quote:Op donderdag 10 november 2022 23:47 schreef einzeinz het volgende:
In mijn vrouw woont een straat die boodschappen op haar garagepoort schildert. Om de zoveel weken komt er een nieuwe boodschap op.
Je kan het terugvinden op Google Streetview maar ik zal dat niet delen.
Dan doen ze tenminste nog wat. Genoeg van die leeftijd die alleen maar zitten achter de geraniums.quote:Op vrijdag 11 november 2022 06:04 schreef Eightyone het volgende:
Mensen die je constant tegen komt, waar je ook heen gaat: sowieso vervelend. Daar zijn er in de buurt zelfs twee van; broers, geen tweeling maar alsnog zo goed als hetzelfde. Simpele wezens van in de tachtig die niks beters te doen hebben dan rondjes fietsen (niet persé geluidloos).
Al lijken ze nog net te normaal om ze 'dorpsgek' te noemen.
Lijkt mij een vrij normale gang van zaken in Amsterdam.quote:Op donderdag 10 november 2022 19:23 schreef Karina het volgende:
Hier in de buurt loopt/fietst een man in babykleren. Hij heeft dan een babydoll aan en een babymutsje opSoms zie ik hem ook op het station hier in de buurt. Vind hij leuk denk ik
Volgens mij is dit hem.
Nou zelfs hier is dat niet normaal hoorquote:Op vrijdag 11 november 2022 11:15 schreef Nober het volgende:
[..]
Lijkt mij een vrij normale gang van zaken in Amsterdam.
Wat een énorme vrouw moet jij hebben als daar een straat in woont.quote:Op donderdag 10 november 2022 23:47 schreef einzeinz het volgende:
In mijn vrouw woont een straat die boodschappen op haar garagepoort schildert. Om de zoveel weken komt er een nieuwe boodschap op.
Je kan het terugvinden op Google Streetview maar ik zal dat niet delen.
Er heeft in de regio wel ooit een kopie van Ma Flodder gewoond, btw horend bij een man die vooral holbewonerstaal uit sloeg, maar beiden leven niet meer.quote:Op vrijdag 11 november 2022 13:29 schreef Maharski het volgende:
Zijn ook altijd mannen hè, die dorpsgekken...
De zoon van Glennis Grace, maar die is gelukkig al opgepaktquote:Op vrijdag 11 november 2022 15:07 schreef pokkerdepok het volgende:
de meesten hier zijn best aardig. toevallig zie ik de laatste tijd hier een die ook wel eens bedeld bij de jumbo, waarvan ik al een paar keer heb gedacht, die kan zo in een psychopaat/moordenaar horror film, wow. wat een enge gast. dik vies, raar loopje, maar vooral die blik in zn ogen..
Ik bedelquote:Op vrijdag 11 november 2022 15:07 schreef pokkerdepok het volgende:
de meesten hier zijn best aardig. toevallig zie ik de laatste tijd hier een die ook wel eens bedeld bij de jumbo, waarvan ik al een paar keer heb gedacht, die kan zo in een psychopaat/moordenaar horror film, wow. wat een enge gast. dik vies, raar loopje, maar vooral die blik in zn ogen..
Gast, welke mod heeft dit aangepast? Ik heb dit echt zo niet getyptquote:Op vrijdag 11 november 2022 14:08 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Wat een énorme vrouw moet jij hebben als daar een straat in woont.
foutquote:Op vrijdag 11 november 2022 23:45 schreef kevinrsd het volgende:
[..]
Ik bedel
Jij bedelt
bedel jij?
U bedelt
Hij/Zij/Het bedelt
quote:Op zaterdag 12 november 2022 00:06 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Gast, welke mod heeft dit aangepast? Ik heb dit echt zo niet getypt
Die zit nou op een witte tuinstoel in de voortuinquote:Op zaterdag 12 november 2022 08:07 schreef Fer het volgende:
Vroeger zo’n kerel die iedere dag op zijn balkon stond, naar voorbijgaande mensen roepen. Maar het kapitalisme heeft zulke mensen weggepest uit Amsterdam.
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.quote:Op vrijdag 11 november 2022 14:22 schreef Eightyone het volgende:
Ze prutsten in de badkuip aan hun motor, en meer van die gekkigheid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |