Hallo johannesquote:Op zondag 20 november 2022 19:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Eerste en tevens laatste aflevering Oranjewinter
Er is weer een steuntje in de rug nodigquote:Op zondag 20 november 2022 19:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Eerste en tevens laatste aflevering Oranjewinter
Kijkcijfers lopen prima door hoorquote:
Dat ene wonderding van Eus?quote:
Genoeg columnisten die geen hoofdredacteur zijn.quote:Op zondag 20 november 2022 19:38 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Gelukkig is Johan geen hoofdredacteur meer, kan ie ook geen column schrijven.
Dat hebben we gemerkt bij haxball.quote:Op zondag 20 november 2022 19:38 schreef 3rr0r het volgende:
Gijp heeft gelijk. Ik heb ook een bloedhekel aan dat soort types en zal ze altijd onderuit halen als het in mijn omgeving gebeurt.
Misschien wel, dat steuntje aan Barney heeft nu ook eindelijk effect gehad.quote:Op zondag 20 november 2022 19:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Er is weer een steuntje in de rug nodig
4 minuten per topic zekerquote:
Als dat wel zo was hadden ze wel een goede naam bedachtquote:
Iedere hoge pief is bang dat die man weggaat, iedereen eronder is bang dat ie z'n baan kwijtraakt en niet meer in het wereldje aan de bak komt inderdaad. En zo gaat het door.quote:Op zondag 20 november 2022 19:40 schreef Zorro het volgende:
Ze gaan er wel makkelijk aan voorbij dat niet iedereen zomaar weg kan lopen, er moet wel brood op de plank komen.
Heel heel goed , wel ietsjeeeee links.quote:Op zondag 20 november 2022 19:42 schreef Coco het volgende:
Is dat Even tot hier wat?
Nog nooit gezien.
Ik vind het leuk.quote:Op zondag 20 november 2022 19:42 schreef Coco het volgende:
Is dat Even tot hier wat?
Nog nooit gezien.
Gelukkig heb ze het niet over mensenrechten in Qatar.quote:Op zondag 20 november 2022 19:42 schreef Maanvis het volgende:
Programma duurt 1,5 uur. Dus er kan wel even over andere dingen geluld worden
quote:Op zondag 20 november 2022 19:40 schreef PowerLoungen het volgende:
Je zou zo een bijl naar die man gooien
Sprak een meiske dat bij een grote porductiemaatschappij werkte. Daar was iedereen aan de speed en aan de coke omdat ze anders de uren die ze moesten maken niet vol konden houden.quote:Op zondag 20 november 2022 19:40 schreef Zorro het volgende:
Ze gaan er wel makkelijk aan voorbij dat niet iedereen zomaar weg kan lopen, er moet wel brood op de plank komen.
ik loop 7 minuten achter, moest ff zeikenquote:Op zondag 20 november 2022 19:43 schreef Coco het volgende:
[..]
Gelukkig heb ze het niet over mensenrechten in Qatar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |