volkomen met je eensquote:Op dinsdag 8 november 2022 19:28 schreef puzziepie het volgende:
Deze TT gaat nergens over , lijkt meer op een SC TT
Ik zou je wel aanraden om in het vervolg een beetje een TT te bedenken die over JAA gaat
snap je hem zelf wel?quote:Op dinsdag 8 november 2022 19:29 schreef Kakadylo het volgende:
Snappen jullie zelfs de diepere boodschap niet?
Het is geen intellectueel programma waar we naar kijkenquote:Op dinsdag 8 november 2022 19:29 schreef Kakadylo het volgende:
Nee sorry, te diep, zelfs met uitleg, willen we gewoon niet snappenquote:Op dinsdag 8 november 2022 19:29 schreef Kakadylo het volgende:
Heb ik ook nooit beweerdquote:Op dinsdag 8 november 2022 19:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het is geen intellectueel programma waar we naar kijken
Ze mag het gehakt rullen.quote:Op dinsdag 8 november 2022 19:31 schreef greysbones het volgende:
Wanda aan het koken
dat hebben we nog niet vaak gezien
Dan hoef ik dus ook geen poging te wagenquote:Op dinsdag 8 november 2022 19:31 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nee sorry, te diep, zelfs met uitleg, willen we gewoon niet snappen
Dan hoeven we ook niet na te denken over een diepere betekenisquote:
benieuwd of het nu wel bruin wordtquote:Op dinsdag 8 november 2022 19:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze mag het gehakt rullen.
[ afbeelding ]
Je bedoelt toch Jumbo supermarkt?quote:
Bespaar je de moeitequote:Op dinsdag 8 november 2022 19:32 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dan hoef ik dus ook geen poging te wagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |