Die tekst hebben we in de woonkamer aan de muur hangen!quote:Op donderdag 17 november 2022 08:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het leven is wat je gebeurt terwijl je andere plannen maakt
En in mijn handtekeningquote:Op donderdag 17 november 2022 23:38 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Die tekst hebben we in de woonkamer aan de muur hangen!
En in de mijnequote:
Ik had een mail gestuurd met wat vragen voor de ontvanger, of is het handiger als ik dm? Net pas hoor maar ik begon ineens te twijfelenquote:
Haha nice! Alleen jij de nederlandse versie (van Acda en de Munnik?) en ik de originele van John Lennon. Al ken ik de tekst via Acda en de Munnik. Ben te jong voor de beatles. Mijn vader wees me erop dat het origineel van John was en dat hele nummer laat me slapen over John gaatquote:
83 Jaar = 43654680 Minutenquote:Levensverwachting voor mannen 79,7 en voor vrouwen 83,0
In 2021 was de levensverwachting (Het gemiddeld aantal nog te verwachten levensjaren op een bepaalde leeftijd. ) bij geboorte 79,7 jaar voor mannen en 83,0 jaar voor vrouwen. De resterende levensverwachting op 65-jarige leeftijd was 18,6 jaar voor mannen en 21,2 voor vrouwen. Een 65-jarige man wordt naar verwachting dus 83,6 jaar en een 65-jarige vrouw 86,2 jaar.
Ik ben over 2,5 week jarig. Krijg ik ook zo’n kunstwerkje?quote:Op vrijdag 18 november 2022 17:30 schreef KapiteinIglo het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Inpak sneakpeaks
Die vlinderdashalfuur van mn leven zit in het maken van een vlinderdas…
quote:Op donderdag 17 november 2022 19:46 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Mijn kies: Hold my beer
Morgen eerst naar de tandarts
Zo balen, moest een kies laten trekken (had nog een melkkies en er zat een ontsteking onder, dus nu is de melkkies eruit) en ben er al de hele dag naar van. Dus er kwam niets van mijn plan terecht. Volgende week vrijdag in de herkansing (of woensdagochtend).quote:
Dikke knuffel voor jouquote:Op vrijdag 18 november 2022 19:23 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Zo balen, moest een kies laten trekken (had nog een melkkies en er zat een ontsteking onder, dus nu is de melkkies eruit) en ben er al de hele dag naar van. Dus er kwam niets van mijn plan terecht. Volgende week vrijdag in de herkansing (of woensdagochtend).
quote:Op vrijdag 18 november 2022 19:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dikke knuffel voor jouDaar kan je zo naar van worden, sterkte
dank jullie welquote:Op vrijdag 18 november 2022 19:40 schreef superkimmi het volgende:
Beterschap van ons @:mevrouwcactus!
Als ik het goed onthouden heb, waren wij op dezelfde dag (en jaartal?) geborenquote:Op vrijdag 18 november 2022 18:31 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Ik ben over 2,5 week jarig. Krijg ik ook zo’n kunstwerkje?
Ooh dat zou goed kunnen idd!quote:Op vrijdag 18 november 2022 23:59 schreef CaVaBien het volgende:
[..]
Als ik het goed onthouden heb, waren wij op dezelfde dag (en jaartal?) geboren
Ik ben gewoon verhuisdozen wezen kopen bij ikeaquote:Op zaterdag 19 november 2022 15:14 schreef Takaiki het volgende:
Wie nog fijne dozen zoekt: was net bij de Sligro en daar hebben ze ook mooie formaten liggen. In onze Sligro kun je ook binnen zonder pas en dus ook dozen scoren
owww nice, goed bezig!!quote:Op zaterdag 19 november 2022 18:55 schreef KapiteinIglo het volgende:
1e pakket is klaar en ingepakt! @:sharuun01 dat is die van jou!
We hebben elk jaar wel een paar vrienden en familie van, maar dit jaar waren het er helaas wat teveel, omdat FOK!kers voorgaan. En we zijn daarnaast inmiddels gesloten. We hebben nu exact evenveel gevers als ontvangers en de meeste gevers zijn al druk bezit met winkelenquote:Op maandag 21 november 2022 21:39 schreef mir1986 het volgende:
Ohh! Weet niet of het al eerder vermeld is. Zou je het pakket nog aan iemand anders mogen schenken?
Vrienden van me hebben een zeer moeilijk jaar achter de rug.
Yay!quote:Op woensdag 23 november 2022 20:58 schreef superkimmi het volgende:
Het is bijna roadtriptopic tijd! Want alle afspraken met ontvangers zijn gemaakt. En net is er een pakket bij ons bezorgd, dat we in datzelfde weekend ook gaan bezorgen namens een andere gever.
6 in totaal (1 van onszelf, 4 die we shoppen, 1 die we dus bezorgen voor een ander)
Spannendquote:Op woensdag 23 november 2022 20:58 schreef superkimmi het volgende:
Het is bijna roadtriptopic tijd! Want alle afspraken met ontvangers zijn gemaakt. En net is er een pakket bij ons bezorgd, dat we in datzelfde weekend ook gaan bezorgen namens een andere gever.
6 in totaal (1 van onszelf, 4 die we shoppen, 1 die we dus bezorgen voor een ander)
quote:Op donderdag 24 november 2022 07:59 schreef qltel het volgende:
Spannend! Ik ga jullie zeker volgen! En ik hoop op leuke foto's..
quote:
quote:
Hopelijk de ontvanger niet, erg benieuwdquote:Op donderdag 24 november 2022 13:43 schreef KapiteinIglo het volgende:
eerste grote ingevulde wens is per post aangekomen op bestemming
![]()
Gever wil anoniem blijven
Dat ben ik. Ik heb een heerlijke badjas van Ajax en een mooie spoorkaart van NL gekregen. Zal later vandaag even foto's maken die geschikt zijn voor publicatie, op dit moment is het een behoorlijke bende hier thuis en heb ik werklui over de vloer die m'n daklekkage aan het verhelpen zijn.quote:Op donderdag 24 november 2022 14:11 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Hopelijk de ontvanger niet, erg benieuwd
Alleen jammer van dat rare logo er opquote:Op donderdag 24 november 2022 20:36 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tot vandaag had ik alleen een ochtend/badjasje wat ik nog van mijn oma geërfd heb (en die is al een jaar of 15 dood) en wat ik slechts sporadisch droeg. Deze badjas is heerlijk fluffy en comfortabel om te dragen dus ik ben er echt superblij mee
Zeg, tot deze opmerking mocht ik je best graag, maar nu begin ik aan je verstand te twijfelen !quote:Op donderdag 24 november 2022 20:51 schreef Ireth het volgende:
[..]
Alleen jammer van dat rare logo er op
Das wederzijds na deze schokkende onthullingquote:Op donderdag 24 november 2022 20:53 schreef DJMO het volgende:
[..]
Zeg, tot deze opmerking mocht ik je best graag, maar nu begin ik aan je verstand te twijfelen !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |