In het tuintje van Oma Tingeling waait van álles aan weet je..quote:Op woensdag 9 november 2022 15:12 schreef engine het volgende:
Ik hoor lasergamen en een film? Wat zijn Bern en Kim allemaal van plan en waar moet dat dan weer vandaan komen?
Dat ze af en toe iets krijgen maar lasergame spul en een groot scherm voor een filmquote:Op woensdag 9 november 2022 15:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
In het tuintje van Oma Tingeling waait van álles aan weet je..
Een keertje een TT wat niet over de streams gaat is niet erg, maar niet keer op keer.quote:Op woensdag 9 november 2022 15:12 schreef Kakadylo het volgende:
Vanwege jullie reacties is die TT nu juist nog meer dan wenselijk
De Topicmaker bepaalt, nergens in de wet staat dat die ergens over moet gaan.. het advies daarentegen..quote:Op woensdag 9 november 2022 15:12 schreef Kakadylo het volgende:
Om haar zure mening kracht bij te zetten....quote:Op woensdag 9 november 2022 15:17 schreef pingu66 het volgende:
WTF.....Waarom zegt Wanda overal "fakking" voor?
Als je dat laatste echt denkt dan kan ik je mededelen dat je volkomen fout zit met die gedachtequote:Op woensdag 9 november 2022 15:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een keertje een TT wat niet over de streams gaat is niet erg, maar niet keer op keer.
En al helemaal niet om dwars te doen omdat mensen het niet leuk vinden.
Ik verwacht niet anders.. nog 9 maanden doorgaan zoals nu is gewoon geen doenquote:Op woensdag 9 november 2022 15:15 schreef engine het volgende:
[..]
Dat ze af en toe iets krijgen maar lasergame spul en een groot scherm voor een filmHet slaat een beetje door.
Dat is haar niveauquote:Op woensdag 9 november 2022 15:17 schreef pingu66 het volgende:
Edoch....het adviesquote:Op woensdag 9 november 2022 15:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De Topicmaker bepaalt, nergens in de wet staat dat die ergens over moet gaan.. het advies daarentegen..
Als zij manager is dan kun je tijdens de wekelijkse meeting Bingo gaan spelenquote:Op woensdag 9 november 2022 15:17 schreef pingu66 het volgende:
quote:Op woensdag 9 november 2022 15:18 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als je dat laatste echt denkt dan kan ik je mededelen dat je volkomen fout zit met die gedachte
Dat begreep ik hieruitquote:Op woensdag 9 november 2022 15:12 schreef Kakadylo het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |