Oh.quote:Op vrijdag 11 november 2022 14:16 schreef IndoorKite het volgende:
[..]
Ik was sarcastisch
Zal de volgende keer /s doen voor de zekerheid
https://news.yahoo.com/twitter-buyout-loans-bid-60-201544721.htmlquote:Twitter Buyout Loans Get Bid at 60 Cents as Banks Sound Out Investors
Wall Street banks that lent $13 billion to help fund Elon Musk’s buyout of Twitter Inc. have been quietly sounding out hedge funds and other asset managers for their interest in a chunk of the buyout debt at deeply discounted prices.
Some funds have offered to take a piece of the loan package at a discount as low as 60 cents on the dollar, which would be among the steepest markdowns in a decade. The banks have so far deemed those bids unattractive, according to people with knowledge of the discussions who asked not to be identified because the talks were private.
The lukewarm investor reception shows just how big of an albatross the Twitter debt is becoming for a Morgan Stanley-led cohort that committed to finance Musk’s acquisition of the social-media firm back in April, before credit markets cratered. The seven banks are now saddled with risky loans that they never intended to keep on their books, and face an increasingly uphill battle to minimize losses.
Ja, dat was al duidelijk meteen na de overname, de banken in kwestie lieten toen al weten dat ze waarschijnlijk zouden gaan verliezen op die deal. Nu de situatie nog wat chaotischer is willen ze blijkbaar tegen iedere prijs af van deze leningen.quote:Op vrijdag 11 november 2022 14:24 schreef Tijn het volgende:
Bloomberg meldt dat de banken die Elon het geld voor Twitter hebben geleend al aan het proberen zijn van de lening af te komen door het voor 60% van de prijs aan te bieden.
[..]
https://news.yahoo.com/twitter-buyout-loans-bid-60-201544721.html
Toch wel spectaculair na twee wekenquote:Op vrijdag 11 november 2022 14:27 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, dat was al duidelijk meteen na de overname, de banken in kwestie lieten toen al weten dat ze waarschijnlijk zouden gaan verliezen op die deal. Nu de situatie nog wat chaotischer is willen ze blijkbaar tegen iedere prijs af van deze leningen.
Ja, daarom juist. Een blauw vinkje = betrouwbaarheid. Althans, dat was bij wijze van spreken tot nu toe het geval.quote:Op vrijdag 11 november 2022 14:10 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het was geen blind vertrouwen. Twitter controleerde daadwerkelijk dat mensen zijn wie ze zeggen te zijn. Een blauw vinkje kreeg je niet zomaar.
Dat Musk dat nu door het putje heeft gegooid, betekent niet dat het hiervoor raar was om te geloven dat mensen met een blauw vinkje daadwerkelijk de persoon zijn die ze lijken te zijn.
Ik snap juist heel goed dat ik dat doe. Wat je niet lijkt te begrijpen is dat in niet per se in één van de twee kampen zit in de vorm van voor- of tegenstander.quote:Op vrijdag 11 november 2022 14:09 schreef YStec het volgende:
Je legt de vinger op het pijnpunt zonder het te beseffen (blijkbaar).
Waarom zou iedereen toch zo raar reageren op de keuzes van Musk? Waarom de chaos toch?
Zoveel vragen waar we maar geen antwoorden kunnen vinden.
En dat in de spotlights van zijn eigen platform met gigantisch bereik, waar iedereen op de eerste rij kauwend op popcorn kan meegenieten.quote:Op vrijdag 11 november 2022 14:39 schreef tjoptjop het volgende:
Dit is wel zo'n beetje de grootste flex die een miljardair gedaan heeft niet? Velen kopen een vliegtuig, jacht of misschien een NFL team. Musk koopt voor $44 miljard een bedrijf en gaat er op stampen![]()
Heerlijke soap
De denkfout is dat weten wie iets zegt niet betekent dat hetgene dat gezegd wordt ook waar is. Maar dat maakt niet dat het niet zinvol is om te weten wie iets zegt. Dus dat blauwe vinkje in z'n originele vorm was gewoon een goed idee.quote:Op vrijdag 11 november 2022 14:37 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Ja, daarom juist. Een blauw vinkje = betrouwbaarheid. Althans, dat was bij wijze van spreken tot nu toe het geval.
Dus nee voorheen was dat, in specifieke gevallen zoals bedrijven of politici, inderdaad niet vreemd. Sterker nog, potentieel zelfs erg handig en een goede toevoeging. Ik denk dat het een goed idee is dat in stand te houden, niet per se in dezelfde vorm, maar wel in essentie.
Maar een schijnbaar willekeruig persoon met krap 10.000 volgers, die verder niet aantoonbaar bovenmatig oprecht, betrouwbaar etc. is maar wel om verder enkel bij Twitter bekende redenen een blauw vinkje heeft? Daar zie ik vooral veel problemen en de kans op misbruik toenemen juist vanwege de illusie van betrouwbaarheid.
Een vinkje voor bedrijven en politici, prima. Misschien zelfs nog een paar andere groepen, daar zou ik beter over na moeten denken. Maar (uitgaande van het systeem pre-Musk) geen vinkjes meer voor Pietje met 10K volgers enkel en alleen om bij Twitter bekende onduidelijke redenen. En dan laat ik het misbruik wat blijkbaar plaatsvond (het verkopen van vinkjes onder de tafel) zelfs nog buiten beschouwing.quote:Op vrijdag 11 november 2022 15:06 schreef Tijn het volgende:
[..]
De denkfout is dat weten wie iets zegt niet betekent dat hetgene dat gezegd wordt ook waar is. Maar dat maakt niet dat het niet zinvol is om te weten wie iets zegt. Dus dat blauwe vinkje in z'n originele vorm was gewoon een goed idee.
Echter is Musk helemaal niet geïnteresseerd in goede ideëen, hij wil vooral snel geld verdienen. Dat ondertussen de hele site eraan gaat lijkt 'm weinig te boeien.
Het wordt niet aangeboden voor 60%, een hedgefonds heeft een bod gedaan voor 60% en de banken hebben dat afgewezen.quote:Op vrijdag 11 november 2022 14:24 schreef Tijn het volgende:
Bloomberg meldt dat de banken die Elon het geld voor Twitter hebben geleend al aan het proberen zijn van de lening af te komen door het voor 60% van de prijs aan te bieden.
[..]
https://news.yahoo.com/twitter-buyout-loans-bid-60-201544721.html
En alleen omdat hij z'n lul aan het opmeten was met Donald Trump over wie er machtiger en rijker is.quote:Op vrijdag 11 november 2022 14:39 schreef tjoptjop het volgende:
Dit is wel zo'n beetje de grootste flex die een miljardair gedaan heeft niet? Velen kopen een vliegtuig, jacht of misschien een NFL team. Musk koopt voor $44 miljard een bedrijf en gaat er op stampen![]()
Heerlijke soap
Het bestuur van Twitter wilde helemaal niet verkopen en heeft zelfs speciale constructies opgetuigd om een vijandige overname te voorkomen. Tegelijkertijd heeft het bestuur een juridische plicht om in het belang van aandeelhouders te handelen. Als een bod hoog genoeg is en ze verwerpen het bod, worden ze aangeklaagd.quote:Op vrijdag 11 november 2022 15:21 schreef slashdotter3 het volgende:
En waar was zijn bod op gebaseerd dat hij 54 dollar bood terwijl het aandeel 40 ofzo waard was? Waarom 54 en niet 50 bijvoorbeeld?
$54,20 he, want 420 lolquote:Op vrijdag 11 november 2022 15:21 schreef slashdotter3 het volgende:
En waar was zijn bod op gebaseerd dat hij 54 dollar bood terwijl het aandeel 40 ofzo waard was? Waarom 54 en niet 50 bijvoorbeeld?
Ze zullen het vast wel redden, maar het personeel wat er blijft zit natuurlijk met enorm veel (meer) werk. En uiteindelijk moet je hen ook ontlastten, dus heb je alsnog groei in het personeelsbestand.quote:Op vrijdag 11 november 2022 17:52 schreef slashdotter3 het volgende:
Ben benieuwd wat voor ruine het is over 6 maanden
https://www.technologyrev(...)in-the-coming-weeks/
Here’s how a Twitter engineer says it will break in the coming weeks
there’s no longer the institutional knowledge to quickly fix issues as they arise. “A lot of the people I saw who were leaving after Friday have been there nine, 10, 11 years, which is just ridiculous for a tech company,” says the Twitter engineer. As those individuals walked out of Twitter offices, decades of knowledge about how its systems worked disappeared with them. (Those within Twitter, and those watching from the sidelines, have previously argued that Twitter’s knowledge base is overly concentrated in the minds of a handful of programmers, some of whom have been fired.)
Huh? Elon heeft meerdere kloons van zichzelf hoor? Een kloon voor de kids, een kloon voor spaceX etc. Kijk maar op twitter, genoeg Elons met een verificatie badgequote:Op vrijdag 11 november 2022 18:02 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Ze zullen het vast wel redden, maar het personeel wat er blijft zit natuurlijk met enorm veel (meer) werk. En uiteindelijk moet je hen ook ontlastten, dus heb je alsnog groei in het personeelsbestand.
Beetje naief om te denken dat je een Twitter in de lucht kan houden met 3k/4k man. Vooral ook om al die uitdagingen en afwegingen die je moet (gaan) maken het hoofd te bieden.
Lijkt wel alsof Elon Musk steeds minder rationeel nadenkt. Hij wil dus tot op uitvoerend niveau 5 of wat grote bedrijven runnen, super grappig, komisch, een echte celebrity zijn of wat dan ook. Denk dat hij dit niet lang meer gaat volhouden, maar we gaan het zienOja, en hij heeft blijkbaar ook nog 10 kinderen. Zal hij ze ooit ook maar een seconde aandacht geven? Kan het mij haast niet voorstellen. Toffe vader!
Wat hij nu doet is het tegenovergestelde van verificatie, het is niet te rigoreus, er is geen verificatie meer.quote:Op vrijdag 11 november 2022 18:07 schreef Rnie het volgende:
[..]
Huh? Elon heeft meerdere kloons van zichzelf hoor? Een kloon voor de kids, een kloon voor spaceX etc. Kijk maar op twitter, genoeg Elons met een verificatie badge![]()
Had Elon maar on the side een jaar uitgetrokken om een twitter 2.0 te bouwen. incl. AB testing e.d.
Ben een Elon Musk fan en vind zijn standpunten omtrent verificatie sterk, maar aan de andere kant vind ik dat hij dit te rigoureus heeft aangepakt. Maarja, wat wil je, Hij kocht een product wat te duur was, kwam tot besef dat het te duur was, wilt er vanaf, heeft geen mogelijkheid om de koop te ontbinden, wilt nu snel cashen om het vruchtbaar te maken.
Iets met een kat en sprongen.
Dus een creditcard waar je naam op staat is geen verificatiemiddel? Apart.quote:Op vrijdag 11 november 2022 18:34 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wat hij nu doet is het tegenovergestelde van verificatie, het is niet te rigoreus, er is geen verificatie meer.
Het product was te duur omdat hij overbood toen hij weer eens een manische bui had. Op deze manier gaat snel cashen alleen lukken als hij een enorm verlies bereid is te nemen.
Twitter heeft je creditcardgegevens helemaal niet. De betaling loopt via de App Store. Twitter ontvangt het geld, maar weet verder niks van je. Daarom zijn die claims van Elon dat ze creditcards kunnen blokkeren ook een beetje dom, want dat is niet zo.quote:Op vrijdag 11 november 2022 18:55 schreef Rnie het volgende:
[..]
Dus een creditcard waar je naam op staat is geen verificatiemiddel? Apart.
Nee, dat is het niet en zoals Tijn als aangeeft, Twitter ziet de credit card helemaal niet.quote:Op vrijdag 11 november 2022 18:55 schreef Rnie het volgende:
[..]
Dus een creditcard waar je naam op staat is geen verificatiemiddel? Apart.
quote:Op vrijdag 11 november 2022 18:57 schreef Tijn het volgende:
[..]
Twitter heeft je creditcardgegevens helemaal niet. De betaling loopt via de App Store. Twitter ontvangt het geld, maar weet verder niks van je. Daarom zijn die claims van Elon dat ze creditcards kunnen blokkeren ook een beetje dom, want dat is niet zo.
Dat is dan wel apart?quote:Op vrijdag 11 november 2022 19:27 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet en zoals Tijn als aangeeft, Twitter ziet de credit card helemaal niet.
Lijkt me niet dat Stripe dat deelt, nee. Maar hoe dan ook, het is op dit moment iOS-only, je kunt je via het web niet aanmelden voor Twitter Blue.quote:Op vrijdag 11 november 2022 19:43 schreef Rnie het volgende:
[..]
Zouden ze dan wel de gegevens krijgen als je je registreert via web? Dan loopt het via Stripe.
Mwah, veel pharma zit op -3 -5 procent vandaag, 1 bedrijf zou kunnen maar ik betwijfel dat 1 tweetje de hele markt meeneemtquote:
hahahaquote:Op vrijdag 11 november 2022 17:56 schreef Rode_Wijn het volgende:
Inmiddels begin ik te denken dat Musk het gekocht heeft om te slopen zodat de weg vrij is voor Truth Social om te groeien
Afdeling support van Twitter neemt de telefoon niet opquote:Op vrijdag 11 november 2022 19:59 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Het meest bijzondere vind ik trouwens dat die Mario tweets online staan nog. Nintendo is altijd super fel om dit aan te pakken. Veel fan-made spul wordt ook offline gehaald.
Zijn allemaal ontslagen.quote:Op vrijdag 11 november 2022 20:03 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Afdeling support van Twitter neemt de telefoon niet op
Natuurlijk, kost je maar 44 miljard dollar.quote:Op vrijdag 11 november 2022 17:56 schreef Rode_Wijn het volgende:
Inmiddels begin ik te denken dat Musk het gekocht heeft om te slopen zodat de weg vrij is voor Truth Social om te groeien
ik lachte hardopquote:
Elon was zeker not amusedquote:Op vrijdag 11 november 2022 20:47 schreef ReplaR het volgende:
[..]
[ twitter ]
Ik weet niet wie dat veranderd heeft.
Zal nooit het bedrijf zelf geld gekost hebben. Als dit de oorzaak was zullen wel wat traders boos zijn. Hoewel aan de andere kant het al urenlang deze veel lagere koers houdt ondanks dat het wel als bekend verondersteld mag worden dat het fake was ...quote:Op vrijdag 11 november 2022 22:01 schreef Benny het volgende:
[ twitter ]
Haha, holyshit. Er zijn een aantal bedrijven miljoenen aan het verliezen door de vinkjeschaos
Zie ook het draadje.
Edit: Oh, al besproken
Deze tijdslijn.quote:Op vrijdag 11 november 2022 20:47 schreef ReplaR het volgende:
[..]
[ twitter ]
Ik weet niet wie dat veranderd heeft.
quote:Op vrijdag 11 november 2022 22:12 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Zal nooit het bedrijf zelf geld gekost hebben. Als dit de oorzaak was zullen wel wat traders boos zijn. Hoewel aan de andere kant het al urenlang deze veel lagere koers houdt ondanks dat het wel als bekend verondersteld mag worden dat het fake was ...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bijna alle phamaceuten hebben een knauw gekregen vandaagquote:Op vrijdag 11 november 2022 22:01 schreef Benny het volgende:
[ twitter ]
Haha, holyshit. Er zijn een aantal bedrijven miljoenen aan het verliezen door de vinkjeschaos
Zie ook het draadje.
Edit: Oh, al besproken
Nou ja, met name omdat het verlies lang aanhield.quote:Op vrijdag 11 november 2022 23:26 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Bijna alle phamaceuten hebben een knauw gekregen vandaag
[ afbeelding ]
Ik geloof er weinig van dat dit door 1 tweetje komt, als het nou alleen Eli Lilly was ok
Dat ook idd, al kun je met al die hft'ers niet weten hoe lang zoiets door werkt. Zijn wel eens raardere scenario's geweest waarbij systemen wat euhm overijverig reageerdenquote:Op vrijdag 11 november 2022 23:28 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Nou ja, met name omdat het verlies lang aanhield.
Wie was die Dojacat nou eigenlijk echt?quote:
Sja..quote:Op zaterdag 12 november 2022 08:18 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Wie was die Dojacat nou eigenlijk echt?5,5 miljoen volgers is niet niks.
Oh letterlijk Doja Cat... nog steeds geen idee![]()
Zie de rest van het draadje van de tweet. Het heeft er zeker wel mee te makenquote:Op vrijdag 11 november 2022 23:26 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Bijna alle phamaceuten hebben een knauw gekregen vandaag
[ afbeelding ]
Ik geloof er weinig van dat dit door 1 tweetje komt, als het nou alleen Eli Lilly was ok
Ja hoor, we gaan een 'draadje' gelovenquote:Op zaterdag 12 november 2022 09:35 schreef Benny het volgende:
[..]
Zie de rest van het draadje van de tweet. Het heeft er zeker wel mee te maken
Nee, bij Meta blijven er nog zo'n 70.000 over na deze ontslagronde.quote:Op zaterdag 12 november 2022 19:36 schreef Tijn het volgende:
[..]
Tja, bij Meta is het niet de helft van het totale bestand, he.
Jullie zijn het eens toch?quote:Op zaterdag 12 november 2022 20:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, bij Meta blijven er nog zo'n 70.000 over na deze ontslagronde.
Om het vergelijkbaar te maken met twitter hadden ze er zo'n 40.000 moeten ontslaan.
Zekerquote:Op zaterdag 12 november 2022 21:26 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Jullie zijn het eens toch?
Wat een enorm personeelsbestand heeft Metaquote:Op zaterdag 12 november 2022 20:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, bij Meta blijven er nog zo'n 70.000 over na deze ontslagronde.
Om het vergelijkbaar te maken met twitter hadden ze er zo'n 40.000 moeten ontslaan.
Volgens dit artikel over de stress van moderators uit 2021 zijn er meer dan 15k Facebook moderators en de meesten zijn ingehuurd via derde partijen. https://www.businessinsid(...)citing-trauma-2021-4quote:Op zaterdag 12 november 2022 21:37 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Wat een enorm personeelsbestand heeft MetaOf zal dat 60k moderators en 10k de rest zijn?
Dus die vallen niet eens onder de 70k?quote:Op zaterdag 12 november 2022 22:02 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Volgens dit artikel over de stress van moderators uit 2021 zijn er meer dan 15k Facebook moderators en de meesten zijn ingehuurd via derde partijen. https://www.businessinsid(...)citing-trauma-2021-4
Ik vermoed dat die daar niet onder vallen inderdaad. Als je het echt wilt weten zal je denk ik officiële stukken moeten lezen.quote:Op zaterdag 12 november 2022 22:46 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Dus die vallen niet eens onder de 70k?
Apple heeft er 150k, maar dat is inclusief alles, hardware, software, support, winkels. Heb toch wat onderschat hoe groot Meta dan is.
Geen enkel bedrijf telt personeel via derden als eigen personeel. Dat komt meestal terug in die "Job creation" PR fluff stukjesquote:Op zaterdag 12 november 2022 22:57 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ik vermoed dat die daar niet onder vallen inderdaad. Als je het echt wilt weten zal je denk ik officiële stukken moeten lezen.
Dat weet alleen Elon zelf .quote:Op zondag 13 november 2022 10:02 schreef Lospedrosa het volgende:
De hamvraag blijft.
Wat moest Elon Musk met Twitter, waarom heeft die het gekocht?
Niemand weet eigenlijk waarom.
Ik las laatst dat het papierwerk al is ingediend om van Twitter een financieel instituut zoals Paypal te makenquote:Op zondag 13 november 2022 10:23 schreef michaelmoore het volgende:
Zijn favoriete kenmerk is X , de grote onbekende best kans, gezien zijn verleden met Paypall en crypto dat hij die kant uit wil
Wat een curieus gefantaseer allemaal.quote:
Sowiesoquote:Op zaterdag 12 november 2022 21:26 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Jullie zijn het eens toch?
Dat verbaasd me niets, Musk heeft alleen de authentic world wide gebruikers nodig om het balletje te laten rollenquote:Op zondag 13 november 2022 10:45 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Ik las laatst dat het papierwerk al is ingediend om van Twitter een financieel instituut zoals Paypal te maken
Ik denk dat de bestaande userbase van Twitter hard wegrent zodra Twitter zich meer op crypto focust dan op het zijn van een discussieplatform.quote:Op zondag 13 november 2022 10:55 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Dat verbaasd me niets, Musk heeft alleen de authentic world wide gebruikers nodig om het balletje te laten rollen
...
betalen met crypto in thailand of Duitsland met je phone via Twitter
ik denk ....quote:Op zondag 13 november 2022 12:43 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk dat de bestaande userbase van Twitter hard wegrent zodra Twitter zich meer op crypto focust dan op het zijn van een discussieplatform.
Je weet niet hoe je dat zelf moet controleren?quote:
T kofschipquote:Op zondag 13 november 2022 10:55 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Dat verbaasd me niets, Musk heeft alleen de authentic world wide gebruikers nodig om het balletje te laten rollen
Het discussie platform op zich interesseert hem niets
Als Elon erachter staat met zijn kennis van authenticiteit dan gaat de waarde van Bitcoin of Ether verduizend voudigen en quantum zal hem daarbij helpen
Wat voor kennis heeft Musk van authenticiteit? Dit is de man die blue checkboxjes voor $8 verkoopt zonder enige controle op authenticiteit.quote:Op zondag 13 november 2022 10:55 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Het discussie platform op zich interesseert hem niets
Als Elon erachter staat met zijn kennis van authenticiteit dan gaat de waarde van Bitcoin of Ether verduizend voudigen en quantum zal hem daarbij helpen
Nee, anders vraag ik het niet.quote:Op zondag 13 november 2022 13:50 schreef Perrin het volgende:
[..]
Je weet niet hoe je dat zelf moet controleren?
Daar hoorde ik wat over op de tech podcast.quote:Op zondag 13 november 2022 14:09 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wat voor kennis heeft Musk van authenticiteit? Dit is de man die blue checkboxjes voor $8 verkoopt zonder enige controle op authenticiteit.
Verder zijn er wereldwijd nog geen half miljoen geauthenticeerde users op Twitter.
Quantum gaat hem daarbij helpen? Ah, magische quantum balletjes! Dat is het geheim!![]()
Is nog online:quote:
quote:ping www.twitter.com
PING twitter.com (104.244.42.65) 56(84) bytes of data.
64 bytes from 104.244.42.65 (104.244.42.65): icmp_seq=1 ttl=56 time=17.6 ms
64 bytes from 104.244.42.65 (104.244.42.65): icmp_seq=2 ttl=56 time=16.4 ms
64 bytes from 104.244.42.65 (104.244.42.65): icmp_seq=3 ttl=56 time=17.8 ms
64 bytes from 104.244.42.65 (104.244.42.65): icmp_seq=4 ttl=56 time=19.3 ms
64 bytes from 104.244.42.65 (104.244.42.65): icmp_seq=5 ttl=56 time=17.7 ms
64 bytes from 104.244.42.65 (104.244.42.65): icmp_seq=6 ttl=56 time=19.3 ms
64 bytes from 104.244.42.65 (104.244.42.65): icmp_seq=7 ttl=56 time=16.2 ms
64 bytes from 104.244.42.65 (104.244.42.65): icmp_seq=8 ttl=56 time=18.4 ms
Als er daadwerkelijk oorzakelijke verbanden tussen dit soort zaken zitten, dan zegt dat in mijn ogen meer over de aandelenmarkt dan over de blauwe vinkjes op Twitter.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |