Moe meer nietquote:Op zaterdag 12 november 2022 18:12 schreef Seattle het volgende:
Wat is er met Jap: heimwee, verveling of pijn of alledrie
Nou er zijn hier wel een paar met interesse denk ikquote:Op zaterdag 12 november 2022 18:09 schreef greysbones het volgende:
Isaac is een grote fotolijst aan het maken met de foto/poster van Jeff erin
Hij liep met neuspleister , misschien heeft hij daar een trauma van opgelopenquote:Op zaterdag 12 november 2022 18:15 schreef Seattle het volgende:
[..]
Hij ziet er zo verdrietig uit, maar misschien komt dat door zijn scheerbeurt
Stiekeme gluurderquote:Op zaterdag 12 november 2022 18:17 schreef engine het volgende:
Isaac in zijn nieuwe woonkamer
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 12 november 2022 18:17 schreef engine het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 12 november 2022 18:19 schreef maily het volgende:
[..]Zo zou je het kunnen zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Goeie cap!quote:Op zaterdag 12 november 2022 18:17 schreef engine het volgende:
[ afbeelding ]
Dat denk ik niet....Gewoon snel vergeten die loser..quote:Op zaterdag 12 november 2022 18:20 schreef Seattle het volgende:
[..]
Goeie cap!![]()
Isaac wordt als ie uit de loods is gevraagd voor een crimeserie denk ik
Hij kan wel goed acteren in ieder gevalquote:Op zaterdag 12 november 2022 18:20 schreef Seattle het volgende:
[..]
Goeie cap!![]()
Ik krijg het idee dat je geen fan bent.quote:Op zaterdag 12 november 2022 18:21 schreef mangalie het volgende:
[..]
Dat denk ik niet....Gewoon snel vergeten die loser..
ik vind zijn acteerprestaties niet zo bijzonder.quote:Op zaterdag 12 november 2022 18:21 schreef engine het volgende:
[..]
Hij kan wel goed acteren in ieder geval
Vind het geen loser, hij speelt het spel het meest interessant vind ik. En dat ie er mee weg komt is heel bijzonder.quote:Op zaterdag 12 november 2022 18:21 schreef mangalie het volgende:
[..]
Dat denk ik niet....Gewoon snel vergeten die loser..
Acteren, liegen, ja groot talent...Het kan niks en stelt niets voor..quote:Op zaterdag 12 november 2022 18:21 schreef engine het volgende:
[..]
Hij kan wel goed acteren in ieder geval
serie game over...ofquote:Op zaterdag 12 november 2022 18:20 schreef Seattle het volgende:
[..]
Goeie cap!![]()
Nee niet echt, hij is te vol van zichzelf en bovendien erg stiekem..En ik hou niet zo van leugenaarsquote:Op zaterdag 12 november 2022 18:21 schreef engine het volgende:
[..]
Ik krijg het idee dat je geen fan bent.
Ja, zo kan je het ook noemen...quote:Op zaterdag 12 november 2022 18:24 schreef Seattle het volgende:
[..]
Vind het geen loser, hij speelt het spel het meest interessant vind ik. En dat ie er mee weg komt is heel bijzonder.
Continu aan het schaken.
Zelfde verwondering, weet echt niet wat het is.quote:Op zaterdag 12 november 2022 18:27 schreef engine het volgende:
Wat is Imading daar uit een pot aan het vissen?
Ik vind het vooral irritant dat hij zoveel invloed heeft in de groep en eigenlijk nooit tegenspraak krijgt. Vooral daarom mag hij van mij wel weg....eens zien hoe het dan gaat.quote:Op zaterdag 12 november 2022 18:26 schreef mangalie het volgende:
[..]
Nee niet echt, hij is te vol van zichzelf en bovendien erg stiekem..En ik hou niet zo van leugenaars
Ik heb hem vanmiddag ook een soort dumplings zien maken maar die zagen er weer anders uit dacht ik. Maar geloof niet dat ze die bij de lunch gegeten hebben.quote:Op zaterdag 12 november 2022 18:27 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zelfde verwondering, weet echt niet wat het is.
Hij zou in december toch weg? Met Kerst thuis zijn? Moet het nog zien.quote:Op zaterdag 12 november 2022 18:28 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vind het vooral irritant dat hij zoveel invloed heeft in de groep en eigenlijk nooit tegenspraak krijgt. Vooral daarom mag hij van mij wel weg....eens zien hoe het dan gaat.
quote:
Hij zegt zoveel. Hij zou ook in december manager worden en dat plan is hij nu ook al weer aan het intrekken.quote:Op zaterdag 12 november 2022 18:32 schreef Seattle het volgende:
[..]
Hij zou in december toch weg? Met Kerst thuis zijn? Moet het nog zien.
Ik hoop vooral dat de groep hem door krijgt. Soms zijn ze hem op het spoor, maar dan zijn ze toch weer afgeleid. Dus eerst ontmaskerd worden (inclusief alle fitties!) en dan kan hij naar huis
Alle deelnemers hebben zich opgegeven voor een spelshow dus mag die man gewoon zijn tactische spel spelen jaquote:Op zaterdag 12 november 2022 18:16 schreef mangalie het volgende:
Ik vind Isaac een heel naar persoon, gluiperig, stiekem en smerig spel spelen..
Yep, ook alweer plan ingetrokken, want bang dat hij Jeff niet kan overtreffen...Lafbek is het.quote:Op zaterdag 12 november 2022 18:32 schreef engine het volgende:
[..]
Hij zegt zoveel. Hij zou ook in december manager worden en dat plan is hij nu ook al weer aan het intrekken.
Ja maar dat heeft een rede. Jeff wilde de laatste week van zijn managerschap het anders gaan aanpakken zodat mensen zijn tijd herinneren. Hij denkt dat mensen een goede tijd vergeten.quote:Op zaterdag 12 november 2022 18:32 schreef engine het volgende:
[..]
Hij zegt zoveel. Hij zou ook in december manager worden en dat plan is hij nu ook al weer aan het intrekken.
Dacht eerst dat het de vieze nagels van Maddy waren maar gezien het briefje is het waarschijnlijk KimKquote:
Achgos... Daar gaat het niet overquote:Op zaterdag 12 november 2022 18:33 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Alle deelnemers hebben zich opgegeven voor een spelshow dus mag die man gewoon zijn tactische spel spelen ja
Ik heb eigenlijk nooit helemaal geloofd dat hij manager wou worden. Teveel risico en hij krijgt zijn dingen nu ook al geregeld.quote:Op zaterdag 12 november 2022 18:35 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Ja maar dat heeft een rede. Jeff wilde de laatste week van zijn managerschap het anders gaan aanpakken zodat mensen zijn tijd herinneren. Hij denkt dat mensen een goede tijd vergeten.
Isaac wilt niet de rotzooit van jeff opruimen
Misschien gaat hij wel wegquote:Op zaterdag 12 november 2022 18:34 schreef mangalie het volgende:
[..]
Yep, ook alweer plan ingetrokken, want bang dat hij Jeff niet kan overtreffen...Lafbek is het.
Eigenlijk heeft hij behalve Jeff gewoon geen waardige medespelers. De rest zit gewoon lame af te wachten tot die vreselijke domme zoemer weer gaat. Kom op, zeg. Je doet mee aan een spelshow. Hop, spelen dan. 24/7quote:Op zaterdag 12 november 2022 18:32 schreef engine het volgende:
[..]
Dat heet zichzelf indekkenquote:Op zaterdag 12 november 2022 18:35 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Ja maar dat heeft een rede. Jeff wilde de laatste week van zijn managerschap het anders gaan aanpakken zodat mensen zijn tijd herinneren. Hij denkt dat mensen een goede tijd vergeten.
Isaac wilt niet de rotzooit van jeff opruimen
join the clubquote:Op zaterdag 12 november 2022 18:16 schreef mangalie het volgende:
Ik vind Isaac een heel naar persoon, gluiperig, stiekem en smerig spel spelen..
Zou je hem eruit sturen als je er eentje mocht kiezen?quote:Op zaterdag 12 november 2022 18:36 schreef mangalie het volgende:
[..]
Achgos... Daar gaat het niet over
Dan moeten mensen eerst stoppen met vrijwillig het huis verlatenquote:Op zaterdag 12 november 2022 18:39 schreef freaky40 het volgende:
Dan moeten ze wel opdrachten krijgen.
Het zou ook leuk zijn als iemand hem nu eindelijk eens aanspreekt op zijn sneaky gedrag.. echt met gestrekt been graagquote:Op zaterdag 12 november 2022 18:28 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vind het vooral irritant dat hij zoveel invloed heeft in de groep en eigenlijk nooit tegenspraak krijgt. Vooral daarom mag hij van mij wel weg....eens zien hoe het dan gaat.
En die zoemer voor eliminatie gaat maar zelden dus ze worden er nog voor beloond ookquote:Op zaterdag 12 november 2022 18:37 schreef Seattle het volgende:
[..]
Eigenlijk heeft hij behalve Jeff gewoon geen waardige medespelers. De rest zit gewoon lame af te wachten tot die vreselijke domme zoemer weer gaat. Kom op, zeg. Je doet mee aan een spelshow. Hop, spelen dan. 24/7
Zo ziet een zondagochtend eruit na een zware nacht stappenquote:Op zaterdag 12 november 2022 18:40 schreef engine het volgende:
Volgens mij is het toch wel lekker. Hoor geen klachten.
[ afbeelding ]
Voor Mexx een zondagavondquote:Op zaterdag 12 november 2022 18:42 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zo ziet een zondagochtend eruit na een zware nacht stappen
quote:Op zaterdag 12 november 2022 18:39 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zou je hem eruit sturen als je er eentje mocht kiezen?
Kip pasteitjequote:Op zaterdag 12 november 2022 18:38 schreef engine het volgende:
Zo te zien zijn het toch de dumpling dingen die Imading vanmiddag aan het maken was.
Wel lief van ze daar in die loods dat ze ons ook even een momentje rust gunnenquote:Op zaterdag 12 november 2022 18:52 schreef HappyCharly het volgende:
Ik ga even verder met mijn leven leiden.. wat een saaie streams vandaag
Voel me erg vereerd en blijf vooral lekker jezelfquote:Op zaterdag 12 november 2022 18:43 schreef mangalie het volgende:
[..]Voor deze ene keer reageer ik op jouw posts...Ik negeer je altiijd en scroll altijd over jouw berichtten. Nee onzin vraag weer dus
Is Alicia verliefd op GJ dan? Zij is gewoon aan het feesten hoor!quote:Op zaterdag 12 november 2022 16:54 schreef puzziepie het volgende:
Vannacht dat GJ : stel dat zij een keer bij de poort staat voor hem.
Het was super saaiquote:Op zaterdag 12 november 2022 18:57 schreef Ireth het volgende:
Zo te zien aan de hoeveelheid COS berichten heb ik geen moer gemist met een dag werken?
Benieuwd of het vanavond ook zo saai blijft, anders gaan de streams uit...
Heb zelfs helemaal geen stream gezien de afgelopen 24 uur en dat ga ik zo houden ookquote:Op zaterdag 12 november 2022 18:52 schreef HappyCharly het volgende:
Ik ga even verder met mijn leven leiden.. wat een saaie streams vandaag
Dat kan of hij vond het niet zo lekker en wil niet likken nu.quote:Op zaterdag 12 november 2022 19:02 schreef Poesjuh het volgende:
Nee ook erik kreeg veel te veel eten en weigerde dat 3e deeg ding
Tijdens zijn date met Mirthe kunnen zij en Erik synchroon gaan bordlikkenquote:Op zaterdag 12 november 2022 19:01 schreef ChocoFan het volgende:
Erik likt zijn bakje niet schoon, ik herhaal, erik likt niet nu
Sowieso kraakt Maddyquote:Op zaterdag 12 november 2022 19:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat kan of hij vond het niet zo lekker en wil niet likken nu.
Maddie voor de 10x haar zender checken, ze kraakt behoorlijk ja.
Gezamelijke hobbyquote:Op zaterdag 12 november 2022 19:03 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Tijdens zijn date met Mirthe kunnen zij en Erik synchroon gaan bordlikken
quote:Op zaterdag 12 november 2022 19:01 schreef ChocoFan het volgende:
Erik likt zijn bakje niet schoon, ik herhaal, erik likt niet nu
Nadir jatte nog weleens iets just for fun en als Alicia zong dan sprongen af en toe glazen kapotquote:Op zaterdag 12 november 2022 19:03 schreef Seattle het volgende:
Het zal zo saai zijn door het vertrek van Nadir en Alicia denk ik
Roddelen terwijl het doelwit in dezelfde kamer is? Nee joh?quote:Op zaterdag 12 november 2022 19:05 schreef Poesjuh het volgende:
Zoey roddelt over eunice?
Die luistert af met kussen op haar hoofd en doet alsof ze slaapt
Ja het is best een knappe vrouw.quote:Op zaterdag 12 november 2022 19:25 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
Als ze lacht heeft ze zo'n ander gezicht
ze zei net tegen wendy bij een foto van haar fam dit is de nederlandse kant van mijn moeder en toen hadden ze het over spanjequote:
Ze is ongesteld en heeft daar best veel last van.quote:Op zaterdag 12 november 2022 19:35 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Sasha ligt vandaag best veel op bed toch? Naja anders bijna nooit dus kan wel af en toe natuurlijk.
Vooral Kim vind ik leuk om te horen. Toch wel een leuke meid.quote:Op zaterdag 12 november 2022 19:45 schreef Li0nHeart het volgende:
Op het moment een heel leuk gesprek tussen KimD en Jeff. Ze maken grapjes met elkaar, hebben het over van alles, en vooral niet over de loods. Ze zijn op tijdens dit gesprek mooi aan elkaar gewaagd.
Jaquote:Op zaterdag 12 november 2022 19:48 schreef spapaars het volgende:
Gaat die slijmbal nu een portret van Jeffrey inlijsten?
jeff is ook niet zo erg hoorquote:Op zaterdag 12 november 2022 19:50 schreef engine het volgende:
[..]
Vooral Kim vind ik leuk om te horen. Toch wel een leuke meid.
Wellesquote:
Heeft Erik nu ook deze borden afgelikt?quote:Op zaterdag 12 november 2022 18:41 schreef mnesymne het volgende:
Zal ook best lekker zijn. Maar goed eten moet er ook lekker uitzien. Je eet ook met je ogen
Handig als je (selectief) doof bent.quote:Op zaterdag 12 november 2022 19:36 schreef Ireth het volgende:
Esther: "Ik heb geen oordopjes nodig..."
JW: "nou ik wel, met dat geblaf! Uche uche uche!"
oost indischquote:Op zaterdag 12 november 2022 19:56 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Handig als je (selectief) doof bent.
Duidelijk gesprekquote:Op zaterdag 12 november 2022 19:57 schreef Li0nHeart het volgende:
Over als KimD er eerder uit is als Jeff.
KimD : Ik kom je dan niet ophalen hoor bij poort als je daarbuiten staat
Jeff : Niet ophalen?
KimD : jawel (zachter)
Jeff : Hoezo niet?
KimD : Als je er later uit bent...
Jeff : Kom je met dan ni-ni-niet ophalen??
KimD : Jawel ... alleen ik weet niet op ik het er [..] heen krijg
Jeff : Wat?
KimD: [mumble]
Jeff : Van mij? Ja, om me een paar klappen te geven. Die zegt ook, wat een rat.
lijkt of hij onzeker blijft over die kwarrel...heeft ze al gezegd dat ze daar zeker niet mee door gaatquote:Op zaterdag 12 november 2022 19:57 schreef Li0nHeart het volgende:
Over als KimD er eerder uit is als Jeff.
KimD : Ik kom je dan niet ophalen hoor bij poort als je daarbuiten staat
Jeff : Niet ophalen?
KimD : jawel (zachter)
Jeff : Hoezo niet?
KimD : Als je er later uit bent...
Jeff : Kom je met dan ni-ni-niet ophalen??
KimD : Jawel ... alleen ik weet niet op ik het er [..] heen krijg
Jeff : Wat?
KimD: [mumble]
Jeff : Van mij? Ja, om me een paar klappen te geven. Die zegt ook, wat een rat.
Ik weet dat eigenlijk niet zeker ..quote:Op zaterdag 12 november 2022 20:00 schreef Thorelf het volgende:
[..]
lijkt of hij onzeker blijft over die kwarrel...heeft ze al gezegd dat ze daar zeker niet mee door gaat
quote:Op zaterdag 12 november 2022 19:48 schreef spapaars het volgende:
Vermoedelijk heeft hij Jef getrokken met sinterklaaslootjesquote:Op zaterdag 12 november 2022 19:48 schreef spapaars het volgende:
Alsof zij dat beslist, denk dat ze al is afgeschreven door hem.quote:Op zaterdag 12 november 2022 20:00 schreef Thorelf het volgende:
[..]
lijkt of hij onzeker blijft over die kwarrel...heeft ze al gezegd dat ze daar zeker niet mee door gaat
als het niet zo is snap ik zijn gedrag ook enigzinsquote:Op zaterdag 12 november 2022 20:01 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik weet dat eigenlijk niet zeker ..
Maatje,quote:Op zaterdag 12 november 2022 19:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Briefje dat Jeff leest op kantoor.. weet geen context
[ afbeelding ]
Wellicht van Martin aan Jeff, want vlak hierna buiten praat Jeff even met Martin en zegt hij dat hij een briefje waardeert.
Nee.. ik ook niet, klinkt niet als hemquote:Op zaterdag 12 november 2022 20:04 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Maatje,
Sorry ik las het helemaal niet goed ( je aura) ik probeer iedereen op te vrolijken [iets] inclusief odi.?
Weet niet of Martin dit schrijft
dat kan zij beslissenquote:Op zaterdag 12 november 2022 20:03 schreef spapaars het volgende:
[..]
Alsof zij dat beslist, denk dat ze al is afgeschreven door hem.
Toen er vanmiddag in de keuken grapjes over gemaakt werd riep ze meerdere keren "hij is al lang verder gegaan".quote:Op zaterdag 12 november 2022 20:03 schreef spapaars het volgende:
[..]
Alsof zij dat beslist, denk dat ze al is afgeschreven door hem.
oke dat heb ik niet gezienquote:Op zaterdag 12 november 2022 20:09 schreef engine het volgende:
[..]
Toen er vanmiddag in de keuken grapjes over gemaakt werd riep ze meerdere keren "hij is al lang verder gegaan".
Jeff stond daar ook bij.
quote:Op zaterdag 12 november 2022 20:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Marciano en Martin blokkeren de deuren van de slaapkamers met gewichten ...
[ afbeelding ]
quote:
Ik ook, sowieso een stuk leuker dan in bed liggen of kaarten.quote:
Er is blijkbaar een andere Zoe in de loods nuquote:
Niet geslaagd.quote:
quote:Op zaterdag 12 november 2022 21:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff vertelt aan Eunice dat hij vandaag even een mindere dag had ... miste z'n ouders.
Eunice : 'Ik kan wel iets heel goed voor jou doen, dat lost gewoon alles op, echt waar'
Jeff : 'Nou?'
Eunice : 'Ik maak gewoon voor jou het poort open!'
![]()
Mijn hemelquote:Op zaterdag 12 november 2022 21:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Zoe : Marciano heeft in m'n bil geknepen tijdens die avond vorige week. Ik heb niks gezegd tegen KimK want dat krijgen ze ruzie.
quote:
Ik zat het net te denken en dacht echt dat het aan mij lag.quote:
Zei ze gisteren inderdaad ook al. En dat zou zo maar kunnen zoals hij stiekem al die glaasjes en slokjes rode wijn naar binnen kloktquote:Op zaterdag 12 november 2022 21:37 schreef puzziepie het volgende:
Kim: Ik denk toch echt dat jij een drankprobleem hebt
[ afbeelding ]
Ik denk dat hij meer drinkt dan dat wij zienquote:Op zaterdag 12 november 2022 21:39 schreef Seattle het volgende:
[..]
Zei ze gisteren inderdaad ook al. En dat zou zo maar kunnen zoals hij stiekem al die glaasjes en slokjes rode wijn naar binnen klokt
Dát hoorde ik ook.quote:Op zaterdag 12 november 2022 21:37 schreef puzziepie het volgende:
Kim: Ik denk toch echt dat jij een drankprobleem hebt
[ afbeelding ]
Jeff kan er niet zo goed tegen als ze dat zegt, gisternacht zat hij haar daar ook om af te zeiken , en net weer. Jeff doet alles afquote:Op zaterdag 12 november 2022 21:40 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Dát hoorde ik ook.
Toen ze het kantoor uitliepen hoorde ik haar zegge dat ze dat zou gaan veranderen of dat dat zou gaan veranderren.
Nee absoluut niet. Het gaat om de manier waarop Jeff wel lijkt te moeten drinkenquote:Op zaterdag 12 november 2022 21:40 schreef mangalie het volgende:
Tjeez een wijntje en dan heb je gelijk een drank probleem.
Kijk anders gewoon beterquote:Op zaterdag 12 november 2022 21:40 schreef mangalie het volgende:
Tjeez een wijntje en dan heb je gelijk een drank probleem.
Het is idd vooral de manier waarop , bij mij zouden ook wat alarm bellen afgaanquote:Op zaterdag 12 november 2022 21:41 schreef Seattle het volgende:
[..]
Nee absoluut niet. Het gaat om de manier waarop Jeff wel lijkt te moeten drinken
quote:Op zaterdag 12 november 2022 21:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Kijk anders gewoon beter![]()
Hij zit iedere dag aan de wijn
Een half uur geleden zat ze daar met Wanda te 'praten'quote:
quote:Op zaterdag 12 november 2022 21:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Stagiair mocht even aan de knoppen zitten.
[ afbeelding ]
Worden vanzelf weer minder.quote:
Kim zegt dat he? En hij heeft een voorgeschiedenis met wijn, hij drinkt elke dag wijn , daar reageerde zij opquote:Op zaterdag 12 november 2022 21:51 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ik vind het wel heftig om iemand van een drankprobleem te betichten hoor. En ik kan me goed voorstellen dat je in die loods meer zin in ieder slokje hebt dan daarbuiten. Zo zie je ook steeds meer mensen roken.
Maar er is iets in de manier waarop waarbij ik ook wel alert zou zijn.
Op een feestje drinkt hij wel meer dan die 4 of 5 glazen wijn. Daar drinkt hij ook een aantal flesjes bier bij.quote:Op zaterdag 12 november 2022 21:51 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ik vind het wel heftig om iemand van een drankprobleem te betichten hoor. En ik kan me goed voorstellen dat je in die loods meer zin in ieder slokje hebt dan daarbuiten. Zo zie je ook steeds meer mensen roken.
Maar er is iets in de manier waarop waarbij ik bij hem ook wel alert zou zijn.
Ik zou ook geen trek hebben in iemand met een drankprobleem die ieder excuus feestje goede dag aangrijpt om 4 of 5 glazen wijn naar binnen te werken
Hij drinkt veelquote:Op zaterdag 12 november 2022 21:54 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Op een feestje drinkt hij wel meer dan die 4 of 5 glazen wijn. Daar drinkt hij ook een aantal flesjes bier bij.
Jammer van Jeff.
Nee sorry ik had jou niet moeten quoten. Terwijl ik jou quote bedacht ik dit en schreef ik maar door. Haal jouw quote wel even wegquote:Op zaterdag 12 november 2022 21:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Kim zegt dat he? En hij heeft een voorgeschiedenis met wijn, hij drinkt elke dag wijn , daar reageerde zij op
Mij heb je dat niet zien posten
Zou het?quote:
Erik.quote:
Erik en Marciano zijn van alles aan het meten, maar ik heb geen idee waarvoor.quote:
Ze zullen nu nog voorzichtig zijn met elimineren, want als er ook nog veel vrijwillig vertrekken wordt het een lege loods.quote:Op zaterdag 12 november 2022 21:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zou het?
Ze mogen er weleens een paar eliminaties ingooien, zodat de bewoners een beetje bang worden.
@Erikquote:
Ze moeten natuurlijk een casino bouwen, voor morgenquote:Op zaterdag 12 november 2022 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Erik en Marciano zijn van alles aan het meten, maar ik heb geen idee waarvoor.
Ik vind het wel jammer dat die spanning er nu niet bij zit.quote:Op zaterdag 12 november 2022 21:58 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze zullen nu nog voorzichtig zijn met elimineren, want als er ook nog veel vrijwillig vertrekken wordt het een lege loods.
Denk dat ze heel veel eliminaties zullen hebben in de laatste 2 a 3 maanden
In de slaapkamers?quote:Op zaterdag 12 november 2022 21:59 schreef D. het volgende:
[..]
Ze moeten natuurlijk een casino bouwen, voor morgen
Voor de kerst gaan er nog wel een paar vrijwillig.quote:Op zaterdag 12 november 2022 21:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het wel jammer dat die spanning er nu niet bij zit.
Is ook wel zo. Aan de andere kant blijft het ook leuker met meer personen in de loods.quote:Op zaterdag 12 november 2022 21:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wil geen vrijwillige afzwaaiers, ik wil eliminatiesquote:Op zaterdag 12 november 2022 22:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Voor de kerst gaan er nog wel een paar vrijwillig.
Denk ik.
Mexx heeft totaal geen sportieve aanleg en doet dit voor de aandacht en goedkeuring van Mattinquote:
Ik snap ook niet dat de eliminaties nu uitstellenquote:Op zaterdag 12 november 2022 21:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 12 november 2022 22:02 schreef Ireth het volgende:
Vond ik de streams erg saai vanavond??? Misschien
Hier is de sc voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Nou dan mag hij eerst wel eens iedere dag onder de douche niet zo onderuitgezakt op de bank zitten en er niet zo slordig uitzien. En wie denkt hij wie er überhaupt gaat kijken naar die lamstraal.quote:Op zaterdag 12 november 2022 21:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Berend wil een kookworkshop voor de mensen thuis geven voor de camera. 'Ze' denken er over naar of er iets in de winkel kan liggen .. met hun naam erop ..
Mensen mogen het resultaat insturen. 5 besten kunnen een prijs van Talpa winnen. 5 slechtsten gaat Berend bij die mensen thuis een kookworkshop geven.
Omdat morgen het casino(brood) natuurlijk wachtquote:Op zaterdag 12 november 2022 22:02 schreef Seattle het volgende:
Nou ze gaan en masse allemaal naar bed
Waarom?quote:Op zaterdag 12 november 2022 22:04 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wil dat de indeling van de slaapkamers herzien wordt
Oh Lordquote:Op zaterdag 12 november 2022 22:04 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wil dat de indeling van de slaapkamers herzien wordt
Benieuwd hoe Jeffrey dat volgende maand gaat managenquote:Op zaterdag 12 november 2022 21:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Kijk anders gewoon beter![]()
Hij zit iedere dag aan de wijn
Esther mag weg, maar Maddt , en zo zijn zijn er nog een stuk of tienquote:Op zaterdag 12 november 2022 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar een lege loods willen we ook niet
Dat gun ik ze dan nog welquote:Op zaterdag 12 november 2022 22:05 schreef D. het volgende:
[..]
Omdat nu alle kliekjes nog bij elkaar zitten
Da’s pas in de middagquote:Op zaterdag 12 november 2022 22:04 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dat komt omdat morgen het casion(brood) wacht![]()
Daar ben ik ook wel benieuwd naar maar dan is hij geen manager meer toch?quote:Op zaterdag 12 november 2022 22:05 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Benieuwd hoe Jeffrey dat volgende maand gaat managen
Misschien komen er inderdaad veel de decembermaand niet doorquote:Op zaterdag 12 november 2022 22:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Esther mag weg, maar Maddt , en zo zijn zijn er nog een stuk of tien![]()
Dat wordt een lange zit
De schuld van de FEBO die wil pleasen ofzo want loodsjes trekken was het meest logischequote:Op zaterdag 12 november 2022 22:05 schreef D. het volgende:
[..]
Omdat nu alle kliekjes nog bij elkaar zitten
Dan zal hij het weer met een stuk minder moeten doen jaquote:Op zaterdag 12 november 2022 22:05 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Benieuwd hoe Jeffrey dat volgende maand gaat managen
Lekker dan , daar zat ik op te wachtenquote:Op zaterdag 12 november 2022 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien komen er inderdaad veel de decembermaand niet door
Of gewoon alfabetische volgordequote:Op zaterdag 12 november 2022 22:07 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
De schuld van de FEBO die wil pleasen ofzo want loodsjes trekken was het meest logische
Dat was dan ook het subtiele woordgrapjequote:Op zaterdag 12 november 2022 22:07 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Daar ben ik ook wel benieuwd naar maar dan is hij geen manager meer toch?
Ahh okayquote:Op zaterdag 12 november 2022 22:08 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dat was dan ook het subtiele woordgrapje
Leuker kan ik het niet makenquote:Op zaterdag 12 november 2022 22:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Lekker dan , daar zat ik op te wachten![]()
En bedankt
Beter ook.quote:Op zaterdag 12 november 2022 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan zal hij het weer met een stuk minder moeten doen ja
Wat?quote:Op zaterdag 12 november 2022 22:07 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
De schuld van de FEBO die wil pleasen ofzo want loodsjes trekken was het meest logische
De meeste twijfelaars/slappelingen zijn er nu wel uit toch?quote:Op zaterdag 12 november 2022 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien komen er inderdaad veel de decembermaand niet door
Esther zit volgens mij ook niet lekker, GJ is forever alone nu en misschien nog wel een paar.quote:Op zaterdag 12 november 2022 22:11 schreef D. het volgende:
[..]
De meeste twijfelaars/slappelingen zijn er nu wel uit toch?
Esther heeft thuis ook niemand, en GJ zie ik niet vertrekkenquote:Op zaterdag 12 november 2022 22:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Esther zit volgens mij ook niet lekker, GJ is forever alone nu en misschien nog wel een paar.
Esther heeft toch kinderen?quote:Op zaterdag 12 november 2022 22:13 schreef D. het volgende:
[..]
Esther heeft thuis ook niemand, en GJ zie ik niet vertrekken
Als ze daar tegen doet zoals ze hier doet komen die waarschijnlijk ook niet al te vaak over de vloerquote:
Nee oké, maar gezien de feestdagen enzo, al denk ik dat zij daar hele andere gedachte over heeft dan ikquote:
gelukkig kan nadir haar opvangenquote:Op zaterdag 12 november 2022 22:14 schreef D. het volgende:
[..]
Als ze daar tegen doet zoals ze hier doet komen die waarschijnlijk ook niet al te vaak over de vloer
En is ze uit eenzaamheid de loods in gevluchtquote:Op zaterdag 12 november 2022 22:14 schreef D. het volgende:
[..]
Als ze daar tegen doet zoals ze hier doet komen die waarschijnlijk ook niet al te vaak over de vloer
Oh jeequote:Op zaterdag 12 november 2022 22:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee oké, maar gezien de feestdagen enzo, al denk ik dat zij daar hele andere gedachte over heeft dan ik
Dat denk ikquote:Op zaterdag 12 november 2022 22:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En is ze uit eenzaamheid de loods in gevlucht
Maar stiekem ben ik wel een beetje fan van Janet, ze houdt het toch maar vol tussen die jonkies.quote:
Ze doet het leukquote:Op zaterdag 12 november 2022 22:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar stiekem ben ik wel een beetje fan van Janet, ze houdt het toch maar vol tussen die jonkies.
Wat zei ie? "Ik ben dol op krentenbollen"?quote:Op zaterdag 12 november 2022 22:18 schreef Adat231 het volgende:
kimd stond net verdrietig voor de spiegelL ik lijk wel een krentenbol. Gelukkig stond jeff erbij voor peptalk
Iemand zei dat Jeff vannacht niet "thuis" was.quote:
Uhu, maar de groene kamer is de kamer van Jeffrey.quote:Op zaterdag 12 november 2022 22:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Iemand zei dat Jeff vannacht niet "thuis" was.
Ja hoor, eruit gooienquote:Op zaterdag 12 november 2022 22:25 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, nouja, Kim ligt er al, dus Jeff kan er niets aan doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |