En nu je in Limburg woont komt het natuurlijk helemaal mooi uitquote:
Dat kwam het toch al wel hoorquote:Op dinsdag 8 november 2022 21:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En nu je in Limburg woont komt het natuurlijk helemaal mooi uit
Ik bedoelde dat het vrijdag 11e van de 11e isquote:Op dinsdag 8 november 2022 21:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat kwam het toch al wel hoor
Zou het moeilijk vinden als ik weer standaard op vrijdag moet gaan werken, denk dat het nu al een jaar of 15 zo is.
CARNAVAL JAAAAAAAAAquote:Op dinsdag 8 november 2022 21:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat het vrijdag 11e van de 11e is
Daar heb ik dan weer minder meequote:Op dinsdag 8 november 2022 21:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat het vrijdag 11e van de 11e is
En dan licht je zwaard op.quote:
Neequote:
Met kerst weerquote:Op dinsdag 8 november 2022 21:58 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
En dan licht je zwaard op.
[ afbeelding ]
Ik ben kachel daarom dat ik waggelquote:
quote:Op dinsdag 8 november 2022 22:03 schreef engine het volgende:
Maar polonaise moet je echt niet bij mij zijnIk heb feestjes verlaten omdat er polonaise gedaan werd. Mijn vrienden weten dat natuurlijk dus je kunt wel gokken wat die grappig vinden.
Wat dat betreft is er vaak voor iedereen wel wat te vindenquote:Op dinsdag 8 november 2022 22:05 schreef Koen66 het volgende:
beste carnavalsavonden heb ik gehad in een cafe waar een band stond die normale muziek speelde
Arm omhoog en gaanquote:Op dinsdag 8 november 2022 22:03 schreef engine het volgende:
Maar polonaise moet je echt niet bij mij zijnIk heb feestjes verlaten omdat er polonaise gedaan werd. Mijn vrienden weten dat natuurlijk dus je kunt wel gokken wat die grappig vinden.
Jij kunt vrijdag oefenenquote:
Ik heb vrijdag andere plannenquote:Op dinsdag 8 november 2022 22:11 schreef engine het volgende:
[..]
Jij kunt vrijdag oefenenbeter raak je er vast aan gewend
Nee joh, carnaval is een volledig alcoholvrij feest natuurlijkquote:
Zou ik niet tegen iemand in Limburg zeggenquote:
Want? Lang niet alle Limburgers gaan vrijdag al losquote:Op dinsdag 8 november 2022 22:13 schreef engine het volgende:
[..]
Zou ik niet tegen iemand in Limburg zeggen
Jawel...hebben ze jouw niet geinformeerd?quote:Op dinsdag 8 november 2022 22:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Want? Lang niet alle Limburgers gaan vrijdag al los
Ah shit, die memo heb ik gemistquote:Op dinsdag 8 november 2022 22:16 schreef engine het volgende:
[..]
Jawel...hebben ze jouw niet geinformeerd?
Of carnavalsmuziek of Nederlandstalig goed is, is in mijn ervaring vooral een kwestie van genoeg bier drinken.quote:Op dinsdag 8 november 2022 22:05 schreef Koen66 het volgende:
beste carnavalsavonden heb ik gehad in een cafe waar een band stond die normale muziek speelde
Ons moeder zeej nog, doeta nou niequote:Op dinsdag 8 november 2022 22:30 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Of carnavalsmuziek of Nederlandstalig goed is, is in mijn ervaring vooral een kwestie van genoeg bier drinken.
nee hoorquote:
quote:
Zou het best eens willen proberen. Maar op dezelfde Google pagina lees ik dat het zowel fake als real is.quote:
Arno Hintjens.quote:
Ik kijk er vanmiddag wel weer naar, schiet alle kanten opquote:
Alleen Nevada nog.De rest doet niet mee zoals ik het begrijp.quote:Op woensdag 9 november 2022 06:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik kijk er vanmiddag wel weer naar, schiet alle kanten op
Lekker koffie.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |