SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil Wagner niet goed praten.quote:Op zondag 13 november 2022 13:16 schreef StateOfMind het volgende:
Maar goed, het was een moordenaar die vastzat voor ie gerecruteerd werd door Wagner, dus je mist er niks aan.
Next
Ook over de Duitse strijdkrachten zul je meer weten.quote:Op zondag 13 november 2022 13:04 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nazi's/ extreem rechtsen binnen de Nederlandse krijgsmacht? Nee, nooit gezien. Dat wordt er bij het veiligheidsonderzoek ook wel uitgefilterd.
[..]
Viel ook wel mee hoor, er is alleen een enorme ophef over gemaakt omdat het KSK'ers betrof en ze een complete club hebben opgeheven zodat het leek alsof de halve Bundeswehr uit neo-nazi's bestond...
Vorig jaar zijn er 262 zaken onderzocht en dat op een krijgsmacht van ongeveer 185.000 man is dat 0.14%...
Het volk wat dat flikt verdient insta, zonder daar zelfs 2 seconden bij stil te staan gewoon een kogel.quote:Op zondag 13 november 2022 13:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Maar een deserteur vermoorden vind ik toch nog wel wat anders dan de IS methodes van normale mensen onthoofden en dat allemaal voor de likes.
Nee dat doe ik niet.quote:Op zondag 13 november 2022 13:26 schreef ExTec het volgende:
[..]
Het volk wat dat flikt verdient insta, zonder daar zelfs 2 seconden bij stil te staan gewoon een kogel.
Als er noodzaak is om iemand te doden, dan executeer je iemand. Clean & quick.
Jij bent hier een beetje aan het betogen dat IS methoden prima zijn, als het maar niet IS is, die ze gebruikt
Voordat ik dat hele verhaal lees.quote:Op zondag 13 november 2022 13:27 schreef Aether het volgende:
“Dark ships” emerge from the shadow of the Nord Stream pipeline mystery
Satellite monitors found 2 vessels with their trackers turned off in area of explosions
https://arstechnica.com/i(...)am-pipeline-mystery/
Ik heb het artikel ook niet gelezen, maar waarschijnlijk is het niet duidelijk wiens schepen het zijnquote:Op zondag 13 november 2022 13:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Voordat ik dat hele verhaal lees.
Wiens schepen?
Volgens mij weten ze wel welke schepen het zijn. Als ik het goed begrepen heb. De namen worden alleen niet in dat artikel gedeeldquote:Op zondag 13 november 2022 13:30 schreef Slayage het volgende:
[..]
Ik heb het artikel ook niet gelezen, maar waarschijnlijk is het niet duidelijk wiens schepen het zijn
Ik wilde zeggen vast niet de berenboot, maar zo kun je een boot vol Russen misschien noemen?quote:Op zondag 13 november 2022 13:30 schreef Slayage het volgende:
[..]
Ik heb het artikel ook niet gelezen, maar waarschijnlijk is het niet duidelijk wiens schepen het zijn
"Onderzoekers"quote:Op zondag 13 november 2022 13:46 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen vast niet de berenboot, maar zo kun je een boot vol Russen misschien noemen?
Wagner is in staat iemand in Kiev te ontvoeren en weg te krijgen?quote:
De boot van sinterklaas die een paar dagen geleden is gezonken.quote:Op zondag 13 november 2022 13:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Voordat ik dat hele verhaal lees.
Wiens schepen?
Nou dan hoef je het niet eens te lezen.quote:Op zondag 13 november 2022 13:40 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Volgens mij weten ze wel welke schepen het zijn. Als ik het goed begrepen heb. De namen worden alleen niet in dat artikel gedeeld.
Nee, gewoon een pow uitwisseling maar Wagner maakt er een lulverhaal van dat hij uit Kyiv is gekidnaptquote:Op zondag 13 november 2022 14:25 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Wagner is in staat iemand in Kiev te ontvoeren en weg te krijgen?
“Hey een viesvuilkloterig kutschip die loopt te sneaken bij de buizen”.quote:Op zondag 13 november 2022 14:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou dan hoef je het niet eens te lezen.
Zeg dan: we hebben verdachte schepen gezien op radar en zeggen lekker niet wie het waren, nananananaaa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |