Ik wil geen gezeur over TT`s.quote:
Mss het deeg laten rijzen?quote:Op vrijdag 11 november 2022 03:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze waren toch al bezig eerder vanavond ?
quote:
Dat gaat echt nog wel gebeuren.quote:Op vrijdag 11 november 2022 03:07 schreef chufi het volgende:
Gaan 2 echt nog neuken ... Djedi en Ruben bedoel ik
Joost is toch anders geaardquote:Op vrijdag 11 november 2022 03:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat gaat echt nog wel gebeuren.
Sorry Joost.
Leuk trio materiaal dan.quote:
rUBEN PROBEERT TE SHINEN IDDquote:Op vrijdag 11 november 2022 03:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat gaat echt nog wel gebeuren.
Sorry Joost.
Ja boeien ... hij heeft die spllen ook niet verstopt .. dus geen zorgenquote:Op vrijdag 11 november 2022 03:18 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Terwijl Jeff met hele andere dingen bezig is...
quote:Op vrijdag 11 november 2022 03:18 schreef FreshFruit het volgende:
Hele dagen pruilend op bed slechte rijmpjes schrijven en nu opeens de Zilvervos uithangen.
Dat is dan wel weer leuk.quote:Op vrijdag 11 november 2022 03:20 schreef Kakadylo het volgende:
Djedi heeft zo'n parmantig loopje zo met dat tasje om de arm
@FEBO !!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 11 november 2022 03:23 schreef Kakadylo het volgende:
Maar dus ook geen enkele microfooncheck hč
En wie heeft hij daar mee?quote:Op vrijdag 11 november 2022 03:23 schreef chufi het volgende:
Ja Ruben ,... steel ff alle schroevendraaiers ...
Ik zie het verband niet amice.quote:Op vrijdag 11 november 2022 03:24 schreef Kakadylo het volgende:
Werkten ze maar zo hard voor Maddy toen ze nog manager was![]()
Maddy draaide vandaag helemaal door vanwege de verdwenen kaartenquote:Op vrijdag 11 november 2022 03:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zie het verband niet amice.
Ja .... simpele gast blijft het ... komt ook door die blik van zijn hoofdquote:Op vrijdag 11 november 2022 03:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En wie heeft hij daar mee?
Erik
Wat een held die Ruben.![]()
Kijk eens hoe laat het is.quote:Op vrijdag 11 november 2022 03:25 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ze lezen dus in ieder geval niet mee
stagair is de login vergetenquote:Op vrijdag 11 november 2022 03:25 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ze lezen dus in ieder geval niet mee
Ik zie die Djedi echt nog steeds geen ene reactie/affectie naar die Ruben toen .. terwijl ie dr soms best wel ongepast benadert/aanraaktquote:Op vrijdag 11 november 2022 03:29 schreef Kakadylo het volgende:
Djedi en Ruben mogen Isaac straks wel danken voor deze qualitytime
Haar strelen vindt ze best heel fijn.Als het maar stiekem is.quote:Op vrijdag 11 november 2022 03:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zie die Djedi echt nig steeds geen ene reactie/affectie naar die Ruben toen .. terwijl ie dr soms best wel ongepast benadert/aanraakt
Djedi is verliefd maar kan dat niet uitspreken vanwege haar vriend en probeerde hem daarom laatst te ontlopenquote:Op vrijdag 11 november 2022 03:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zie die Djedi echt nig steeds geen ene reactie/affectie naar die Ruben toen .. terwijl ie dr soms best wel ongepast benadert/aanraakt
Beroept zich op haar zwijgrecht.quote:
De trap bij 3 en 4 weghalen.quote:Op vrijdag 11 november 2022 04:27 schreef Kakadylo het volgende:
Als hier geen kaarten uit voortkomen dan mag je blijkbaar de hele loods demonteren als het je belieft
Sommige vast wel.quote:Op vrijdag 11 november 2022 04:33 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Denken ze nu dat de dader nog z'n daad moet doen?
Als jou dat al opvalt.quote:Op vrijdag 11 november 2022 04:36 schreef chufi het volgende:
Djedi is ook wel een beetje apart meisje...
Niet zonder alimentatie.quote:Op vrijdag 11 november 2022 04:37 schreef Kakadylo het volgende:
Als die Joost zo met een meid zou omgaan terwijl Djedi naar de stream kijkt dan was de echtscheiding allang geregeld
Ruben is mijn vriend.quote:Op vrijdag 11 november 2022 04:39 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Djedi doet eigenlijk alles met Ruben behalve de daad
Is dat dat briefje van Maddy?quote:Op vrijdag 11 november 2022 04:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ruben is mijn vriend.
Mijn maat.
We doen alles samen.
Behalve de daad.
Die tekst kwam wel op hetzelfde neer.quote:
Dan hebben we er nu tweequote:Op vrijdag 11 november 2022 04:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die tekst kwam wel op hetzelfde neer.
Goed plan.quote:Op vrijdag 11 november 2022 04:49 schreef Kakadylo het volgende:
Zometeen gaat de ochtendploeg maar verder en ga ik even twee uurtjes slapen
GJ heeft Alicia wakker gemaakt voor nog wat quality time voor hem alleen samenquote:Op vrijdag 11 november 2022 06:35 schreef KoningWouter het volgende:
Goedemorgen COS.
We hebben gewoon al beeld. Alicia en GJ onder de douche.
Staan asociaal lang warm water op te maken..quote:Op vrijdag 11 november 2022 06:40 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen cos....
Jakkie GJ en Alicia samen aan het douchen edoch apart...
Wat is er gejat vannacht? Normaal lees ik 3 cossen terug nu niet zoveel zin in...😁😉
Wel lekkerquote:Op vrijdag 11 november 2022 06:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Staan asociaal lang warm water op te maken..
Ja vreselijk hé, die Alicia maakt er helemaal een potje van... GJ nu ook...quote:Op vrijdag 11 november 2022 06:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Staan asociaal lang warm water op te maken..
Dan duikt Gertje op Kenzie, het opvolgende lekkerbekje..quote:Op vrijdag 11 november 2022 06:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wel lekkerals Alicia straks thuis is is het weer afgelopen met lang douchen
We hebben Djedi en Kim K nog.. staan er ook ruim een half uur onder....quote:Op vrijdag 11 november 2022 06:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wel lekkerals Alicia straks thuis is is het weer afgelopen met lang douchen
Nu niet meer, over 5 min is het water koudquote:Op vrijdag 11 november 2022 06:46 schreef Frummelie het volgende:
[..]
We hebben Djedi en Kim K nog.. staan er ook ruim een half uur onder....
IK geef ze geen ongelijk.quote:Op vrijdag 11 november 2022 06:46 schreef Frummelie het volgende:
[..]
We hebben Djedi en Kim K nog.. staan er ook ruim een half uur onder....
Oooh en dan is die Djedi zuur....quote:Op vrijdag 11 november 2022 06:47 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nu niet meer, over 5 min is het water koud
We gaan het zien. Ik zelf ben nooit zo voor stelletjes in een RLS of het moet bonje geven. Maar dat geklef hoef van mij niet zo.quote:Op vrijdag 11 november 2022 06:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dan duikt Gertje op Kenzie, het opvolgende lekkerbekje..
Ik douche 5 min.... ik kan er niet eens lang onder staan te ongeduldig voor...quote:Op vrijdag 11 november 2022 06:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK geef ze geen ongelijk.
GJ is in ieder geval klaar met douchen, hij droogt zich af
Iemand's zender..quote:Op vrijdag 11 november 2022 06:51 schreef Frummelie het volgende:
Wat zit er in die droger.... wat een lawaai...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |