Daarom zo flauw dat ze het aftrekken van Erik wel in de tv uitzending doen. Die halve groep heeft al gemasturbeerd en dan gaan ze het van eentje uitzendenquote:Op woensdag 9 november 2022 17:36 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat valt het niet meer te censureren, en het censureren is niet eerder zo erg geweest als met deze reality.
Staat boven in het filmpjes topicquote:Op woensdag 9 november 2022 17:13 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Geen probleem. Neem je tijd. Bedankt! 🙏
De allereerste BB met Ruud en Bart had volgens mij 4 streams. Was toen iemand op Fok! die iets had gefabriceerd waardoor je alle 4 de streams tegelijk open kon hebben volgens mij..quote:Op woensdag 9 november 2022 17:10 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Mischien komt er ooit een Big Brother of dergelijke waar meerdere streams zijn, of nog beter ons zelf laten bepalen welke camera we kijken
quote:Op woensdag 9 november 2022 17:39 schreef engine het volgende:
[..]
Daarom zo flauw dat ze het aftrekken van Erik wel in de tv uitzending doen. Die halve groep heeft al gemasturbeerd en dan gaan ze het van eentje uitzenden
In bed geloof ik. Heb die uitzending zelf overgeslagen.quote:
Ik denk dat ze je door hebben en stiekem blokkenquote:Op woensdag 9 november 2022 17:40 schreef freaky40 het volgende:
Wat een slechte beeldkwaliteit op stream 2 al 2 dagen lang, continu blokkerig beeld.
Bedankt!quote:Op woensdag 9 november 2022 17:39 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Staat boven in het filmpjes topic
Af en toe, en meer in een flits.quote:Op woensdag 9 november 2022 17:40 schreef freaky40 het volgende:
Wat een slechte beeldkwaliteit op stream 2 al 2 dagen lang, continu blokkerig beeld.
Geen idee. Ik keek af en toe en dan was Babette aan het woord.quote:Op woensdag 9 november 2022 17:44 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Waarom huilde Sasha iemand mee gekregen?
Dat ook niet meer, overal wordt er nu veel meer gecensureerd.quote:Op woensdag 9 november 2022 17:43 schreef mnesymne het volgende:
Daarom zijn de buitenlandse versies van BB en dergelijke meestal beter. Die laten de mensen zien zoals ze zijn, veel minder camera switches en S's L. De mensen daar zijn met kennis erin gegaan en weten dat ze gefilmd worden, wat ze daarna doen is aan hun zelf.
Bedankt. Ik denk iets uit haar verleden idd.quote:Op woensdag 9 november 2022 17:48 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Geen idee. Ik keek af en toe en dan was Babette aan het woord.
Het ging wel over een relatie en voor zover ik het begreep een vorige relatie van Sasha.
Maar pin me er niet op vast.
Hij is de hele dag bezig geweest, iedereen wilde hem spreken vandaag. Afgelopen nacht lag die hele slaapkamer vol met logés. Een momentje even privacy met z'n tweetje moet kunnen, vind ikquote:Op woensdag 9 november 2022 17:42 schreef engine het volgende:
Eeennnn de manager weer op bed overdag.
Dat begreep ik ook. Dat het vooral over een vorige relatie ging en niet over Bern.quote:Op woensdag 9 november 2022 17:48 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Geen idee. Ik keek af en toe en dan was Babette aan het woord.
Het ging wel over een relatie en voor zover ik het begreep een vorige relatie van Sasha.
Maar pin me er niet op vast.
Mij best hoor maar ik zie hem iedere middag op bed leggen. Iets waar hij zelf bij andere over klaagt...ik stip het alleen even aanquote:Op woensdag 9 november 2022 17:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij is de hele dag bezig geweest, iedereen wilde hem spreken vandaag. Afgelopen nacht lag die hele slaapkamer vol met logés. Een momentje even privacy met z'n tweetje moet kunnen, vind ik
Wel mooi dat ze zo open waren. Heb niks kunnen zien want was al weer weg toen ik ging kijkenquote:Op woensdag 9 november 2022 17:50 schreef engine het volgende:
[..]
Dat begreep ik ook. Dat het vooral over een vorige relatie ging en niet over Bern.
Ja idioot gewoon dat ze nog steeds niet snappen dat ze een mic om moeten.quote:Op woensdag 9 november 2022 17:50 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja en dan een zendercheck krijgen en dan zeggen ik zei helemaal niks...
Ik heb een stuk gekeken/geluisterd maar vond het lastig te volgen (omdat ik er ook maar half mee bezig wasquote:Op woensdag 9 november 2022 17:51 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Wel mooi dat ze zo open waren. Heb niks kunnen zien want was al weer weg toen ik ging kijken
Niet te verstaan.Maar dan ook helemaal niet te verstaan.quote:Op woensdag 9 november 2022 17:51 schreef KinKiJan het volgende:
Alsof pratende Bep zonder buiten adem te zijn tijdens het hardlopen nog niet vervelend genoeg was
Over de logés vertelde hij eerder vandaag dat ze meteen stil waren toen het licht uitging.quote:Op woensdag 9 november 2022 17:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij is de hele dag bezig geweest, iedereen wilde hem spreken vandaag. Afgelopen nacht lag die hele slaapkamer vol met logés. Een momentje even privacy met z'n tweetje moet kunnen, vind ik
Soms schakelen ze ook half in een gesprek in of uit dus mis je ook wel wat contextquote:Op woensdag 9 november 2022 17:51 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb een stuk gekeken/geluisterd maar vond het lastig te volgen (omdat ik er ook maar half mee bezig was)
Ze blijven het proberen... allemaal..quote:Op woensdag 9 november 2022 17:51 schreef engine het volgende:
[..]
Ja idioot gewoon dat ze nog steeds niet snappen dat ze een mic om moeten.
In deze maand al veel vaker dan alles in de twee maanden daarvoor bij mekaar opgeteldquote:Op woensdag 9 november 2022 17:42 schreef engine het volgende:
Eeennnn de manager weer op bed overdag.
KimD heeft daar sowieso wel een handje van waarna Jeffrey telkens 'watte' zegtquote:
Nope, sorry, verkeerde streamquote:Op woensdag 9 november 2022 17:54 schreef Dutchrealitytv het volgende:
heeft iemand dat stukje met Babette dat Sasha huilt? Baal ervan dat ik niks terug kan spoelen zoals bij BB toen wel kon
Dat vond ik wel schattig...Jeff wil eigenlijk gewoon ff rusten en zij blijft maar doorgaan over van allesquote:Op woensdag 9 november 2022 17:55 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
KimD heeft daar sowieso wel een handje van waarna Jeffrey telkens zegt 'watte'
jij suggereert dat hij hele middagen op bed ligt, terwijl ik hun af en toe ff kort samen op bed zie liggen. Anderen zitten/ liggen hele dagen op hun kamer/ bed. Voor mij hoeft het ook niet hoor, maar snap wel dat dit een momentje ff met hun twee isquote:Op woensdag 9 november 2022 17:51 schreef engine het volgende:
[..]
Mij best hoor maar ik zie hem iedere middag op bed leggen. Iets waar hij zelf bij andere over klaagt...ik stip het alleen even aan
Geeft niet.quote:Op woensdag 9 november 2022 17:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nope, sorry, verkeerde stream
somige op fb kennen mexx en moira ,janetquote:Op woensdag 9 november 2022 17:56 schreef engine het volgende:
[..]
Dat vond ik wel schattig...Jeff wil eigenlijk gewoon ff rusten en zij blijft maar doorgaan over van alles
Denk ik ook, net als dat kaartenquote:Op woensdag 9 november 2022 17:56 schreef spapaars het volgende:
Dat overdag op bed liggen doen ze uit pure verveling, denk ik
Nee, helaas nietquote:Op woensdag 9 november 2022 17:59 schreef mnesymne het volgende:
Is het niet tegen de regels om overdag in bed te liggen?
Is Wanda irl niet geliefd? Of op FB niet?quote:Op woensdag 9 november 2022 17:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
somige op fb kennen mexx en moira ,janet
en andere ook wanda, de is niet beliebt
Op woensdagavond altijdquote:Op woensdag 9 november 2022 18:01 schreef Seattle het volgende:
Vanavond weer Avondtuur met GJ en te gast is dan Alicia dacht ik. Of is dat morgen.? Weet iemand dit?
Ah, wordt dus een avondje achterstallige strijk wegwerken dusquote:Op woensdag 9 november 2022 18:01 schreef Seattle het volgende:
Vanavond weer Avondtuur met GJ en te gast is dan Alicia dacht ik. Of is dat morgen.? Weet iemand dit?
nee zo zij zich gedraagdquote:Op woensdag 9 november 2022 18:01 schreef Seattle het volgende:
[..]
Is Wanda irl niet geliefd? Of op FB niet?
Neeeeee, daar ga je eens even lekker voor zitten!quote:Op woensdag 9 november 2022 18:02 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ah, wordt dus een avondje achterstallige strijk wegwerken dus
Vliegen zijn er voor de dressingsaus....quote:Op woensdag 9 november 2022 18:03 schreef Aggie46 het volgende:
Er zaten er 3 op, maar ze bleven inzoomen
[ afbeelding ]
is de rollade in stukjes ?quote:Op woensdag 9 november 2022 18:02 schreef Seattle het volgende:
Djiez nog steeds al die vliegen op de rollade
Ze weten dat ze met teveel zijnquote:Op woensdag 9 november 2022 18:04 schreef Frummelie het volgende:
Die vliegen zijn ook gewoon tam.... blijven gewoon hangen...
Vind het meer puree? Met aardappelsalade horen er echt stukjes aardappel zichtbaar te zijn?quote:Op woensdag 9 november 2022 18:05 schreef mario390 het volgende:
dat zoll ardappelsalat zijn?
is deze in mayoemmer gelandet?
Jij was bijna teleurgesteld, maar is niet nodigquote:Op woensdag 9 november 2022 18:05 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohhw gelukkig.. ik heb de bewoners hoog zitten weet je ...![]()
[ afbeelding ]
Nou zoiets zat ik net ook te denken! Die hebben gewoon een hele biotoop inwendig gekweekt!quote:Op woensdag 9 november 2022 18:06 schreef Seattle het volgende:
Heeft Berend niet gewoon een parasiet ofzo opgelopen. Een vlieg ingeslikt die eitjes is gaan leggen in zijn buik. Zoiets. Kan toch niet gezond zijn die vliegen op dat vlees en dat vervolgens opeten
quote:Op woensdag 9 november 2022 18:06 schreef Seattle het volgende:
Heeft Berend niet gewoon een parasiet ofzo opgelopen. Een vlieg ingeslikt die eitjes is gaan leggen in zijn buik. Zoiets. Kan toch niet gezond zijn die vliegen op dat vlees en dat vervolgens opeten
klopt ,en uienquote:Op woensdag 9 november 2022 18:06 schreef Ireth het volgende:
[..]
Vind het meer puree? Met aardappelsalade horen er echt stukjes aardappel zichtbaar te zijn?
Na heel zorgvuldig bestuderen, aangezien er zo ingezoomd wordt, denk ik dat Wanda haar herkauwtechnieken vannacht ingezet heeftquote:Op woensdag 9 november 2022 18:06 schreef Ireth het volgende:
[..]
Vind het meer puree? Met aardappelsalade horen er echt stukjes aardappel zichtbaar te zijn?
Hopelijk zijn ze door de afgelopen weken inmiddels immuun gewordenquote:Op woensdag 9 november 2022 18:08 schreef lojanda het volgende:
Wat een hygiëne weer in de keuken, alles vol met strontvliegen en de puree lekker met de vingers verdelen en uitsmeren op de borden
Waarschijnlijk wel.. anders was iedereen al ziek geweestquote:Op woensdag 9 november 2022 18:09 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hopelijk zijn ze door de afgelopen weken inmiddels immuun geworden
Binnen de hekken, was een idee van Janet.quote:Op woensdag 9 november 2022 18:09 schreef freaky40 het volgende:
Ik las hier ergens dat er een mesthoop zou moeten zijn daar die deze vliegen veroorzaken. Maar of dat nu binnen de hekken is of er buiten?
Dat was een composthoop van Janet. Maar die is nu weggehaald.quote:Op woensdag 9 november 2022 18:09 schreef freaky40 het volgende:
Ik las hier ergens dat er een mesthoop zou moeten zijn daar die deze vliegen veroorzaken. Maar of dat nu binnen de hekken is of er buiten?
Krijg je daar straks weer gezeur over, dat de een meer vlieg vlees had dan de anderquote:Op woensdag 9 november 2022 18:10 schreef Seattle het volgende:
Hoppa, saus over de rollade, terwijl er nog een paar vliegen op het vlees zaten
Dat helpt nog niet echt.quote:Op woensdag 9 november 2022 18:10 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Dat was een composthoop van Janet. Maar die is nu weggehaald.
Bij een volgende opdracht moeten ze het Vliegerlied uit hun hoofd leren en daarna foutloos zingenquote:
Ik heeeeeeb hier een vlieg op mijn bordjeeeeequote:Op woensdag 9 november 2022 18:11 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Bij een volgende opdracht moeten ze het Vliegerlied uit hun hoofd leren en daarna zingen
Iemand nog meer vlie eh vlees?quote:Op woensdag 9 november 2022 18:10 schreef Ireth het volgende:
[..]
Krijg je daar straks weer gezeur over, dat de een meer vlieg vlees had dan de ander
quote:Op woensdag 9 november 2022 18:12 schreef lojanda het volgende:
Janet legt even uit dat de aardappelen koud zijn omdat het een salade is.. ze vergeet er alleen bij de zeggen dat ze zelf de vliegen moeten verwijderen
de rest zal ook wel koud zijn inmiddels.quote:Op woensdag 9 november 2022 18:12 schreef lojanda het volgende:
Janet legt even uit dat de aardappelen koud zijn omdat het een salade is.. ze vergeet er alleen bij de zeggen dat ze zelf de vliegen moeten verwijderen
Er ligt ergens een lijk.quote:Op woensdag 9 november 2022 18:09 schreef freaky40 het volgende:
33 zinnen dus moet te doen zijn als groep van 30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is ook moeilijk om voor 31 mensen tegelijk warm te serveren en dan zeker als je zo’n trage hulp hebt van Maddyquote:Op woensdag 9 november 2022 18:14 schreef Verida het volgende:
[..]
de rest zal ook wel koud zijn inmiddels.
quote:Op woensdag 9 november 2022 18:14 schreef Kakadylo het volgende:
Ach ik had Brief voor mijn Moeder van André Hazes Sr in mijn hoofd. Foutje. Je bedoelde deze. Lang niet meer gehoord (godzijdank)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.33 zinnen dus moet te doen zijn als groep van 30Doe nor maal
KimD is niet jouw type?quote:Op woensdag 9 november 2022 18:17 schreef Kakadylo het volgende:
Laat die Jeffrey toch lekker KimD is een leuke meid maar niet op die manier m'n type
Meteen een einde aan breien maar ja Tommy wilde niet naar Schijndel en daar bleef ze ook gewoon tegenaan plakkenquote:Op woensdag 9 november 2022 18:18 schreef Was-beer het volgende:
Martin tegen Mexx: je hebt geen dikke kop je hebt gewoon vetjes die je eraf moet werken
is en kutgedoe , nur moet dann kim niet zeggenquote:Op woensdag 9 november 2022 18:17 schreef mnesymne het volgende:
Iedereen is afgeleid, beste tijd om het te doen
Als zaken te intiem worden dan gooien ze er een SL op of zenden ze het helemaal niet uit en zie je mensen klaverjassenquote:Op woensdag 9 november 2022 18:20 schreef mario390 het volgende:
[..]
is en kutgedoe , nur moet dann kim niet zeggen
dat zij niet will dat het jemand weet
link heb ik, en half ur bevor gelezen maarquote:Op woensdag 9 november 2022 18:21 schreef Snapjewerktnietmeer het volgende:
Iemand link van de fb groep waar mensen zitten die wsnda,Janet en mexx kennen?
Echt ik had die Maddy allang de keuken uitgeschopt!quote:Op woensdag 9 november 2022 18:12 schreef Aggie46 het volgende:
Maddy die tig keren vraagt wat nou van wie is.
En Janet maar antwoorden.
Martin vroeg haar wat ze gedaan haddenquote:Op woensdag 9 november 2022 18:24 schreef chufi het volgende:
Zei KimD nu tegen Zoe ... Ja helemaal volgepompt
quote:Op woensdag 9 november 2022 18:24 schreef chufi het volgende:
quote:Op woensdag 9 november 2022 18:24 schreef chufi het volgende:
Beter per 10 serveren en die trage hulpjes laten afwassenquote:Op woensdag 9 november 2022 18:16 schreef lojanda het volgende:
[..]
Is ook moeilijk om voor 31 mensen tegelijk warm te serveren en dan zeker als je zo’n trage hulp hebt van Maddy
Droog neukenquote:
Nou volgens mij is er niet veel gebeurd onder de dekens hoor, behalve wat gezoen en gefriemel misschienquote:Op woensdag 9 november 2022 18:27 schreef Kakadylo het volgende:
Jeffrey kan wel wat eten gebruiken nu
Vind ik ook hoor, asso'squote:Op woensdag 9 november 2022 18:24 schreef Verida het volgende:
Redelijk asociaal om keer op keer niet bij het eten te zijn.
maar goed, dat is mijn persoonlijke mening, Ik zou het van iedereen redelijk asociaal vinden om niet bij het eten te zijn,
Wil idd prima langs aanrecht waar ze koken en dan zo terug langs de andere kant van het aanrechtquote:Op woensdag 9 november 2022 18:28 schreef Ireth het volgende:
Kunnen ze met die keuken niet zoiets doen als een afhaalbuffet?
In de rij met je bordje, vol laten scheppen en naar binnen om te eten.
Minste kans op extra proteïne, geen gezeik met welk bord voor wie is en waarschijnlijk ook warm vreten...
Lijkt mij ook heel logisch, maar dan kunnen ze het niet goed verdelen denk ikquote:Op woensdag 9 november 2022 18:28 schreef Ireth het volgende:
Kunnen ze met die keuken niet zoiets doen als een afhaalbuffet?
In de rij met je bordje, vol laten scheppen en naar binnen om te eten.
Minste kans op extra proteïne, geen gezeik met welk bord voor wie is en waarschijnlijk ook warm vreten...
zoiets jaquote:Op woensdag 9 november 2022 18:32 schreef mario390 het volgende:
[..]
zall dat script zijn met de broek en zegt
dann tegen eunice "ben vollgepompt"
Dat was toch een kleine kutkabouter volgens haar?quote:Op woensdag 9 november 2022 18:31 schreef Loveable het volgende:
Martin zijn haren worden geknipt door KimK
Heeft ze dat gezegdquote:Op woensdag 9 november 2022 18:33 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dat was toch een kleine kutkabouter volgens haar?
ff eem uitschieter doen met de tondeuse .....quote:Op woensdag 9 november 2022 18:31 schreef Loveable het volgende:
Martin zijn haren worden geknipt door KimK
Als ze hem weg wil jagen dan hoeft ze alleen maar die tondeuse over het midden te laten lopenquote:Op woensdag 9 november 2022 18:34 schreef Loveable het volgende:
[..]
Heeft ze dat gezegdMaar als hij gevraagd heeft, Kim wil je mijn haren knippen. Kan ze moeilijk zeggen nee ik vindt je een kutkabouter vraag Wendy maar
quote:Op woensdag 9 november 2022 18:34 schreef chufi het volgende:
[..]
ff eem uitschieter doen met de tondeuse .....
Of een hap haar weg van de achterkant.. * krijg nu een flashback *quote:Op woensdag 9 november 2022 18:34 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als ze hem weg wil jagen dan hoeft ze alleen maar die tondeuse over het midden te laten lopen
Een Aike doenquote:Op woensdag 9 november 2022 18:36 schreef Loveable het volgende:
[..]
Of een hap haar weg van de achterkant.. * krijg nu een flashback *
Zo begint het en de rest zullen we nooit zien iets wat ook vrij normaal is en weinig boeiendquote:Op woensdag 9 november 2022 18:28 schreef Loveable het volgende:
[..]
Nou volgens mij is er niet veel gebeurd onder de dekens hoor, behalve wat gezoen en gefriemel misschien
Ik suggereer dat helemaal niet. Ik zeg dat hij op bed ligt.quote:Op woensdag 9 november 2022 17:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
jij suggereert dat hij hele middagen op bed ligt, terwijl ik hun af en toe ff kort samen op bed zie liggen. Anderen zitten/ liggen hele dagen op hun kamer/ bed. Voor mij hoeft het ook niet hoor, maar snap wel dat dit een momentje ff met hun twee is
Hadden ze maar heaters moeten kiezen ipv fucking bordspelletjes maar ja die hele stemming sloeg werkelijk allesquote:Op woensdag 9 november 2022 18:39 schreef Loveable het volgende:
De kachel in de loods is stuk volgens mij of er is iets anders mee aan de hand
Met de date van Erik stond hij aan en stond de loods vol rook wat de slaapkamers in kwam.quote:Op woensdag 9 november 2022 18:39 schreef Loveable het volgende:
Schijndelse meidenquote:Op woensdag 9 november 2022 18:41 schreef mario390 het volgende:
waar meexx school ging zijn vele meisjes somige schrijven
op fb dat ze haar kennen
Ah de stalkerquote:Op woensdag 9 november 2022 18:41 schreef mario390 het volgende:
waar meexx school ging zijn vele meisjes somige schrijven
op fb dat ze haar kennen
Zou mij niet verbazen dat ze een teken krijgen dat ze zo weer op de streams te zien zullen zijn.quote:
Natuurlijk zenden ze zoiets niet op de streams uit want het programma is daar dan ook helemaal niet naarquote:Op woensdag 9 november 2022 18:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zou mij niet verbazen dat ze een teken krijgen dat ze zo weer op de streams te zien zullen zijn.
Zodat ze zich kunnen fatsoeneren.
Ze hadden vergeten een schuif open te zetten. Ze hadden het niet gezien.quote:Op woensdag 9 november 2022 18:41 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Met de date van Erik stond hij aan en stond de loods vol rook wat de slaapkamers in kwam.
nee dat staat op de JAA fb seitequote:
Nja weet niet of echt koud is daar in de loods, maar sowieso was dat wel een betere investering geweest jaquote:Op woensdag 9 november 2022 18:40 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Hadden ze maar heaters moeten kiezen ipv fucking bordspelletjes maar ja die hele stemming sloeg werkelijk alles
Oeps, dus er is iets mis me afvoer van de haardkachel..quote:Op woensdag 9 november 2022 18:41 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Met de date van Erik stond hij aan en stond de loods vol rook wat de slaapkamers in kwam.
Maar dan zou het wel in de tv uitzending zitten. Sex sellsquote:Op woensdag 9 november 2022 18:45 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Natuurlijk zenden ze zoiets niet op de streams uit want het programma is daar dan ook helemaal niet naar
quote:Op woensdag 9 november 2022 18:46 schreef Loveable het volgende:
[..]
Oeps, dus er is iets mis me afvoer van de haardkachel..
quote:Op woensdag 9 november 2022 18:45 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ze hadden vergeten een schuif open te zetten. Ze hadden het niet gezien.
Mee eens, het is de lulligste RLS ooit gebracht door de Mol.quote:Op woensdag 9 november 2022 18:45 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Natuurlijk zenden ze zoiets niet op de streams uit want het programma is daar dan ook helemaal niet naar
Iedereen stak gewoon telkens als kleine kinderen hun vinger op omdat ze onbeperkt mochten stemmen ipv een of twee keerquote:Op woensdag 9 november 2022 18:45 schreef Loveable het volgende:
[..]
Nja weet niet of echt koud is daar in de loods, maar sowieso was dat wel een betere investering geweest ja
Is dat zo? Ik heb al een aantal keer alcohol binnen gezien, bezopen mensen een boel gedoe. De laatste BB was wat softquote:Op woensdag 9 november 2022 18:47 schreef spapaars het volgende:
[..]
Mee eens, het is de lulligste RLS ooit gebracht door de Mol.
Geef mij Bern en Sasha maar :pquote:Op woensdag 9 november 2022 18:49 schreef engine het volgende:
Liefde is...de ander zijn trui dragen![]()
[ afbeelding ]
ja stream 2 vanacht slaapstream vanaf 0 00, geen licht vanaf vorquote:Op woensdag 9 november 2022 18:47 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die lui slapenquote:Op woensdag 9 november 2022 18:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja stream 2 vanacht slaapstream vanaf 0 00, geen licht vanaf vor
middernachtzo en schlechte project nog niet gezien
Steek je tijd dan in iets anders.quote:Op woensdag 9 november 2022 18:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja stream 2 vanacht slaapstream vanaf 0 00, geen licht vanaf vor
middernachtzo en schlechte project nog niet gezien
Zo zie ik het ook. Zo'n heftig feest als afgelopen zondag heb ik in twee seizoenen big brother niet gezien. Schijnbaar wordt er volop geneukt in die loods en houden ze dat bewust uit beeld maar ik geloof dat niet zo.quote:Op woensdag 9 november 2022 18:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik heb al een aantal keer alcohol binnen gezien, bezopen mensen een boel gedoe. De laatste BB was wat soft
Het programma wordt uitgezonden op de tijd van Sesamstraatquote:Op woensdag 9 november 2022 18:46 schreef engine het volgende:
[..]
Maar dan zou het wel in de tv uitzending zitten. Sex sells
Nu nog een muts en je bent al bijna compleetquote:Op woensdag 9 november 2022 18:49 schreef engine het volgende:
Liefde is...de ander zijn trui dragen![]()
[ afbeelding ]
Marciano en Kim's wipje zat er ook in.quote:Op woensdag 9 november 2022 18:52 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het programma wordt uitgezonden op de tijd van Sesamstraat
Op tv gaat het nu meer over ontluikende en onmogelijke liefdes op schoolplein niveau.quote:Op woensdag 9 november 2022 18:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik heb al een aantal keer alcohol binnen gezien, bezopen mensen een boel gedoe. De laatste BB was wat soft
Maar die zit al in die truiquote:Op woensdag 9 november 2022 18:52 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Nu nog een muts en je bent al bijna compleet![]()
Volgens mij zijn er altijd wel een paar wakker in de nacht, maar die laten ze meestal niet zien.quote:
Een straalbezopen Babette zat niet eens in de uitzending en daar begon het dus alquote:Op woensdag 9 november 2022 18:52 schreef engine het volgende:
[..]
Marciano en Kim's wipje zat er ook in.
Beetje hetzelfde als wat wij op stream zien dus. Ook is er nergens besproken dat mensen hebben zitten neuken.quote:Op woensdag 9 november 2022 18:52 schreef spapaars het volgende:
[..]
Op tv gaat het nu meer over ontluikende en onmogelijke liefdes op schoolplein niveau.
dat klopt misschien,maar ik bedoel zo ze dat hele project op streamquote:Op woensdag 9 november 2022 18:51 schreef engine het volgende:
[..]
Zo zie ik het ook. Zo'n heftig feest als afgelopen zondag heb ik in twee seizoenen big brother niet gezien. Schijnbaar wordt er volop geneukt in die loods en houden ze dat bewust uit beeld maar ik geloof dat niet zo.
Omdat ze niet aan het neuken wasquote:Op woensdag 9 november 2022 18:53 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Een straalbezopen Babet zat niet eens in de uitzending
Dat gaat um niet worden he?quote:Op woensdag 9 november 2022 18:54 schreef engine het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde als wat wij op stream zien dus. Ook is er nergens besproken dat mensen hebben zitten neuken.
quote:Op woensdag 9 november 2022 18:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er altijd wel een paar wakker in de nacht, maar die laten ze meestal niet zien.
Allemaal kleren aan. En jassen.quote:Op woensdag 9 november 2022 18:39 schreef Loveable het volgende:
Ja dat is wel irritant...na middernacht laten ze weinig meer zien terwijl soms duidelijk nog mensen op zijn.quote:Op woensdag 9 november 2022 18:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat klopt misschien,maar ik bedoel zo ze dat hele project op stream
bringen 1 stream vannacht zonder licht we missen bijna elke gesprek
vannacht, kamera is op 2 mensen en sofa verder zitten nog 4-5
En een goede RLS hoeft natuurlijk niet altijd om drank, seks en ruzies te gaan.quote:Op woensdag 9 november 2022 18:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Meestal zie je een dekbed wat op en neer bewegen, maar dat is al teveel.quote:Op woensdag 9 november 2022 18:54 schreef engine het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde als wat wij op stream zien dus. Ook is er nergens besproken dat mensen hebben zitten neuken.
quote:
Het maakt het wel wat sappiger.quote:Op woensdag 9 november 2022 18:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En een goede RLS hoeft natuurlijk niet altijd om drank, seks en ruzies te gaan.
Zei ik dat?
Huh?quote:Op woensdag 9 november 2022 18:31 schreef Kakadylo het volgende:
Eunice praat even minderwaardig over Erik toen Mexx hem aan haar aanbood
Ja dat is inderdaad jammer, maar dat is nu eenmaal hoe het is en het heeft weinig zin om daar elke keer weer over te klagen, ze veranderen dat echt niet.quote:Op woensdag 9 november 2022 18:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat klopt misschien,maar ik bedoel zo ze dat hele project op stream
bringen 1 stream vannacht zonder licht we missen bijna elke gesprek
vannacht, kamera is op 2 mensen en sofa verder zitten nog 4-5
Dat hebben we dan ook alleen bij Kim en Marciano gezien. Maar ieder zijn mening, als jullie denken dat ze het massaal uit de stream houden, ook primaquote:Op woensdag 9 november 2022 18:56 schreef spapaars het volgende:
[..]
Meestal zie je een dekbed wat op en neer bewegen, maar dat is al teveel.
Nee, over een muurtje klimmen wel.quote:Op woensdag 9 november 2022 18:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En een goede RLS hoeft natuurlijk niet altijd om drank, seks en ruzies te gaan.
Zei ik dat?
Heb alleen DGK dagelijks gezien en dan alleen maar de reguliere uitzendingenquote:Op woensdag 9 november 2022 18:47 schreef spapaars het volgende:
[..]
dann zijn ze te dom en onfähig, het boeit op socialmediaquote:Op woensdag 9 november 2022 18:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat is inderdaad jammer, maar dat is nu eenmaal hoe het is en het heeft weinig zin om daar elke keer weer over te klagen, ze veranderen dat echt niet.
Jesus !!!!quote:Op woensdag 9 november 2022 18:58 schreef Dotteke het volgende:
[modbreak]Na overleg hebben de moderators van JAA besloten dat deTT's toch enigszins met de streams te maken moeten hebben, dit om onzin-TT's te voorkomen.[/modbreak]
Dankquote:Op woensdag 9 november 2022 18:58 schreef Dotteke het volgende:
[modbreak]Na overleg hebben de moderators van JAA besloten dat deTT's toch enigszins met de streams te maken moeten hebben, dit om onzin-TT's te voorkomen.[/modbreak]
had je stay badass al voor Mexx?quote:Op woensdag 9 november 2022 18:57 schreef engine het volgende:
[..]
Dat hebben we dan ook alleen bij Kim en Marciano gezien. Maar ieder zijn mening, als jullie denken dat ze het massaal uit de stream houden, ook prima
en wat als vannacht niks gebeurd?quote:Op woensdag 9 november 2022 18:58 schreef Dotteke het volgende:
Wat ook wel stoort is, dat ze lol en plezier hebben met veel lachen, maar dan schakelen ze naar een z.g. serieus gesprek.quote:Op woensdag 9 november 2022 18:58 schreef mnesymne het volgende:
Het probleem is niet wat er gebeurd in de loods, maar de regie die telkens het op een SL zet of halverwege een gesprek wisseld naar een camera waar niets gebeurd.
Bij BB zette ze het geluid soms uit, en af en toe een SL. Maar hier zitten meer Sl in 1 dag dan in BB in een week.
Dan heb je niks te postenquote:Op woensdag 9 november 2022 19:01 schreef mario390 het volgende:
[..]
en wat als vannacht niks gebeurd?
Ja maar dank voor het oplettenquote:Op woensdag 9 november 2022 19:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
had je stay badass al voor Mexx?
Van hetzelfde laken een pak als TTquote:Op woensdag 9 november 2022 19:01 schreef mario390 het volgende:
[..]
Je bedoelt de goude kooi? waar ze prostituees in de uitzending hadden? Zoiets zal nu nooit gebeurenquote:Op woensdag 9 november 2022 18:59 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Heb alleen DGK dagelijks gezien en dan alleen maar de reguliere uitzendingen
Zowel op de streams als tv-uitzendingen laten ze bewust een heleboel buiten beeld
Als er niets geneurd hoef je ook niet in de COS te posten 🤣quote:Op woensdag 9 november 2022 19:01 schreef mario390 het volgende:
[..]
op haar polsen staat ook wat maar dat is bijna niet te lezenquote:Op woensdag 9 november 2022 19:02 schreef engine het volgende:
[..]
Ja maar dank voor het opletten
Stay badass
Honesty
Being yourself is the best revolution
Love Hate (onder elkaar)
Bite me (op haar bil)
Bite me op een bil is zo ontzettend cheapquote:Op woensdag 9 november 2022 19:02 schreef engine het volgende:
[..]
Stay badass
Honesty
Love Hate (onder elkaar)
Bite me (op haar bil)
ardappelsalat-puree-stampfquote:Op woensdag 9 november 2022 19:03 schreef Deisyy het volgende:
Wat eten ze vanavond? Ik zie Janet lekker met knoflookjes bezig.
Ja dat is vaak lastig maar ze vertelt het vast nog wel een keerquote:Op woensdag 9 november 2022 19:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
op haar polsen staat ook wat maar dat is bijna niet te lezen
ze blinken allemaal niet uit van creativiteitquote:Op woensdag 9 november 2022 19:03 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Bite me op een bil is zo ontzettend cheap
Stay badass danquote:Op woensdag 9 november 2022 19:03 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dat zie je alleen maar als er geen kleding oo zit.quote:Op woensdag 9 november 2022 19:03 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Geen groenten?quote:Op woensdag 9 november 2022 19:04 schreef mario390 het volgende:
[..]
ardappelsalat-puree-stampf![]()
en roulade al vorbij
Dagelijks dusquote:Op woensdag 9 november 2022 19:04 schreef maily het volgende:
[..]
Dat zie je alleen maar als er geen kleding oo zit.
Ik ga er nog even over nadenken welke ik het ergst vindtquote:Op woensdag 9 november 2022 19:02 schreef engine het volgende:
[..]
Stay badass
Honesty
Love Hate (onder elkaar)
Bite me (op haar bil)
Heb jouw onderschrift zelfs weleens indirect gebruikt als TTquote:
Ik ben benieuwd als je er uit bentquote:Op woensdag 9 november 2022 19:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga er nog even over nadenken welke ik het ergst vindt
Mexx heeft nooit kleding aan maar ja straks met Martin zal dat wel moeten want die is een volgeling van Marcianoquote:Op woensdag 9 november 2022 19:04 schreef maily het volgende:
[..]
Dat zie je alleen maar als er geen kleding oo zit.
Stay badass vandaagquote:Op woensdag 9 november 2022 19:07 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd als je er uit bent
Ja ik ookquote:
Als zij op voorwaardelijke invrijheidstelling wil dan gaat dat een moeilijk verhaal worden met die tattooquote:
Leuk hequote:
mooie oprechte vriendschapquote:
ik vind hem leuk!!(dat shirt dan he )quote:Op woensdag 9 november 2022 19:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wie gaat het met shirt van Janet lopen?
Zo'n vent geef je een klap op z'n muilquote:Op woensdag 9 november 2022 19:09 schreef greysbones het volgende:
stay badass
en je dan door een vent laten zeggen dat je rolletjes hebt
ik had een rolletje van zijn pielemoos gemaaktquote:Op woensdag 9 november 2022 19:12 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zo'n vent geef je een klap op z'n muil
Ik ookquote:Op woensdag 9 november 2022 19:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind hem leuk!!(dat shirt dan he )
Wanda en Jappie volgend stelletje? Jappie heeft ze voor het uitkiezen daar.quote:
Ja helemaal eens. Ze is zachter als ze bij Jasper is. Leuk om te zien.quote:Op woensdag 9 november 2022 19:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
mooie oprechte vriendschap
ben niet altijd fan van Wanda
maar met Jappie is ze
Die met dat poesje?quote:Op woensdag 9 november 2022 19:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind hem leuk!!(dat shirt dan he )
ik vind Jappie met MIrthe dan wel weer het ultieme stelquote:Op woensdag 9 november 2022 19:13 schreef Seattle het volgende:
[..]
Wanda en Jappie volgend stelletje? Jappie heeft ze voor het uitkiezen daar.
Laat Wanda maar de hele tijd met Jap zijn ipv met KimK of Djedi of Mexx. Is ze tenminste een beetje te doen
En hoop voor de gehele mensheid. Dat iemand niet alléén maar evil isquote:Op woensdag 9 november 2022 19:13 schreef engine het volgende:
[..]
Ja helemaal eens. Ze is zachter als ze bij Jasper is. Leuk om te zien.
Het is echt een verschil, de grote bek is dan even weg.quote:Op woensdag 9 november 2022 19:13 schreef engine het volgende:
[..]
Ja helemaal eens. Ze is zachter als ze bij Jasper is. Leuk om te zien.
Ja dat zou een leuk stel zijn.quote:Op woensdag 9 november 2022 19:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind Jappie met MIrthe dan wel weer het ultieme stel
maar dan wel de vriendschap met wanda behouden
Ik vind Mirthe dan weer helemaal niets, een niemendalletjequote:Op woensdag 9 november 2022 19:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind Jappie met MIrthe dan wel weer het ultieme stel
maar dan wel de vriendschap met wanda behouden
Zou het dan toch zo zijn dat vrouwen het slechtste in elkaar naar boven halen?quote:Op woensdag 9 november 2022 19:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is echt een verschil, de grote bek is dan even weg.
Dat weet ik wel zekerquote:Op woensdag 9 november 2022 19:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zou het dan toch zo zijn dat vrouwen het slechtste in elkaar naar boven halen?
Die vrouwen zeker wel. Kim K is ook leuker zonder Wanda. Mexx ook.quote:Op woensdag 9 november 2022 19:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zou het dan toch zo zijn dat vrouwen het slechtste in elkaar naar boven halen?
quote:
ik kan vaak beter met mannenquote:Op woensdag 9 november 2022 19:17 schreef Seattle het volgende:
Ik, als vrouw, haal altijd het leukste en beste naar boven in een andere vrouw![]()
#atypischevrouw
Moet je zien hoe Kim nu al breitquote:Op woensdag 9 november 2022 19:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik kan vaak beter met mannen![]()
Leila heeft erg mooi gebreid
zou bijna zelf een bolletje wol halen
quote:Op woensdag 9 november 2022 19:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja, ga lekker breien. Doe ik zelf ook.quote:Op woensdag 9 november 2022 19:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
ziet er een stuk beter uitquote:
quote:Op woensdag 9 november 2022 19:19 schreef Seattle het volgende:
[..]
[..]
Ja, ga lekker breien. Doe ik zelf ook.![]()
(Zie hier mijn kwaliteit om het beste uit jou naar boven te halen)
Maar ik kan ook beter met mannen. Ik snap die codes die echte vrouwen vrouwen hebben helemaal nietquote:Op woensdag 9 november 2022 19:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
En Mattin is ondertussen Mexx aan he afbeulenquote:
Ja precies. Gaat al een stuk soepeler.quote:Op woensdag 9 november 2022 19:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
ziet er een stuk beter uit
gisteren was ze nog aan het worstelen
Het rolletje moet er afquote:Op woensdag 9 november 2022 19:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En Mattin is ondertussen Mexx aan he afbeulen
Owwww straks heeft ze ineens zomaar een babysokje gebreidquote:Op woensdag 9 november 2022 19:21 schreef engine het volgende:
[..]
Ja precies. Gaat al een stuk soepeler.
quote:Op woensdag 9 november 2022 19:22 schreef Seattle het volgende:
[..]
Owwww straks heeft ze ineens zomaar een babysokje gebreid
Vind Rupie nog steeds leuk, ondanks zijn slang-zijn. Lach me dood om hem. Helemaal als hij samen met Moraima isquote:Op woensdag 9 november 2022 19:22 schreef greysbones het volgende:
Rupie kan een echte slang zijn
maar is wel de man die echt van alles kan
nu weer netjes de was opvouwen
quote:Op woensdag 9 november 2022 19:22 schreef Seattle het volgende:
[..]
Owwww straks heeft ze ineens zomaar een babysokje gebreid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |