Oppervlakkig setjequote:Op donderdag 10 november 2022 21:42 schreef Li0nHeart het volgende:
KimD zei het gister al, maar als je KimD en Jeff hoort praten hebben ze nooit een gesprek dat iets dieper gaat..
die klopt niequote:Op donderdag 10 november 2022 21:42 schreef Li0nHeart het volgende:
KimD zei het gister al, maar als je KimD en Jeff hoort praten hebben ze nooit een gesprek dat iets dieper gaat..
tja zeg het maarquote:Op donderdag 10 november 2022 21:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Waarom geen Jappie en Wanda op stream .. en wel deze onzin?
Dank, die screenshot ik even. Zit altijd op telefoon streams op iPad en dacht dat het veel meer voeten in de aarde had dan dat hahaquote:Op donderdag 10 november 2022 21:42 schreef greysbones het volgende:
@:Sociologica
als je klikt op open nieuw deel
de titel weghaalt
en wat tussen [ ] staat laat staan
komt het de volgende keer helemaal goed
Die gesprekken hebben ze waarschijnlijk in bed als je ze niet kunt verstaan onder en tussen de lakens zoals zovaakquote:Op donderdag 10 november 2022 21:42 schreef Li0nHeart het volgende:
ow zoquote:Op donderdag 10 november 2022 21:43 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
KimD zei het ... ik heb het zelf ook nog niet echt gehoord sinds ze 'samen' zijn.
Dat denk ik ook iddquote:Op donderdag 10 november 2022 21:44 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Die gesprekken hebben ze waarschijnlijk in bed als je ze niet kunt verstaan onder en tussen de lakens zoals zovaak
quote:Op donderdag 10 november 2022 21:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jawel , heeft ze vaker gezegd
Wij betalen en zij bepalenquote:Op donderdag 10 november 2022 21:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
tja zeg het maar
FEBO doet graag streamertje plagen
Nee , ze heeft dat zelf ook gezegd over hun contactquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op donderdag 10 november 2022 21:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, hier was een paar keer om gevraagd, moest even zoeken om het te vinden ...![]()
[ afbeelding ]
Kim is lekker volgepompt - 9 november 2022.Inderdaad want het spetterde zelfs op de grondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
Lekker bij een wijntjequote:
Het begint met het aantrekken van iemands trui...quote:Op donderdag 10 november 2022 21:46 schreef engine het volgende:
Besties Jappie en Wanda samen in de stoel.
Is iets meer dan besties denk ik aan het worden…quote:Op donderdag 10 november 2022 21:46 schreef engine het volgende:
Besties Jappie en Wanda samen in de stoel.
Beetje wel jaquote:Op donderdag 10 november 2022 21:46 schreef Seattle het volgende:
[..]![]()
Dankzij @:engine die overigens nu stikjaloers is op Jappie denk ik
Welnee ,mensen maken er ook maar van alles vanquote:Op donderdag 10 november 2022 21:47 schreef Seattle het volgende:
[..]
Is iets meer dan besties denk ik aan het worden…
quote:Op donderdag 10 november 2022 21:48 schreef spapaars het volgende:
[..]
De buffer heeft plaats gemaakt.
De dam is gebroken ...quote:Op donderdag 10 november 2022 21:48 schreef spapaars het volgende:
[..]
De buffer heeft plaats gemaakt.
Was maar met een knipoog, maaaaarrr you never knowquote:Op donderdag 10 november 2022 21:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Welnee ,mensen maken er ook maar van alles van
Geef een groep mensen lang genoeg de tijd, en alles kanquote:Op donderdag 10 november 2022 21:49 schreef Seattle het volgende:
[..]
Was maar met een knipoog, maaaaarrr you never know
Niet allesquote:Op donderdag 10 november 2022 21:50 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Geef een groep mensen lang genoeg de tijd, en alles kan
er zijn er een aantal die dat vindenquote:Op donderdag 10 november 2022 21:50 schreef Sociologica het volgende:
Kan me niet voorstellen dat je van al die mensen daar Wendy het meest vervelende gezelschap vindt
Oh echt, wat is de gegeven reden? Of mist diequote:Op donderdag 10 november 2022 21:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
er zijn er een aantal die dat vinden
Wanda en Kim K sowiesoquote:Op donderdag 10 november 2022 21:51 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Oh echt, wat is de gegeven reden? Of mist die
Werd net interessantquote:Op donderdag 10 november 2022 21:51 schreef puzziepie het volgende:
We mogen het niet meer horen , en weg
[ afbeelding ]
Maddy verdenkt Wendy en Babs van het weg nemen van de kaarten en spellen, die is echt van het padjequote:Op donderdag 10 november 2022 21:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda vertelt aan Jasper dat Maddye haar had gevraagd op Wendy te stemmen en dat Maddy zelf ook op Wendy wil stemmen.
Echt he... zelfs KimD zegt het.quote:Op donderdag 10 november 2022 21:55 schreef greysbones het volgende:
het lijkt of Jeff 100000 andere dingen in zijn hoofd heeft
Totaal geen interesse in haar. Apart om te zien weer.quote:Op donderdag 10 november 2022 21:55 schreef greysbones het volgende:
het lijkt of Jeff 100000 andere dingen in zijn hoofd heeft
Apart jaquote:Op donderdag 10 november 2022 21:57 schreef engine het volgende:
[..]
Totaal geen interesse in haar. Apart om te zien weer.
echt hequote:Op donderdag 10 november 2022 21:50 schreef Sociologica het volgende:
Kan me niet voorstellen dat je van al die mensen daar Wendy het meest vervelende gezelschap vindt
ik herken die blik(niet zozeer van Jeff zelf als wel van mezelf en dochter )quote:Op donderdag 10 november 2022 21:57 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Echt he... zelfs KimD zegt het.
dat is het nietquote:Op donderdag 10 november 2022 21:57 schreef engine het volgende:
[..]
Totaal geen interesse in haar. Apart om te zien weer.
Dat weet jij niet.quote:
Klopt maar als je heel stellig iets gaat ontkennen zonder toelichting reageer ik daar op.quote:
Als Jeff nou even lief kijkt, echt wat aandacht geeft aan Kim. Ze komt echt doelbewust kroelen. Hij oogt zo afwezig.quote:Op donderdag 10 november 2022 21:57 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Echt he... zelfs KimD zegt het.
jij beweert iets stellig en daar reageer ik opquote:Op donderdag 10 november 2022 22:00 schreef engine het volgende:
[..]
Klopt maar als je heel stellig iets gaat ontkennen zonder toelichting reageer ik daar op.
als ik zo in mijn hoofd zitquote:
Eens. Het is allemaal erg oppervlakkigquote:Op donderdag 10 november 2022 22:00 schreef engine het volgende:
[..]
Klopt maar als je heel stellig iets gaat ontkennen zonder toelichting reageer ik daar op.
gatverquote:Op donderdag 10 november 2022 22:01 schreef Sociologica het volgende:
Mexx ruikt ff aan een string of ie nog kan
Met enkel een ontkenning zonder toelichting....daar kan ik weinig mee.quote:Op donderdag 10 november 2022 22:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij beweert iets stellig en daar reageer ik op
Dacht precies hetzelfdequote:Op donderdag 10 november 2022 22:02 schreef Verida het volgende:
[..]
Hij lijkt wel 10 jaar ouder geworden.
Ja dat kan ik me voorstellen. Maar Kim heeft meerdere keren gerefereerd aan vol hoofd/ drukke gedachten etc en Jeff ontkent. Hij voelt zich prima. Maar zo oogt hij niet. Hij oogt voor mij moe van het gezeik en alles regelen en onder controle houden.quote:Op donderdag 10 november 2022 22:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
als ik zo in mijn hoofd zit
100000 gedachten
van een hele dag
Indirect zegt hij dat welquote:Op donderdag 10 november 2022 22:03 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja dat kan ik me voorstellen. Maar Kim heeft meerdere keren gerefereerd aan vol hoofd/ drukke gedachten etc en Jeff ontkent. Hij voelt zich prima. Maar zo oogt hij niet. Hij oogt voor mij moe van het gezeik en alles regelen en onder controle houden.
Zeker. Maar daarom vind ik het storend dat hij wel steeds wel algemene geluiden geeft over gedoe en gezeik. Maar als zijn vriendin het op de man af vraagt is er niks. Gek.quote:
Maar hij maakt normaal toch werkdagen van 20 uur ofzo?quote:
Denk wel dat zijn werknemers minder zullen zeuren.quote:Op donderdag 10 november 2022 22:06 schreef engine het volgende:
[..]
Maar hij maakt normaal toch werkdagen van 20 uur ofzo?
Niet dat er ooit duidelijk is geworden wat hij doet. Tuinman die loopt met twee laptops en een mobiel ofzoiets.
Hopelijk zijn dat niet zo'n achterlijke idioten.quote:Op donderdag 10 november 2022 22:07 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Denk wel dat zijn werknemers minder zullen zeuren.
Hij is toch geen tuinman? Zoiets begreep ik een tijdje geleden uit zijn woordenquote:Op donderdag 10 november 2022 22:06 schreef engine het volgende:
[..]
Niet dat er ooit duidelijk is geworden wat hij doet. Tuinman die loopt met twee laptops en een mobiel ofzoiets.
Precies waar KimK en Marciano het dus vanavond over hadden met Martin.quote:Op donderdag 10 november 2022 22:06 schreef Sociologica het volgende:
Mexx tegen Mirthe: heb je dat nog niet gezien?! Hij geeft mij de hele dag een kus
quote:Op donderdag 10 november 2022 22:06 schreef engine het volgende:
[..]
En hij gaat haar nu morgenochtend (nogmaals) vertellen dat hij verder niks wil?quote:Op donderdag 10 november 2022 22:08 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Precies waar KimK en Marciano het dus vanavond over hadden met Martin.
Ik acht die kans kleinquote:Op donderdag 10 november 2022 22:10 schreef Sociologica het volgende:
[..]
En hij gaat haar nu morgenochtend (nogmaals) vertellen dat hij verder niks wil?
Tussen GJ en Alicia bedoel ikquote:Op donderdag 10 november 2022 22:10 schreef Seattle het volgende:
[..]
Gaat Bep hier nog tussenliggen?
Tuurlijk niet, zo lang mogelijk aan het lijntje houden voor het geval dat ie iets wiltquote:Op donderdag 10 november 2022 22:10 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Er is geen touw aan vast te knopen maar in zijn profiel staat dat hij hovenier is. Als hij verteld heeft hij een bedrijf groot gemaakt. Niet echt duidelijk wat er van waar is.quote:Op donderdag 10 november 2022 22:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hij is toch geen tuinman? Zoiets begreep ik een tijdje geleden uit zijn woorden
Hoe hij praat klinkt het eerder alsof hij een managers/ regelfunctie heeft, zeker niet zelf in tuinen werkt. Hij had het ook over restaurants runnen geloof ik?quote:Op donderdag 10 november 2022 22:12 schreef engine het volgende:
[..]
Er is geen touw aan vast te knopen maar in zijn profiel staat dat hij hovenier is. Als hij verteld heeft hij een bedrijf groot gemaakt. Niet echt duidelijk wat er van waar is.
Eens, dat hoveniers verhaal vond ik ook raar want hij weet niet zoveel en het boeit hem ook nietquote:Op donderdag 10 november 2022 22:12 schreef engine het volgende:
[..]
Er is geen touw aan vast te knopen maar in zijn profiel staat dat hij hovenier is. Als hij verteld heeft hij een bedrijf groot gemaakt. Niet echt duidelijk wat er van waar is.
sportmanagementquote:Op donderdag 10 november 2022 22:13 schreef engine het volgende:
Jeff heeft ook net zijn scriptie afgerond....weet iemand voor welke studie?
Ach het is maar een kleuter hèquote:Op donderdag 10 november 2022 22:11 schreef chufi het volgende:
WTF Tiano dook echt gewoon bovenop de dames
Ja dat ook inderdaad. Ik heb het idee dat hij zijn functies behoorlijk overdrijft.quote:Op donderdag 10 november 2022 22:13 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hoe hij praat klinkt het eerder alsof hij een managers/ regelfunctie heeft, zeker niet zelf in tuinen werkt. Hij had het ook over restaurants runnen geloof ik?
Mexx is stapel op Martin dat merk je aan al haar simpelheid maar andersom gebruikt ie haar of hoe je het ook noemen wilquote:Op donderdag 10 november 2022 22:10 schreef Sociologica het volgende:
[..]
lees in zijn profiel dat hij mede eigenaar is van een hoveniersbedrijf..quote:Op donderdag 10 november 2022 22:13 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Eens, dat hoveniers verhaal vond ik ook raar want hij weet niet zoveel en het boeit hem ook niet
Waarom denk je dat Martin het allemaal prima vindtquote:Op donderdag 10 november 2022 22:16 schreef HappyCharly het volgende:
Als vrouw vind ik Mexx een lekker wijf
Maar heb je hem daar ooit duidelijk over horen vertellen...het blijft altijd een beetje vaag.quote:Op donderdag 10 november 2022 22:16 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
lees in zijn profiel dat hij mede eigenaar is van een hoveniersbedrijf..
Mooi gezicht maar haar figuur vind ik voor iemand van 22 wel een afknapper.quote:Op donderdag 10 november 2022 22:16 schreef HappyCharly het volgende:
Hij was wakker, hij draaide zich om toen ze binnen kwamquote:Op donderdag 10 november 2022 22:19 schreef Kakadylo het volgende:
Martin ligt snurkend en dromend in bed en Mexx kruipt er gewoon bij in haar lingerie
Lekker stukje vlees welquote:Op donderdag 10 november 2022 22:16 schreef HappyCharly het volgende:
Als man niet, Mirthe wel ....quote:Op donderdag 10 november 2022 22:16 schreef HappyCharly het volgende:
Misschien deze:quote:Op donderdag 10 november 2022 22:14 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat ook inderdaad. Ik heb het idee dat hij zijn functies behoorlijk overdrijft.
O ja? Goh. Als vrouw: het is totaal niet mijn type, maar kan me wel voorstellen dat kerels (mensen, sorry) haar een lekker ding vinden.quote:Op donderdag 10 november 2022 22:16 schreef HappyCharly het volgende:
staat wel in zijn promo..quote:Op donderdag 10 november 2022 22:19 schreef engine het volgende:
Mede eigenaar van dat hoveniersbedrijf is hij in ieder geval niet meer. Dat heeft hij wel een keer gezegd.
Wakker is dan weer het andere uiterstequote:Op donderdag 10 november 2022 22:19 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Hij was wakker, hij draaide zich om toen ze binnen kwam
Denk dat de mensen die op types als Mirthe en sascha vallen, niet op Wendy en Mexx vallen. Fijn he, voor ieder wat wilsquote:Op donderdag 10 november 2022 22:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Als man niet, Mirthe wel ....
Ja doe mij maar Mirthe. Vind haar erg mooi en dat rare vind ik ook erg leuk.quote:Op donderdag 10 november 2022 22:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Als man niet, Mirthe wel ....
echt? Mooi juistquote:Op donderdag 10 november 2022 22:19 schreef engine het volgende:
[..]
Mooi gezicht maar haar figuur vind ik voor iemand van 22 wel een afknapper.
Jawel, vind Wendy na Mirthe de leukste. Ondeugend, goeie humor. Leuk gezichtquote:Op donderdag 10 november 2022 22:22 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Denk dat de mensen die op types als Mirthe en sascha vallen, niet op Wendy en Mexx vallen. Fijn he, voor ieder wat wils
Die tijd heb ik ook gehad ja.quote:Op donderdag 10 november 2022 22:22 schreef engine het volgende:
Ik ga nooit meer met twee mensen in een eenpersoonsbed slapen..
[ afbeelding ]
Ik bedoelde puur even qua looks, niet qua karakter. Maar fijn dat smaken verschillen. Het was ook een loze opmerking van mijn kant.quote:Op donderdag 10 november 2022 22:23 schreef Seattle het volgende:
[..]
Jawel, vind Wendy na Mirthe de leukste. Ondeugend, goeie humor. Leuk gezicht
Ik vind dat Zoë, Mexx, Djedi...voor hun leeftijd echt al behoorlijk wat extra gewicht hebben. Daar zou ik inderdaad niet op vallen. Wendy ziet er prima uit.quote:Op donderdag 10 november 2022 22:22 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Denk dat de mensen die op types als Mirthe en sascha vallen, niet op Wendy en Mexx vallen. Fijn he, voor ieder wat wils
Voor 3 man is het inderdaad veel te kleinquote:Op donderdag 10 november 2022 22:22 schreef engine het volgende:
[ afbeelding ]
Ook qua looks hoorquote:Op donderdag 10 november 2022 22:24 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik bedoelde puur even qua looks, niet qua karakter. Maar fijn dat smaken verschillen. Het was ook een loze opmerking van mijn kant.
Woest aantrekkelijke man iddquote:Op donderdag 10 november 2022 22:25 schreef Seattle het volgende:
Qua mannen moet ik eerlijk bekennen dat ik Isaac de aantrekkelijkste vind. Captain Jack
Zie niet in waarom nietquote:Op donderdag 10 november 2022 22:22 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Moet ie gewoon verder zijn mond houden.quote:Op donderdag 10 november 2022 22:25 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Woest aantrekkelijke man idd
Als het interessant wordt dan schakelen ze inderdaad toch wel weg want het is een livestream die niet live isquote:Op donderdag 10 november 2022 22:27 schreef KinKiJan het volgende:
Febo aan de koffie? Wat moeten we met die slaapstream?
Nevermind, moving onquote:
Hahahah nee, ik vind Isaac totaaaaaaaaaal niet aantrekkelijk. Is wel voor 50 % door zijn kutkarakter. Maar val ook niet op zijn type.quote:Op donderdag 10 november 2022 22:26 schreef Seattle het volgende:
[..]
Moet ie gewoon verder zijn mond houden.![]()
Verwarrend ditquote:Op donderdag 10 november 2022 22:25 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hahahah nee, ik vind Isaac totaaaaaaaaaal niet aantrekkelijk. Is wel voor 50 % door zijn kutkarakter. Maar val ook niet op zijn type.
Haha wat flauw.quote:Op donderdag 10 november 2022 22:25 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hahahah nee, ik vind Isaac totaaaaaaaaaal niet aantrekkelijk. Is wel voor 50 % door zijn kutkarakter. Maar val ook niet op zijn type.
Die loopt natuurlijk de hele dag te soppen en dan krijg je dat jaquote:Op donderdag 10 november 2022 22:01 schreef Sociologica het volgende:
Deed Martin vanmorgen ookquote:Op donderdag 10 november 2022 22:01 schreef Sociologica het volgende:
Wat een belachelijk hoog bedrag en dat valt in de groep ook niet te verantwoorden voor een feestjequote:Op donderdag 10 november 2022 21:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Er is op het moment dus 300 euro begroot voor het carribisch feest...
Ik heb de kas niet bijgehouden, maar hoe hebben ze hier geld voor?quote:Op donderdag 10 november 2022 21:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Er is op het moment dus 300 euro begroot voor het carribisch feest...
Dat moet goedkoper vinden Jeff en KimD
had je e doch ook?quote:Op donderdag 10 november 2022 22:45 schreef Kakadylo het volgende:
Vijf minuten Isaac en heb de bingokaart alweer vol
Gele M&M in zijn oor?quote:Op donderdag 10 november 2022 22:22 schreef engine het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht eerder vanavond ook dat er twee gele M&M's op zijn nachtkastje lagenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
En lul je achter diens rug ....quote:Op donderdag 10 november 2022 22:54 schreef Vlinder1974 het volgende:
Wanda: als mij iets irriteert loop ik direct naar die persoon toe
Yeh right🤣🤣🤣
Tuurlijk...Wanda is het type schoolpleinmoeder.quote:Op donderdag 10 november 2022 22:54 schreef Vlinder1974 het volgende:
Wanda: als mij iets irriteert loop ik direct naar die persoon toe
Yeh right🤣🤣🤣
gelijk de tanden eruit sloanquote:Op donderdag 10 november 2022 22:57 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Tuurlijk...Wanda is het type schoolpleinmoeder.
Jeffrey style.quote:
welke actie?quote:Op donderdag 10 november 2022 23:13 schreef Hoempah het volgende:
Om nog even terug te komen over de actie van KimD en Jeffrey.
Hier de kant van Isaac: https://streamable.com/o59ktm
Al zat KimD op Pluto dan nog maakte Zoe geen kans zoals ook niet bij Martin of Rubenquote:Op donderdag 10 november 2022 23:15 schreef Sociologica het volgende:
Zoe weer bij Kim D over wat als zij iets met Jeff zou doen
Ook wel klaar mee
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
van wie?quote:Op donderdag 10 november 2022 23:21 schreef Kakadylo het volgende:
Zijn ze bang voor haar valse kant ofzo? Het gaat toch helemaal nergens over dit?
Wie zei dat? KimD?quote:Op donderdag 10 november 2022 23:24 schreef mnesymne het volgende:
Best gemeen hoor.
Probeer het gewoon, hij is nu alleen, ga na hem toe en klim in bed..
Valt me tegen van haar want ze weet het antwoord en speelt met de gevoelens van een kindquote:
quote:Op donderdag 10 november 2022 23:20 schreef Hoempah het volgende:
[..]Volgens mij is dat niet gebeurd, alleen wat geknuffelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trust nobody
Babet zei het ook al tegen GJ dat KimD een heel raar spelletje speelt met Zoe die notabene droomt over Jeffreyquote:Op donderdag 10 november 2022 23:31 schreef HappyCharly het volgende:
ik heb eeen beetje medelijden met Zoë
Oh dat gevoel heb ik minder. Gewoon medelijden met hoe onzeker Zoë is en hoe ze continu zoekt naar erkenningquote:Op donderdag 10 november 2022 23:32 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Babet zei het ook al tegen GJ dat KimD een heel raar spelletje speelt met Zoe die notabene droomt over Jeffrey
haha erinquote:Op donderdag 10 november 2022 23:39 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Op teamuitje in de Loodsrechtse Plassen
Denk dat geen enkele kamer haar wil maar ja dat zeg je ook weer nietquote:
Dan heeft JW me een beste jongenquote:Op donderdag 10 november 2022 23:47 schreef Flory het volgende:
Wat is Esther aan het breien?
Piemelwarmer?
Ja dat zie ik nu ookquote:Op donderdag 10 november 2022 23:48 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Dan heeft JW me een beste jongen
Nee, het is echt fokking saai, maar tot 1400 uur vandaag staat online ..quote:Op donderdag 10 november 2022 23:52 schreef Flory het volgende:
Niks leukers meer op de streams?
Esther en Erik is nou niet echt spannend
yes, zo blij van de bb clown af te zijnquote:Op donderdag 10 november 2022 23:50 schreef Flory het volgende:
[..]
Wacht, nieuwe ava?
Ik raak daar altijd van in de war
Nee dat zei Eric...quote:Op vrijdag 11 november 2022 00:02 schreef Adat231 het volgende:
[..]
je zit toch niet in den bosch he?
Jup feestdag hier.quote:
ik zie haar meer als wc dame met zo'n bordje voor kleingeldquote:Op vrijdag 11 november 2022 00:05 schreef pingu66 het volgende:
Bij ons in Den Bosch zeggen ze geen Alaaf zegt Esther.
Dat klopt maar zij woont toch in Geldrop? Alleen het idee al dat je haar tegen komt met Carnaval....blijf dan nog maar ff in de loods ...
aub
niemand praat maar er gebeurt ook niksquote:Op donderdag 10 november 2022 23:56 schreef Flory het volgende:
Wow zelfs de Cos is al dood voor middernacht
hoezo vraagt ze die 2 om toestemming?quote:Op vrijdag 11 november 2022 00:07 schreef Flory het volgende:
Esther vraagt of ze nog een broodje mag, ze heeft zo'n trek.
Dat mag van Isaac en Jappert
Was helaas niet veel vandaag ...quote:Op vrijdag 11 november 2022 00:05 schreef Adat231 het volgende:
nou saaie streams ,, ik ga maar eens naar dgk's werk kijken
Die waren daar toevalligquote:Op vrijdag 11 november 2022 00:07 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
hoezo vraagt ze die 2 om toestemming?
Zijn er nog broodjes dan?quote:Op vrijdag 11 november 2022 00:07 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
hoezo vraagt ze die 2 om toestemming?
Mooie UI.quote:Op vrijdag 11 november 2022 00:09 schreef Adat231 het volgende:
isaak gaat weer later naar bed. zal hij die gemaakte kaarten gaan verstoppen?
quote:Op vrijdag 11 november 2022 00:11 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
nog een paar witte bolletjes over
wat doe je ?quote:
Witte bolletjes.quote:Op vrijdag 11 november 2022 00:19 schreef mario390 het volgende:
word het hier en liveshow geven,zo veel ruzies kreg
je helemal niet in en liveshow per week
[..]
wat doe je ?
Isaac gaat een Joker tekenen.quote:
Wanted spellen van de loods staat er geloof ikquote:Op vrijdag 11 november 2022 00:24 schreef Adat231 het volgende:
[..]
? vraag me ook af. isaak gebruikt een lineaal
quote:Op vrijdag 11 november 2022 00:25 schreef HappyCharly het volgende:
ah.. morgen dus een zoektocht/ speurtocht om 11 uur
Er is ook een beloning.quote:Op vrijdag 11 november 2022 00:25 schreef HappyCharly het volgende:
ah.. morgen dus een zoektocht/ speurtocht om 11 uur
Spuit 11.quote:
quote:
Maddy woedendquote:Op vrijdag 11 november 2022 00:29 schreef Kakadylo het volgende:
Morgen iedereen een handschrifttest afnemen
Partners in crime.quote:Op vrijdag 11 november 2022 00:33 schreef Flory het volgende:
Isaac gaat het beter verstoppen, hij gaat Jap vertellen waar het nu ligt.
Janet heeft 100 euro tegoed.quote:Op vrijdag 11 november 2022 00:36 schreef HappyCharly het volgende:
Achja, best een klein beetje entertaining.
Al is het voor mensen wel goed om te onthouden hoe goed Isaac kon liegen vandaag, iedereen trapte erin. Die kun je dus nooit meer vertrouwen.
Hoezo kunnen ze ineens macdonalds bestellen trouwens?
Haha dit is wel weer even leukquote:Op vrijdag 11 november 2022 00:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Partners in crime.
Waar zijn de monddoekjes?
Ze moeten een deel in Maddy's kluisjedoenquote:Op vrijdag 11 november 2022 00:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Partners in crime.
Waar zijn de monddoekjes?
Jij bent echt evil.quote:Op vrijdag 11 november 2022 00:37 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ze moeten een deel in Maddy's kluisjedoen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |