Daarom zo flauw dat ze het aftrekken van Erik wel in de tv uitzending doen. Die halve groep heeft al gemasturbeerd en dan gaan ze het van eentje uitzendenquote:Op woensdag 9 november 2022 17:36 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat valt het niet meer te censureren, en het censureren is niet eerder zo erg geweest als met deze reality.
Staat boven in het filmpjes topicquote:Op woensdag 9 november 2022 17:13 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Geen probleem. Neem je tijd. Bedankt! 🙏
De allereerste BB met Ruud en Bart had volgens mij 4 streams. Was toen iemand op Fok! die iets had gefabriceerd waardoor je alle 4 de streams tegelijk open kon hebben volgens mij..quote:Op woensdag 9 november 2022 17:10 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Mischien komt er ooit een Big Brother of dergelijke waar meerdere streams zijn, of nog beter ons zelf laten bepalen welke camera we kijken
quote:Op woensdag 9 november 2022 17:39 schreef engine het volgende:
[..]
Daarom zo flauw dat ze het aftrekken van Erik wel in de tv uitzending doen. Die halve groep heeft al gemasturbeerd en dan gaan ze het van eentje uitzenden
In bed geloof ik. Heb die uitzending zelf overgeslagen.quote:
Ik denk dat ze je door hebben en stiekem blokkenquote:Op woensdag 9 november 2022 17:40 schreef freaky40 het volgende:
Wat een slechte beeldkwaliteit op stream 2 al 2 dagen lang, continu blokkerig beeld.
Bedankt!quote:Op woensdag 9 november 2022 17:39 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Staat boven in het filmpjes topic
Af en toe, en meer in een flits.quote:Op woensdag 9 november 2022 17:40 schreef freaky40 het volgende:
Wat een slechte beeldkwaliteit op stream 2 al 2 dagen lang, continu blokkerig beeld.
Geen idee. Ik keek af en toe en dan was Babette aan het woord.quote:Op woensdag 9 november 2022 17:44 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Waarom huilde Sasha iemand mee gekregen?
Dat ook niet meer, overal wordt er nu veel meer gecensureerd.quote:Op woensdag 9 november 2022 17:43 schreef mnesymne het volgende:
Daarom zijn de buitenlandse versies van BB en dergelijke meestal beter. Die laten de mensen zien zoals ze zijn, veel minder camera switches en S's L. De mensen daar zijn met kennis erin gegaan en weten dat ze gefilmd worden, wat ze daarna doen is aan hun zelf.
Bedankt. Ik denk iets uit haar verleden idd.quote:Op woensdag 9 november 2022 17:48 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Geen idee. Ik keek af en toe en dan was Babette aan het woord.
Het ging wel over een relatie en voor zover ik het begreep een vorige relatie van Sasha.
Maar pin me er niet op vast.
Hij is de hele dag bezig geweest, iedereen wilde hem spreken vandaag. Afgelopen nacht lag die hele slaapkamer vol met logés. Een momentje even privacy met z'n tweetje moet kunnen, vind ikquote:Op woensdag 9 november 2022 17:42 schreef engine het volgende:
Eeennnn de manager weer op bed overdag.
Dat begreep ik ook. Dat het vooral over een vorige relatie ging en niet over Bern.quote:Op woensdag 9 november 2022 17:48 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Geen idee. Ik keek af en toe en dan was Babette aan het woord.
Het ging wel over een relatie en voor zover ik het begreep een vorige relatie van Sasha.
Maar pin me er niet op vast.
Mij best hoor maar ik zie hem iedere middag op bed leggen. Iets waar hij zelf bij andere over klaagt...ik stip het alleen even aanquote:Op woensdag 9 november 2022 17:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij is de hele dag bezig geweest, iedereen wilde hem spreken vandaag. Afgelopen nacht lag die hele slaapkamer vol met logés. Een momentje even privacy met z'n tweetje moet kunnen, vind ik
Wel mooi dat ze zo open waren. Heb niks kunnen zien want was al weer weg toen ik ging kijkenquote:Op woensdag 9 november 2022 17:50 schreef engine het volgende:
[..]
Dat begreep ik ook. Dat het vooral over een vorige relatie ging en niet over Bern.
Ja idioot gewoon dat ze nog steeds niet snappen dat ze een mic om moeten.quote:Op woensdag 9 november 2022 17:50 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja en dan een zendercheck krijgen en dan zeggen ik zei helemaal niks...
Ik heb een stuk gekeken/geluisterd maar vond het lastig te volgen (omdat ik er ook maar half mee bezig wasquote:Op woensdag 9 november 2022 17:51 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Wel mooi dat ze zo open waren. Heb niks kunnen zien want was al weer weg toen ik ging kijken
Niet te verstaan.Maar dan ook helemaal niet te verstaan.quote:Op woensdag 9 november 2022 17:51 schreef KinKiJan het volgende:
Alsof pratende Bep zonder buiten adem te zijn tijdens het hardlopen nog niet vervelend genoeg was
Over de logés vertelde hij eerder vandaag dat ze meteen stil waren toen het licht uitging.quote:Op woensdag 9 november 2022 17:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij is de hele dag bezig geweest, iedereen wilde hem spreken vandaag. Afgelopen nacht lag die hele slaapkamer vol met logés. Een momentje even privacy met z'n tweetje moet kunnen, vind ik
Soms schakelen ze ook half in een gesprek in of uit dus mis je ook wel wat contextquote:Op woensdag 9 november 2022 17:51 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb een stuk gekeken/geluisterd maar vond het lastig te volgen (omdat ik er ook maar half mee bezig was)
Ze blijven het proberen... allemaal..quote:Op woensdag 9 november 2022 17:51 schreef engine het volgende:
[..]
Ja idioot gewoon dat ze nog steeds niet snappen dat ze een mic om moeten.
In deze maand al veel vaker dan alles in de twee maanden daarvoor bij mekaar opgeteldquote:Op woensdag 9 november 2022 17:42 schreef engine het volgende:
Eeennnn de manager weer op bed overdag.
KimD heeft daar sowieso wel een handje van waarna Jeffrey telkens 'watte' zegtquote:
Nope, sorry, verkeerde streamquote:Op woensdag 9 november 2022 17:54 schreef Dutchrealitytv het volgende:
heeft iemand dat stukje met Babette dat Sasha huilt? Baal ervan dat ik niks terug kan spoelen zoals bij BB toen wel kon
Dat vond ik wel schattig...Jeff wil eigenlijk gewoon ff rusten en zij blijft maar doorgaan over van allesquote:Op woensdag 9 november 2022 17:55 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
KimD heeft daar sowieso wel een handje van waarna Jeffrey telkens zegt 'watte'
jij suggereert dat hij hele middagen op bed ligt, terwijl ik hun af en toe ff kort samen op bed zie liggen. Anderen zitten/ liggen hele dagen op hun kamer/ bed. Voor mij hoeft het ook niet hoor, maar snap wel dat dit een momentje ff met hun twee isquote:Op woensdag 9 november 2022 17:51 schreef engine het volgende:
[..]
Mij best hoor maar ik zie hem iedere middag op bed leggen. Iets waar hij zelf bij andere over klaagt...ik stip het alleen even aan
Geeft niet.quote:Op woensdag 9 november 2022 17:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nope, sorry, verkeerde stream
somige op fb kennen mexx en moira ,janetquote:Op woensdag 9 november 2022 17:56 schreef engine het volgende:
[..]
Dat vond ik wel schattig...Jeff wil eigenlijk gewoon ff rusten en zij blijft maar doorgaan over van alles
Denk ik ook, net als dat kaartenquote:Op woensdag 9 november 2022 17:56 schreef spapaars het volgende:
Dat overdag op bed liggen doen ze uit pure verveling, denk ik
Nee, helaas nietquote:Op woensdag 9 november 2022 17:59 schreef mnesymne het volgende:
Is het niet tegen de regels om overdag in bed te liggen?
Is Wanda irl niet geliefd? Of op FB niet?quote:Op woensdag 9 november 2022 17:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
somige op fb kennen mexx en moira ,janet
en andere ook wanda, de is niet beliebt
Op woensdagavond altijdquote:Op woensdag 9 november 2022 18:01 schreef Seattle het volgende:
Vanavond weer Avondtuur met GJ en te gast is dan Alicia dacht ik. Of is dat morgen.? Weet iemand dit?
Ah, wordt dus een avondje achterstallige strijk wegwerken dusquote:Op woensdag 9 november 2022 18:01 schreef Seattle het volgende:
Vanavond weer Avondtuur met GJ en te gast is dan Alicia dacht ik. Of is dat morgen.? Weet iemand dit?
nee zo zij zich gedraagdquote:Op woensdag 9 november 2022 18:01 schreef Seattle het volgende:
[..]
Is Wanda irl niet geliefd? Of op FB niet?
Neeeeee, daar ga je eens even lekker voor zitten!quote:Op woensdag 9 november 2022 18:02 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ah, wordt dus een avondje achterstallige strijk wegwerken dus
Vliegen zijn er voor de dressingsaus....quote:Op woensdag 9 november 2022 18:03 schreef Aggie46 het volgende:
Er zaten er 3 op, maar ze bleven inzoomen
[ afbeelding ]
is de rollade in stukjes ?quote:Op woensdag 9 november 2022 18:02 schreef Seattle het volgende:
Djiez nog steeds al die vliegen op de rollade
Ze weten dat ze met teveel zijnquote:Op woensdag 9 november 2022 18:04 schreef Frummelie het volgende:
Die vliegen zijn ook gewoon tam.... blijven gewoon hangen...
Vind het meer puree? Met aardappelsalade horen er echt stukjes aardappel zichtbaar te zijn?quote:Op woensdag 9 november 2022 18:05 schreef mario390 het volgende:
dat zoll ardappelsalat zijn?
is deze in mayoemmer gelandet?
Jij was bijna teleurgesteld, maar is niet nodigquote:Op woensdag 9 november 2022 18:05 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohhw gelukkig.. ik heb de bewoners hoog zitten weet je ...![]()
[ afbeelding ]
Nou zoiets zat ik net ook te denken! Die hebben gewoon een hele biotoop inwendig gekweekt!quote:Op woensdag 9 november 2022 18:06 schreef Seattle het volgende:
Heeft Berend niet gewoon een parasiet ofzo opgelopen. Een vlieg ingeslikt die eitjes is gaan leggen in zijn buik. Zoiets. Kan toch niet gezond zijn die vliegen op dat vlees en dat vervolgens opeten
quote:Op woensdag 9 november 2022 18:06 schreef Seattle het volgende:
Heeft Berend niet gewoon een parasiet ofzo opgelopen. Een vlieg ingeslikt die eitjes is gaan leggen in zijn buik. Zoiets. Kan toch niet gezond zijn die vliegen op dat vlees en dat vervolgens opeten
klopt ,en uienquote:Op woensdag 9 november 2022 18:06 schreef Ireth het volgende:
[..]
Vind het meer puree? Met aardappelsalade horen er echt stukjes aardappel zichtbaar te zijn?
Na heel zorgvuldig bestuderen, aangezien er zo ingezoomd wordt, denk ik dat Wanda haar herkauwtechnieken vannacht ingezet heeftquote:Op woensdag 9 november 2022 18:06 schreef Ireth het volgende:
[..]
Vind het meer puree? Met aardappelsalade horen er echt stukjes aardappel zichtbaar te zijn?
Hopelijk zijn ze door de afgelopen weken inmiddels immuun gewordenquote:Op woensdag 9 november 2022 18:08 schreef lojanda het volgende:
Wat een hygiëne weer in de keuken, alles vol met strontvliegen en de puree lekker met de vingers verdelen en uitsmeren op de borden
Waarschijnlijk wel.. anders was iedereen al ziek geweestquote:Op woensdag 9 november 2022 18:09 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hopelijk zijn ze door de afgelopen weken inmiddels immuun geworden
Binnen de hekken, was een idee van Janet.quote:Op woensdag 9 november 2022 18:09 schreef freaky40 het volgende:
Ik las hier ergens dat er een mesthoop zou moeten zijn daar die deze vliegen veroorzaken. Maar of dat nu binnen de hekken is of er buiten?
Dat was een composthoop van Janet. Maar die is nu weggehaald.quote:Op woensdag 9 november 2022 18:09 schreef freaky40 het volgende:
Ik las hier ergens dat er een mesthoop zou moeten zijn daar die deze vliegen veroorzaken. Maar of dat nu binnen de hekken is of er buiten?
Krijg je daar straks weer gezeur over, dat de een meer vlieg vlees had dan de anderquote:Op woensdag 9 november 2022 18:10 schreef Seattle het volgende:
Hoppa, saus over de rollade, terwijl er nog een paar vliegen op het vlees zaten
Dat helpt nog niet echt.quote:Op woensdag 9 november 2022 18:10 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Dat was een composthoop van Janet. Maar die is nu weggehaald.
Bij een volgende opdracht moeten ze het Vliegerlied uit hun hoofd leren en daarna foutloos zingenquote:
Ik heeeeeeb hier een vlieg op mijn bordjeeeeequote:Op woensdag 9 november 2022 18:11 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Bij een volgende opdracht moeten ze het Vliegerlied uit hun hoofd leren en daarna zingen
Iemand nog meer vlie eh vlees?quote:Op woensdag 9 november 2022 18:10 schreef Ireth het volgende:
[..]
Krijg je daar straks weer gezeur over, dat de een meer vlieg vlees had dan de ander
quote:Op woensdag 9 november 2022 18:12 schreef lojanda het volgende:
Janet legt even uit dat de aardappelen koud zijn omdat het een salade is.. ze vergeet er alleen bij de zeggen dat ze zelf de vliegen moeten verwijderen
de rest zal ook wel koud zijn inmiddels.quote:Op woensdag 9 november 2022 18:12 schreef lojanda het volgende:
Janet legt even uit dat de aardappelen koud zijn omdat het een salade is.. ze vergeet er alleen bij de zeggen dat ze zelf de vliegen moeten verwijderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |