Ik wil geen gezeur over TT`s.quote:
Mss het deeg laten rijzen?quote:Op vrijdag 11 november 2022 03:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze waren toch al bezig eerder vanavond ?
quote:
Dat gaat echt nog wel gebeuren.quote:Op vrijdag 11 november 2022 03:07 schreef chufi het volgende:
Gaan 2 echt nog neuken ... Djedi en Ruben bedoel ik
Joost is toch anders geaardquote:Op vrijdag 11 november 2022 03:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat gaat echt nog wel gebeuren.
Sorry Joost.
Leuk trio materiaal dan.quote:
rUBEN PROBEERT TE SHINEN IDDquote:Op vrijdag 11 november 2022 03:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat gaat echt nog wel gebeuren.
Sorry Joost.
Ja boeien ... hij heeft die spllen ook niet verstopt .. dus geen zorgenquote:Op vrijdag 11 november 2022 03:18 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Terwijl Jeff met hele andere dingen bezig is...
quote:Op vrijdag 11 november 2022 03:18 schreef FreshFruit het volgende:
Hele dagen pruilend op bed slechte rijmpjes schrijven en nu opeens de Zilvervos uithangen.
Dat is dan wel weer leuk.quote:Op vrijdag 11 november 2022 03:20 schreef Kakadylo het volgende:
Djedi heeft zo'n parmantig loopje zo met dat tasje om de arm
@FEBO !!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 11 november 2022 03:23 schreef Kakadylo het volgende:
Maar dus ook geen enkele microfooncheck hč
En wie heeft hij daar mee?quote:Op vrijdag 11 november 2022 03:23 schreef chufi het volgende:
Ja Ruben ,... steel ff alle schroevendraaiers ...
Ik zie het verband niet amice.quote:Op vrijdag 11 november 2022 03:24 schreef Kakadylo het volgende:
Werkten ze maar zo hard voor Maddy toen ze nog manager was![]()
Maddy draaide vandaag helemaal door vanwege de verdwenen kaartenquote:Op vrijdag 11 november 2022 03:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zie het verband niet amice.
Ja .... simpele gast blijft het ... komt ook door die blik van zijn hoofdquote:Op vrijdag 11 november 2022 03:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En wie heeft hij daar mee?
Erik
Wat een held die Ruben.![]()
Kijk eens hoe laat het is.quote:Op vrijdag 11 november 2022 03:25 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ze lezen dus in ieder geval niet mee
stagair is de login vergetenquote:Op vrijdag 11 november 2022 03:25 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ze lezen dus in ieder geval niet mee
Ik zie die Djedi echt nog steeds geen ene reactie/affectie naar die Ruben toen .. terwijl ie dr soms best wel ongepast benadert/aanraaktquote:Op vrijdag 11 november 2022 03:29 schreef Kakadylo het volgende:
Djedi en Ruben mogen Isaac straks wel danken voor deze qualitytime
Haar strelen vindt ze best heel fijn.Als het maar stiekem is.quote:Op vrijdag 11 november 2022 03:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zie die Djedi echt nig steeds geen ene reactie/affectie naar die Ruben toen .. terwijl ie dr soms best wel ongepast benadert/aanraakt
Djedi is verliefd maar kan dat niet uitspreken vanwege haar vriend en probeerde hem daarom laatst te ontlopenquote:Op vrijdag 11 november 2022 03:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zie die Djedi echt nig steeds geen ene reactie/affectie naar die Ruben toen .. terwijl ie dr soms best wel ongepast benadert/aanraakt
Beroept zich op haar zwijgrecht.quote:
De trap bij 3 en 4 weghalen.quote:Op vrijdag 11 november 2022 04:27 schreef Kakadylo het volgende:
Als hier geen kaarten uit voortkomen dan mag je blijkbaar de hele loods demonteren als het je belieft
Sommige vast wel.quote:Op vrijdag 11 november 2022 04:33 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Denken ze nu dat de dader nog z'n daad moet doen?
Als jou dat al opvalt.quote:Op vrijdag 11 november 2022 04:36 schreef chufi het volgende:
Djedi is ook wel een beetje apart meisje...
Niet zonder alimentatie.quote:Op vrijdag 11 november 2022 04:37 schreef Kakadylo het volgende:
Als die Joost zo met een meid zou omgaan terwijl Djedi naar de stream kijkt dan was de echtscheiding allang geregeld
Ruben is mijn vriend.quote:Op vrijdag 11 november 2022 04:39 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Djedi doet eigenlijk alles met Ruben behalve de daad
Is dat dat briefje van Maddy?quote:Op vrijdag 11 november 2022 04:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ruben is mijn vriend.
Mijn maat.
We doen alles samen.
Behalve de daad.
Die tekst kwam wel op hetzelfde neer.quote:
Dan hebben we er nu tweequote:Op vrijdag 11 november 2022 04:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die tekst kwam wel op hetzelfde neer.
Goed plan.quote:Op vrijdag 11 november 2022 04:49 schreef Kakadylo het volgende:
Zometeen gaat de ochtendploeg maar verder en ga ik even twee uurtjes slapen
GJ heeft Alicia wakker gemaakt voor nog wat quality time voor hem alleen samenquote:Op vrijdag 11 november 2022 06:35 schreef KoningWouter het volgende:
Goedemorgen COS.
We hebben gewoon al beeld. Alicia en GJ onder de douche.
Staan asociaal lang warm water op te maken..quote:Op vrijdag 11 november 2022 06:40 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen cos....
Jakkie GJ en Alicia samen aan het douchen edoch apart...
Wat is er gejat vannacht? Normaal lees ik 3 cossen terug nu niet zoveel zin in...😁😉
Wel lekkerquote:Op vrijdag 11 november 2022 06:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Staan asociaal lang warm water op te maken..
Ja vreselijk hé, die Alicia maakt er helemaal een potje van... GJ nu ook...quote:Op vrijdag 11 november 2022 06:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Staan asociaal lang warm water op te maken..
Dan duikt Gertje op Kenzie, het opvolgende lekkerbekje..quote:Op vrijdag 11 november 2022 06:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wel lekkerals Alicia straks thuis is is het weer afgelopen met lang douchen
We hebben Djedi en Kim K nog.. staan er ook ruim een half uur onder....quote:Op vrijdag 11 november 2022 06:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wel lekkerals Alicia straks thuis is is het weer afgelopen met lang douchen
Nu niet meer, over 5 min is het water koudquote:Op vrijdag 11 november 2022 06:46 schreef Frummelie het volgende:
[..]
We hebben Djedi en Kim K nog.. staan er ook ruim een half uur onder....
IK geef ze geen ongelijk.quote:Op vrijdag 11 november 2022 06:46 schreef Frummelie het volgende:
[..]
We hebben Djedi en Kim K nog.. staan er ook ruim een half uur onder....
Oooh en dan is die Djedi zuur....quote:Op vrijdag 11 november 2022 06:47 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nu niet meer, over 5 min is het water koud
We gaan het zien. Ik zelf ben nooit zo voor stelletjes in een RLS of het moet bonje geven. Maar dat geklef hoef van mij niet zo.quote:Op vrijdag 11 november 2022 06:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dan duikt Gertje op Kenzie, het opvolgende lekkerbekje..
Ik douche 5 min.... ik kan er niet eens lang onder staan te ongeduldig voor...quote:Op vrijdag 11 november 2022 06:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK geef ze geen ongelijk.
GJ is in ieder geval klaar met douchen, hij droogt zich af
Iemand's zender..quote:Op vrijdag 11 november 2022 06:51 schreef Frummelie het volgende:
Wat zit er in die droger.... wat een lawaai...
Iets met een knoop of een rits denk ik.quote:Op vrijdag 11 november 2022 06:51 schreef Frummelie het volgende:
Wat zit er in die droger.... wat een lawaai...
Ze loopt er bij of ze dronken isquote:Op vrijdag 11 november 2022 06:57 schreef Frummelie het volgende:
Babette moet natuurijk ook wakker gemaakt worden om nog even te kroelen met z'n 3tjes
Ik vind dat zo hufterig hé, lijkt wel streamertje pesten want waarom, zoveel spectaculairs gebeurt er nietquote:Op vrijdag 11 november 2022 07:00 schreef KoningWouter het volgende:
De regie heeft er nog geen zin in. We zien weer slapers.
2 streams is ook veel te beperkt voor een loods met 31 manquote:Op vrijdag 11 november 2022 07:02 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik vind dat zo hufterig hé, lijkt wel streamertje pesten want waarom, zoveel spectaculairs gebeurt er niet
Ook dat ja. Cheap programmaquote:Op vrijdag 11 november 2022 07:08 schreef R0T29 het volgende:
[..]
2 streams is ook veel te beperkt voor een loods met 31 man
Ja ook dat, hadden er lekker 4 moeten zijn, net als bij utopia...quote:Op vrijdag 11 november 2022 07:08 schreef R0T29 het volgende:
[..]
2 streams is ook veel te beperkt voor een loods met 31 man
Ja slaat echt nergens op.quote:Op vrijdag 11 november 2022 07:02 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik vind dat zo hufterig hé, lijkt wel streamertje pesten want waarom, zoveel spectaculairs gebeurt er niet
Misschien willen ze wel dat iedereen afhaakt? Kunnen ze het hele programma opheffen. Stekker er uitquote:Op vrijdag 11 november 2022 07:13 schreef Frummelie het volgende:
Nou regie kom op, jullie kunnen beter...
En slecht geluid,quote:
Dat idee krijg je wel af en toe... kunnen we straks mooi overstappen naar BB..😉quote:Op vrijdag 11 november 2022 07:16 schreef Seattle het volgende:
[..]
Misschien willen ze wel dat iedereen afhaakt? Kunnen ze het hele programma opheffen. Stekker er uit
Die koppies ook.... staan op onweer..quote:Op vrijdag 11 november 2022 07:19 schreef KoningWouter het volgende:
[ afbeelding ]
Iedereen fris en fruitig!
Ben heel erg benieuwd hoe dat straks gaatquote:Op vrijdag 11 november 2022 07:19 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat idee krijg je wel af en toe... kunnen we straks mooi overstappen naar BB..😉
Ja ik ook...😉quote:Op vrijdag 11 november 2022 07:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben heel erg benieuwd hoe dat straks gaat
Er staan langzaam aan meer mensen op ze zijn er vroeg bij vanmorgen
Het is nog geen kerstmisquote:Op vrijdag 11 november 2022 07:16 schreef Seattle het volgende:
[..]
Misschien willen ze wel dat iedereen afhaakt? Kunnen ze het hele programma opheffen. Stekker er uit
Ach best lief samenquote:Op vrijdag 11 november 2022 07:26 schreef 5thencounter het volgende:
Tot zoww
Tot zoww..
Getrouwd stel![]()
[ afbeelding ]
Laat dat maar achterwege.quote:Op vrijdag 11 november 2022 07:28 schreef Seattle het volgende:
Ima en Rupie zou ook wel leuk zijn als die eens een kus of knuffel geven
Ik bed heb ik ze dat wel eens zien doen maar zo int openbaar nog niet...quote:Op vrijdag 11 november 2022 07:28 schreef Seattle het volgende:
Al lang gebeurtquote:Op vrijdag 11 november 2022 07:28 schreef Seattle het volgende:
Jaquote:Op vrijdag 11 november 2022 07:34 schreef Seattle het volgende:
Stream 2 nog steeds een slapende Wanda (volgens mij). Zo is ze wel te doen
Ima kijkt de koffie erdoorquote:Op vrijdag 11 november 2022 07:32 schreef KoningWouter het volgende:
Mattin ook wakker. Er wordt koffie gezet.
GJ heeft daarstraks lopen poetsen. Wat stond er dan?quote:Op vrijdag 11 november 2022 07:42 schreef Seattle het volgende:
Is die tekst van Isaac en Jap van de muur gehaald?
Iets met: om 11 uur zoeken naar de spellen en de winnaar krijgt een Big Macquote:Op vrijdag 11 november 2022 07:44 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
GJ heeft daarstraks lopen poetsen. Wat stond er dan?
Doet hij heel vaakquote:Op vrijdag 11 november 2022 07:46 schreef Seattle het volgende:
Huh, gaat Martin ook ineens Spaans lullen met Rupie?
Of ik kijk te vaakquote:Op vrijdag 11 november 2022 07:47 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ik kijk toch niet vaak genoeg blijkbaar. Mis van alles.
Die vindt dat als je er geen aandacht aan schenkt de lol er voor de dader af is. Dat was ook toen met de banken die Ruben had omgegooid. Die zette hij ook rechtop zonder er verder aandacht aan te schenken.quote:Op vrijdag 11 november 2022 08:00 schreef greysbones het volgende:
Waarom heeft GJ het er af gehaald dan ???
quote:Op vrijdag 11 november 2022 08:01 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Die vindt dat als je er geen aandacht aan schenkt de lol er voor de dader af is. Dat was ook toen met de banken die Ruben had omgegooid. Die zette hij ook rechtop zonder er verder aandacht aan te schenken.
Heel verstandigquote:Op vrijdag 11 november 2022 08:01 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Die vindt dat als je er geen aandacht aan schenkt de lol er voor de dader af is. Dat was ook toen met de banken die Ruben had omgegooid. Die zette hij ook rechtop zonder er verder aandacht aan te schenken.
Dat is het niet.quote:Op vrijdag 11 november 2022 08:07 schreef greysbones het volgende:
Ik hoop niet dat het een geheime opdracht is waar je geld voor kan verdienen
Teveel BB vibe
Lopen zoeken met djedi??? Ik heb het niet gezienquote:Op vrijdag 11 november 2022 08:07 schreef Sestra666 het volgende:
GM wat heeft Ruben vannacht uitgespookt?
Permanent weg mag ookquote:Op vrijdag 11 november 2022 08:19 schreef greysbones het volgende:
Isaac
Ruben en djedi zitten ook helemaal aan elkaar geplakt
Als je er 1 24 uur weg haalt worden ze gek
Ja precies datquote:Op vrijdag 11 november 2022 08:25 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Die ziet zich zelf al helemaal zo'n Big Mac doosje uitlikken vanavond
Als Erik nu eens buiten zou beginnenquote:Op vrijdag 11 november 2022 08:29 schreef R0T29 het volgende:
Van een speurende Erik naar een aankledende Alicia....kut FEBO
Ik ken ook wel een gebaar voor haar vandaag....quote:Op vrijdag 11 november 2022 08:32 schreef greysbones het volgende:
Alicia is een soort gebaren taal aan het doen voor Isaac
Over GJquote:Op vrijdag 11 november 2022 08:33 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Ik ken ook wel een gebaar voor haar vandaag....
Is er al een tijd bekend?quote:Op vrijdag 11 november 2022 08:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Over GJ
En ja ze mag van mij om 10 al weg
Zit ik in overleg. Nou dat gehuil van GJ heb ik toch al teveel gezienquote:
moeten ze bij GJ doen geen aandacht geven aan zijn woordgrappen,houdt hij vanzelf op.quote:Op vrijdag 11 november 2022 08:01 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik dacht dat Eric van de regeltjes en tijd was ....11.00 uur is 11.00 uur,Erik🤣quote:Op vrijdag 11 november 2022 08:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als Erik nu eens buiten zou beginnen
Dan heeft hij het gevonden voor de rest uit bed is
Welke deur hebben ze open gemaakt dan?quote:Op vrijdag 11 november 2022 08:45 schreef R0T29 het volgende:
Ben benieuwd of er nog gele kaarten gaan volgen...de regels zijn vrij duidelijk...maar eigenlijk weet ik het antwoord al...
Ik heb het zelf niet gezien, maar wat ik uit de COS teruglees hebben Ruben en Djedi zich in ieder geval, gele kaart waardig gedragen. Staan ook wat caps in de COS van vannachtquote:Op vrijdag 11 november 2022 08:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Welke deur hebben ze open gemaakt dan?
Ja heb ik gelezen maar kom er nog niet achter waarquote:Op vrijdag 11 november 2022 08:46 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Ik heb het zelf niet gezien, maar wat ik uit de COS teruglees hebben Ruben en Djedi zich in ieder geval, gele kaart waardig gedragen. Staan ook wat caps in de COS van vannacht
Ik zag een screenshot van Djedi en Ruben die onder de was lagen. Is dat het plekje wat je bedoelt?quote:Op vrijdag 11 november 2022 08:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja heb ik gelezen maar kom er nog niet achter waar
En of het dezelfde deur is als die Erik net heeft opengemaakt
Ik stel voor dat ze Ruben begraven, mag Djedi 24 uur later gaan zoeken, voor een Big Macquote:Op vrijdag 11 november 2022 08:19 schreef greysbones het volgende:
Isaac
Ruben en djedi zitten ook helemaal aan elkaar geplakt
Als je er 1 24 uur weg haalt worden ze gek
quote:Op vrijdag 11 november 2022 08:49 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik zag een screenshot van Djedi en Ruben die onder de was lagen. Is dat het plekje wat je bedoelt?
Erik wil de big Macquote:
Erik moet even bedenken dat ze geen Big Mac verkopen op Bol.comquote:Op vrijdag 11 november 2022 08:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Erik wil de big Mac
Maddy de kaarten
Anders gaat ze deud
Ik zou ze wel lusten nu. Ook wel een grote patat oorlog met een frikadel speciaal. Lekker man.quote:Op vrijdag 11 november 2022 09:01 schreef greysbones het volgende:
Je moet er maar zo’n in hebben
Smorgens vroeg
M&ms
Daarna in de stress door alle blauwe M&M 's ( heeft Ruben die daar neergelegd of Jappir &Ice?quote:Op vrijdag 11 november 2022 08:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Maddy : Ik denk dat ik het weet .... maar eerst m'n tanden poetsen.
Oh neequote:Op vrijdag 11 november 2022 09:02 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik zou ze wel lusten nu. Ook wel een grote patat oorlog met een frikadel speciaal. Lekker man.
Isaak was er vanmorgen nog wat aan het planten.quote:Op vrijdag 11 november 2022 09:02 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Daarna in de stress door alle blauwe M&M 's ( heeft Ruben die daar neergelegd of Jappir &Ice?
Die wordt vast weer ziek als hij Leila niet kan krijgen.quote:Op vrijdag 11 november 2022 02:10 schreef chufi het volgende:
Berend kijkt toch wel met interresse soms naar Leilah ...
Dat dag nacht ritme wat hij zich aanmeet.. daar komt het ook niet goed mee.quote:Op vrijdag 11 november 2022 09:04 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Die wordt vast weer ziek als hij Leila niet kan krijgen.
quote:Op vrijdag 11 november 2022 09:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Isaak was er vanmorgen nog wat aan het planten.
En dan maar eisen dat ie gezond eten wil van de Febo hij wil gewon niet gezonder leven maar aandacht heb ik het ideequote:Op vrijdag 11 november 2022 09:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat dag nacht ritme wat hij zich aanmeet.. daar komt het ook niet goed mee.
Hij moest zorgen voor een goed ritme van de dokter
Zo'n type wil ook niet gezond eten, tot ze ziek worden.quote:Op vrijdag 11 november 2022 09:09 schreef pingu66 het volgende:
[..]
En dan maar eisen dat ie gezond eten wil van de Febo hij wil gewon niet gezonder leven maar aandacht heb ik het idee
Ik wat minder. Kunnen we weer de hele dag naar spelletjes spelende of sportende mensen kijken.quote:
volgende keer verstoppen in de kachelquote:Op vrijdag 11 november 2022 09:16 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik wat minder. Kunnen we weer de hele dag naar spelletjes spelende of sportende mensen kijken.
Die Bern is echt zo glad als snotquote:Op vrijdag 11 november 2022 07:26 schreef 5thencounter het volgende:
Tot zoww
Tot zoww..
Getrouwd stel![]()
[ afbeelding ]
het is ook een spel programmaquote:Op vrijdag 11 november 2022 09:16 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik wat minder. Kunnen we weer de hele dag naar spelletjes spelende of sportende mensen kijken.
Ja dat snap ik met haar verledenquote:Op vrijdag 11 november 2022 09:25 schreef juul. het volgende:
Alicia wordt ongemakkelijk van iemand zijn aanrakingen, binnen wordt het sowieso niets, buiten weet ze het nog niet
Kom dan met een alternatief.quote:Op vrijdag 11 november 2022 09:16 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 november 2022 09:02 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik zou ze wel lusten nu. Ook wel een grote patat oorlog met een frikadel speciaal. Lekker man.
Toch niet nu al vooruithuiilen voor de "uitvaart" van Alys?quote:Op vrijdag 11 november 2022 09:32 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
D'r dagelijkse riedeltje, ff ventileren/traanbuisjes legen
Babbel raakt haar favoriete huisdiertje kwijt, ze heeft dus wel iets van een reden m te jankenquote:Op vrijdag 11 november 2022 09:33 schreef R0T29 het volgende:
Oh ze jankt omdat Alicia weggaat....ze kan nooit zo goed afscheid nemen....
Nou...dat gaat het komende jaar nog vaak zat gebeuren dus wen er maar aan
Is het wel zijn been?quote:Op vrijdag 11 november 2022 09:36 schreef R0T29 het volgende:
Babette zit GJ al lekker over zijn been te strelen en wil boven hem gaan liggen...
Oh, wat vind ze het moeilijk dat Alicia weggaat....
Qua leeftijd ook wel wat gezonder.quote:Op vrijdag 11 november 2022 09:35 schreef R0T29 het volgende:
Babette ziet volgens mij mogelijkheden om van GJ een projectje te maken....
Die kruipt nog wel op Berend als dit project misluktquote:Op vrijdag 11 november 2022 09:37 schreef spapaars het volgende:
[..]
Qua leeftijd ook wel wat gezonder.
Als ze maar niet zo wanhopig gaat doen als Mexx, want die zet zichzelf volledig voor schut.
Heeft 'ie een punt. Geen Big Mac voor Erikquote:Op vrijdag 11 november 2022 09:38 schreef Harry het volgende:
Martin zegt dat hij het wel lullig vindt, dat Erik is gaan zoeken.
Martin: dat mocht tussen 11.00 - 11.30 uur.
Erik: dan hebben ze daarnet de tijd erbij gezet.
Martin: Nee, dat stond er al bij.
Die ziet ze meer als een project psychische begeleiding.quote:Op vrijdag 11 november 2022 09:38 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Die kruipt nog wel op Berend als dit project mislukt
Dat je spellen verstopt is 1 ding, dat jij dicteert wanneer men er naar mag zoeken...quote:Op vrijdag 11 november 2022 09:38 schreef Harry het volgende:
Martin zegt dat hij het wel lullig vindt, dat Erik is gaan zoeken.
Martin: dat mocht tussen 11.00 - 11.30 uur.
Erik: dan hebben ze daarnet de tijd erbij gezet.
Martin: Nee, dat stond er al bij.
Laat haar los, dat ze gaat is begrijpelijk, al haar leeftijdgenoten zitten vast aan een vent.quote:Op vrijdag 11 november 2022 09:42 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
En dit nog 5 uur lang...
Bummer, zit ik weer naar de verkeerde stream te luisterenquote:Op vrijdag 11 november 2022 09:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Alicia : Oh, en Pietje en Peachje alles gedaan .. alles .. alles alles..
Babette : S E X? Vannacht?
Alicia : Nee.. ik ging helemaal stuk...
Babette : Van wie heb je dat dan?
Alicia : Van Peach...
(Jeff en KimD)
quote:Op vrijdag 11 november 2022 09:51 schreef Li0nHeart het volgende:
GJ heet Alicia vannacht wakker gemaakt om 'iets' te vertellen. Alicia had liever gehad dat hij het 10 minuten voor haar vertrek had gezegd.
Alicia : 'Het is gewoon jammer, probeer me eroverheen te zetten. Het enige is dat het nu is uitgesproken, ook al dacht ik eigenlijk dat het niet zo was, eerst wel, maar daarna niet.'
Babette : 'In deze bubbel voel je je anders. Jij was daar allang uit, maar hij niet'
En Alicia dat het nu akward voelt met GJ, aanrakingen zijn nu ook awkward.
Denken ze echt dat als ze namen veranderen de kijkers niet snappen over wie ze het hebben ?quote:Op vrijdag 11 november 2022 09:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Alicia : Oh, en Pietje en Peachje alles gedaan .. alles .. alles alles..
Babette : S E X? Vannacht?
Alicia : Nee.. ik ging helemaal stuk toen ik het hoorde..
Babette : Van wie heb je dat dan?
Alicia : Van Peach...
(Jeff en KimD)
Wat een overdreven gedoequote:Op vrijdag 11 november 2022 09:42 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
En dit nog 5 uur lang...
GJ heeft eindelijk zijn liefdesverklaring er uit gegooid, sneuneusquote:Op vrijdag 11 november 2022 09:51 schreef Li0nHeart het volgende:
GJ heet Alicia vannacht wakker gemaakt om 'iets' te vertellen. Alicia had liever gehad dat hij het 10 minuten voor haar vertrek had gezegd.
Alicia : 'Het is gewoon jammer, probeer me eroverheen te zetten. Het enige is dat het nu is uitgesproken, ook al dacht ik eigenlijk dat het niet zo was, eerst wel, maar daarna niet.'
Babette : 'In deze bubbel voel je je anders. Jij was daar allang uit, maar hij niet'
En Alicia dat het nu akward voelt met GJ, aanrakingen zijn nu ook awkward.
Hoe ze al wekenlang tussen Gertje en Alys zit te slijmen zou je bijna denken dat Babbeltje ook op jong valtquote:Op vrijdag 11 november 2022 10:07 schreef Seattle het volgende:
Ik begin nu Babet toch erger te vinden dan GJ. Doe nor maal
Blinde dropperd, ze heeft gezegd dat hij een maatje voor haar is, wat is hier niet duidelijk aan?quote:Op vrijdag 11 november 2022 10:08 schreef juul. het volgende:
[..]
GJ heeft eindelijk zijn liefdesverklaring er uit gegooid, sneuneus
Blijkbaar.quote:Op vrijdag 11 november 2022 10:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hoe ze al wekenlang tussen Gertje en Alys zit te slijmen zou je bijna denken dat Babbeltje ook op jong valt
Niks stoer, teleurgesteld in hem, en terecht.quote:Op vrijdag 11 november 2022 10:14 schreef Verida het volgende:
Stoer hoor van het "naiefje" Aliesje om nu overal door te vertellen wat GJ vannacht heeft gezegd.
en dan zelfs zijn aanrakingen nu awkward te vinden. Dat zal niet makkelijk worden voor GJ als alies straks pleiten is. Dit zal hem door al die vrouwen wel nagedragen worden, dat hij Aliesje verdriet heeft gedaan.
quote:Op vrijdag 11 november 2022 09:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Babbel raakt haar favoriete huisdiertje kwijt, ze heeft dus wel iets van een reden m te janken
Haar nieuwe huisdier wordt waarschijnlijk Mirthe.quote:Op vrijdag 11 november 2022 09:37 schreef spapaars het volgende:
[..]
Qua leeftijd ook wel wat gezonder.
Als ze maar niet zo wanhopig gaat doen als Mexx, want die zet zichzelf volledig voor schut.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |