Een stuk of 10.quote:
Vind er niets aan als mensen vrijwillig vertrekken. De tweede al deze week. Ik. Zie liever een eliminatiequote:
Ik ook, omdat er dan iemand weg gaat die eigenlijk niet wil..quote:Op donderdag 10 november 2022 18:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind er niets aan als mensen vrijwillig vertrekken. De tweede al deze week. Ik. Zie liever een eliminatie
kan jij (alweer) achter de tt zetten?quote:Op donderdag 10 november 2022 18:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind er niets aan als mensen vrijwillig vertrekken. De tweede al deze week. Ik. Zie liever een eliminatie
Kan @Dotteke wel aanpassenquote:Op donderdag 10 november 2022 18:09 schreef Vlinder1974 het volgende:
eigenlijk had er achter de tt moeten staan (alweer)
alicia heeft haar 24 uur aangevraagd (alweer)
Wil ik wel even doen. Als het nog past tenminste?quote:Op donderdag 10 november 2022 18:09 schreef Vlinder1974 het volgende:
eigenlijk had er achter de tt moeten staan (alweer)
alicia heeft haar 24 uur aangevraagd (alweer)
ze gooien steeds een halve pot zout over dat etenquote:Op donderdag 10 november 2022 18:10 schreef Harry het volgende:
Allemachtig veel zout over het eten gooien (Babette).
Gedaanquote:Op donderdag 10 november 2022 18:10 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
kan jij (alweer) achter de tt zetten?
Nee dan is het Kerst ... dan lopen er nog een vrijwillig wegquote:Op donderdag 10 november 2022 18:11 schreef Loveable het volgende:
[..]
Volgende maand hoop ik toch wel
Ja, vanmiddag was ze op kantoor om hem aan te vragen.quote:Op donderdag 10 november 2022 18:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heeft ze haar 24 uur al aangevraagd?
Januari dan maar met extreme opdrachtquote:Op donderdag 10 november 2022 18:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee dan is het Kerst ... dan lopen er nog een vrijwillig weg
`Oké nu kijken of ze ook echt gaat.quote:Op donderdag 10 november 2022 18:12 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja, vanmiddag was ze op kantoor om hem aan te vragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |