Dat wordt weer genieten dusquote:Op vrijdag 11 november 2022 23:18 schreef D. het volgende:
[..]
Net als haar managerschap;
Volgende week weer huilen dus
@Deisyy mag ik een andere TT?quote:
Ze kan beter het kwetsbare oudje blijven, en hopen dat ze zo niet als bedreiging wordt gezien, want iedere keer als ze ook maar een beetje zelfvertrouwen krijgt gaat het misquote:Op vrijdag 11 november 2022 23:17 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Viel me ook op. Maar ze probeert Wanda voor zich te winnen om Wendy er uit te stemmen.
quote:Op vrijdag 11 november 2022 23:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
@:Deisyy mag ik een andere TT?
Dan kan ik je de moeite besparen want het is helemaal niet gebeurdquote:Op vrijdag 11 november 2022 23:05 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien zijn er filmpjes, kun je Berend alsnog zien
heb jij weer een lul verhaal in de COS gezet soms?quote:Op vrijdag 11 november 2022 23:21 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dan kan ik je de moeite besparen want het is helemaal niet gebeurd
Ik moet wel om haar lachen.quote:
Bang voor de bakroe?quote:
bad joejoequote:Op vrijdag 11 november 2022 23:22 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ik moet wel om haar lachen.
Eerst express hard schudden in dat bed.
Dan lampie aan en lampie uit en tis zo donker.
Gaat de deur open en ze schrok zich kapot.
Als je wilt dat ik serieus reageer dan moet je eerst eens stoppen met deze BS want ik doe daar niet aan al denk jij van welquote:Op vrijdag 11 november 2022 23:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb jij weer een lul verhaal in de COS gezet soms?
agressieffffffquote:Op vrijdag 11 november 2022 23:24 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als je wilt dat ik serieus reageer dan moet je eerst eens stoppen met deze BS want ik doe daar niet aan al denk jij van wel
Gaan we kattenquote:Op vrijdag 11 november 2022 23:24 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als je wilt dat ik serieus reageer dan moet je eerst eens stoppen met deze BS want ik doe daar niet aan al denk jij van wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |