SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
Als ik mag kiezen tussen de VS of Rusland als winnaar is dat niet zo'n moeilijke keuze.quote:Op woensdag 9 november 2022 13:28 schreef vosss het volgende:
[..]
En op de koop toe verdienen ze nu dik geld aan heel de EU die als een gek hun LNG koopt want sancties.
Er is maar 1 winnaar hier en dat is de VS.
quote:
Lijkt me toch dat je eerst alles en iedereen van de westoever van de Dnjepr weg wilt hebben voor je dat doet?quote:Op woensdag 9 november 2022 13:31 schreef AchJa het volgende:
[..]
[ twitter ]
Hmmm, een zooi bruggen opgeblazen maar zo te zien heeft dat amper een vertragende werking... Gaan ze de boel inunderen?
En wat verliezen ze nog tijdens het terug rennen?quote:Op woensdag 9 november 2022 13:31 schreef AchJa het volgende:
[..]
[ twitter ]
Hmmm, een zooi bruggen opgeblazen maar zo te zien heeft dat amper een vertragende werking... Gaan ze de boel inunderen?
Ja, die gaat niet veel doen zoquote:Op woensdag 9 november 2022 13:31 schreef AchJa het volgende:
[..]
[ twitter ]
Inderdaad wederom geen TTquote:Op woensdag 9 november 2022 13:52 schreef Mansjester het volgende:
Gemiste TT kans:
Oorlog in Oekraïne #582: IK IK IK IK IK IK IK
Die heb ik al een keer gedaan.quote:Op woensdag 9 november 2022 14:06 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Inderdaad wederom geen TT![]()
Ik dacht aan 'Oh oh, Kherson'
Arme doggo'squote:Op woensdag 9 november 2022 13:38 schreef xpompompomx het volgende:
Hier word ik wel een beetje sip van:
[ twitter ]😿
Die had ik liever in Den Haag gezienquote:
Dit was hij in 2017:quote:
Ik heb toch liever een leider die niet zo angstig is en gewoon op z'n fietske naar z'n werk kan.quote:Op woensdag 9 november 2022 14:36 schreef Aether het volgende:
Geblokkeerde straten in Moskou, een gigantische stoet. De oppergod van de Russische wereld komt eraan.
[ twitter ]
Zag dat artikel net ook al jaquote:Op woensdag 9 november 2022 14:36 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dit was hij in 2017:
Outrage as sick dad swings baby around his head like a ragdoll and claims he can ‘hear her bones popping’
Dan kunnen ze direct na school de gehaktmolen inquote:
Ik geloof echt dat er onder de Oekraïense bevolking goor vuil nazi-tuig zit, maar keer op keer blijken die dan mee te vechten aan Russische kant.quote:Op woensdag 9 november 2022 14:36 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dit was hij in 2017:
Outrage as sick dad swings baby around his head like a ragdoll and claims he can ‘hear her bones popping’
Jaquote:Op woensdag 9 november 2022 14:42 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik geloof echt dat er onder de Oekraïense bevolking goor vuil nazi-tuig zit, maar keer op keer blijken die dan mee te vechten aan Russische kant.
Scheelt weer gedoe, opgeruimd staat netjes.quote:Op woensdag 9 november 2022 14:32 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Die had ik liever in Den Haag gezien
Daarmee bedoelen ze de rest van de oblast (provincie) Kherson.quote:Op woensdag 9 november 2022 14:47 schreef Nielsch het volgende:
Ik hoor steeds over Kherson aan de westkant van de rivier en Kherson aan de oostkant van de rivier. Maar als ik op Google Maps kijk ligt Kherson enkel aan de westelijke oever. Of bedoelen ze met Kherson ten oosten van de rivier dan voorsteden als Tsjoeroepinsk en Solontsi?
Kherson (Stad)quote:Op woensdag 9 november 2022 14:47 schreef Nielsch het volgende:
Ik hoor steeds over Kherson aan de westkant van de rivier en Kherson aan de oostkant van de rivier. Maar als ik op Google Maps kijk ligt Kherson enkel aan de westelijke oever. Of bedoelen ze met Kherson ten oosten van de rivier dan voorsteden als Tsjoeroepinsk en Solontsi?
Je hebt Kherson de stad en Kherson Oblast, de provincie. De Oblast is aan beide zijdes van de rivierquote:Op woensdag 9 november 2022 14:47 schreef Nielsch het volgende:
Klopt helemaalquote:
Geweldig video. Wel een plottwist aan het eindequote:Op woensdag 9 november 2022 13:11 schreef slashdotter3 het volgende:
Er komt een wateroorlog Uzbekistan vs Turkmenistan + Tajikistan aan. En de oorzaak daarvan is de USSR die 50 jaar geleden na de Israel vs Egypte Yom Kippur oorlog de aanvoer van water naar de Aral Sea heeft omgeleid.
Prachtige video vol butterflyeffects: als Egypte de oorlog niet had verloren dan waren ze niet overgelopen naar het Amerikaanse kamp > waarna de USSR stopte met wapens leveren aan Egypte > waarna Egypte stopte met katoen leveren aan USSR > waarna USSR rivieren moest omleiden om zelf katoen te verbouwen > waarna > waarna > etc...
Je kan de oorzaak (butterfly) nog veel verder doortrekken: WW2, uitmoorden Joden in Europa > 1948 oprichting Israel > moslimlanden proberen hun uit te moorden, mislukt > 1967 Six Day War nieuwe poging, Egypte verliest de Sinai woestijn > 1973 Yom Kippur War proberen ze de Sinai terug te veroveren en verliezen wederom.
RealLifeLore
Zozo, wel drie 🕊quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |