En nu je in Limburg woont komt het natuurlijk helemaal mooi uitquote:
Dat kwam het toch al wel hoorquote:Op dinsdag 8 november 2022 21:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En nu je in Limburg woont komt het natuurlijk helemaal mooi uit
Ik bedoelde dat het vrijdag 11e van de 11e isquote:Op dinsdag 8 november 2022 21:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat kwam het toch al wel hoor
Zou het moeilijk vinden als ik weer standaard op vrijdag moet gaan werken, denk dat het nu al een jaar of 15 zo is.
CARNAVAL JAAAAAAAAAquote:Op dinsdag 8 november 2022 21:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat het vrijdag 11e van de 11e is
Daar heb ik dan weer minder meequote:Op dinsdag 8 november 2022 21:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat het vrijdag 11e van de 11e is
En dan licht je zwaard op.quote:
Neequote:
Met kerst weerquote:Op dinsdag 8 november 2022 21:58 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
En dan licht je zwaard op.
[ afbeelding ]
Ik ben kachel daarom dat ik waggelquote:
quote:Op dinsdag 8 november 2022 22:03 schreef engine het volgende:
Maar polonaise moet je echt niet bij mij zijnIk heb feestjes verlaten omdat er polonaise gedaan werd. Mijn vrienden weten dat natuurlijk dus je kunt wel gokken wat die grappig vinden.
Wat dat betreft is er vaak voor iedereen wel wat te vindenquote:Op dinsdag 8 november 2022 22:05 schreef Koen66 het volgende:
beste carnavalsavonden heb ik gehad in een cafe waar een band stond die normale muziek speelde
Arm omhoog en gaanquote:Op dinsdag 8 november 2022 22:03 schreef engine het volgende:
Maar polonaise moet je echt niet bij mij zijnIk heb feestjes verlaten omdat er polonaise gedaan werd. Mijn vrienden weten dat natuurlijk dus je kunt wel gokken wat die grappig vinden.
Jij kunt vrijdag oefenenquote:
Ik heb vrijdag andere plannenquote:Op dinsdag 8 november 2022 22:11 schreef engine het volgende:
[..]
Jij kunt vrijdag oefenenbeter raak je er vast aan gewend
Nee joh, carnaval is een volledig alcoholvrij feest natuurlijkquote:
Zou ik niet tegen iemand in Limburg zeggenquote:
Want? Lang niet alle Limburgers gaan vrijdag al losquote:Op dinsdag 8 november 2022 22:13 schreef engine het volgende:
[..]
Zou ik niet tegen iemand in Limburg zeggen
Jawel...hebben ze jouw niet geinformeerd?quote:Op dinsdag 8 november 2022 22:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Want? Lang niet alle Limburgers gaan vrijdag al los
Ah shit, die memo heb ik gemistquote:Op dinsdag 8 november 2022 22:16 schreef engine het volgende:
[..]
Jawel...hebben ze jouw niet geinformeerd?
Of carnavalsmuziek of Nederlandstalig goed is, is in mijn ervaring vooral een kwestie van genoeg bier drinken.quote:Op dinsdag 8 november 2022 22:05 schreef Koen66 het volgende:
beste carnavalsavonden heb ik gehad in een cafe waar een band stond die normale muziek speelde
Ons moeder zeej nog, doeta nou niequote:Op dinsdag 8 november 2022 22:30 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Of carnavalsmuziek of Nederlandstalig goed is, is in mijn ervaring vooral een kwestie van genoeg bier drinken.
nee hoorquote:
quote:
Zou het best eens willen proberen. Maar op dezelfde Google pagina lees ik dat het zowel fake als real is.quote:
Arno Hintjens.quote:
Ik kijk er vanmiddag wel weer naar, schiet alle kanten opquote:
Alleen Nevada nog.De rest doet niet mee zoals ik het begrijp.quote:Op woensdag 9 november 2022 06:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik kijk er vanmiddag wel weer naar, schiet alle kanten op
Lekker koffie.quote:
Hulloquote:
Lekker, mij altijd iets te zwaar s'ochtendsquote:Op woensdag 9 november 2022 06:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lekker koffie.![]()
Heb ook zin in een uitsmijter zo.
Schade lijkt me mee te vallen, kan vanmiddag weer anders zijnquote:Op woensdag 9 november 2022 06:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Alleen Nevada nog.De rest doet niet mee zoals ik het begrijp.
Ik ben al een behoorlijke tijd wakker.quote:Op woensdag 9 november 2022 06:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Lekker, mij altijd iets te zwaar s'ochtendsGeen grote ontbijter
Wat let je, je kan er zo een makenquote:Op woensdag 9 november 2022 06:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lekker koffie.![]()
Heb ook zin in een uitsmijter zo.
Ik wil eigenlijk champignons erbij.Die heb ik niet in huis.quote:Op woensdag 9 november 2022 06:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat let je, je kan er zo een maken
Dan nog even geduld hebben de winkels gaan zo openquote:Op woensdag 9 november 2022 06:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk champignons erbij.Die heb ik niet in huis.
Hoe vond je de tassendraagster gisteren?quote:Op woensdag 9 november 2022 06:47 schreef laforest het volgende:
Kaag
Wilders geeft wel complimenten zeg.
Slap. Typische VVD'er. Uiteindelijk gaan D66 plannen bijna altijd door.quote:Op woensdag 9 november 2022 06:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hoe vond je de tassendraagster gisteren?
Aan je tekst onder je naam te zien bekoort Wybren je ook wel.quote:Op woensdag 9 november 2022 06:54 schreef laforest het volgende:
[..]
Slap. Typische VVD'er. Uiteindelijk gaan D66 plannen bijna altijd door.
Hey Lafquote:Op woensdag 9 november 2022 06:47 schreef laforest het volgende:
Kaag
Wilders geeft ook nog complimenten zeg.
Hoi Dottiequote:
Vind hem geen slechte politicus, maar qua Europa denken wij tegenovergesteld. Hmmm en hij steunt rare wappieshit.quote:Op woensdag 9 november 2022 06:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Aan je tekst onder je naam te zien bekoort Wybren je ook wel.
Ja hier gaat het redelijk.quote:
Vooral dat laatste.quote:Op woensdag 9 november 2022 07:08 schreef laforest het volgende:
[..]
Vind hem geen slechte politicus, maar qua Europa denken wij tegenovergesteld. Hmmm en hij steunt rare wappieshit.
Goed goedquote:Op woensdag 9 november 2022 07:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hier gaat het redelijk.
Hoe is het met de kleine Laf?
Mja, maar hij staat wel voor huizeneigenaren. Dat vind ik wel weer goed.quote:
Mooi zo,quote:Op woensdag 9 november 2022 07:22 schreef laforest het volgende:
[..]
Goed goed
Ben elke dag apetrots op hem.
Dat snap ik wel.quote:Op woensdag 9 november 2022 07:25 schreef laforest het volgende:
[..]
Mja, maar hij staat wel voor huizeneigenaren. Dat vind ik wel weer goed.
Dankjewel.quote:Op woensdag 9 november 2022 07:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat snap ik wel.
Leuk dat je een trotse vader bent.
Goedemorgen FF en allenquote:
Heb jij gestemd?quote:Op woensdag 9 november 2022 06:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik kijk er vanmiddag wel weer naar, schiet alle kanten op
Hey Domniquote:
Hoi Dottekequote:
Hey Tonja, leuke selfiequote:
Hey Chanelquote:
Ja dat is al bekentquote:Op woensdag 9 november 2022 14:36 schreef mario390 het volgende:
Nazareth-zanger Dan McCafferty (76) overleden
Heftigquote:Op woensdag 9 november 2022 14:36 schreef mario390 het volgende:
Nazareth-zanger Dan McCafferty (76) overleden
quote:
En nu doet ie hetquote:Op woensdag 9 november 2022 14:54 schreef pullup het volgende:
Ah ik ben er weer![]()
Duurde even met de nieuwe modem intallatie
Ja dat moet je de Topic starter maar vragenquote:
@Koen66 TT uitleg?quote:Op woensdag 9 november 2022 15:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja dat moet je de Topic starter maar vragen
quote:
Ik zou het niet pikkenquote:Op woensdag 9 november 2022 16:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja , maar dat hoeven ze me niet te vertellen....
Graag gedaanquote:
Aaahhh spannondquote:Op woensdag 9 november 2022 16:40 schreef maily het volgende:
[..]
Zaagmans heeft Madid ook doormidden gezaagd
Lekker voordeligquote:Op woensdag 9 november 2022 17:41 schreef Soury het volgende:
Ik heb zes zakken soep van die cadeau kaart gekocht van postcode loterij . En ik heb er nog éénMoet op voor zondag
Oh tomaten erwten champions en een doos eieren . Paddestoelen soepquote:
Vrijdag nog meer inslaan. Ik ga dan voor de pakken knorr Wereld maaltijdenquote:
Is toch alleen voor vega he?quote:Op woensdag 9 november 2022 17:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Vrijdag nog meer inslaan. Ik ga dan voor de pakken knorr Wereld maaltijden
Ja maar die zijn ook vegetarish ook Conimex https://www.ah.nl/acties/geniet-van-t-goede/wereldkeuken#knorrquote:
22 hier, koelt sowieso niet snel af in huis gelukkigquote:
T shirtquote:Op woensdag 9 november 2022 18:23 schreef Loveable het volgende:
[..]
22 hier, koelt sowieso niet snel af in huis gelukkig
Dat vind ik dan weer te fris, heb een hoodie aanquote:
Geen mes in je verwarming gooienquote:
Doet de verwarming het nog wel?quote:Op woensdag 9 november 2022 18:39 schreef mario390 het volgende:
[..]
verwarming is nog niet an zit met
pullover en jas
Als jij in de kou zit maakt het met niet zoveel uitquote:
Waarom niet?quote:Op woensdag 9 november 2022 18:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Als jij in de kou zit maakt het met niet zoveel uit
Waarschijnlijk omdat het haar geen zak kan schelenquote:
Ik heb de mijnese ook nog niet aan gehad, 20,5 graden hier.quote:Op woensdag 9 november 2022 18:44 schreef chufi het volgende:
Ik heb de CV nog niet geprobeerd hier.....
Dat zou kunnen..quote:Op woensdag 9 november 2022 18:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat het haar geen zak kan schelen
19.5 hier en nog niet aan geweestquote:Op woensdag 9 november 2022 18:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb de mijnese ook nog niet aan gehad, 20,5 graden hier.
Jij bent geen koukleum zeker, ik denk dat 20 graden wel de ondergrens is voor mij.quote:
De thermostaat komt hier niet boven de 18.quote:Op woensdag 9 november 2022 18:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij bent geen koukleum zeker, ik denk dat 20 graden wel de ondergrens is voor mij.
Dit is het wel qua ondergrens voor me merk ik.quote:Op woensdag 9 november 2022 18:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij bent geen koukleum zeker, ik denk dat 20 graden wel de ondergrens is voor mij.
Heb je nog geen verwarming aan?quote:Op woensdag 9 november 2022 18:53 schreef aloa het volgende:
[..]
De thermostaat komt hier niet boven de 18.
Doe eens gek!quote:
Ja op de een of andere manier maakt dat best uitquote:Op woensdag 9 november 2022 19:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Doe eens gek!
Dat graadje of halve graadje kan net het verschil naar behaaglijk maken.
Snap ik, 18 graden is best frisjesquote:Op woensdag 9 november 2022 19:02 schreef aloa het volgende:
[..]
Heel soms een uurtje...om het even wat aangenamer te maken.
Ik vind het een zegen.quote:Op woensdag 9 november 2022 19:02 schreef Soury het volgende:
Ik weet nog steeds niet of ik vloerverwarming haat. Het duurt echt héél lang voordat het wat ok is maar dan pleur ik het ook gelijk weer uit en is het de hele dag prima
Ik heb alleen maar vloerverwarmingm behalve in de badkamer, daar hangt ook nog een radiator.quote:Op woensdag 9 november 2022 19:02 schreef Soury het volgende:
Ik weet nog steeds niet of ik vloerverwarming haat. Het duurt echt héél lang voordat het wat ok is maar dan pleur ik het ook gelijk weer uit en is het de hele dag prima
Wij hebben het overal en nog verwarming via het aircosysteem.quote:Op woensdag 9 november 2022 19:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar vloerverwarmingm behalve in de badkamer, daar hangt ook nog een radiator.
Ach ja, je went eraan.quote:Op woensdag 9 november 2022 19:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Snap ik, 18 graden is best frisjes
Vroegah, toen het ijs nog op de kachel stondquote:Op woensdag 9 november 2022 19:16 schreef aloa het volgende:
[..]
Ach ja, je went eraan.
De echte kou moet nog komenmaar goed dat hadden we vroeger ook
Woonde je in Siberië?quote:Op woensdag 9 november 2022 19:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vroegah, toen het ijs nog op de kachel stond
En de bloemen op de ramenquote:Op woensdag 9 november 2022 19:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vroegah, toen het ijs nog op de kachel stond
Ik vind het wel heel fijn hoor.quote:Op woensdag 9 november 2022 19:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wij hebben het overal en nog verwarming via het aircosysteem.
Wij hadden ze vroeger op de ramen, en een ijskoud puntje van de neus.quote:
Ik ook. In ons vorige huis hadden we het niet, maar waar we nu wonen kan het op tijden behoorlijk koud en guur zijn buiten, dus goede verwarming is een must.quote:
Je woont ergens boven de poolcirkel?quote:Op woensdag 9 november 2022 19:27 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik ook. In ons vorige huis hadden we het niet, maar waar we nu wonen kan het op tijden behoorlijk koud en guur zijn buiten, dus goede verwarming is een must.
Jullie hadden al ramenquote:Op woensdag 9 november 2022 19:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wij hadden ze vroeger op de ramen, en een ijskoud puntje van de neus.
Als je dat aan de huidige jeugd vertelt, moet je eerst uitleggen dat natuurijs geen nieuw smaakje van Ben & Jerry's is.quote:Op woensdag 9 november 2022 19:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wij hadden ze vroeger op de ramen, en een ijskoud puntje van de neus.
quote:Op woensdag 9 november 2022 19:32 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als je dat aan de huidige jeugd vertelt, moet je eerst uitleggen dat natuurijs geen nieuw smaakje van Ben & Jerry's is.
Nee, pal aan zee, 6 hoog.quote:Op woensdag 9 november 2022 19:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je woont ergens boven de poolcirkel?
Pinokkiooooooquote:Op woensdag 9 november 2022 19:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jullie hadden al ramen
Dat puntje is wel weg toch?
Ik klaag ook niet.quote:
Just Eat(en)quote:
T is alleen te koud, of te warm, of te nat, of te droog?quote:
Dat is het overal.quote:Op woensdag 9 november 2022 20:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is alleen te koud, of te warm, of te nat, of te droog?
Hoort erbijquote:
Meestal wel, som komt ie nog terugquote:Op woensdag 9 november 2022 19:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jullie hadden al ramen
Dat puntje is wel weg toch?
Ja nee, ik las in die quote "puntje van je neus is ver weg" ipv "puntje van je neus is wel weg"quote:
Michael Jackson had daar ook last vanquote:Op woensdag 9 november 2022 20:22 schreef maily het volgende:
[..]
Ja nee, ik las in die quote "puntje van je neus is ver weg" ipv "puntje van je neus is wel weg"![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
quote:Op woensdag 9 november 2022 20:25 schreef Domnivoor het volgende:
Oren, ogen, puntje van je neus!
Hoofd, schouders knie en teen, knie en teen 🎶
quote:Op woensdag 9 november 2022 20:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Michael Jackson had daar ook last van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 november 2022 20:27 schreef maily het volgende:
[..]Ik weet het, daarom zei ik het voordat jij het zou zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Scherp weer! Net gevijld zeker?quote:Op woensdag 9 november 2022 20:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik weet het, daarom zei ik het voordat jij het zou zeggen
Je maakt het wel moeilijk zo hoorquote:Op woensdag 9 november 2022 20:25 schreef Domnivoor het volgende:
Oren, ogen, puntje van je neus!
Hoofd, schouders knie en teen, knie en teen 🎶
Op naar Schijndel!!quote:
Brabantquote:
Ik kijk morgen wel weerquote:Op woensdag 9 november 2022 20:58 schreef engine het volgende:
[..]
Brabant![]()
Ik ben er over een half uur.
gevt het etwas wat zo is hoe hyves ?quote:Op woensdag 9 november 2022 21:12 schreef engine het volgende:
[..]
Klopt als er een explosie in Schijndel is zie je dat vanuit Maaskantje.
[ afbeelding ]
Nee. Facebook, instagram enzo maar dat ken je wel.quote:Op woensdag 9 november 2022 21:21 schreef mario390 het volgende:
[..]
gevt het etwas wat zo is hoe hyves ?
Geen idee... Hyves is niet meerquote:Op woensdag 9 november 2022 21:21 schreef mario390 het volgende:
[..]
gevt het etwas wat zo is hoe hyves ?
Nooit meer werken, .................quote:Op woensdag 9 november 2022 21:12 schreef engine het volgende:
[..]
Klopt als er een explosie in Schijndel is zie je dat vanuit Maaskantje.
[ afbeelding ]
Hoeren neukenquote:Op woensdag 9 november 2022 21:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nooit meer werken, .................
Ja gelijk maar heb ook geen beeld.quote:Op woensdag 9 november 2022 21:30 schreef chufi het volgende:
[..]
tis nog gelijk toch ? Ik heb geen beeld
wat hij zegtquote:Op woensdag 9 november 2022 21:30 schreef engine het volgende:
[..]
Ja gelijk maar heb ook geen beeld.
Weet niet of ik wel wil dat ajax wintquote:
Zaterdag nog punten laten liggen in Emmenquote:Op woensdag 9 november 2022 22:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja vast wel .... komt er nog een wedstrijd of is nu WK-pauze?
Ah ok zal wel gebeuren danquote:Op woensdag 9 november 2022 22:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zaterdag nog punten laten liggen in Emmen
Ja die kwam op zn balkon ..quote:Op woensdag 9 november 2022 22:28 schreef maily het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)-uit-en-fan-pakt-hem
Voetballer schiet bal stadion uit en fan pakt hem![]()
![]()
Sabatier.quote:Op woensdag 9 november 2022 22:31 schreef marcb1974 het volgende:
Hier nog iemand tips voor goede koksmessen?
Onder andere hier: CUL / Opzoek naar een goed merk messen?quote:Op woensdag 9 november 2022 22:31 schreef marcb1974 het volgende:
Hier nog iemand tips voor goede koksmessen?
Dit jaar net een nieuwe set Sabatier gespaard van de Vomar 8 punten per volle kaart... en royaal punten bij 10 ¤ boodschappen . ipv 1 bij de Appie en 15 punten voor een volle kaartquote:Op woensdag 9 november 2022 22:35 schreef maily het volgende:
[..]
Onder andere hier: CUL / Opzoek naar een goed merk messen?
Hier misschien: CUL / Koksmes, waar is het goed voor?
Maar wacht; er is méér: CUL / Damast VG 10 koksmes uit het buitenland?
![]()
Maken die messen?quote:Op woensdag 9 november 2022 22:44 schreef Deisyy het volgende:
Mijn dochter heeft de messenset van AH voor me gespaard, die is van Boretti en bevalt prima.
Nee dat nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
dat viel ongeveer samen ... En ook de Jumbo deed mee met een setje . Ik had met 1 x dagelijkse boodschappen meestal al een volle kaart ...quote:Op woensdag 9 november 2022 22:44 schreef Deisyy het volgende:
Mijn dochter heeft de messenset van AH voor me gespaard, die is van Boretti en bevalt prima.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 november 2022 22:53 schreef chufi het volgende:
[..]
dat viel ongeveer samen ... En ook de Jumbo deed mee met een setje . Ik had met 1 x dagelijkse boodschappen meestal al een volle kaart ...Dat schiet dan lekker op, het is wel leuk om zo'n set op die manier bij elkaar te sparen. En een glimlach diet het altijd goed natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
quote:Op woensdag 9 november 2022 22:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan er 'niet meer' achter zetten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
donderdagavond geeft mij altijd al een beetje het weekend-gevoelquote:
Mooi is dat tochquote:Op woensdag 9 november 2022 23:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
donderdagavond geeft mij altijd al een beetje het weekend-gevoel
quote:
quote:Op woensdag 9 november 2022 23:04 schreef chufi het volgende:
Hier deze :7 volle kaarten voor en totaal van 560¤ aan boodschappen ... Ja echt niet minder dan 200 denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Appie zou dus 7 volle kaarten eisen a 150¤ per kaart dus 1050 ....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |