Of hij kan het gewoon een keer niet winnen, is ook een reële mogelijkheid.quote:Op zaterdag 12 november 2022 20:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Max melde last van debris te hebben dus....
Mwah, dit verschil is meer dan bandenkeuzequote:Op zaterdag 12 november 2022 20:55 schreef PS. het volgende:
[..]
Of hij kan het gewoon een keer niet winnen, is ook een reële mogelijkheid.
De punten worden morgen pas verdeeld.quote:Op zaterdag 12 november 2022 20:58 schreef Breekfast het volgende:
Wel gek dat we nog geen scheldende Verstappen op de boordradio horen.
Met deze regie horen we dat morgen pas tijdens de racequote:Op zaterdag 12 november 2022 20:58 schreef Breekfast het volgende:
Wel gek dat we nog geen scheldende Verstappen op de boordradio horen.
Waarvoor?quote:Op zaterdag 12 november 2022 20:58 schreef Nattekat het volgende:
Zou nog wat zijn als Hamilton een straf krijgt
Ik ook. Snap er weinig van.quote:Op zaterdag 12 november 2022 20:58 schreef HiDiHo het volgende:
Ik heb even gemist waarom Max op medium startte
Hamilton beheerst het neerzetten van cultiveren van zijn merk natuurlijk geweldig.quote:Op zaterdag 12 november 2022 20:58 schreef heywoodu het volgende:
De altijd Hamiltonfappende Brazilianen.
Nu ook, maar minderquote:Op zaterdag 12 november 2022 20:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De punten worden morgen pas verdeeld.
Hannah heeft een fuckup gemaakt.quote:Op zaterdag 12 november 2022 20:58 schreef HiDiHo het volgende:
Ik heb even gemist waarom Max op medium startte
Ja nu wel jaquote:Op zaterdag 12 november 2022 20:57 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Mwah, dit verschil is meer dan bandenkeuze
quote:Op zaterdag 12 november 2022 20:58 schreef Nattekat het volgende:
Zou nog wat zijn als Hamilton een straf krijgt
Lekker op tijd wel om dat vijf ronden voor de finish nog even te melden.quote:Op zaterdag 12 november 2022 20:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Was net in beeld joh
Starting procedure infringement
#teamLH stelt nooit teleur.quote:Op zaterdag 12 november 2022 20:59 schreef trein2000 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Complot van de maxfia!
Lekker danquote:Op zaterdag 12 november 2022 20:59 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Hannah heeft een fuckup gemaakt.
Is net ook al gemeld door de commentators.quote:Op zaterdag 12 november 2022 20:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Lekker op tijd wel om dat vijf ronden voor de finish nog even te melden.
Ja.quote:Op zaterdag 12 november 2022 21:00 schreef Evenstar het volgende:
Wat was er dan met starting procedure?
Daar lijkt het op ja, beetje overmoedquote:Op zaterdag 12 november 2022 21:00 schreef Drekkoning het volgende:
Waarom eigenlijk die mediums? Willen ze een setje soft uitsparen voor morgen?
Dat horen we na de racequote:Op zaterdag 12 november 2022 21:00 schreef Evenstar het volgende:
Dat is gek want het is juist andersom. Nu kunnen ze nog even ouwebeppen over hoe en wat. Strafje wat aanpassen aan wat handig is voor Mercedes.quote:Op zaterdag 12 november 2022 20:59 schreef trein2000 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Complot van de maxfia!
Ik kijk met een half oog, tis maar een sprint race.quote:Op zaterdag 12 november 2022 20:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Was net in beeld joh
Starting procedure infringement
Debris.quote:Op zaterdag 12 november 2022 20:59 schreef Abdus18 het volgende:
Niemand meegekregen dat die over debri heen gereden is, ligt niet aan de banden...
Mogelijk verkeerd in de gridbox gestaan.quote:Op zaterdag 12 november 2022 21:00 schreef Evenstar het volgende:
Het is sowieso wel een oerdomme opmerking om de banden de schuld te gevenquote:Op zaterdag 12 november 2022 20:59 schreef Abdus18 het volgende:
Niemand meegekregen dat die over debri heen gereden is, ligt niet aan de banden...
reed zijn vleugel kapot op sainzquote:Op zaterdag 12 november 2022 21:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Debris.
En jawel, dat was luid en duidelijk te horen
De vries?quote:Op zaterdag 12 november 2022 21:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Debris.
En jawel, dat was luid en duidelijk te horen
quote:Op zaterdag 12 november 2022 21:02 schreef Mano_ het volgende:
Perez: "Ik wil geen cadeautjes."
Ook Perez: "Mag ik zijn positie? Ik wil de puntjes."
Ik heb even gekeken, klopt iddquote:
Waarom?quote:Op zaterdag 12 november 2022 21:03 schreef Nattekat het volgende:
Russell zal zich wel keihard genaaid voelen dat het een sprintweekend is.
Dat weet je niet he, hoevaak riep Hamilton wel iets wat er niet was toen hij iets langzamer was dan de rest?quote:Op zaterdag 12 november 2022 20:59 schreef Abdus18 het volgende:
Hoezo? Als er geen sprintrace was had hij 3e moeten starten. Nu pole en extra punten.quote:Op zaterdag 12 november 2022 21:03 schreef Nattekat het volgende:
Hij heeft al een pole gehad.quote:Op zaterdag 12 november 2022 21:04 schreef Sked het volgende:
[..]
Maar wel meer kans op de overwinning morgen.
Tires are gone manquote:Op zaterdag 12 november 2022 21:03 schreef PS. het volgende:
[..]
Dat weet je niet he, hoevaak riep Hamilton wel iets wat er niet was toen hij iets langzamer was dan de rest?
quote:
Als dit een normaal weekend was, zonder die onzin, dan had ie waarschijnlijk een GP kunnen winnen.quote:
Hoezo kan hij morgen niet winnen dan?quote:Op zaterdag 12 november 2022 21:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als dit een normaal weekend was, zonder die onzin, dan had ie waarschijnlijk een GP kunnen winnen.
Waarom? Mag morgen op Pole starten en dat is een voordeel.quote:Op zaterdag 12 november 2022 21:03 schreef Nattekat het volgende:
Omdat Verstappen morgen iedereen weer de moeder gaat rijden.quote:Op zaterdag 12 november 2022 21:06 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Hoezo kan hij morgen niet winnen dan?
Ach het is maar een sprintrace. Mercedes heeft nog steeds geen GP gewonnen dit seizoenquote:Op zaterdag 12 november 2022 21:04 schreef Perox het volgende:
Goeie win van RUS. Jammer van VER. Wat een lul is Stroll toch man, die moet gewoon een cursus of zo.
Kan nog steeds. Ziet er goed uit voor hem voor morgen.quote:Op zaterdag 12 november 2022 21:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als dit een normaal weekend was, zonder die onzin, dan had ie waarschijnlijk een GP kunnen winnen.
Nja, aan een kant is het niet logisch dat mediums sneller kapot gaan dan softs, en dat het in het begin makkelijk was om Russel te parreren zelfs met DRS, en toen ineens niet meer. Ergens wat carbon in de airducts zou wel een verklaring kunnen zijn.quote:Op zaterdag 12 november 2022 21:03 schreef PS. het volgende:
[..]
Dat weet je niet he, hoevaak riep Hamilton wel iets wat er niet was toen hij iets langzamer was dan de rest?
Ik heb ook maar steeds een ''tsja'' gevoel, het betekend gewoon helemaal niets dit.quote:Op zaterdag 12 november 2022 21:06 schreef 3rr0r het volgende:
Overdreven voor een fucking sprint race win
Waarom zou het morgen niet kunnen?quote:Op zaterdag 12 november 2022 21:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat denk ik nietquote:Op zaterdag 12 november 2022 21:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat Verstappen morgen iedereen weer de moeder gaat rijden.
Betekendquote:Op zaterdag 12 november 2022 21:07 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik heb ook maar steeds een ''tsja'' gevoel, het betekend gewoon helemaal niets dit.
Viapleequote:Op zaterdag 12 november 2022 21:07 schreef LTVDK het volgende:
'deze zal ook wel echt pijn doen bij Verstappen'
Ja hoor Melroy
Ja maar als er nu kwali was en morgen race, dan zou dat toch ook zo zijn? Snap niet waarom een sprint race het verschil opeens maakt.quote:Op zaterdag 12 november 2022 21:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat Verstappen morgen iedereen weer de moeder gaat rijden.
Dit is geen echte overwinning.quote:Op zaterdag 12 november 2022 21:08 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ja maar als er nu kwali was en morgen race, dan zou dat toch ook zo zijn? Snap niet waarom een sprint race het verschil opeens maakt.
Tuurlijk doet dit wel pijn, dit wordt morgen een stuk lastiger zoquote:Op zaterdag 12 november 2022 21:07 schreef LTVDK het volgende:
'deze zal ook wel echt pijn doen bij Verstappen'
Ja hoor Melroy
vleugel kapot op sainzquote:Op zaterdag 12 november 2022 21:08 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik hoop voor Max dat ie echt schade had, ik heb de Red Bull dit jaar nog niet zo lastig gezien. Ruzie in iedere bocht.
Als 't goed is neemt ie iemand mee.quote:Op zaterdag 12 november 2022 21:08 schreef LTVDK het volgende:
Ach als het morgen gaat regenen ligt Russell er al voor de eerst bocht af
In het begin reed hij prima, dus lijkt me welquote:Op zaterdag 12 november 2022 21:08 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik hoop voor Max dat ie echt schade had, ik heb de Red Bull dit jaar nog niet zo lastig gezien. Ruzie in iedere bocht.
Enige wat ik kan bedenken is dat ze setje voor morgen sparen?quote:Op zaterdag 12 november 2022 21:08 schreef beantherio het volgende:
Ik ben toch wel erg benieuwd naar de uitleg over die mediums. Zelden zo vertwijfeld geweest over een race-resultaat dan nu.
Als die medium vandaag niet instuurt dan zal die dat morgen ook niet doen. Weet niet of ze morgen heel ander weer verwachten maar denk dat de set-up niet goed is.quote:Op zaterdag 12 november 2022 21:08 schreef Perox het volgende:
RBR heeft de auto gewoon niet in orde.
Ehm, zag je hoe ie Russell uit de DRS reed vlak daarvoor?quote:Op zaterdag 12 november 2022 21:08 schreef Kleffe_Dop het volgende:
quote:Op zaterdag 12 november 2022 21:08 schreef heywoodu het volgende:
Mooie prestatie voor Mercedes, altijd leuk als een van de mindere teams eens een echt goed resultaat pakt
Nee klopt, het is een sprintrace. Maar als dit een kwali was geweest, had Russell toch ook geen echte overwinning gehad?quote:
Daarvoor al. Denk dat hij vloer heeft verneukt door iets van Alonso. Lag een stuk midden op de baan, maar werd maar niet opgeruimd.quote:
Het enige andere wat ik nog kan bedenken is dat hij de Mediums niet op temperatuur kreeg en daardoor te maken kreeg met graining, dan gaat het ook van kwaad tot erger.quote:Op zaterdag 12 november 2022 21:09 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
In het begin reed hij prima, dus lijkt me wel
Ook voordat hij over die troep van Alonso reed had hij last van onderstuur.quote:Op zaterdag 12 november 2022 21:09 schreef Nattekat het volgende:
En er zijn nog steeds mensen die denken dat de mediums het probleem zijn
Gelukkig hebben we de alwetende Nattekatquote:Op zaterdag 12 november 2022 21:09 schreef Nattekat het volgende:
helpt allemaal niet meequote:Op zaterdag 12 november 2022 21:10 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Daarvoor al. Denk dat hij vloer heeft verneukt door iets van Alonso. Lag een stuk midden op de baan, maar werd maar niet opgeruimd.
Als de Merc wel goed gaat op de mediums winnen ze makkelijk morgen.quote:Op zaterdag 12 november 2022 21:09 schreef Nattekat het volgende:
Zoveel als hij gleed komt echt niet door de banden.quote:Op zaterdag 12 november 2022 21:09 schreef Nattekat het volgende:
Weet niet hoor maar de enige andere medium lag laatste met +20 seconde.quote:Op zaterdag 12 november 2022 21:09 schreef Nattekat het volgende:
Zachte banden zijn op een volledige raceafstand toch vaak wat minder van belang dat de mediums en hards dacht ik. Heeft ie een set minder dan de rest van het veld ofzo? Dat had misschien een reden kunnen zijn, maar het hebben van een extra set niet lijkt me.quote:Op zaterdag 12 november 2022 21:09 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Enige wat ik kan bedenken is dat ze setje voor morgen sparen?
Ook wel een vergelijkbare coureur inderdaadquote:Op zaterdag 12 november 2022 21:11 schreef DX11 het volgende:
[..]
Weet niet hoor maar de enige andere medium lag laatste met +20 seconde.
Moet je zijn teamgenoot eens zien. Vier plaatsen erachter terwijl twintig plaatsen erachter gestart. Dat is echt knap en zal helaas nooit zo de boeken ingaanquote:
Dat vermoeden had ik helaas in VT 1 alquote:Op zaterdag 12 november 2022 21:09 schreef PirE het volgende:
[..]
Als die medium vandaag niet instuurt dan zal die dat morgen ook niet doen. Weet niet of ze morgen heel ander weer verwachten maar denk dat de set-up niet goed is.
Nou ja, als je met onderstuur nog steeds weg rijdt van de rest, dan maar onderstuur.quote:Op zaterdag 12 november 2022 21:10 schreef PirE het volgende:
[..]
Ook voordat hij over die troep van Alonso reed had hij last van onderstuur.
Maakt niet uit was wel een ontzettend groot verlies qua afstand/tijd binnen 24 ronden. Medium was gewoon niet goed.quote:Op zaterdag 12 november 2022 21:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook wel een vergelijkbare coureur inderdaad
Hij kan er gewoon niet zoveel vanquote:Op zaterdag 12 november 2022 21:09 schreef Nattekat het volgende:
Nee, van het ene op het andere moment zo veel pace verliezen is 100% Ocon's schuld.quote:Op zaterdag 12 november 2022 21:12 schreef Evenstar het volgende:
Of Max is vol regen afstelling gegaan
Neuh, dat is al verwerkt. Glock heeft in de F1 podcast hier al het nodige over gezegd en Massa heeft Glock zelfs een keer uitgenodigd voor een race.quote:Op zaterdag 12 november 2022 21:12 schreef Martinello het volgende:
Massa dacht nog even aan 14 jaar geleden.
MAX WILT DE GOAT WORDEN IN EEN SEIZOENquote:Op zaterdag 12 november 2022 21:12 schreef Middelpunt het volgende:
Apart dat ze Perez er niet voorbij lieten. Voor Max staat er niets meer op het spel en het is toch ook een team sport?
En zeker niet op het einde. Na een rondje of 20 zou hij echt het voordeel van die mediums moeten hebben. Het ging echt al mis in het gevecht met Russell, toen heeft hij iets geraakt. Vloer beschadigd of koeling gecomprimeerd ofzo.quote:Op zaterdag 12 november 2022 21:11 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Zoveel als hij gleed komt echt niet door de banden.
True, het was wel opeens weg en hij riep toen ook al meteen dat hij iets had geraakt.quote:Op zaterdag 12 november 2022 21:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, van het ene op het andere moment zo veel pace verliezen is 100% Ocon's schuld.
Russell kon vanaf lap 1 makkelijk volgen.quote:Op zaterdag 12 november 2022 21:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, van het ene op het andere moment zo veel pace verliezen is 100% Ocon's schuld.
Twee factoren:quote:Op zaterdag 12 november 2022 21:12 schreef Middelpunt het volgende:
Apart dat ze Perez er niet voorbij lieten. Voor Max staat er niets meer op het spel en het is toch ook een team sport?
Prima post dit, like gezetquote:Op zaterdag 12 november 2022 21:14 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
En zeker niet op het einde. Na een rondje of 20 zou hij echt het voordeel van die mediums moeten hebben. Het ging echt al mis in het gevecht met Russell, toen heeft hij iets geraakt. Vloer beschadigd of koeling gecomprimeerd ofzo.
Die mediums waren geen hele gekke keuze als hij een setje softs wilde sparen, normaliter had hij die positie op Russell echt wel weer terug gepakt.
Een soort Haas-gunfactor, maar dan voor Mercedes.quote:Op zaterdag 12 november 2022 21:08 schreef heywoodu het volgende:
Mooie prestatie voor Mercedes, altijd leuk als een van de mindere teams eens een echt goed resultaat pakt
Tja, dan moet Perez zelf maar in de buurt komen.. zo goed was de auto van Max niet (meer)quote:Op zaterdag 12 november 2022 21:12 schreef Middelpunt het volgende:
En toch zijn sommigen al zo overtuigd van hun eigen gelijk dat het wel die verdraaide mediums moeten zijn.quote:Op zaterdag 12 november 2022 21:14 schreef Evenstar het volgende:
[..]
True, het was wel opeens weg en hij riep toen ook al meteen dat hij iets had geraakt.
Verstappen heeft nog wel iets om voor te vechten en het maar een punt. Als het nu de zondagrace was geweest dan had ik toegegeven dat je een punt hebtquote:Op zaterdag 12 november 2022 21:12 schreef Middelpunt het volgende:
Die komt er alleen niet meer, geloof ik..quote:Op zaterdag 12 november 2022 21:12 schreef Evenstar het volgende:
Of Max is vol regen afstelling gegaan
En zelfs met de mediums liep die weg, laat staan als ze morgen op dezelfde compounds staanquote:Op zaterdag 12 november 2022 21:14 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
En zeker niet op het einde. Na een rondje of 20 zou hij echt het voordeel van die mediums moeten hebben. Het ging echt al mis in het gevecht met Russell, toen heeft hij iets geraakt. Vloer beschadigd of koeling gecomprimeerd ofzo.
Die mediums waren geen hele gekke keuze als hij een setje softs wilde sparen, normaliter had hij die positie op Russell echt wel weer terug gepakt.
Prima toch, meteen teleurgesteld morgen.quote:Op zaterdag 12 november 2022 21:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En toch zijn sommigen al zo overtuigd van hun eigen gelijk dat het wel die verdraaide mediums moeten zijn.
Met een rondje of twee extra was Perez er wel voorbij gekomen. Dat gat was er omdat ie er nog een paar voorbij moest eerder in de race.quote:Op zaterdag 12 november 2022 21:15 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Tja, dan moet Perez zelf maar in de buurt komen.. zo goed was de auto van Max niet (meer)
Ocon?!quote:Op zaterdag 12 november 2022 21:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Watjequote:Op zaterdag 12 november 2022 21:17 schreef Rnie het volgende:
RusselMarketingGod
Gemaakte pop, bij Williams mocht ik hem wel.
Hulkenberg schijnt ook Nederlands te kunnen spreken.quote:Op zaterdag 12 november 2022 21:17 schreef Gehrman het volgende:
Lewis spreekt een aardig woordje over de grens.
Ocon?!quote:Op zaterdag 12 november 2022 21:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
HOE is dit de schuld van Ocon dan?!quote:Op zaterdag 12 november 2022 21:14 schreef Evenstar het volgende:
[..]
True, het was wel opeens weg en hij riep toen ook al meteen dat hij iets had geraakt.
obrigadoquote:Op zaterdag 12 november 2022 21:17 schreef Gehrman het volgende:
Troll-reactie waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 12 november 2022 21:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ocon?!![]()
![]()
[..]
HOE is dit de schuld van Ocon dan?!
Volgens mij had Hamilton niet het idee dat iemand het verstaan hadquote:Op zaterdag 12 november 2022 21:17 schreef Gehrman het volgende:
Hij raakte een onderdeel van de auto van Ocon waarschijnlijk?quote:Op zaterdag 12 november 2022 21:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ocon?!![]()
![]()
[..]
HOE is dit de schuld van Ocon dan?!
Molotov-cocktail van Alonso?quote:Op zaterdag 12 november 2022 21:19 schreef PirE het volgende:
Ocon zijn Alpine heeft wat brandschade, die zal ook wel achteraan starten.
[ afbeelding ]
Laat de stewards daar verdomme eens wat meer mee opschieten.quote:Op zaterdag 12 november 2022 21:18 schreef Perox het volgende:
Nog heel wat investigations volgens F1TV
Karma.quote:Op zaterdag 12 november 2022 21:19 schreef PirE het volgende:
Ocon zijn Alpine heeft wat brandschade, die zal ook wel achteraan starten.
[ afbeelding ]
Ik dacht van Albon?quote:Op zaterdag 12 november 2022 21:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niemand anders heeft troep op de baan gegooid.
Ze verdienen het ook gewoon niet. Ocon heeft zichzelf en Alonso uitgeschakeld met z'n ego, en het hele team steunt hem.quote:Op zaterdag 12 november 2022 21:22 schreef Peterselieman het volgende:
Jammer Alpine, maar McLaren kan een goede stap zetten in het constructeurskampioenschap
Volgens mij dacht hij ook meteen dat hij voor Brazilie kan winnen nu hij daar een soort statushouder is.quote:Op zaterdag 12 november 2022 21:20 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Volgens mij had Hamilton niet het idee dat iemand het verstaan had
Hopelijk maakt hij nog even duidelijk aan alle sufferds dat dit nooit aan de mediums kan liggenquote:Op zaterdag 12 november 2022 21:23 schreef Perox het volgende:
Ze hebben Nyck Debris op de post race om het allemaal toe te lichten, hij zal weten of het van ALO of van ALB was.
quote:Op zaterdag 12 november 2022 21:24 schreef Nattekat het volgende:
Kak, hij doet het tegenovergestelde
Die snapt er niks van dus!quote:Op zaterdag 12 november 2022 21:24 schreef Nattekat het volgende:
Kak, hij doet het tegenovergestelde
Die weet ook wel dat ie voor lul staat als straks blijkt dat het niet van schade komtquote:Op zaterdag 12 november 2022 21:26 schreef Perox het volgende:
Max bevestigt nu zelf dat de hele setup gewoon nog niet goed is.
Hopen dat er voor morgen nog iets mogelijk isquote:Op zaterdag 12 november 2022 21:26 schreef Sjemmert het volgende:
RBR gwn te slecht op de banden deg volgens Max
Volgens mij was Max niet helemaal zonder hoop.quote:Op zaterdag 12 november 2022 21:27 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hopen dat er voor morgen nog iets mogelijk is
Dan gaat het een hele kluif worden morgen.quote:Op zaterdag 12 november 2022 21:26 schreef Perox het volgende:
Max bevestigt nu zelf dat de hele setup gewoon nog niet goed is.
andere stand van de voorvleugel misschienquote:Op zaterdag 12 november 2022 21:28 schreef Perox het volgende:
[..]
Volgens mij was Max niet helemaal zonder hoop.
Mooi, ik als liefhebber van F1 wil gewoon een leuke race zienquote:Op zaterdag 12 november 2022 21:28 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dan gaat het een hele kluif worden morgen.
Hopen op ander weer.quote:Op zaterdag 12 november 2022 21:28 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dan gaat het een hele kluif worden morgen.
Die stond naast de baan tijdens die gele vlag toen er debris op de baan lag.quote:
Daarom hadden ze de startopstelling van vandaag voor de race van morgen moeten gebruiken. Morgen start bijna iedereen weer op hun normale positie en krijgen we een mindere race als het niet regent, denk ik.quote:Op zaterdag 12 november 2022 21:28 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Mooi, ik als liefhebber van F1 wil gewoon een leuke race zien
Toen had Verstappen dat probleem al.quote:Op zaterdag 12 november 2022 21:29 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Die stond naast de baan tijdens die gele vlag toen er debris op de baan lag.
Ik probeer het gewoon positief te bekijkenquote:Op zaterdag 12 november 2022 21:31 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Daarom hadden ze de startopstelling van vandaag voor de race van morgen moeten gebruiken. Morgen start bijna iedereen weer op hun normale positie en krijgen we een mindere race als het niet regent, denk ik.
Daarna zei Verstappen pas dat hij debris geraakt had.quote:Op zaterdag 12 november 2022 21:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Toen had Verstappen dat probleem al.
Toen werd het uigezondenquote:Op zaterdag 12 november 2022 21:33 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Daarna zei Verstappen pas dat hij debris geraakt had.
Als Verstappen gewoon vrolijk zijn rondjes had kunnen afmaken toen de mediums eenmaal op temperatuur waren, had je niemand erover gehoord.quote:Op zaterdag 12 november 2022 21:35 schreef Marcoss het volgende:
Oostenrijk ook al problemen met de setup bij een sprintweekend, dan heeft RB blijkbaar toch die hele vrijdag echt nodig
Jij gaat lekker vanavondquote:Op zaterdag 12 november 2022 21:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als Verstappen gewoon vrolijk zijn rondjes had kunnen afmaken toen de mediums eenmaal op temperatuur waren, had je niemand erover gehoord.
Nee, Verstappen wordt bijna ingehaald door Perez die 7 plekken achter hem startte omdat ie zijn banden niet goed kan houden.quote:
Nee, dat kwam door de schade, maar jij hebt het over fluitend weg kunnen rijden bij Russell, dat lijkt me gewoon onzin..quote:Op zaterdag 12 november 2022 21:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, Verstappen wordt bijna ingehaald door Perez die 7 plekken achter hem startte omdat ie zijn banden niet goed kan houden.
10 plekken terug voor dit wangedrag.quote:Op zaterdag 12 november 2022 21:46 schreef Nattekat het volgende:
Hamilton en Zhou zouden op de verkeerde plek hebben gestaan op de grid.
hij staat ook echt voor lul als kampioen en 14 overwinningen .....tuurlijkquote:Op zaterdag 12 november 2022 21:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die weet ook wel dat ie voor lul staat als straks blijkt dat het niet van schade komt
Levenslange banquote:Op zaterdag 12 november 2022 21:46 schreef Nattekat het volgende:
Reprimande voor Hamiltonquote:Op zaterdag 12 november 2022 21:46 schreef Nattekat het volgende:
Heeft die Zhou even mazzel met die andere overtreder.quote:Op zaterdag 12 november 2022 21:46 schreef Nattekat het volgende:
zou russel een banaan hebben gegooidquote:Op zaterdag 12 november 2022 22:01 schreef Nattekat het volgende:
Ik zit even de onboard van Max te kijken vlak voor Russell op eens op z'n staart zit weer; en die auto reed echt op rails. Er was helemaal niets te merken van bandenslijtage.
Nee, Ocon.quote:Op zaterdag 12 november 2022 22:08 schreef Tjacka het volgende:
[..]
zou russel een banaan hebben gegooid
Ze hadden wel even een touché, misschien dat er daar al iets van schade was ontstaan want daarna was de wagen opeens kut.quote:Op zaterdag 12 november 2022 22:01 schreef Nattekat het volgende:
Ik zit even de onboard van Max te kijken vlak voor Russell op eens op z'n staart zit weer; en die auto reed echt op rails. Er was helemaal niets te merken van bandenslijtage.
Waarschijnlijk dus debris van Albon. Dat Russell weer in DRS kon komen zal dan wel de slijtage zijn.quote:Op zaterdag 12 november 2022 22:16 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ze hadden wel even een touché, misschien dat er daar al iets van schade was ontstaan want daarna was de wagen opeens kut.
En Gasly dus ook naar de stewards. Zou ie dan toch die raceban gaan pakken?quote:Op zaterdag 12 november 2022 22:10 schreef Starflyer het volgende:
Ricciardo, Zhou en Hamilton voor de startprocedure.
[ twitter ]
Verstappen gaf bij f1tv aan dat ze met softs en een perfecte auto nog steeds 4e geweest zouden zijn.quote:Op zaterdag 12 november 2022 22:16 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ze hadden wel even een touché, misschien dat er daar al iets van schade was ontstaan want daarna was de wagen opeens kut.
Alleen maar door de door elkaar gehusselde startopstelling, wat de startopstelling van de race van morgen had moeten zijn.quote:
Gasly, Ocon en Alonso waren al eerder genoemd.quote:Op zaterdag 12 november 2022 22:19 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
En Gasly dus ook naar de stewards. Zou ie dan toch die raceban gaan pakken?
Die eerste pijl staat niet goed. Maar Hamilton lijkt te ver naar links te staan en Ricciardo en Zhou te ver naar rechts.quote:Op zaterdag 12 november 2022 22:26 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zie het niet.
Staat niet goed in het vak. Je moet op de gele streep (of er net over) staan, maar hij staat er achterquote:Op zaterdag 12 november 2022 22:26 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zie het niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |