Weet ik. Daarom vreemd dat het nu achter een SL moet.quote:Op zondag 13 november 2022 20:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja van de week al
toen zat Jappie op kantoor bij Jeff
FEBO wil niet dat mensen denken dat ze flauw zijnquote:Op zondag 13 november 2022 20:05 schreef engine het volgende:
[..]
Weet ik. Daarom vreemd dat het nu achter een SL moet.
Blijven leuk samenquote:
Je bent een burgertrut als je niet vreemdgaat?quote:Op zondag 13 november 2022 20:02 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Daar is het een te burgertrut voor.
Ja vind ik wel.quote:Op zondag 13 november 2022 20:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Je bent een burgertrut als je niet vreemdgaat?
Twee huichelaars bij elkaarquote:Op zondag 13 november 2022 20:07 schreef engine het volgende:
[..]
Blijven leuk samen![]()
Wanda is zo lekker rustig bij Jappie.
quote:
Jeff.quote:
Daar hadden ze het net over. Er gebeurt daar van alles, Jasper vind het wel irritant, de rest verstond ik niet. Hij had er wel een paar keer iets over gezegd.quote:
Dat zijn dan Jeff en Kim.quote:Op zondag 13 november 2022 20:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Daar hadden ze het net over. Er gebeurt daar van alles, Jasper vind het wel irritant, de rest verstond ik niet. Hij had er wel een paar keer iets over gezegd.
Jeff en Kim schijnen flink te seksen.quote:Op zondag 13 november 2022 20:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Daar hadden ze het net over. Er gebeurt daar van alles, Jasper vind het wel irritant, de rest verstond ik niet. Hij had er wel een paar keer iets over gezegd.
In de kamer van KimD mag het niet dus arme Jappiequote:Op zondag 13 november 2022 20:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jeff en Kim schijnen flink te seksen.
Lekker als je daar boven ligt
Waar moet hij mee zitten?quote:Op zondag 13 november 2022 20:18 schreef freaky40 het volgende:
Dat z.g.n. vriendje van haar weet weer hoe hij er voor staat....
Hij heeft een relatie met een burgertrut dus hij hoeft zich nergens zorgen over te maken.quote:Op zondag 13 november 2022 20:19 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is vragen naar de bekende weg.
1x kan nog wel , maar als dat iedere dag gebeurt dan zou ik dat ook niet treken , daarnaast vind ik het nogal onbeschoft en respectloos naar de anderen toequote:Op zondag 13 november 2022 20:19 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
In de kamer van KimD mag het niet dus arme Jappie
soms moet je elkaars schampoo lenenquote:Op zondag 13 november 2022 20:23 schreef puzziepie het volgende:
Mexx ook weer met de satisfyer bezig geweest , het was fijn
Die zit nu meer met die Wanda te klooien. Kenzy is nogal rancuneus.quote:Op zondag 13 november 2022 20:23 schreef greysbones het volgende:
Kenzi heb je een week niet bij Jappie in de buurt gezien
na de cocktailmiddag
KimD heeft die vibo nu natuurlijk niet meer nodigquote:Op zondag 13 november 2022 20:23 schreef puzziepie het volgende:
Mexx ook weer met de satisfyer bezig geweest , het was fijn
dat was van de week al te merkenquote:Op zondag 13 november 2022 20:23 schreef KateJ het volgende:
Jasper vond het feit dat ze dingen onder hem deden niet zo erg. Hij heeft er meer moeite mee dat ze nu alles samen doen.
Dat kan ik me wel voorstellen, maar als jij iedere dag ,maandenlang seksende mensen onder je hebt word je daar ook niet blij vanquote:Op zondag 13 november 2022 20:23 schreef KateJ het volgende:
Jasper vond het feit dat ze dingen onder hem deden niet zo erg. Hij heeft er meer moeite mee dat ze nu alles samen doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |