Ja , echt .... hij komt uit mijn woonplaats, maar die R is niet van hier ...quote:Op donderdag 10 november 2022 20:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
de RRRRR van Berrrrrn
irrrritant
Ja hoor. Janet is leukquote:Op donderdag 10 november 2022 20:10 schreef Sociologica het volgende:
Janet is soms wat onzichtbaar en ook wat maf, maar vind het echt een gaaf mens. Zeurt ook zelden
quote:
Wordt weer waardeloos in beeld gebracht door een stelletje amateurs.quote:
ingezoomd op Bernquote:Op donderdag 10 november 2022 20:13 schreef D. het volgende:
[..]
Denk dat er iets over de camera werd geslingerd
Nee, dat was de rug van Bernquote:Op donderdag 10 november 2022 20:13 schreef D. het volgende:
[..]
Denk dat er iets over de camera werd geslingerd
Ja irritant kind soms maar wel lief om haar te zien genieten.quote:Op donderdag 10 november 2022 20:13 schreef Li0nHeart het volgende:
Moet zeggen dat ik de reacties van Mexx wel heel kostelijk vind.
Aardappelzakkenquote:Op donderdag 10 november 2022 20:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou .. Eunice heeft wel wat bijzonders aan.
Ja Leila is nu ook volledig aangekleed.quote:Op donderdag 10 november 2022 20:16 schreef Sociologica het volgende:
Jammer dat Mora niet meedoet. Had ook gewoon zonder bloot gekund
echt?quote:Op donderdag 10 november 2022 20:17 schreef Kakadylo het volgende:
Bern doet dat vaak wel goed vind ik
Ik heb het geluid uitquote:Op donderdag 10 november 2022 20:18 schreef greysbones het volgende:
Bern
elke zin die hij zegt, eindigt hij l a n g z a a m
pruimquote:Op donderdag 10 november 2022 20:20 schreef Sociologica het volgende:
De tekst over Maddy’s verboden vrucht proeven is dan weer minder
jij wilde niet kijkenquote:Op donderdag 10 november 2022 20:24 schreef mario390 het volgende:
de idioten zeigen bij dit jeff op stream![]()
Eunicequote:
Hopelijk kan ze vanaf nu al Bern zijn teksten schrijven want dit klonk al iets beter.quote:Op donderdag 10 november 2022 20:24 schreef Li0nHeart het volgende:
De teksten zijn door Wanda geschreven trouwens.
Jawel maar Eunice zag er ook nog sexy uitquote:
jammerrrrr van die rrrrrollende r r r r r r r r rquote:Op donderdag 10 november 2022 20:25 schreef engine het volgende:
[..]
Hopelijk kan ze vanaf nu al Bern zijn teksten schrijven want dit klonk al iets beter.
Kim K?quote:Op donderdag 10 november 2022 20:25 schreef HappyCharly het volgende:
Kim K, Mirthe, Wanda, Eunice, Sascha, Janet crea hoor
absoluutquote:Op donderdag 10 november 2022 20:25 schreef engine het volgende:
[..]
Jawel maar Eunice zag er ook nog sexy uit
plakken snijden lijkt me dan makkelijkerquote:Op donderdag 10 november 2022 20:28 schreef mnesymne het volgende:
1 taart 31 stukken, das niet makkelijk
Dan maak je er toch gewoon 30 vanquote:Op donderdag 10 november 2022 20:28 schreef mnesymne het volgende:
1 taart 31 stukken, das niet makkelijk
Loopt met de stofzuiger maar zal zelf niet stofzuigen want dat vind die vrouwen werkquote:Op donderdag 10 november 2022 20:26 schreef mootie het volgende:
De confettireveal was ook leuk.
Marciano loopt al met de stofzuiger.
Babet doet het al jaquote:Op donderdag 10 november 2022 20:29 schreef IkFok het volgende:
[..]
Loopt met de stofzuiger maar zal zelf niet stofzuigen want dat vind die vrouwen werk
zijn chickiequote:Op donderdag 10 november 2022 20:29 schreef Li0nHeart het volgende:
Wat loopt die Marciano nou om KimK heen te gluren/keuren.
Ik dacht dat Erik dat ging doen.quote:Op donderdag 10 november 2022 20:29 schreef IkFok het volgende:
[..]
Loopt met de stofzuiger maar zal zelf niet stofzuigen want dat vind die vrouwen werk
Ja maar dan wel in de slaapkamer.. En plein public zal hij niet uitgebreid zrggen hoe knap ze isquote:Op donderdag 10 november 2022 20:29 schreef Li0nHeart het volgende:
Wat loopt die Marciano nou om KimK heen te gluren/keuren.
Ik vond haar er ook mooi uitzienquote:Op donderdag 10 november 2022 20:32 schreef HappyCharly het volgende:
Kim K krijgt van Ruben (?) een compliment over haar haar "Je ziet er uit als een rockster man"
ik ook!quote:Op donderdag 10 november 2022 20:34 schreef engine het volgende:
Ik kom er net achter dat Eunice 42 is. Had eigenlijk wel ouder gedacht...weet niet waarom.
oude zielquote:Op donderdag 10 november 2022 20:34 schreef engine het volgende:
Ik kom er net achter dat Eunice 42 is. Had eigenlijk wel ouder gedacht...weet niet waarom.
Heb ik ook steeds. Meer een heel goed uitziende 52-jarige.quote:Op donderdag 10 november 2022 20:34 schreef engine het volgende:
Ja misschien. Toch denk ik dat het ook iets in haar uiterlijk is. Ik kan alleen niet aanwijzen wat.quote:Op donderdag 10 november 2022 20:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
oude ziel
aan haar uiterlijk ligt het niet
Ja, dit is de 3e keer ... of bedoelt hij dat dit de 4e keer is?quote:Op donderdag 10 november 2022 20:33 schreef greysbones het volgende:
zegt Isaac nu dat Alicia het al 3 keer had aangevraagd???
Ja precies dat eigenlijkquote:Op donderdag 10 november 2022 20:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Heb ik ook steeds. Meer een heel goed uitziende 52-jarige.
kan niet terug spoelenquote:Op donderdag 10 november 2022 20:36 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, dit is de 3e keer ... of bedoelt hij dat dit de 4e keer is?
Het krakerige stemmetje past bij een ouder persoon. Qua uiterlijk ziet ze er inderdaad goed uit.quote:Op donderdag 10 november 2022 20:37 schreef engine het volgende:
[..]
Ja precies dat eigenlijkHet is ook niet dat ze rimpels heeft ofzo. Weet niet wat het is.
Stop eens met mopperen!quote:Op donderdag 10 november 2022 20:40 schreef mario390 het volgende:
als ze niks gemakt hadden was het egal
kunnt bij deze kutregievideolandkut
niks zien
Gvd Wendy weer zekerquote:Op donderdag 10 november 2022 20:41 schreef greysbones het volgende:
Wanda is weer ergens pissig over
foutquote:Op donderdag 10 november 2022 20:41 schreef Kakadylo het volgende:
Zelfs zonder geluid zie je dat Wanda aan het roddelen is
Waar over?quote:Op donderdag 10 november 2022 20:41 schreef greysbones het volgende:
Wanda is weer ergens pissig over
Maar dat zag ik dusquote:Op donderdag 10 november 2022 20:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
fout
u gaat niet door voor de magnetron
ze begon
maar ging niet door
Wendy en Babs die haar idee hebben gejat ofzo want daar heeft ze het veelvuldig overquote:Op donderdag 10 november 2022 20:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze ging niet verder
dus geen idee
Jammer, helaas dan maar wachten op de tv uitzending.quote:Op donderdag 10 november 2022 20:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
slecht in beeld gebracht sorry
met Wanda weet je het nooitquote:Op donderdag 10 november 2022 20:45 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wendy en Babs die haar idee hebben gejat ofzo want daar heeft ze het veelvuldig over
Heb geen abb. Op videoland, dus geen livestreams. Volg alles via fok en uitzendingen.quote:Op donderdag 10 november 2022 20:30 schreef Verida het volgende:
[..]
gewoon even een nieuwsgierige vraag : Hebben jullie zelf wel eens de streams aan?
Nee, zij deden met zijn allen de modeshow met als einde de confetti.quote:Op donderdag 10 november 2022 20:45 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wendy en Babs die haar idee hebben gejat ofzo want daar heeft ze het veelvuldig over
jaquote:Op donderdag 10 november 2022 20:48 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Zeker ook weer van de algemene pot besteld!?
quote:
jongens het zijn spierenquote:Op donderdag 10 november 2022 20:49 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Man man man is toch niet te geloven.
Het interesseert me eigenlijk helemaal geen ene reetquote:Op donderdag 10 november 2022 20:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, zij deden met zijn allen de modeshow met als einde de confetti.
Babs en Wendy wilden wel meedoen maar dan alleen als laatsten zodat ze mexx een trofee konden overhandigen.
Ik had ze ook vriendelijk bedankt.
Dan had er gestaan six packjequote:
nee hij heeft een echte sixpackquote:Op donderdag 10 november 2022 20:50 schreef engine het volgende:
[..]
Dan had er gestaan six packje![]()
Bij deze manager weet je het niet.
Met die blik zou je denken dat Ruben zijn kleine broertje is.quote:
Ik wil best even helpen maar misschien beter om dat even in de SC te doen.quote:
Nou da’s onaardigquote:Op donderdag 10 november 2022 20:50 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het interesseert me eigenlijk helemaal geen ene reet
Nou, ik zal nog eens mijn best doenquote:Op donderdag 10 november 2022 20:50 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het interesseert me eigenlijk helemaal geen ene reet
Thanks Deissy gaat me dm enquote:Op donderdag 10 november 2022 20:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
een ui bedoel je ?
misschien kan @:Loveable je helpen?
De rest van de (terug)lezers waarderen het wel hoor...quote:Op donderdag 10 november 2022 20:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Nou, ik zal nog eens mijn best doen
Laat ze daar lekker in hun eigen sop gaarkoken joh!quote:Op donderdag 10 november 2022 20:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Nou, ik zal nog eens mijn best doen
Hier ook hoor maar daar ging het even niet om...quote:Op donderdag 10 november 2022 20:54 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
De rest van de (terug)lezers waarderen het wel hoor...
Vroeg ik me ook af, en iets met er vlogen druppeltjes op de grond ?!quote:
Ja het is dus op hun kamer geweest en KimW/Marciano en Mexx/Martin kunnen we uitsluiten.quote:Op donderdag 10 november 2022 20:57 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Vroeg ik me ook af, en iets met er vlogen druppeltjes op de grond ?!
Dat gaat mogelijk zoveel teweeg brengen, ik kijk er al naar uitquote:Op donderdag 10 november 2022 20:59 schreef engine het volgende:
Wanda heeft een beetje angst voor de kamerwissel. Ze wil niet weg bij haar vriendjes.
Van mij mogen ze de boel wel even goed op de schop gooien.
Whaat??quote:
Zoals ik al zei ja gooi die dynamiek maar even helemaal omquote:Op donderdag 10 november 2022 20:59 schreef engine het volgende:
Wanda heeft een beetje angst voor de kamerwissel. Ze wil niet weg bij haar vriendjes.
Van mij mogen ze de boel wel even goed op de schop gooien.
Ja ze noemde haar naamquote:Op donderdag 10 november 2022 21:00 schreef engine het volgende:
[..]
Whaat??
Sasha heeft gepijpt en anderen hebben dat gezien/gemerkt?
ik snap het ook nietquote:Op donderdag 10 november 2022 21:00 schreef Deisyy het volgende:
Lekker hoor, met zijn tienen op een slaapkamer
Doen ze nu ookquote:Op donderdag 10 november 2022 21:00 schreef Deisyy het volgende:
Lekker hoor, met zijn tienen op een slaapkamer
Erik keek er waarschijnlijk naarquote:Op donderdag 10 november 2022 21:00 schreef engine het volgende:
[..]
Whaat??
Hmm hier wil ik meer over wetenquote:
babette is verdrietigquote:Op donderdag 10 november 2022 21:01 schreef mootie het volgende:
Babette wilde niet meedoen, het staat voor altijd op het internet.
Je stomdronken kop ook.
quote:Op donderdag 10 november 2022 21:01 schreef mootie het volgende:
Babette wilde niet meedoen, het staat voor altijd op het internet.
Je stomdronken kop ook.
Zoe zei het.quote:
quote:Op donderdag 10 november 2022 21:02 schreef Kakadylo het volgende:
Wanda heeft een probleem als ze opeens naast Jeffrey, Mora en Erik ligt
Volgens mij een ander koppel. Sasha had gezegd dat het in de douche kon.quote:Op donderdag 10 november 2022 21:00 schreef engine het volgende:
[..]
Whaat??
dat telt nietquote:
Maakt niet uit voor de roddelsquote:Op donderdag 10 november 2022 21:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat telt niet
Zoe zuigt nogal eens wat uit haar duim
Zo begreep ik het ook, las hier gisteren ook dat Mexx daarover gevraagd had bij Sasha en Bernquote:Op donderdag 10 november 2022 21:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Sasha had gezegd dat het in de douche kon.
Dat moeten dan haast wel Marciano en Kim zijn zou ik denken. Nouja beetje vaag allemaal. Geloof niet dat Sasha het gedaan heeft.quote:Op donderdag 10 november 2022 21:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Volgens mij een ander koppel. Sasha had gezegd dat het in de douche kon.
Bij dit geval zag iemand druppeltjes vliegen
Geloof sowieso niet dat Sasha iets doetquote:Op donderdag 10 november 2022 21:03 schreef engine het volgende:
[..]
Dat moeten dan haast wel Marciano en Kim zijn zou ik denken. Nouja beetje vaag allemaal. Geloof niet dat Sasha het gedaan heeft.
Als dat zo is dan hebben ze dat inderdaad heel knap uit de streams weten te houden zoals hier wel eens gezegd wordt.quote:Op donderdag 10 november 2022 21:03 schreef Hoempah het volgende:
Mexx zei Kim heeft Jeffrey en Kim betrapt bij het "iets" doen
Of andere Kimquote:Op donderdag 10 november 2022 21:03 schreef engine het volgende:
[..]
Dat moeten dan haast wel Marciano en Kim zijn zou ik denken. Nouja beetje vaag allemaal. Geloof niet dat Sasha het gedaan heeft.
Ook al verbaasd het me niks, serieus, vraagt dat kind dat echt?quote:Op donderdag 10 november 2022 21:03 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zo begreep ik het ook, las hier gisteren ook dat Mexx daarover gevraagd had bij Sasha en Bern
nee mexx wilde dat weten voor Matin en haarquote:
Echt vreemd, stond zo vol en als er dan wat meer ruimte komt moeten ze weer proppen.quote:Op donderdag 10 november 2022 21:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik snap het ook niet
moeten ze weer bedden in elkaar gaan zetten dan?
energie besparingquote:Op donderdag 10 november 2022 21:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt vreemd, stond zo vol en als er dan wat meer ruimte komt moeten ze weer proppen.
Ik zou accuut zuurstofgebrek krijgenquote:Op donderdag 10 november 2022 21:00 schreef D. het volgende:
[..]
Doen ze nu ook
Vaak hebben ze logés om de kamer nog meer te vullen
Dit kwam uit de mond van KimW zelf.quote:Op donderdag 10 november 2022 21:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat telt niet
Zoe zuigt nogal eens wat uit haar duim
Nee Sas en Bern die hebben nauwelijks wat gedaan samen volgens mijquote:Op donderdag 10 november 2022 21:03 schreef engine het volgende:
[..]
Ze hadden het net over KimD en Jeff. Kimk had het gezien.quote:Op donderdag 10 november 2022 21:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee mexx wilde dat weten voor Matin en haar
ik ben compleet de draad kwijt nuquote:Op donderdag 10 november 2022 21:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze hadden het net over KimD en Jeff. Kimk had het gezien.
Niet heel verrassend als je ze al bezig zag en wij zien dat verder niet want dan schakelen ze door of komt er een SLquote:Op donderdag 10 november 2022 21:03 schreef Hoempah het volgende:
Mexx zei Kim heeft Jeffrey en Kim betrapt bij het "iets" doen
Ik weet ook niet of ik het zou kunnenquote:Op donderdag 10 november 2022 21:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zou accuut zuurstofgebrek krijgen
Op de zender hebben ze uitgevonden dat je zelf de naam kan aanpassen. Dat begon bij Rupert die een hartje had gedaan geloof ik.quote:Op donderdag 10 november 2022 21:07 schreef greysbones het volgende:
watttt zegt mexx
die liet wat zien aan Zoe
wilde zoe ook
maar mag niet want toen kwam er een oempaloempa binnen
op de kamer
quote:Op donderdag 10 november 2022 21:08 schreef D. het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of ik het zou kunnen
Misschien went het
En anders geef ik me toch maar niet op voor seizoen 2
Net buiten hadden ze het er weer over.quote:Op donderdag 10 november 2022 21:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ben compleet de draad kwijt nu
maar dan komt er dus een oempaloempa de loods in om dat te zeggen??quote:Op donderdag 10 november 2022 21:08 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Op de zender hebben ze uitgevonden dat je zelf de naam kan aanpassen. Dat begon bij Rupert die een hartje had gedaan geloof ik.
Zoe?quote:Op donderdag 10 november 2022 21:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Net buiten hadden ze het er weer over.
Natuurlijk gebeurt dat maar omdat mensen het niet op hun streampje zien hebben ze het erover als onwetende pubersquote:
het zou kunnen hoorquote:
Dat laten ze ook niet zien, je mag kijken dat ze in bed zijn beland, en voor hun is het dan wachten dat de camera's wegdraaien.quote:Op donderdag 10 november 2022 21:04 schreef engine het volgende:
[..]
Als dat zo is dan hebben ze dat inderdaad heel knap uit de streams weten te houden zoals hier wel eens gezegd wordt.
quote:Op donderdag 10 november 2022 21:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat laten ze ook niet zien, je mag kijken dat ze in bed zijn beland, en voor hun is het dan wachten dat de camera's wegdraaien.
Ze worden dus wel beschermd.
En Mexx nu aan het sporten. Heeft Martin iets over haar lichaam gezegd? Hij is er toe in staat.
Het verhaal kwam niet van Zoe.quote:Op donderdag 10 november 2022 21:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
het zou kunnen hoor
maar Zoe lult zoveel
dat ik het moeilijk vind haar te geloven
Als mensen intiem zijn dan veranderen ze de stream als die openstaat of komt er een SL dus snap dat geklaag hier niet zoquote:Op donderdag 10 november 2022 21:04 schreef engine het volgende:
[..]
Als dat zo is dan hebben ze dat inderdaad heel knap uit de streams weten te houden zoals hier wel eens gezegd wordt.
thnxquote:Op donderdag 10 november 2022 21:13 schreef Hoempah het volgende:
Voor greys: https://streamable.com/ylwa8n
Ik geloof het liever niet denk ik. Heel apart als het zo is.quote:Op donderdag 10 november 2022 21:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat laten ze ook niet zien, je mag kijken dat ze in bed zijn beland, en voor hun is het dan wachten dat de camera's wegdraaien.
Ze worden dus wel beschermd.
En Mexx nu aan het sporten. Heeft Martin iets over haar lichaam gezegd? Hij is er toe in staat.
'Er vlogen druppeltjes op de grond' (bij Jeff en KimD)quote:Op donderdag 10 november 2022 21:13 schreef Hoempah het volgende:
Voor greys: https://streamable.com/ylwa8n
pijpen of seksquote:Op donderdag 10 november 2022 21:15 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
'Er vlogen druppeltjes op de grond'
'Pijpen in de douche'
Niet over users. Gewoon over de bewonersquote:Op donderdag 10 november 2022 21:10 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Natuurlijk gebeurt dat maar omdat mensen het niet op hun streampje zien hebben ze het erover als onwetende pubers
dan verdraaid Mexx dus nu het Sasha verhaalquote:Op donderdag 10 november 2022 21:15 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
'Er vlogen druppeltjes op de grond' (bij Jeff en KimD)
'Pijpen in de douche' (bij Sasha en Bern)
quote:Op donderdag 10 november 2022 21:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan verdraaid Mexx dus nu het Sasha verhaal
ook niet chique
ze had beter aan Kim K kunnen vragen die heeft er ervaring mee
Wat een onsmakelijke quote en bovendien raarquote:Op donderdag 10 november 2022 21:15 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Gewoon een niesbui dusquote:Op donderdag 10 november 2022 21:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
pijpen of seks
dat weet ik niet\
er vlogen druppeltjes op de grond![]()
Mexx zei dat ze het belangrijk vond en Martin op de achtergrond "Wat? Pijpen? Daar kunnen we morgen toch mee beginnen"quote:Op donderdag 10 november 2022 21:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
ook niet chique
Er werd gezegd dat Sasha zei dat het kon, pijpen in de douche.quote:Op donderdag 10 november 2022 21:15 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
'Pijpen in de douche' (bij Sasha en Bern)
volgens Mexx wil matin een pijpbeurtquote:Op donderdag 10 november 2022 21:18 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Gewoon een niesbui dus![]()
Maar OT: Mattin gaat Mexx vertellen dat het niks is verder, zal me benieuwen
Wat verdraait ze?quote:Op donderdag 10 november 2022 21:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
ook niet chique
Niemand vertelt haar ook de waarheidquote:Op donderdag 10 november 2022 21:19 schreef greysbones het volgende:
Zoe is echt een beetje raar bezig
eerst als een malle achter Jeff aan
en nu Jeff zwart maken
wat ik vanmiddag al zei
precies wat ze met Nadir en Martin ook deed
Man, lezen mensen de posts überhaupt?quote:Op donderdag 10 november 2022 21:19 schreef freaky40 het volgende:
Zoe gooit dus weer fake news in de groep, zoals in de eerste week waarbij Wendy door het lint over ging.
Maar het is wel heel belangrijk voor Matin Mexxquote:Op donderdag 10 november 2022 21:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat verdraait ze?
En heb je Kimk zien pijpen dan? Mexx denkt dat het onmogelijk is daar.
Ja?quote:Op donderdag 10 november 2022 21:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Man, lezen mensen de post überhaupt?
mexx heeft van de week aan Sasha gevraagd waar ze dit het best kon doenquote:Op donderdag 10 november 2022 21:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat verdraait ze?
En heb je Kimk zien pijpen dan? Mexx denkt dat het onmogelijk is daar.
Las gisteren toch heel iets anders.quote:Op donderdag 10 november 2022 21:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Er werd gezegd dat Sasha zei dat het kon, pijpen in de douche.
Hierom vind ik Marciano dus vaak goed te doen.quote:Op donderdag 10 november 2022 21:21 schreef Li0nHeart het volgende:
KimK en Tiano even tegen Martin vertellen dat Mexx hem heel leuk vindt.
Marciano : 'En je vindt de aandacht heel leuk. Jij ziet het wat luchtiger. Maar ondertussen bouw je voor haar wel iets op. En als je dan tegen haar zegt het is vriendschappelijk, dan ga je haar wel heel veel pijn doen.
Mattin : 'Natuurlijk is het wel iets meer dan vriendschap he'
KimK : 'Maar wat is het meer? Ik vind dat je wel heel erg moet oppassen met wat voor gevoel je iemand hier geeft.'
Mattin : 'Dan maakt het moeilijk voor mij. Buiten ben ik ook zo. Dit is voor mij normaal.'
Mexx in een notendop deze manier van denkenquote:Op donderdag 10 november 2022 21:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
mexx heeft van de week aan Sasha gevraagd waar ze dit het best kon doen
aangezien Matin dit graag wilde
eerste vraag was of sasha dit bij bern had gedaan
nee was sasha's antwoord
en dat was ze ook niet van plan
waar mexx dit dan het beste kon doen
daarop antwoorde sasha
de douche waarschijnlijk
ja alleen jammer dat hij verder met drank niet te vertrouwen isquote:Op donderdag 10 november 2022 21:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Hierom vind ik Marciano dus vaak goed te doen.
Er werd toch ook alleen maar gezegd dat Sas de douche zou aanraden, niet dat ze het zelf had gedaan?quote:Op donderdag 10 november 2022 21:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
mexx heeft van de week aan Sasha gevraagd waar ze dit het best kon doen
aangezien Matin dit graag wilde
eerste vraag was of sasha dit bij bern had gedaan
nee was sasha's antwoord
en dat was ze ook niet van plan
waar mexx dit dan het beste kon doen
daarop antwoorde sasha
de douche waarschijnlijk
maw Mexx (het kleine meisje) past niet in zijn volwassen levenquote:Op donderdag 10 november 2022 21:23 schreef Li0nHeart het volgende:
Mattin : 'Ik zit niet te wachten op iets serieus. Het is leuk gezellig met z'n 2en samen. Maar ik ben daar niet aan toe, en niet naar op zoek. Hierbuiten heb ik een heel ander leven.'
True .. maar zo is er over iedereen wel iets te zeggen .. ik denk aan aan zekere manager.quote:Op donderdag 10 november 2022 21:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja alleen jammer dat hij verder met drank niet te vertrouwen is
en Kim aan een kort lijntje houdt
Niet dus , en hoe hij reageert vind ik niet echt okayquote:Op donderdag 10 november 2022 21:24 schreef Li0nHeart het volgende:
KimK probeert Martin duidelijk te maken dat hij niet met de gevoelens van Mexx mag spelen.
Ik weet niet of het binnenkomt bij Martin.
heb je dat stukje net gekeken?quote:Op donderdag 10 november 2022 21:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Er werd toch ook alleen maar gezegd dat Sas de douche zou aanraden, niet dat ze het zelf had gedaan?
Marciano: Kim en ik doen ook alleen maar knuffelenquote:Op donderdag 10 november 2022 21:24 schreef Li0nHeart het volgende:
KimK probeert Martin duidelijk te maken dat hij niet met de gevoelens van Mexx mag spelen.
zekerquote:Op donderdag 10 november 2022 21:24 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
True .. maar zo is er over iedereen wel iets te zeggen .. ik denk aan aan zekere manager.
Matin heeft nu gewoon pijn van zijn bouwongeval .....quote:Op donderdag 10 november 2022 21:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Ook nog vragen : Toch?quote:Op donderdag 10 november 2022 21:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Marciano: Kim en ik doen ook alleen maar knuffelen
Martin lacht KimK/Ciano terecht uitquote:Op donderdag 10 november 2022 21:25 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ook nog vragen : Toch?
KimK : Ja.
iedereen zit daar om 1 redenquote:
quote:Op donderdag 10 november 2022 21:25 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ook nog vragen : Toch?
KimK : Ja.
jaquote:Op donderdag 10 november 2022 21:29 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Hadden ze het ergens over @:greysbones
Kim en Tiano die geheimzinnig doenquote:Op donderdag 10 november 2022 21:30 schreef Li0nHeart het volgende:
wat zien we in vredesnaam op stream 2?
Niet veelquote:Op donderdag 10 november 2022 21:30 schreef Li0nHeart het volgende:
wat zien we in vredesnaam op stream 2?
Niks bijzonders denk ik dan hahaquote:Op donderdag 10 november 2022 21:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja
maar ik heb het niet onthouden
Ieder stelletje daar klaverjast natuurlijk in bed cq onder de lakensquote:
dat gaat niet gebeurenquote:Op donderdag 10 november 2022 21:32 schreef mnesymne het volgende:
Ben gewoon aan het wachten tot een van de koppels een waarschuwing krijgt voor het afdekken/uitzetten microfoons in bed terwijl ze niet gaan slapen
hij is zooo verdrietuuuggggquote:Op donderdag 10 november 2022 21:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou .. hoeveel GJ normaal praat, hoe stil hij nu is.
ik verwacht ook een hysterisch huilende Babettequote:Op donderdag 10 november 2022 21:34 schreef Kakadylo het volgende:
GJ heeft er by far de meeste moeite mee ja
Ze is nog niet weg. Er kan nog veel veranderen.quote:Op donderdag 10 november 2022 21:34 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
GJ heeft er by far de meeste moeite mee ja
Daar hoef je geen weddenschapje op af te sluiten neequote:Op donderdag 10 november 2022 21:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik verwacht ook een hysterisch huilende Babette
Als het duidelijk is dat ze aan het praten zijn, en bewust hun mic uit gezet hebben of bedekt hebben...tuurlijk wel Ze willen de gesprekken in beeld hebben.quote:
nietquote:Op donderdag 10 november 2022 21:35 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Daar hoef je geen weddenschapje op af te sluiten nee
Moraime en Rupert mogen nu al weken regelmatig ongestraft papiaments pratenquote:Op donderdag 10 november 2022 21:36 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Als het duidelijk is dat ze aan het praten zijn, en bewust hun mic uit gezet hebben of bedekt hebben...tuurlijk wel Ze willen de gesprekken in beeld hebben.
Als ze gaan "friemelen" snap ik het wel
Ja, maar dat kunnen ze ondertitelen voor de aflevering. Irritant voor ons maar niet voor hun.quote:Op donderdag 10 november 2022 21:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Moraime en Rupert mogen nu al weken regelmatig ongestraft papiaments praten
matin en rupie spaans
hoevaak is dat gebeurtquote:Op donderdag 10 november 2022 21:38 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Ja, maar dat kunnen ze ondertitelen voor de aflevering. Irritant voor ons maar niet voor hun.
Dit gemompel met afgedekte/uitgezette mics niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |