Jan Willemquote:Op dinsdag 8 november 2022 14:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Mirthe : Er stonden 4 mensen in m'n nek te schreeuwen dat ik moest opschieten. We hadden nog meer dan 40 minuten. Ik wou bijna weglopen.
KimK : Wie dan?
Mirthe : Sja, Jeffrey en die andere 2 weet ik niet meer, het waren allemaal stemmen.
Geen idee wie Sja is.
Vreselijk ja, dat rare stemmetje is ook flink irritant.quote:Op dinsdag 8 november 2022 15:00 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Eminem is jaloers op haar geratel
Martinquote:Op dinsdag 8 november 2022 14:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Mirthe : Er stonden 4 mensen in m'n nek te schreeuwen dat ik moest opschieten. We hadden nog meer dan 40 minuten. Ik wou bijna weglopen.
KimK : Wie dan?
Mirthe : Sja, Jeffrey en die andere 2 weet ik niet meer, het waren allemaal stemmen.
Geen idee wie Sja is.
Van haar kun je niet op aanquote:Op dinsdag 8 november 2022 15:00 schreef puzziepie het volgende:
Mirthe zit er maar mee![]()
Jeff , Alies en twee zaten haat op te jutten met de tijd![]()
[ afbeelding ]
Ga gewoon schoonmaken muts
Qua op tijd komen en haar taak doen niet nee, maar zij heeft zich wel als een van de weinigen in de opdracht verdieptquote:
Doel meer op het elimineren waarbij vertrouwen cruciaal is binnen een kliekquote:Op dinsdag 8 november 2022 15:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Qua op tijd komen en haar taak doen niet nee, maar zij heeft zich wel als een van de weinigen in de opdracht verdiept
Je doelt meer bedoel je?quote:Op dinsdag 8 november 2022 15:03 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Doe meer op het elimineren waarbij vertrouwen cruciaal is binnen een kliek
Die wil gewoon haar snor drukken want ze heeft badkamersmetvrees..quote:Op dinsdag 8 november 2022 15:00 schreef puzziepie het volgende:
Mirthe zit er maar mee![]()
Jeff , Alies en twee zaten haat op te jutten met de tijd![]()
[ afbeelding ]
Ga gewoon schoonmaken muts
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |