Ik ben gewoon verhuisdozen wezen kopen bij ikeaquote:Op zaterdag 19 november 2022 15:14 schreef Takaiki het volgende:
Wie nog fijne dozen zoekt: was net bij de Sligro en daar hebben ze ook mooie formaten liggen. In onze Sligro kun je ook binnen zonder pas en dus ook dozen scoren
owww nice, goed bezig!!quote:Op zaterdag 19 november 2022 18:55 schreef KapiteinIglo het volgende:
1e pakket is klaar en ingepakt! @:sharuun01 dat is die van jou!
We hebben elk jaar wel een paar vrienden en familie van, maar dit jaar waren het er helaas wat teveel, omdat FOK!kers voorgaan. En we zijn daarnaast inmiddels gesloten. We hebben nu exact evenveel gevers als ontvangers en de meeste gevers zijn al druk bezit met winkelenquote:Op maandag 21 november 2022 21:39 schreef mir1986 het volgende:
Ohh! Weet niet of het al eerder vermeld is. Zou je het pakket nog aan iemand anders mogen schenken?
Vrienden van me hebben een zeer moeilijk jaar achter de rug.
Yay!quote:Op woensdag 23 november 2022 20:58 schreef superkimmi het volgende:
Het is bijna roadtriptopic tijd! Want alle afspraken met ontvangers zijn gemaakt. En net is er een pakket bij ons bezorgd, dat we in datzelfde weekend ook gaan bezorgen namens een andere gever.
6 in totaal (1 van onszelf, 4 die we shoppen, 1 die we dus bezorgen voor een ander)
Spannendquote:Op woensdag 23 november 2022 20:58 schreef superkimmi het volgende:
Het is bijna roadtriptopic tijd! Want alle afspraken met ontvangers zijn gemaakt. En net is er een pakket bij ons bezorgd, dat we in datzelfde weekend ook gaan bezorgen namens een andere gever.
6 in totaal (1 van onszelf, 4 die we shoppen, 1 die we dus bezorgen voor een ander)
quote:Op donderdag 24 november 2022 07:59 schreef qltel het volgende:
Spannend! Ik ga jullie zeker volgen! En ik hoop op leuke foto's..
quote:
quote:
Hopelijk de ontvanger niet, erg benieuwdquote:Op donderdag 24 november 2022 13:43 schreef KapiteinIglo het volgende:
eerste grote ingevulde wens is per post aangekomen op bestemming
![]()
Gever wil anoniem blijven
Dat ben ik. Ik heb een heerlijke badjas van Ajax en een mooie spoorkaart van NL gekregen. Zal later vandaag even foto's maken die geschikt zijn voor publicatie, op dit moment is het een behoorlijke bende hier thuis en heb ik werklui over de vloer die m'n daklekkage aan het verhelpen zijn.quote:Op donderdag 24 november 2022 14:11 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Hopelijk de ontvanger niet, erg benieuwd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |