Dat is dan haar eigen idee, niks er van in de uitzendingen en lijkt me ook niet als je ziet hoe makkelijk de meeste opdrachten zijn om veel geld binnen te halen, maar dat verkloten ze zelf elke keer , maar dan nóg is Berend ziek geworden door de omstandigheden dáar, of hij zich er nou op ingesteld heeft of niet en dus mag de Febo zich verantwoordelijk voelen, lijkt me niet dat het de bedoeling is dat deelnemers echt ziek wordenquote:Op woensdag 9 november 2022 12:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
jawel
de meesten hadden zich ingesteld op water en brood
Babette had het er gisteren nog over
basic qua voeding
inrichting in de loods is misschien niet luxe
maar zeker niet basic
Dubbelzijdige tape.quote:
laat ze ook een paar kuub strandzand bestellen.. mogen ze beachvolleyenquote:Op woensdag 9 november 2022 12:34 schreef freaky40 het volgende:
Pff, ze hebben een net besteld voor volleybal. Ga toch wat nuttigs doen met dit programma Febo.
Geen probleem leave.quote:Op woensdag 9 november 2022 12:40 schreef Charmian het volgende:
thanks voor openen FF, ik had niet in de gaten dat ik lapo had.
Vrijdag.quote:
het kwam er niet uit alsof het haar eigen idee wasquote:Op woensdag 9 november 2022 12:38 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Dat is dan haar eigen idee, niks er van in de uitzendingen en lijkt me ook niet als je ziet hoe makkelijk de meeste opdrachten zijn om veel geld binnen te halen, maar dat verkloten ze zelf elke keer , maar dan nóg is Berend ziek geworden door de omstandigheden dáar, of hij zich er nou op ingesteld heeft of niet en dus mag de Febo zich verantwoordelijk voelen, lijkt me niet dat het de bedoeling is dat deelnemers echt ziek worden
Die vindt zichzelf een hele klusjesman maar is alleen maar wat aan het prutsen constant.quote:Op woensdag 9 november 2022 12:39 schreef Chanel5 het volgende:
Erik de techneut heeft alles al in beeld, het komt allemaal goed volgens hem
dat denkt ze, ik zag haar een tijd geleden ook al bezig pffffquote:Op woensdag 9 november 2022 12:41 schreef Charmian het volgende:
hoezo is dat wicht alicia ineens zanglerares?
Is zijn project met de letters inmiddels al af?quote:Op woensdag 9 november 2022 12:41 schreef engine het volgende:
[..]
Die vindt zichzelf een hele klusjesman maar is alleen maar wat aan het prutsen constant.
En Berend brengt het nu dat ze recht hebben op meer eten.Nogmaals : wat zij eten per dag doe ik 2 dagen over.quote:Op woensdag 9 november 2022 12:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
het kwam er niet uit alsof het haar eigen idee was
was in gesprek met GJ die het ook beaamde
er zijn meer mensen al erg veel afgevallen
GJ 17 kilo
Jeff 17.5 kilo
JW 9 kilo
ja door het mindere eten
maar daar zorgen ze zelf voor
ze hebben ook de optie de pot aan te breken natuurlijk
Hij moet eerst nog 24 onbruikbare onderzetters zagen geloof ik.quote:Op woensdag 9 november 2022 12:43 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Is zijn project met de letters inmiddels al af?
je kunt niet zelf beslissen wat je eetquote:Op woensdag 9 november 2022 12:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En Berend brengt het nu dat ze recht hebben op meer eten.Nogmaals : wat zij eten per dag doe ik 2 dagen over.
Kloptquote:Op woensdag 9 november 2022 12:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
het kwam er niet uit alsof het haar eigen idee was
was in gesprek met GJ die het ook beaamde
er zijn meer mensen al erg veel afgevallen
GJ 17 kilo
Jeff 17.5 kilo
JW 9 kilo
ja door het mindere eten
maar daar zorgen ze zelf voor
ze hebben ook de optie de pot aan te breken natuurlijk
Forum Opties | |