november 2022 22:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar ik lees ook dat Jeff zich als een lul heeft gedragen tegenover Jasper.
Ik zie en hoor een andere Jeff dan anderen het (willen) horen.quote:Op zondag 13 november 2022 22:35 schreef D. het volgende:
[..]
Als iemand zegt dat Ruben zijn/haar favoriet is, of Mexx, dan denk ik: why????
ik betwijfel het...quote:Op zondag 13 november 2022 22:37 schreef freaky40 het volgende:
Als Jappie dit zo meteen allemaal aan Jeff doorbrieft mag hij blijven.
Jeff lijkt mij niet het type dat zich onder de plak laat zittenquote:Op zondag 13 november 2022 22:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Plus dat Kim nu alles wil bepalen . Dit moet wel misgaan. Jeff zit gewoon onder de plak
Nouquote:Op zondag 13 november 2022 22:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jeff lijkt mij niet het type dat zich onder de plak laat zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |